abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58914219
Goedemorgen allemaal (ben al een paar uur wakker)
Woog vanmorgen 71,5 wat voor mij erg weinig is na het weekend
Vandaag maar weer eens hardlopen weet alleen niet welke les ik ga lopen

Maar eerst maar weer verder werken aan een verslag
pi_58914308
Mogge!
Het helpt allemaal niet hoor
- niet sporten
- niet ongezond of teveel, maar ook niet echt afvalcorrect eten
- vervelend gedoe: zaterdag familiefoto waar m'n pa niet op ging, maar hij bracht m'n mn ma & broers wel naar de fotograaf
- al een tijdje thuis niet gewogen, maar in het ziekenhuis in de avond is het vaak 63 ofzo...
- het is rotweer
Dus: een negatieve spiraal helaas...
Gisteren de dag van het park, ondanks het minder mooie weer was dat nog wel gezellig met wat bandjes.
Het mooi kotsende meisje.
pi_58914500
Mijn 'diner' van gisteravond was geloof ik eerst een portie bitterballen om een uur of 5, toen rond 7 uur een patatje en rond een uur of 9 een twix

Raar weekend gehad, maar ik heb het er denk ik ook wel weer afgefietst
pi_58915214
Speldje, dan ga je toch ff wel sporten? Je doet toch hardlopen?

Ik ga gelukkig wel weer goed met afvallen, sinds de vakantie vliegen ze er weer af (de kilo's). -2 al. Nu weer proberen vol te houden, wat het moeilijkst is natuurlijk.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_58915268
quote:
Op maandag 26 mei 2008 11:19 schreef -marz- het volgende:
Speldje, dan ga je toch ff wel sporten? Je doet toch hardlopen?

Ik ga gelukkig wel weer goed met afvallen, sinds de vakantie vliegen ze er weer af (de kilo's). -2 al. Nu weer proberen vol te houden, wat het moeilijkst is natuurlijk.
Tja, als je het weekend weg gaat en je hebt je schoenen niet bij komt er niets van natuurlijk, dus het was deels wel m'n eigen schuld. Vanavond kan ik het wel doen, maar ik vind het vervelend ook dat ik zo teruggezakt ben, dat ik niet eens meer een half uur achtereen kan rennen. Dan krijg je een vicieuze cirkel en dat is ook waarom ik nu suboptimaal ben. Ik weet het wel, maar er wat aan doen is weer wat anders blijkbaar. Het weer zit ook niet mee voor m'n humeur maar ik ga wel mn best doen!
pi_58915350
Tja als je het niet nu oppakt, kun je straks niet eens meer 5 minuten
Meestal valt het wel mee hoor, is mijn ervaring. Gewoon gaan doen en dan herinner je je weer hoe lekker het is om te rennen, ook in de regen. Tweede keer zit je alweer bijna op je oude niveau

Ik vond gisteren plots mijn skeelerbescherming terug, waar ik vorig jaar enorm naar heb lopen zoeken (zonder bescherming ben ik een beetje angstig om te vallen, wat maakt dat ik minder soepel rijd). Alleen geen weer om te skeeleren!
Springfield's looking pretty dusty today
  maandag 26 mei 2008 @ 11:33:25 #207
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58915525
Hier word ik vrolijk van: http://www.buienradar.nl/weergrafiek.aspx?soort=2weken

Ze zeggen dat het mooi weer wordt . Hoge temperaturen, weinig regen, hoop maar dat de voorspellingen kloppen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58916716
Goeiemiddag

Ik ben weer terug van een errug gezellig weekendje Middelburg. Stralend weer gehad, gezellige groep ( 36 man) en lekker veel gefeest. Deze week maar een balansweekje nemen, al die alcohol tikt hard aan. Geen idee hoeveel ik weeg, dat merk ik morgenochtend wel weer, maar ben bang dat die kilo die er vorige week af was, er nu wel weer aan zit.

Vanmiddag werken en dan vanavond zwemmen. En dan woensdag ook natuurlijk en dan donderdag maar een keertje extra
pi_58916823
Wanneer moet je weer naar de dietist Sylvana?
pi_58916874
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:35 schreef Miss_S het volgende:
Wanneer moet je weer naar de dietist Sylvana?
Donderdag 5 juni

Ga 1 keer in de 2 weken en ben afgelopen week nog geweest
pi_58916898
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:37 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Donderdag 5 juni

Ga 1 keer in de 2 weken en ben afgelopen week nog geweest
Ok hebben jullie toen dit weekend ook besproken?
pi_58916912
Zo, vandaag een ziekdagje opgenomen. Voel me niet optimaal, gister barstende koppijn en keelpijn en vanmorgen deden alle spieren in mn lichaam zeer. Dus, dan maar een dagje thuis en morgen weer aan de bak.
Van het weekend lekker gefietst met vriendlief. Ik had het briljante idee om heen door de duinen te fietsen en terug over het normale fietspad. Hadden we beter kunnen omdraaien. Heen door de duinen is alleen maar omhoog zowat en we hadden en harde tegenwind. Magoed, de terugweg was dan wel weer lekker
Geen alcohol gehad dit weekend, wel sjippies.

Vandaag: actimel en een appel. Ik ga het rustig houden, ben toch neit actief bezig
pi_58916972
Wat goed dat je er naar vraagt eigenlijk
pi_58916996
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:38 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ok hebben jullie toen dit weekend ook besproken?
Nee, maar goed, drink eigenlijk nooit alcohol, behalve met dit soort weekenden, en dit is maar 1 keer per jaar. En heb met eten wel goed opgelet, als anderen broodjes frikadel/gehaktbal namen, nam ik gewoon een broodje gezond enzo. En had zelf gewoon wasa sandwiches meegenomen, dus eten is wel redelijk goed gegaan, alleen wat meer alcohol dan normaal gehad. Maar goed, deze week beetje opletten met eten en een keertje extra sporten en het komt wel weer goed

Beterschap Jeipod!
pi_58917083
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:42 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nee, maar goed, drink eigenlijk nooit alcohol, behalve met dit soort weekenden, en dit is maar 1 keer per jaar. En heb met eten wel goed opgelet, als anderen broodjes frikadel/gehaktbal namen, nam ik gewoon een broodje gezond enzo. En had zelf gewoon wasa sandwiches meegenomen, dus eten is wel redelijk goed gegaan, alleen wat meer alcohol dan normaal gehad. Maar goed, deze week beetje opletten met eten en een keertje extra sporten en het komt wel weer goed

Beterschap Jeipod!
ow ok want leek me juist handig om dat soort situaties van te voren met je dietist te bespreken
en een broodje gezond toch wel zelf gemaakt he? anders had je beter dat broodje frikandel kunnen nemen
pi_58917125
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ow ok want leek me juist handig om dat soort situaties van te voren met je dietist te bespreken
en een broodje gezond toch wel zelf gemaakt he? anders had je beter dat broodje frikandel kunnen nemen
Ja, was ik ook wel van plan, maar niet aan toe gekomen. Zoveel te bespreken allemaal, dan is een half uurtje zo om.

Ik ben werken
pi_58917191
jemig...

lees net dat een kennis van me, van de motorclub, vandaag haar euthenasie verklaring tekent..

Ze is terminaal verklaard (kanker zit overal) en het gaat zo slecht met haar de laatste weken/dagen, dat ze een ontzettend dappere beslissing heeft gemaakt...
Haar oudste dochter houdt ons op de hoogte via een speciale Hyves-pagina, en elke keer zit men weer half te janken als ze weer vertelt wat er in haar hoofd omgaat.. en welke neerwaartse veranderingen er weer hebben plaatsgevonden..

Het leven is zó oneerlijk soms binnenkort dus een uitvaart, met friggin' veel motoren en veel herrie...
Ja doei.
pi_58917294
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:42 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Beterschap Jeipod!
iedereen mag van tijd tot tijd flink genieten hoor Sylvana! En zo te zien heb je wel bewust keuzes gemaakt, dus als je je ook om een een-jaarlijks-weekendje druk moet gaan maken heb je geen leven meer

succes met balansen, en het gaat je gewoon lukken
Ja doei.
pi_58920428
Het is hier al vanaf vanochtend dat ik er ben droog, dus ik ga vlak voor het eten maar eens een klein rondje wagen
  maandag 26 mei 2008 @ 15:37:39 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58920774
Zo, ik stop er weer mee voor vandaag. Redelijk ver gekomen en morgen pak ik het gewoon weer op waar ik gebleven ben. Die scriptie moet voor vrijdag wel af kunnen komen . Dan vrijdag alles printen en bestandjes op cd branden en het hele pakket inleveren. Kan ik me vanaf volgende week storten op de laatste klus en dan ben ik, als alles mee zit, voor de zomer begint zo goed als klaar .
Nu ga ik even m'n kamer schoonmaken, want daar ben ik dit weekend ook niet aan toegekomen .
Niet meer actief op Fok!
pi_58921100
Ik ben al de hele dag bezig maar eigenlijk nog niets getypt
Vooral bezig met info verzamelen, maar goed dat moet ook gebeuren
pi_58921370
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
jemig...

lees net dat een kennis van me, van de motorclub, vandaag haar euthenasie verklaring tekent..

Ze is terminaal verklaard (kanker zit overal) en het gaat zo slecht met haar de laatste weken/dagen, dat ze een ontzettend dappere beslissing heeft gemaakt...
Haar oudste dochter houdt ons op de hoogte via een speciale Hyves-pagina, en elke keer zit men weer half te janken als ze weer vertelt wat er in haar hoofd omgaat.. en welke neerwaartse veranderingen er weer hebben plaatsgevonden..

Het leven is zó oneerlijk soms binnenkort dus een uitvaart, met friggin' veel motoren en veel herrie...
sterkte
pi_58921482
quote:
Op maandag 26 mei 2008 16:08 schreef omearos het volgende:

[..]

sterkte
dank

ondanks dat ik haar maar een paar keer heb ontmoet, heeft ze wel een indruk achter gelaten.. een goede
ze had de eerste keer dat ik haar ontmoette net de diagnose borstkanker gehad en was nog vol goede moed..
Terecht, want na de chemo's, was het aangeslagen, en was ze genezen verklaard

Maar tijdens haar eerste motorvakantie sinds de chemo's heeft ze een ongeluk gehad door een insult, en bleek dat de tumor in haar hersenen zat en hmjah.. vanaf daar bergafwaarts dus..

binnenkort dus een heuse 'motorbegrafenis'
Ze ligt hier vlakbij, in een hospice, maar ik twijfel zó om (nog) langs te gaan.. wil niet hypocriet lijken en 'nog snel even langsgaan' of wat dan ook..
Denk dat ik maar online laat weten met de dag mee te lezen en mee te voelen met iedereen die het treft.. en ook ik zal op de uitvaart, die er dus gaat komen, mijn gas even flink laten jengelen geweldige vrouw, rotziekte
Ja doei.
pi_58921584
Wow heftig MoBlo, sterkte

En Sylvana, ik vind ook dat als je een keer eens zo'n weekendje hebt, dat best kan! Je doet het ook niet iedere week.

Niet om lullig te doen trouwens, maar ik merk dat je het vaak over die Wasa sandwiches hebt met vulling, maar zo erg gezond zijn die niet, er zit best veel vet in! Even ter waarschuwing Maar ze zijn inderdaad wel erg lekker
pi_58921705
quote:
Op maandag 26 mei 2008 16:19 schreef shinydiscoball het volgende:
Wow heftig MoBlo, sterkte

En Sylvana, ik vind ook dat als je een keer eens zo'n weekendje hebt, dat best kan! Je doet het ook niet iedere week.

Niet om lullig te doen trouwens, maar ik merk dat je het vaak over die Wasa sandwiches hebt met vulling, maar zo erg gezond zijn die niet, er zit best veel vet in! Even ter waarschuwing Maar ze zijn inderdaad wel erg lekker
Ben ik de enige die die dingen juist heel vies vind?
En ik bedoelde ook niet dat zo'n weekendje niet kon, maar lijkt me juist als je een dietist hebt dat het handig is om dat dan te bespreken
pi_58921774
quote:
Op maandag 26 mei 2008 16:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ben ik de enige die die dingen juist heel vies vind?
En ik bedoelde ook niet dat zo'n weekendje niet kon, maar lijkt me juist als je een dietist hebt dat het handig is om dat dan te bespreken
Nee! Heb er ooit een geprobeerd gekregen en ik vond het zo smerig, dat ik de andere smaken niet aandurf en er nu - net als bij sultana hartig - met een grote boog omheen loop.
pi_58921781
waarom zou je het bespreken met je dietiste als je het nagenoeg nooit doet, als je nagenoeg nooit alcohol drinkt, en dit een jaarlijks uitje is?

Als het nu structureel was, ok, als ze elke maand of elk weekend weer ging feesten en zuipen kon ze wellicht vragen of er tips zijn die het én gezellig én makkelijker maken om ook nog aan de lijn te blijven denken, zonder direct thuis te blijven.

Maar die éne keer? Ze zou hoogstens kunnen melden dat ze 'dit weekend eens gezellig uit is geweest' en dat ze 'ondanks dat ze wist dat 't slecht was (en waarom) toch gewoon lekker meegedaan heeft' en dat dit 'zeker niet altijd gebeurt', mocht het gewicht bij de volgende meting ietwat tegenvallen.

Maargoed, als je van één weekendje stappen blijvend aankomt... lijkt me sterk.. vooral als je het weet van jezelf, en vervolgens ook weer gaat balansen.

Jij riep toch ook dat je vanochtend weer meer woog, en dat dat normaal was na een weekend, en dat je nu weer normaal gaat doen, en weer richting de 70? Nou, dat doet Sylvana ook, zoals ze zei

Sylvana, het gaat helemaal goedkomen
Ja doei.
  maandag 26 mei 2008 @ 16:38:17 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58921913
Ik ken die WASA dingen helemaal niet en die hoef ik ook niet te kennen, denk ik . Laat mij het nou maar mooi houden bij bammetjes met fruit tussendoor. Ik weet trouwens niet of ik al gezegd had dat vrijdag de vervolgdate is? Dan komt zij hier in Groningen .
Niet meer actief op Fok!
pi_58921994
quote:
Op maandag 26 mei 2008 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
waarom zou je het bespreken met je dietiste als je het nagenoeg nooit doet, als je nagenoeg nooit alcohol drinkt, en dit een jaarlijks uitje is?

Als het nu structureel was, ok, als ze elke maand of elk weekend weer ging feesten en zuipen kon ze wellicht vragen of er tips zijn die het én gezellig én makkelijker maken om ook nog aan de lijn te blijven denken, zonder direct thuis te blijven.

Maar die éne keer? Ze zou hoogstens kunnen melden dat ze 'dit weekend eens gezellig uit is geweest' en dat ze 'ondanks dat ze wist dat 't slecht was (en waarom) toch gewoon lekker meegedaan heeft' en dat dit 'zeker niet altijd gebeurt', mocht het gewicht bij de volgende meting ietwat tegenvallen.

Maargoed, als je van één weekendje stappen blijvend aankomt... lijkt me sterk.. vooral als je het weet van jezelf, en vervolgens ook weer gaat balansen.

Jij riep toch ook dat je vanochtend weer meer woog, en dat dat normaal was na een weekend, en dat je nu weer normaal gaat doen, en weer richting de 70? Nou, dat doet Sylvana ook, zoals ze zei

Sylvana, het gaat helemaal goedkomen
Ja maar ik ben geen 10 kilo aangekomen sinds ik hier zit
Toen ik 100 kilo woog, woog ik na het weekend al 1 a 2 kilo meer en dat doe ik nu nog steeds

En ookal is het maar 1x in het jaar, je moet er wel mee leren omgaan of zie ik dat nu heel verkeerd
Sylvana is hulp gaan zoeken en dan past dit er toch gewoon mooi in? en anders is er wel elke maand iets dat maar 1x iin het jaar gebeurt

Die wasa dingen, ik heb er ooit eens nog wel een 2e smaak van geprobeert maar die was net zo smerig
pi_58921996
ja dat had je al gezegd

je mag 't zo vaak zeggen als je wilt hoor verliefde mensen zijn tof
is dat trouwens een 'echte vrijgezelle lesbies' of is dat de dame die eigenlijk een vriend had en nou ja, die van laatst
Ja doei.
pi_58922007
Jeuj Viking, spannend!

Ik heb donderdag mijn derde date met jongen #2, lekker naar het vondelpark (hopen dat het mooi weer wordt). Ik vind hem leuker, dus ik heb tegen jongen # 1 gezegd dat we beter als vrienden kunnen blijven omgaan. Jezus wat klinkt dit erg trouwens
pi_58922053
quote:
Op maandag 26 mei 2008 16:42 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja maar ik ben geen 10 kilo aangekomen sinds ik hier zit
Toen ik 100 kilo woog, woog ik na het weekend al 1 a 2 kilo meer en dat doe ik nu nog steeds

En ookal is het maar 1x in het jaar, je moet er wel mee leren omgaan of zie ik dat nu heel verkeerd
Sylvana is hulp gaan zoeken en dan past dit er toch gewoon mooi in? en anders is er wel elke maand iets dat maar 1x iin het jaar gebeurt

Die wasa dingen, ik heb er ooit eens nog wel een 2e smaak van geprobeert maar die was net zo smerig
wat een lage opmerking naar Sylvana toe zeg.... wrijf het er nog maar even in

ze wéét dat ze is aangekomen, en daarom is ze naar een dietist toegegaan, die haar moet gaan helpen STRUCTUREEL anders te leven, en met structureel wordt bedoeld:

het regelmatig eten van dag tot dag
afwegen
snacks van vriendjelief weerstaan

maar niet verleren hoe het is om lekker een weekendje te genieten, en nou ja, dat het in een weekend scheelt, dat daar dan 2 kilo van bij komt, soit, maar dat zijn geen kilo's die er al lang aanzaten en dús gaan ze er ook snel weer af. En zolang je een gestaag dalende lijn houdt, is er niets mis met een weekendje uit je dak gaan

dus ja, ik denk dat je dat verkeerd ziet. Ze moet geen tips vragen over hoe ze haar weekendje weg in moet delen, maar hoe ze haar WEEK in moet delen, want dáár ging het vooral STRUCTUREEL fout

maargoed, dat is slechts hoe ik erover denk
Ja doei.
pi_58922086
en nu ga ik lekker hardlopen, Evy 8 denk ik dat 't wordt, even luisteren.

Wel van serie 2 uiteraard, want serie 1 heb ik nu wel gehad
Ja doei.
pi_58922142
quote:
Op maandag 26 mei 2008 16:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wat een lage opmerking naar Sylvana toe zeg.... wrijf het er nog maar even in

ze wéét dat ze is aangekomen, en daarom is ze naar een dietist toegegaan, die haar moet gaan helpen STRUCTUREEL anders te leven, en met structureel wordt bedoeld:

het regelmatig eten van dag tot dag
afwegen
snacks van vriendjelief weerstaan

maar niet verleren hoe het is om lekker een weekendje te genieten, en nou ja, dat het in een weekend scheelt, dat daar dan 2 kilo van bij komt, soit, maar dat zijn geen kilo's die er al lang aanzaten en dús gaan ze er ook snel weer af. En zolang je een gestaag dalende lijn houdt, is er niets mis met een weekendje uit je dak gaan

dus ja, ik denk dat je dat verkeerd ziet. Ze moet geen tips vragen over hoe ze haar weekendje weg in moet delen, maar hoe ze haar WEEK in moet delen, want dáár ging het vooral STRUCTUREEL fout

maargoed, dat is slechts hoe ik erover denk
Ik benoem gewoon een feit omdat je mij met Sylvana vergelijkt en dat gaat niet
En Sylvana weet inderdaad waar het fout gaat en dat ze is aangekomen dus begrijp ik niet wat er schokkend voor haar kan zijn aan mijn opmerking

En ookal komt het niet vaak voor, Sylvana leek er nu wel mee te zitten dus had dat misschien toch goed voor haar gemoedsrust geweest als het besproken was
en zoals Sylvana aangaf wou ze dat zelf ook doen
  maandag 26 mei 2008 @ 16:54:07 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58922180
quote:
Op maandag 26 mei 2008 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
ja dat had je al gezegd

Ik schrok al .
quote:

je mag 't zo vaak zeggen als je wilt hoor verliefde mensen zijn tof
Don't get me started . En verliefd ben ik (nog) niet, maar ze is wel erg leuk .
quote:
is dat trouwens een 'echte vrijgezelle lesbies' of is dat de dame die eigenlijk een vriend had en nou ja, die van laatst
Huh? Wat bedoel je?
Niet meer actief op Fok!
pi_58922181
nee, we kunnen niemand met jou vergelijken dat klopt sorry

vergelijk anderen dan ook eens niet met jou, want iedereen is anders, en niet iedereen heeft baat bij dezelfde methodes

maar laten we het gezellig houden reageer ik wel op jou, jij niet op mij
Ja doei.
  maandag 26 mei 2008 @ 16:55:47 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58922204
quote:
Op maandag 26 mei 2008 16:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Jeuj Viking, spannend!

Ik heb donderdag mijn derde date met jongen #2, lekker naar het vondelpark (hopen dat het mooi weer wordt). Ik vind hem leuker, dus ik heb tegen jongen # 1 gezegd dat we beter als vrienden kunnen blijven omgaan. Jezus wat klinkt dit erg trouwens
Dat klinkt een beetje als MTV Dismissed .
Niet meer actief op Fok!
pi_58922217
quote:
Op maandag 26 mei 2008 16:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik schrok al .
[..]

Don't get me started . En verliefd ben ik (nog) niet, maar ze is wel erg leuk .
[..]

Huh? Wat bedoel je?
je had toch vorige keer (bijna?) een date met een dame met wie je aan het msn-en was, maar die bleek een vriend te hebben? Ik ga niet terugzoeken, maar ik dacht dat ik dat had begrepen uit je verhaal.
Je vond dat erg jammer, want ze leek echt erg leuk, maar ze wist niet wat ze wilde, zoiets was het?

zal wel aan mijn geheugen liggen anders

Net René even uit zijn luie stoel geschopt, we gaan nu samen lopen, Evy 7, 30 minuten les, maar we gaan nog wel even zelf 10 minuten opwarm-lopen
Tsjakka!
Ja doei.
pi_58922235
quote:
Op maandag 26 mei 2008 16:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Jeuj Viking, spannend!

Foei je date met twee te gelijk
Ik ga met een vriend/kennis naar een gala, en van te voren nog iets drinken (als vrienden, geen date )
Met mr date heb ik nu vier keer afgesproken dus is het geen mr date meer maar.. Hm. Ieamnd suggesties voor een nieuwe term neee geen vriendje. Nog langg niet

Eerlijk dat je het zegt toch Ik heb wel vaak van die vage kenissen/vrienden die dan 1x in de 100 jaar iets willen afspreken, maar niet echt een date, wel echt gezellig. Wat moet je er mee
pi_58922263
* veiligheidsspeldje zou bijna popcorn gaan pakken, ware het niet dat ik beter gewoon gezond zou kunnen gaan koken als ik dat toch van plan was...
Dingen niet zoveel op jezelf betrekken en daarom denken te weten hoe het werkt voor de ander, denk ik. Iedereen is anders en een jaarlijks weekendje is niet structureel. Dat moet weg te balansen zijn. Bij mij werkt het ook zo dat het echt niet zit in een weekendje, maar wel in met honger naar de supermarkt gaan en emo-eten, dus ik kan me goed voorstellen dat het bij sylvana ook zo zal zijn.

Viking: je had toch verteld dat de vrouw waar je nu mee date, een crush had op een heterodame? Dat bedoelt moblo denk ik.
pi_58922282
Nou het spijt me dat ik voorstelde dat de dietist misschien kon helpen in deze situaties
pi_58922319
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:00 schreef Miss_S het volgende:
Nou het spijt me dat ik voorstelde dat de dietist misschien kon helpen in deze situaties
excuses aanvaard

en nu hup, weg met die handel, hardlopen! Weer even wat overbodige calorieën verbranden tot zo! Ben benieuwd hoe het gaat na een tijdje niet Evy
Ja doei.
pi_58922324
Thnx Moblo, zo zie ik het dus ook En sterkte jij

In 1 zo'n wasa cracker zit 100 kcal, dat weet ik, en ik neem er dan ook nooit meer dan 2 per dag

Zo kipfilet met een groentenschotel eten en dan lekker zwemmen

En leuk dat er een vervolgdate komt Renske, veel plezier
pi_58922330
Volgens mij bedoeld Miss_S het niet zo kwaad
vond het juist slim om dat soort dingen van te voren te overleggen/bespreken/tips te vragen.
Aan de andere kant is er niet veel schokkends gebeurd! Alleen kan Miss_S soms wat bot/bemoeizuchtig overkomen wat ik deze keer eigenlijk niet het geval vond.

En ik vind eigenlijk ook niet dat MoBlo dat dan meteen moet zien als een lage opmereking, of misschien dat ze het wat genuanceerder kan brengen want die smileys roepen bij mij ook een beetje kriebels op Maar daarna leg je het heel helder uit en ja, je hebt ook een punt. Het is gewoon niet zo vriendelijk naar elkaar toe gecommuniceert.

Probeer beide een beetje door de regels heen te lezen en zie dat de ander het echt niet gemeen bedoeld!
  maandag 26 mei 2008 @ 17:04:32 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58922346
quote:
Op maandag 26 mei 2008 16:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

je had toch vorige keer (bijna?) een date met een dame met wie je aan het msn-en was, maar die bleek een vriend te hebben? Ik ga niet terugzoeken, maar ik dacht dat ik dat had begrepen uit je verhaal.
Je vond dat erg jammer, want ze leek echt erg leuk, maar ze wist niet wat ze wilde, zoiets was het?

zal wel aan mijn geheugen liggen anders
Zie PM .
Niet meer actief op Fok!
pi_58922364
Hoi allemaal, slechte timing, maar een update van mij. :p

Ging niet echt goed qua eten, maar mijn knie is nu weer 'goed', dus vanavond Evy (3 of misschien 1, weet niet wat beter is atm) en vanaf morgen ga ik weer op het eten letten. Batterij van de weegschaal is helaas leeg en de AH hier in de buurt heeft de juiste batterijen niet.

Ik ga vanavond spinazie, aardappelen en vissticks eten. Ook heb ik me voorgenomen meer te gaan schoonmaken, want we hebben sinds een weekje 2 kittens hier en dan is het nodig.

Fijne avond nog allemaal.
pi_58922370
O ik ben weer eens veel te traag

Leuk je date, Renske! (zo heet je toch. Wie had dan die tuttige naam ?)
Nee het is niet die ene met die vriend volgens mij,
gewoon een kieharde lesbi In ieder geval, volgens mij had ik dat gevraagd en zei ze nee..
pi_58922426
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zie PM .
Had ik het niet goed onthouden dan?
pi_58922484
Ik was weeer traag

O over die familiefoto, dit had ik ooit als tip gelezen:
Maak 1 foto met alle aanhang, manne,vrouwen, vriendjes, vriendinnetjes.
En 1 foto waar alleen mensen opstaan die een bloedband met elkaar hebben.
Dan heb je altijd nog een leuke foto als bijv. je zus haar vreselijke ex van 8 jaar geleden er nog op staat..
  maandag 26 mei 2008 @ 17:13:01 #250
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58922509
Ik hoef geen soaps te kijken, ik heb dit topic
(met allemaal verliefde mensen . Het idee dat ik 2 jaar geleden ook nog als een kippie zonder kop rondrende en veranderde in een hormonaal bommetje dat woest werd als de computer uitmoest. Verhalen van verliefde mensen zijn leuk )

Veel plezier met de dates allemaal!

@Moblo: heel veel sterkte . Een hospice is een hele mooie plaats om je laatste uren/dagen/maanden door te brengen, mensen die daar werken zijn zo lief en doen er alles aan om de 'bewoners' goed te verzorgen en de pijn zoveel mogelijk te bestrijden. Toch een moeilijk besluit dat ze heeft genomen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')