abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58922510
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:05 schreef Inderdaad het volgende:
Hoi allemaal, slechte timing, maar een update van mij. :p

Ging niet echt goed qua eten, maar mijn knie is nu weer 'goed', dus vanavond Evy (3 of misschien 1, weet niet wat beter is atm) en vanaf morgen ga ik weer op het eten letten. Batterij van de weegschaal is helaas leeg en de AH hier in de buurt heeft de juiste batterijen niet.

Ik ga vanavond spinazie, aardappelen en vissticks eten. Ook heb ik me voorgenomen meer te gaan schoonmaken, want we hebben sinds een weekje 2 kittens hier en dan is het nodig.

Fijne avond nog allemaal.
Gaat het voor de rest wel goed? Merk je al verbetering? Aan je eten? Aan je kleding? Aan je conditie?
pi_58922563
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik was weeer traag

O over die familiefoto, dit had ik ooit als tip gelezen:
Maak 1 foto met alle aanhang, manne,vrouwen, vriendjes, vriendinnetjes.
En 1 foto waar alleen mensen opstaan die een bloedband met elkaar hebben.
Dan heb je altijd nog een leuke foto als bijv. je zus haar vreselijke ex van 8 jaar geleden er nog op staat..
Vond het nog wel vroeg om mijn vriendje erbij te vragen op de foto (die heeft verder nog niemand van de familie gezien ofzo). Dus het ging alleen om m'n pa die er niet op stond. Er is geen foto gemaakt van hem erbij omdat ze nu toch echt gaan scheiden. Maar de hele situatie was gewoon om treurig van te worden, m'n pa die wel het gezin naar de fotograaf brengt, maar dan in de auto blijft zitten omdat hij er niet op mag...
Het mooi kotsende meisje.
pi_58922568
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Alleen kan Miss_S soms wat bot/bemoeizuchtig overkomen wat ik deze keer eigenlijk niet het geval vond.

Dankjewel

Maar ik denk dat het maar eens tijd wordt dat ik dit topic verlaat
Succes iedereen
  maandag 26 mei 2008 @ 17:19:01 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58922630
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dankjewel

Maar ik denk dat het maar eens tijd wordt dat ik dit topic verlaat
Succes iedereen
Voorgoed?!!?!?! Doe normaal joh! Blijf! .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 26 mei 2008 @ 17:20:15 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58922655
quote:
Op maandag 26 mei 2008 16:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Viking: je had toch verteld dat de vrouw waar je nu mee date, een crush had op een heterodame? Dat bedoelt moblo denk ik.
Ik heb net even m'n posthistory gecheckt en dat klopt idd . Maar jullie snapten dat allemaal verkeerd . Het is wel dezelfde vrouw idd, alleen heeft ze nu een crush op mij .
Niet meer actief op Fok!
pi_58922685
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Vond het nog wel vroeg om mijn vriendje erbij te vragen op de foto (die heeft verder nog niemand van de familie gezien ofzo). Dus het ging alleen om m'n pa die er niet op stond. Er is geen foto gemaakt van hem erbij omdat ze nu toch echt gaan scheiden. Maar de hele situatie was gewoon om treurig van te worden, m'n pa die wel het gezin naar de fotograaf brengt, maar dan in de auto blijft zitten omdat hij er niet op mag...
Ja, vervelend zeg... Ik dacht er toevallig aan was ook niet echt een reactie op jouw situatie..
Ik hoor veel scheidende ouders de laatste tijd, moeder van mijn beste vriend is aan de kant gezet door haar man voor een andere vrouw. Nu heeft ze poltseling een hekel aan mij omdat ze bang is dat ik mijn beste vriend van zijn vriendinnetje afpak. Nou, die heb ik jarengeleden. 1 week gehad. ik ben gillend weg gerend. na een half jaar zijn we vrienden geworden en dat gaat wel prima
pi_58922845
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Gaat het voor de rest wel goed? Merk je al verbetering? Aan je eten? Aan je kleding? Aan je conditie?
Hoi.

Voor de rest gaat het goed! Weinig verbetering, alhoewel ik wel meer fruit eet. Kleding zit niet echt goed, te dikke buik. :p Conditie 'train' ik nu ook op 's zaterdags, bijbaantje als postbezorger sinds 2 weken. Voor de rest merk ik niets.

Ben wel gemotiveerder dit keer.
pi_58922890
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Dat dus

Viking, oeh, wat spannend, dat gedate Ik ben al bijna twee jaar getrouwd en recent heb ik weer een bescheiden huwelijkscrisisje bedwongen Voor mij geen dates meer dus. Maar ik geniet echt helemaal mee van al die datende mensen, hier en in de CUL-SC

Veiligheidsspeldje, wat een rotsituatie, ook voor jou. Sterkte ermee!

Edit: oh, inderdaad had al antwoord gegeven
pi_58922904
Tussenstand:

appel, 2 crackers met halvejam, 1 snee brood met kaas, en 2 crackers met kaas + een mok koude chocomel.

Valt erg mee gezien ik me erg verveel vandaag, heb geen huiswerk en niets te doen eigenlijk.
Vanavond prei, aardappels en een boomstammetje.

Wat zal ik eens als toetje nemen?
pi_58923213
Nou nou, ik weet niet meer wie het zei, maar idd: de Bold is er niks bij. Ik heb net onder het genot van een wodkaatje en een bakje katjang pedis weer bijgelezen en heb véél verliefdheden voorbij zien komen, beginnende romances, scheidende mensen, een huwelijkscrisis, (CF:is je man dan meeverhuisd naar Belgie?), Miss_ S die boos wegloopt (waarom eigenlijk, kom maar gewoon weer terug.)

Zelf had ik een leuke maar vermoeiende dag gisteren. Na het werk nog naar mijn vader gereden, die woont in Veenendaal en zijn vrouw, dus mijn stiefmoeder had heerlijk gekookt: eerst een soort visschotel met gegrilde gamba's, een salade van zalm en hollandse garnalen en courgettepuree met tomatenspul met daarop paling. Daarna carpaccio en daarna gevulde paprikaatjes. Toe: een halve peer met ijs en slagroom Koffie met likeur en bonbons Ik heb maar 1 bonbonnetjes op. Ik bleef slapen dus heb wel veuls te veel gedronken! Het is wel grappig: als je ineens plots snel afvalt, dan ziet iedereen het en zegt er wat van. Ook wel eens leuk!

Ik had wel heel verrot geslapen en veel te weinig. Dus heb net toen ik in Belgie aankwam een heerlijk dutje gedaan
pi_58923215
sonja bakker menu ?
pi_58923243
wie ik?
pi_58923246
CF woont in Belgie. Haar man woont nog steeds even ver als van haar oude woonplaat. Dus ze hebben elkaar al lang niet gezien en laatst ook een dag later want ze was moe. En ze heeft thuis geen inet dus kan ze ook niet zo veel fokken.
pi_58923249
quote:
Op maandag 26 mei 2008 16:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Foei je date met twee te gelijk
Ik ga met een vriend/kennis naar een gala, en van te voren nog iets drinken (als vrienden, geen date )
Met mr date heb ik nu vier keer afgesproken dus is het geen mr date meer maar.. Hm. Ieamnd suggesties voor een nieuwe term neee geen vriendje. Nog langg niet

Eerlijk dat je het zegt toch Ik heb wel vaak van die vage kenissen/vrienden die dan 1x in de 100 jaar iets willen afspreken, maar niet echt een date, wel echt gezellig. Wat moet je er mee
Ja nu dus niet meer met 2, dat vond ik flauw voor die andere, die begin ik toch wel heel leuk te vinden. Hij reageerde er wel heel lief op trouwens. En jouw situatie...tsja je zit in een tussenfase he. Ikzelf heb in ieder geval geen idee hoe je dat noemt, ik ben echt een groentje op het gebied van relaties/jongens

Welkom terug trouwens Inderdaad!

En Miss_S niet weg gaan!
pi_58923277
Ja. Klinkt net als een sonja bakker menu
pi_58923311
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:55 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ja nu dus niet meer met 2, dat vond ik flauw voor die andere, die begin ik toch wel heel leuk te vinden. Hij reageerde er wel heel lief op trouwens. En jouw situatie...tsja je zit in een tussenfase he. Ikzelf heb in ieder geval geen idee hoe je dat noemt, ik ben echt een groentje op het gebied van relaties/jongens

Welkom terug trouwens Inderdaad!

En Miss_S niet weg gaan!
Als miss_s hier niet wil posten,
moet ze dat niet doen..

Hah. Ik heb ooit eerder een soort van relatie gehad. Dat was maanden een tussenfase
pi_58923374
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
CF woont in Belgie. Haar man woont nog steeds even ver als van haar oude woonplaat. Dus ze hebben elkaar al lang niet gezien en laatst ook een dag later want ze was moe. En ze heeft thuis geen inet dus kan ze ook niet zo veel fokken.
WTF: hoe weet jij dat nu weer allemaal??

En hoe je jouw date zou kunnen noemen? Meneer Misschien das wel een leuke.
pi_58923400
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja. Klinkt net als een sonja bakker menu
mjah, ik heb vandaag zo'n dag, dat ik vind dat ik niet veel hoef te eten, want ik zit toch de hele dag op mn kont.
pi_58923401
Sow conleche, op het toetje na klinkt dat als best slank eten

Ik leid een weinig soap-achtig bestaan (maar ik heb gisteren wel het gecrashte vliegtuig bij Zaventem gezien ). Manlief woont nu nog in Nederland, hij komt over een maandje of anderhalf hierheen. Maar als je dan even ruzie hebt in het weekend wordt het meteen een onwijze big deal
pi_58923417
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Jij kent mij beter dan ik mezelf ken... Misschien toch eens wat discreter zijn in de SC
pi_58923425
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:02 schreef conleche het volgende:

[..]

Mr Maybe
Hoe ik dat weet. O ik post ook in cul. En ik onthou te veel (behalve voor schule )
pi_58923470
Wat zouden jullie aanraden trouwens? 3 weken niet gelopen nu vanwege overbelasting.. Beginnen met Evy 1 weer of met Evy 3? Ik was toen ik stopte net bij 6.
  maandag 26 mei 2008 @ 18:10:25 #273
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58923493
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:02 schreef conleche het volgende:

[..]

Mister crush is ook wel leuk ... maar dat lijkt weer zoveel op crunch en doet me meteen weer aan eten denken, wel toepasselijk voor dit topic natuurlijk .

Nieuw lekker toetje 'ontdekt': sinaasappels vers persen en mengen met yoghurt in verhouding 2:1 ... beetje zoetstof erbij: hmmmm. Volgende keer ga ik het invriezen, kijken of het een lekker ijsje is .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58923496
hè, een rel gemist? waar?

CF! Kom je weer meer posten hier als alles een beetje op orde is?
Ga morgen een Pilates-les volgen in de sportschool (nu écht!) dus hoop dat dat het begin is van mijn pilates-carrière.

Daarnet dus hardgelopen. Toch maar les 8 gedaan, want dat was de eerste die in mn mp3 stond, omdat ik daar blijkbaar was gebleven.

Dat was een les van 41 minuten. Dus nou ja, maar aan begonnen, en kijken wat het zou stranden, máár, ik heb hem uitgelopen!

Punten van trots:

- hartslag was gemiddeld 174 (dit was eerst nog gemiddeld 186)
- kon nog versnellen de laatste 5 minuten
- ik heb René eruit gelopen
- en dit alles voor het eerst sinds een maand niet Evy-en

Nu zo lekker even bijkomen en wat vocht aanvullen terwijl gaat douchen.
Als ik dan ga douchen, doet boodschapjes en kan ik daarna rustig beginnen met koken..
Ja doei.
pi_58923519
6 doen als het echt niet gaat doe je 6 nog een keer.
  maandag 26 mei 2008 @ 18:12:22 #276
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58923532
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:09 schreef Inderdaad het volgende:
Wat zouden jullie aanraden trouwens? 3 weken niet gelopen nu vanwege overbelasting.. Beginnen met Evy 1 weer of met Evy 3? Ik was toen ik stopte net bij 6.
Als het door overbelasting komt zou ik zeker bij 1 beginnen. Better safe than sorry ... en je kan altijd na 1 les besluiten om 2 over te slaan en meteen met 3 verder te gaan, maar ik zou daar wel mee oppassen ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58923552
Goed zo Miss Smiley!
pi_58923590
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:13 schreef conleche het volgende:
Goed zo Miss Smiley!
bedoel je daar mij mee?
Ja doei.
pi_58923624
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:09 schreef Inderdaad het volgende:
doe gewoon lekker rustig les 1!

Je hebt nog geen basisconditie opgebouwd, dus is het gevaarlijk om meteen te gaan overbelasten, al zal het niet meteen zo voelen.

Doe voorzichtig met je lichaam, liever 2 weken langer trainen voor die 5 kilometer, dan op schema blijven met risico op blessures
Ja doei.
pi_58923634
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:12 schreef Chicolate het volgende:
Dank jullie. <3
Ik ga toch voor les 1, want ik ben toch wel bang dat het weer pijn gaat doen. En het was echt overbelast (geheel mijn eigen schuld overigens, gebeurt niet meer). Rustig opbouwen en verder komen is beter dan het te snel doen. Indien het erg goed gaat begin ik zeker bij 3. Rond half 10 is een goede tijd.

Edit: wat motorbloempje ook al zei dus. Dank je.
pi_58923635
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

bedoel je daar mij mee?
Jah!!! Tuulijk mega-irritant altijd die smileys, maar dat hardlopen was dan weer top. Dus m'n post dekte geheel de lading!!
pi_58923668

ik ben gewoon een smilie-addict. Als ik 'vol emotie' tik, dan gaan daar vaak smilies mee gepaard, ik kan 't niet helpen.

Meestal als ik 'serieus' iets tik, dan valt 't wel mee, en blijft het bij een en een

maar als ik écht heel blij ben en iets leuk vind en daarover post, dan komen er automatisch en smilies bij

sorry, ik kan het niet helpen...
Ja doei.
pi_58923671
MB: zodra ik thuis internet heb, ga ik weer gezellig doen. Maar nu zit ik gewoon te werken en ik moet zo een of andere ingewikkelde laptopstandaard instellen met een poolse handleiding

Inderdaad, rustig opbouwen! Evy gaat al behoorlijk snel, je moet zeker niet sneller willen gaan dan dat!
pi_58923702
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
MB: zodra ik thuis internet heb, ga ik weer gezellig doen. Maar nu zit ik gewoon te werken en ik moet zo een of andere ingewikkelde laptopstandaard instellen met een poolse handleiding

Inderdaad, rustig opbouwen! Evy gaat al behoorlijk snel, je moet zeker niet sneller willen gaan dan dat!
en jij beheerst de poolse taal niet vloeiend (in woord en geschrift)?

Ja doei.
pi_58923751
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:20 schreef motorbloempje het volgende:

ik ben gewoon een smilie-addict. Als ik 'vol emotie' tik, dan gaan daar vaak smilies mee gepaard, ik kan 't niet helpen.

Meestal als ik 'serieus' iets tik, dan valt 't wel mee, en blijft het bij een en een

maar als ik écht heel blij ben en iets leuk vind en daarover post, dan komen er automatisch en smilies bij

sorry, ik kan het niet helpen...
Don't stop on my account hoor, een ieder zo z'n gebreken......
pi_58923801
kun je nagaan, ik let er soms al wel op (in dit topic) en delete er soms en paar...
Ja doei.
pi_58923806
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en jij beheerst de poolse taal niet vloeiend (in woord en geschrift)?

Ik snap er geen flikker van, ik ga manlief eens even bellen
pi_58923815
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik snap er geen flikker van, ik ga manlief eens even bellen
die kan dat wel?

ik ga maar 's douchen succes met de flaptop
Ja doei.
pi_58923830
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

die kan dat wel?

ik ga maar 's douchen succes met de flaptop
Die is op z'n minst een stuk snuggerder met dat soort dingen
pi_58923854
zatrdag een gala. spannend
pi_58923886
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Als miss_s hier niet wil posten,
moet ze dat niet doen..

Precies, ik post hier omdat ik het leuk vind maar als het niet meer leuk is......

Maar goed na een gesprekje met Renske ben ik wel weer hier, maar voor hoelang weet ik niet
pi_58923965
Nou, die prei en aardappels was niets. Aardappels waren nog glazig en de prei was ook undercooked. Terwijl de stomer toch echt op 45 minuten stond. Raar, magoed, 1 halve aardappel en 3 hapjes prei ofso. Boomstammetje gegeten en nu om vulling te krijgen een glas yogidrink
Das pas Sonja
pi_58923978
Ik heb liever dat je hier post want in single noem je Mr Maybe een playertype oid

Doe wat je wil
pi_58924059
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb liever dat je hier post want in single noem je Mr Maybe een playertype oid

Doe wat je wil
Nee hoor, ging meer om zijn smaak dat wat hij is
Maar meestal zijn het wel knappe jongens dus dat doe je goed
pi_58924123
PF is Liquidootje niks voor jou? Dat is zo een schatje

Dit, ofcourse, indien Mr. Maybe verandert in een Mr. Definately Not.
pi_58924159
O zo Dan begreep ik het verkeerd!
Slechte/foute smaak kan ik na verloop van tijd beinvloeden
pi_58924327
ik wilde al een pooltje starten met wanneer je weer terug zou zijn Miss_S je dreigementen zijn nooit echt van serieusneembare waarde

maar blij dat je je door mij niet weg laat jagen hoor ieder zijn eigen mening, toch?
Ja doei.
pi_58924398
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O zo Dan begreep ik het verkeerd!
Slechte/foute smaak kan ik na verloop van tijd beinvloeden
Ookal zijn mannen daar meestal niet zo blij mee
Maar ik neem aan dat hij nog jong is dus er kan zoveel veranderen
pi_58924465
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Precies, ik post hier omdat ik het leuk vind maar als het niet meer leuk is......

Maar goed na een gesprekje met Renske ben ik wel weer hier, maar voor hoelang weet ik niet
Jawohl, maar na zo'n klein ding...maargoed ja als je het niet meer gezellig vind
  maandag 26 mei 2008 @ 19:03:17 #300
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58924506
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik wilde al een pooltje starten met wanneer je weer terug zou zijn Miss_S je dreigementen zijn nooit echt van serieusneembare waarde

maar blij dat je je door mij niet weg laat jagen hoor ieder zijn eigen mening, toch?
ik heb niet eens tijd gehad om te merken dat ze weg was gegaan.... zo snel....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')