Ik was 1,65 denk ik, destijds, en 45 kg. Vond ik al veel, want de andere meisjes waren rond de 38 kg.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:42 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik was al de zwaartste (en niet de langste) van de meisjes toen ik met 55 kg de basisschool verliet!
Maar de moeder krijgt hier een gehandicaptenuitkering, lees ik in dat bericht. Je zou er bijna van gaan denken dat dat de reden is dat ze niet al te daadkrachtig was in het naar de dokter gaan ed.
Lijkt me leuk!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja OK, maar altijd die getuite lipjes en die handen in de zij...Ik moest er gewoon om lachen
Conleche, gaan we eens meeten? Kom je een keer eten als ik mijn kitchen gear compleet heb?
Leuk jurkje!quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:09 schreef Miss_S het volgende:
Sylvana ik vind het setje met zwarte topje en het rokje leuk
Mijn wehkampjurkje voor mijn romantisch diner met mijn vriend morgen:
[ afbeelding ]
Jup, dat is idd vervroegde puberteit, erg fijn hoor, op je 7e al lichamelijk en geestelijk als een puber zijn en je ook zo gedragen. Snapt de rest van de wereld ook zo goed enzo.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:51 schreef ColdFeet het volgende:
Sylvana, is dat vervroegde puberteit, oid? Nooit van gehoord.
geestelijk als in opstandig?quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jup, dat is idd vervroegde puberteit, erg fijn hoor, op je 7e al lichamelijk en geestelijk als een puber zijn en je ook zo gedragen. Snapt de rest van de wereld ook zo goed enzo.
Jup, gewoon net zo lekker dwars en opstandig als een gewone puber, overal tegeningaan, alles stom vinden. nergens naar luisteren, alles maar kinderachtig vinden wat leeftijdsgenootjes doen, er lichamelijk als een puber uitzien, inclusief borsten, oksel- en schaamhaar dus. Menstruatie hebben ze wel door middel van injescties een paar jaar uit kunnen stellen. Maar daarvoor moest ik dus elke 3 weken naar de huisarts, 4 jaar lang, dus dat was ook geen pretjequote:Op donderdag 22 mei 2008 17:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
geestelijk als in opstandig?
las net dat je dan stopt met groeien
en alle volwassen kenmerken krijgt. lekker.
Toen ik 7 was woog ik denk ik net zoveel als nuquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Baas boven baastoen ik 7 was, woog ik? Ik weet t niet. Maar 100 kilo
Toen je 7 was?quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Toen ik 7 was woog ik denk ik net zoveel als nu
Zal tenminste tussen de 60 en 70 zijn geweest
Ik was toen ook wel al redelijk lang 1,60quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Toen je 7 was?Ik denk dat ik de helft woog, ofzo.
Wel grappig dat je nu net zoveel weegt.
Sylvana, als je je daar zorgen over maakt, moet je dat s met je huisarts bespreken!
Tja, er is dus niks over bekend nog, omdat er maar weinig mensen zijn en de oudste die bekend is die het ook heeft die is een paar jaar ouder dan ik.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sylvana, als je je daar zorgen over maakt, moet je dat s met je huisarts bespreken!
dát dus.. niet dat je dan meteen aan kinderen moet beginnen, maar dan weet je wel wat de risico's zijn en waar je (over niet al te lange tjid misschien) rekening mee moet houdenquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neuh, maar ze kunnen ahv van allerlei lichamelijke parameters toch op zn minst wel iets zeggen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, er is dus niks over bekend nog, omdat er maar weinig mensen zijn en de oudste die bekend is die het ook heeft die is een paar jaar ouder dan ik.
Dat weten ze dus nog niet, wat de risico's zijn en waar je rekening mee moet houden...quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dát dus.. niet dat je dan meteen aan kinderen moet beginnen, maar dan weet je wel wat de risico's zijn en waar je (over niet al te lange tjid misschien) rekening mee moet houden
Nope, heb er pas nog naar gevraagd nl, omdat ik er aan heb zitten denken dat mn buikproblemen er misschien mee te maken hadden, dat het een bijwerking van die medicijnen was ofzo. Maar ze kunnen er echt niks over zeggen nog :Squote:Op donderdag 22 mei 2008 18:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neuh, maar ze kunnen ahv van allerlei lichamelijke parameters toch op zn minst wel iets zeggen?
Drankquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wil best slank voor je kokenMaar ik drink wel, en jij wordt geacht dat ook te doen
gewoon permanent een rugzak dragen, ziet niemand het meerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb nog steeds rugvet dus ik ga nog even door
Ik heb geen rugzakquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:16 schreef Faithy het volgende:
[..]
gewoon permanent een rugzak dragen, ziet niemand het meer
Ach ja, het "al mijn leuke kleren zijn ineens te groot" probleem. Ik ken het.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:03 schreef conleche het volgende:
Nog maar 3 kilo verwijderd van m'n streefgewicht![]()
![]()
Ben benieuwd of ik daar tevreden mee ga zijn of dat ik dan toch naar de 56 wil....Ik merk nu wel dat ik sommige kleren echt niet meer aan kan; dat kan je niet meer met goed fatsoen "baggy" noemen, das gewoon de zak-van-je-kont--af-show. Best jammer, want sommige broeken zaten best mooi....
volgens mij krijg je dat nooit helemaal weg hoor. Op mijn rug is de enige plek waar ik nog 'kwabben' heb, tussen mijn beha en mijn schouderblad bijvoorbeeld. Heel lelijk als je een strak tshirt aan hebtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb nog steeds rugvet dus ik ga nog even door
ik heb daar geloof ik ook nog wel een foto vanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:43 schreef computergirl het volgende:
[..]
volgens mij krijg je dat nooit helemaal weg hoor. Op mijn rug is de enige plek waar ik nog 'kwabben' heb, tussen mijn beha en mijn schouderblad bijvoorbeeld. Heel lelijk als je een strak tshirt aan hebt
Ik vind eerlijk gezegd de foto van de eerste -6 kg het mooist. Weet niet of dat door de belichting komt, maar daar ziet het er een stuk natuurlijker en egaler uit ... en buikspieren ontwikkelen is leukquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nooit gedacht dat ik ooit nog heel blij een buik foto zou plaatsen
Nieuw doel: echt goed ontwikkelde buikspieren
Komen je zichtbare ribben ook door het aanspannen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja is de belichting
daglicht vs badkamerlicht
en ontspannen ziet m'n buik er nog exact zo uit(die spieren komen doordat ik het aanspan etc)
Ik ben wel aan het perfectioneren/fine tunen. Misschien is dit dan niet het goede topic.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:50 schreef octopussy het volgende:
PF, ik kan me nauwelijks voorstellen dat jij rugvet hebt. Ben je niet gewoon aan het zoeken naar dingen om je op te storten?
En Liejannuh:
-kleding te groot...check![]()
-borsten verdwijnen...check![]()
Ik heb wel net nieuwe kleren gekochtwaaronder een hardloopbroekje van 9 euro en een knalroze nike Run shirt. Zitten heerlijk
O dat zijn schuine buikspieren tochquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Komen je zichtbare ribben ook door het aanspannen?(en ik weet dat spieren zichtbaarder worden door aanspannen haha)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |