Gaat het voor de rest wel goed? Merk je al verbetering? Aan je eten? Aan je kleding? Aan je conditie?quote:Op maandag 26 mei 2008 17:05 schreef Inderdaad het volgende:
Hoi allemaal, slechte timing, maar een update van mij. :p
Ging niet echt goed qua eten, maar mijn knie is nu weer 'goed', dus vanavond Evy (3 of misschien 1, weet niet wat beter is atm) en vanaf morgen ga ik weer op het eten letten.Batterij van de weegschaal is helaas leeg en de AH hier in de buurt heeft de juiste batterijen niet.
Ik ga vanavond spinazie, aardappelen en vissticks eten.Ook heb ik me voorgenomen meer te gaan schoonmaken, want we hebben sinds een weekje 2 kittens hier en dan is het nodig.
Fijne avond nog allemaal.
Vond het nog wel vroeg om mijn vriendje erbij te vragen op de foto (die heeft verder nog niemand van de familie gezien ofzo). Dus het ging alleen om m'n pa die er niet op stond. Er is geen foto gemaakt van hem erbij omdat ze nu toch echt gaan scheiden. Maar de hele situatie was gewoon om treurig van te worden, m'n pa die wel het gezin naar de fotograaf brengt, maar dan in de auto blijft zitten omdat hij er niet op mag...quote:Op maandag 26 mei 2008 17:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik was weeer traag
O over die familiefoto, dit had ik ooit als tip gelezen:
Maak 1 foto met alle aanhang, manne,vrouwen, vriendjes, vriendinnetjes.
En 1 foto waar alleen mensen opstaan die een bloedband met elkaar hebben.
Dan heb je altijd nog een leuke foto als bijv. je zus haar vreselijke ex van 8 jaar geleden er nog op staat..
Dankjewelquote:Op maandag 26 mei 2008 17:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Alleen kan Miss_S soms wat bot/bemoeizuchtig overkomen wat ik deze keer eigenlijk niet het geval vond.
Voorgoed?!!?!?! Doe normaal joh! Blijf!quote:Op maandag 26 mei 2008 17:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dankjewel
Maar ik denk dat het maar eens tijd wordt dat ik dit topic verlaat
Succes iedereen
Ik heb net even m'n posthistory gecheckt en dat klopt iddquote:Op maandag 26 mei 2008 16:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Viking: je had toch verteld dat de vrouw waar je nu mee date, een crush had op een heterodame? Dat bedoelt moblo denk ik.
Ja, vervelend zeg... Ik dacht er toevallig aan was ook niet echt een reactie op jouw situatie..quote:Op maandag 26 mei 2008 17:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Vond het nog wel vroeg om mijn vriendje erbij te vragen op de foto (die heeft verder nog niemand van de familie gezien ofzo). Dus het ging alleen om m'n pa die er niet op stond. Er is geen foto gemaakt van hem erbij omdat ze nu toch echt gaan scheiden. Maar de hele situatie was gewoon om treurig van te worden, m'n pa die wel het gezin naar de fotograaf brengt, maar dan in de auto blijft zitten omdat hij er niet op mag...
Hoi.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Gaat het voor de rest wel goed? Merk je al verbetering? Aan je eten? Aan je kleding? Aan je conditie?
Dat dusquote:Op maandag 26 mei 2008 17:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Gaat het voor de rest wel goed? Merk je al verbetering? Aan je eten? Aan je kleding? Aan je conditie?
Ja nu dus niet meer met 2, dat vond ik flauw voor die andere, die begin ik toch wel heel leuk te vinden. Hij reageerde er wel heel lief op trouwens. En jouw situatie...tsja je zit in een tussenfase he. Ikzelf heb in ieder geval geen idee hoe je dat noemt, ik ben echt een groentje op het gebied van relaties/jongensquote:Op maandag 26 mei 2008 16:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Foei je date met twee te gelijk
Ik ga met een vriend/kennis naar een gala, en van te voren nog iets drinken (als vrienden, geen date)
Met mr date heb ik nu vier keer afgesproken dus is het geen mr date meer maar.. Hm. Ieamnd suggesties voor een nieuwe termneee geen vriendje. Nog langg niet
Eerlijk dat je het zegt tochIk heb wel vaak van die vage kenissen/vrienden die dan 1x in de 100 jaar iets willen afspreken, maar niet echt een date, wel echt gezellig. Wat moet je er mee
Als miss_s hier niet wil posten,quote:Op maandag 26 mei 2008 17:55 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja nu dus niet meer met 2, dat vond ik flauw voor die andere, die begin ik toch wel heel leuk te vinden. Hij reageerde er wel heel lief op trouwens. En jouw situatie...tsja je zit in een tussenfase he. Ikzelf heb in ieder geval geen idee hoe je dat noemt, ik ben echt een groentje op het gebied van relaties/jongens![]()
Welkom terug trouwens Inderdaad!
En Miss_S niet weg gaan!![]()
![]()
WTF: hoe weet jij dat nu weer allemaal??quote:Op maandag 26 mei 2008 17:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
CF woont in Belgie. Haar man woont nog steeds even ver als van haar oude woonplaat. Dus ze hebben elkaar al lang niet gezien en laatst ook een dag later want ze was moe. En ze heeft thuis geen inet dus kan ze ook niet zo veel fokken.
mjah, ik heb vandaag zo'n dag, dat ik vind dat ik niet veel hoef te eten, want ik zit toch de hele dag op mn kont.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja. Klinkt net als een sonja bakker menu
quote:Op maandag 26 mei 2008 17:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
CF woont in Belgie. Haar man woont nog steeds even ver als van haar oude woonplaat. Dus ze hebben elkaar al lang niet gezien en laatst ook een dag later want ze was moe. En ze heeft thuis geen inet dus kan ze ook niet zo veel fokken.
Mr Maybequote:Op maandag 26 mei 2008 18:02 schreef conleche het volgende:
[..]
WTF: hoe weet jij dat nu weer allemaal??![]()
En hoe je jouw date zou kunnen noemen? Meneer Misschien das wel een leuke.
Mister crush is ook wel leukquote:Op maandag 26 mei 2008 18:02 schreef conleche het volgende:
[..]
WTF: hoe weet jij dat nu weer allemaal??![]()
En hoe je jouw date zou kunnen noemen? Meneer Misschien das wel een leuke.
Als het door overbelasting komt zou ik zeker bij 1 beginnen. Better safe than sorry ... en je kan altijd na 1 les besluiten om 2 over te slaan en meteen met 3 verder te gaan, maar ik zou daar wel mee oppassenquote:Op maandag 26 mei 2008 18:09 schreef Inderdaad het volgende:
Wat zouden jullie aanraden trouwens? 3 weken niet gelopen nu vanwege overbelasting.. Beginnen met Evy 1 weer of met Evy 3? Ik was toen ik stopte net bij 6.
doe gewoon lekker rustig les 1!quote:Op maandag 26 mei 2008 18:09 schreef Inderdaad het volgende:
Wat zouden jullie aanraden trouwens? 3 weken niet gelopen nu vanwege overbelasting.. Beginnen met Evy 1 weer of met Evy 3? Ik was toen ik stopte net bij 6.
quote:Op maandag 26 mei 2008 18:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dank jullie. <3quote:Op maandag 26 mei 2008 18:12 schreef Chicolate het volgende:
Jah!!! Tuulijk mega-irritant altijd die smileys, maar dat hardlopen was dan weer top. Dus m'n post dekte geheel de lading!!quote:
en jij beheerst de poolse taal niet vloeiend (in woord en geschrift)?quote:Op maandag 26 mei 2008 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
MB: zodra ik thuis internet heb, ga ik weer gezellig doen. Maar nu zit ik gewoon te werken en ik moet zo een of andere ingewikkelde laptopstandaard instellen met een poolse handleiding
Inderdaad, rustig opbouwen! Evy gaat al behoorlijk snel, je moet zeker niet sneller willen gaan dan dat!
Don't stop on my account hoor, een ieder zo z'n gebreken......quote:Op maandag 26 mei 2008 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben gewoon een smilie-addict. Als ik 'vol emotie' tik, dan gaan daar vaak smilies mee gepaard, ik kan 't niet helpen.
Meestal als ik 'serieus' iets tik, dan valt 't wel mee, en blijft het bij eenen een
maar als ik écht heel blij ben en iets leuk vind en daarover post, dan komen er automatisch![]()
en
smilies bij
sorry, ik kan het niet helpen...
quote:Op maandag 26 mei 2008 18:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en jij beheerst de poolse taal niet vloeiend (in woord en geschrift)?
die kan dat wel?quote:Op maandag 26 mei 2008 18:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
Ik snap er geen flikker van, ik ga manlief eens even bellen
Die is op z'n minst een stuk snuggerder met dat soort dingenquote:Op maandag 26 mei 2008 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die kan dat wel?![]()
ik ga maar 's douchen
succes met de flaptop
Precies, ik post hier omdat ik het leuk vind maar als het niet meer leuk is......quote:Op maandag 26 mei 2008 17:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Als miss_s hier niet wil posten,
moet ze dat niet doen..
Nee hoor, ging meer om zijn smaak dat wat hij isquote:Op maandag 26 mei 2008 18:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb liever dat je hier post want in single noem je Mr Maybe een playertype oid
Doe wat je wil
Ookal zijn mannen daar meestal niet zo blij meequote:Op maandag 26 mei 2008 18:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O zoDan begreep ik het verkeerd!
Slechte/foute smaak kan ik na verloop van tijd beinvloeden
Jawohl, maar na zo'n klein ding...maargoed ja als je het niet meer gezellig vindquote:Op maandag 26 mei 2008 18:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Precies, ik post hier omdat ik het leuk vind maar als het niet meer leuk is......
Maar goed na een gesprekje met Renske ben ik wel weer hier, maar voor hoelang weet ik niet
ik heb niet eens tijd gehad om te merken dat ze weg was gegaan.... zo snel....quote:Op maandag 26 mei 2008 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik wilde al een pooltje starten met wanneer je weer terug zou zijn Miss_Sje dreigementen zijn nooit echt van serieusneembare waarde
maar blij dat je je door mij niet weg laat jagen hoorieder zijn eigen mening, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |