Tja, als je het weekend weg gaat en je hebt je schoenen niet bij komt er niets van natuurlijk, dus het was deels wel m'n eigen schuld. Vanavond kan ik het wel doen, maar ik vind het vervelend ook dat ik zo teruggezakt ben, dat ik niet eens meer een half uur achtereen kan rennen. Dan krijg je een vicieuze cirkel en dat is ook waarom ik nu suboptimaal ben. Ik weet het wel, maar er wat aan doen is weer wat anders blijkbaar. Het weer zit ook niet mee voor m'n humeur maar ik ga wel mn best doen!quote:Op maandag 26 mei 2008 11:19 schreef -marz- het volgende:
Speldje, dan ga je toch ff wel sporten? Je doet toch hardlopen?
Ik ga gelukkig wel weer goed met afvallen, sinds de vakantie vliegen ze er weer af (de kilo's). -2 al. Nu weer proberen vol te houden, wat het moeilijkst is natuurlijk.
Donderdag 5 juniquote:Op maandag 26 mei 2008 12:35 schreef Miss_S het volgende:
Wanneer moet je weer naar de dietist Sylvana?
Okquote:Op maandag 26 mei 2008 12:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Donderdag 5 juni
Ga 1 keer in de 2 weken en ben afgelopen week nog geweest
Nee, maar goed, drink eigenlijk nooit alcohol, behalve met dit soort weekenden, en dit is maar 1 keer per jaar. En heb met eten wel goed opgelet, als anderen broodjes frikadel/gehaktbal namen, nam ik gewoon een broodje gezond enzo. En had zelf gewoon wasa sandwiches meegenomen, dus eten is wel redelijk goed gegaan, alleen wat meer alcohol dan normaal gehad. Maar goed, deze week beetje opletten met eten en een keertje extra sporten en het komt wel weer goedquote:Op maandag 26 mei 2008 12:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Okhebben jullie toen dit weekend ook besproken?
ow ok want leek me juist handig om dat soort situaties van te voren met je dietist te besprekenquote:Op maandag 26 mei 2008 12:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, maar goed, drink eigenlijk nooit alcohol, behalve met dit soort weekenden, en dit is maar 1 keer per jaar. En heb met eten wel goed opgelet, als anderen broodjes frikadel/gehaktbal namen, nam ik gewoon een broodje gezond enzo. En had zelf gewoon wasa sandwiches meegenomen, dus eten is wel redelijk goed gegaan, alleen wat meer alcohol dan normaal gehad. Maar goed, deze week beetje opletten met eten en een keertje extra sporten en het komt wel weer goed
Beterschap Jeipod!
Ja, was ik ook wel van plan, maar niet aan toe gekomen. Zoveel te bespreken allemaal, dan is een half uurtje zo om.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ow ok want leek me juist handig om dat soort situaties van te voren met je dietist te bespreken
en een broodje gezond toch wel zelf gemaakt he? anders had je beter dat broodje frikandel kunnen nemen
iedereen mag van tijd tot tijd flink genieten hoor Sylvana! En zo te zien heb je wel bewust keuzes gemaakt, dusquote:Op maandag 26 mei 2008 12:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, maar goed, drink eigenlijk nooit alcohol, behalve met dit soort weekenden, en dit is maar 1 keer per jaar. En heb met eten wel goed opgelet, als anderen broodjes frikadel/gehaktbal namen, nam ik gewoon een broodje gezond enzo. En had zelf gewoon wasa sandwiches meegenomen, dus eten is wel redelijk goed gegaan, alleen wat meer alcohol dan normaal gehad. Maar goed, deze week beetje opletten met eten en een keertje extra sporten en het komt wel weer goed
Beterschap Jeipod!
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
jemig...
lees net dat een kennis van me, van de motorclub, vandaag haar euthenasie verklaring tekent..
Ze is terminaal verklaard (kanker zit overal) en het gaat zo slecht met haar de laatste weken/dagen, dat ze een ontzettend dappere beslissing heeft gemaakt...
Haar oudste dochter houdt ons op de hoogte via een speciale Hyves-pagina, en elke keer zit men weer half te janken als ze weer vertelt wat er in haar hoofd omgaat.. en welke neerwaartse veranderingen er weer hebben plaatsgevonden..
Het leven is zó oneerlijk somsbinnenkort dus een uitvaart, met friggin' veel motoren en veel herrie...
dankquote:
Ben ik de enige die die dingen juist heel vies vind?quote:Op maandag 26 mei 2008 16:19 schreef shinydiscoball het volgende:
Wow heftig MoBlo, sterkte![]()
En Sylvana, ik vind ook dat als je een keer eens zo'n weekendje hebt, dat best kan! Je doet het ook niet iedere week.
Niet om lullig te doen trouwens, maar ik merk dat je het vaak over die Wasa sandwiches hebt met vulling, maar zo erg gezond zijn die niet, er zit best veel vet in! Even ter waarschuwingMaar ze zijn inderdaad wel erg lekker
Nee! Heb er ooit een geprobeerd gekregen en ik vond het zo smerig, dat ik de andere smaken niet aandurf en er nu - net als bij sultana hartig - met een grote boog omheen loop.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ben ik de enige die die dingen juist heel vies vind?
En ik bedoelde ook niet dat zo'n weekendje niet kon, maar lijkt me juist als je een dietist hebt dat het handig is om dat dan te bespreken
Ja maar ik ben geen 10 kilo aangekomen sinds ik hier zitquote:Op maandag 26 mei 2008 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
waarom zou je het bespreken met je dietiste als je het nagenoeg nooit doet, als je nagenoeg nooit alcohol drinkt, en dit een jaarlijks uitje is?
Als het nu structureel was, ok, als ze elke maand of elk weekend weer ging feesten en zuipen kon ze wellicht vragen of er tips zijn die het én gezellig én makkelijker maken om ook nog aan de lijn te blijven denken, zonder direct thuis te blijven.
Maar die éne keer? Ze zou hoogstens kunnen melden dat ze 'dit weekend eens gezellig uit is geweest' en dat ze 'ondanks dat ze wist dat 't slecht was (en waarom) toch gewoon lekker meegedaan heeft' en dat dit 'zeker niet altijd gebeurt', mocht het gewicht bij de volgende meting ietwat tegenvallen.
Maargoed, als je van één weekendje stappen blijvend aankomt... lijkt me sterk.. vooral als je het weet van jezelf, en vervolgens ook weer gaat balansen.
Jij riep toch ook dat je vanochtend weer meer woog, en dat dat normaal was na een weekend, en dat je nu weer normaal gaat doen, en weer richting de 70? Nou, dat doet Sylvana ook, zoals ze zeiSylvana, het gaat helemaal goedkomen
wat een lage opmerking naar Sylvana toe zeg....quote:Op maandag 26 mei 2008 16:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar ik ben geen 10 kilo aangekomen sinds ik hier zit
Toen ik 100 kilo woog, woog ik na het weekend al 1 a 2 kilo meer en dat doe ik nu nog steeds
En ookal is het maar 1x in het jaar, je moet er wel mee leren omgaan of zie ik dat nu heel verkeerd
Sylvana is hulp gaan zoeken en dan past dit er toch gewoon mooi in? en anders is er wel elke maand iets dat maar 1x iin het jaar gebeurt
Die wasa dingen, ik heb er ooit eens nog wel een 2e smaak van geprobeert maar die was net zo smerig
Ik benoem gewoon een feit omdat je mij met Sylvana vergelijkt en dat gaat nietquote:Op maandag 26 mei 2008 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat een lage opmerking naar Sylvana toe zeg....wrijf het er nog maar even in
![]()
ze wéét dat ze is aangekomen, en daarom is ze naar een dietist toegegaan, die haar moet gaan helpen STRUCTUREEL anders te leven, en met structureel wordt bedoeld:
het regelmatig eten van dag tot dag
afwegen
snacks van vriendjelief weerstaan
maar niet verleren hoe het is om lekker een weekendje te genieten, en nou ja, dat het in een weekend scheelt, dat daar dan 2 kilo van bij komt, soit, maar dat zijn geen kilo's die er al lang aanzaten en dús gaan ze er ook snel weer af. En zolang je een gestaag dalende lijn houdt, is er niets mis met een weekendje uit je dak gaan
dus ja, ik denk dat je dat verkeerd ziet. Ze moet geen tips vragen over hoe ze haar weekendje weg in moet delen, maar hoe ze haar WEEK in moet delen, want dáár ging het vooral STRUCTUREEL fout
maargoed, dat is slechts hoe ik erover denk
Ik schrok alquote:
Don't get me startedquote:
je mag 't zo vaak zeggen als je wilt hoorverliefde mensen zijn tof
![]()
Huh? Wat bedoel je?quote:is dat trouwens een 'echte vrijgezelle lesbies' of is dat de dame die eigenlijk een vriend had en nou ja, die van laatst
Dat klinkt een beetje als MTV Dismissedquote:Op maandag 26 mei 2008 16:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Jeuj Viking, spannend!
Ik heb donderdag mijn derde date met jongen #2, lekker naar het vondelpark (hopen dat het mooi weer wordt). Ik vind hem leuker, dus ik heb tegen jongen # 1 gezegd dat we beter als vrienden kunnen blijven omgaan. Jezus wat klinkt dit erg trouwens
je had toch vorige keer (bijna?) een date met een dame met wie je aan het msn-en was, maar die bleek een vriend te hebben? Ik ga niet terugzoeken, maar ik dacht dat ik dat had begrepen uit je verhaal.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik schrok al![]()
.
[..]
Don't get me started. En verliefd ben ik (nog) niet, maar ze is wel erg leuk
.
[..]
Huh? Wat bedoel je?
quote:Op maandag 26 mei 2008 16:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Jeuj Viking, spannend!
Ik heb donderdag mijn derde date met jongen #2, lekker naar het vondelpark (hopen dat het mooi weer wordt). Ik vind hem leuker, dus ik heb tegen jongen # 1 gezegd dat we beter als vrienden kunnen blijven omgaan. Jezus wat klinkt dit erg trouwens
excuses aanvaardquote:Op maandag 26 mei 2008 17:00 schreef Miss_S het volgende:
Nou het spijt me dat ik voorstelde dat de dietist misschien kon helpen in deze situaties
Zie PMquote:Op maandag 26 mei 2008 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je had toch vorige keer (bijna?) een date met een dame met wie je aan het msn-en was, maar die bleek een vriend te hebben? Ik ga niet terugzoeken, maar ik dacht dat ik dat had begrepen uit je verhaal.
Je vond dat erg jammer, want ze leek echt erg leuk, maar ze wist niet wat ze wilde, zoiets was het?zal wel aan mijn geheugen liggen anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |