abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 mei 2008 @ 12:41:57 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58822073
Toen ik 7 jaar was had ik ondergewicht . Those were the days .
Niet meer actief op Fok!
pi_58822082
Ik was al de zwaartste (en niet de langste) van de meisjes toen ik met 55 kg de basisschool verliet!
Maar de moeder krijgt hier een gehandicaptenuitkering, lees ik in dat bericht. Je zou er bijna van gaan denken dat dat de reden is dat ze niet al te daadkrachtig was in het naar de dokter gaan ed.
Het mooi kotsende meisje.
  donderdag 22 mei 2008 @ 12:43:28 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58822107
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 12:42 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik was al de zwaartste (en niet de langste) van de meisjes toen ik met 55 kg de basisschool verliet!
Maar de moeder krijgt hier een gehandicaptenuitkering, lees ik in dat bericht. Je zou er bijna van gaan denken dat dat de reden is dat ze niet al te daadkrachtig was in het naar de dokter gaan ed.
Ik was 1,65 denk ik, destijds, en 45 kg. Vond ik al veel, want de andere meisjes waren rond de 38 kg.
Ik denk trouwens dat ik langer ben dan 1.72 (lang niet gemeten). Mevrouw Date is namelijk 1.75 volgens haarzelf en ik was langer dan zij, terwijl we even hoge hakken aan hadden.
Dus ik ga me toch weer eens opmeten. Als ik idd 1.75 ben of langer heb ik nu al een gezond BMI .
Niet meer actief op Fok!
pi_58822156
Op m'n 10e was ik 1,65-1,69? oid met 38 kg (=normaal)
op m'n 11e-12e was ik 1,75 met 38-42 kg (=lange slungel )

Ik kan me bijna niet meer voor de geest halen hoe het was om kleiner dan 1,75 te zijn
pi_58822333
Ik ben normaal ook 1.75, maar nu door bekken kantelen, rug hol trekken en dergelijke zaken ben ik ineens 4 CM korter
4 CM maakt nog best veel uit!
pi_58822389
1,75 is een mooie lengte.
  donderdag 22 mei 2008 @ 13:22:59 #57
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58823015
pfff niet lachen allemaal, maar in de brugklas was ik 181 cm en 72 kg...needless to say dat ik altijd veruit de langste meid in de klas was ...
iets lager (qua gewicht) als mijn doel van nu...
(ben nu 185 cm en wil graag 75 kg wegen ongeveer)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_58823033
quote:
omg

als ik zo foto's zag van toen ik 7 was was ik echt mager
Doei.
pi_58823168
Ik ben 1m68 en dat vind ik wel jammer. Elke 100 gram teveel zie je direct. Meneer C. is bijna 2 meter en die weegt gewoon 106 kilo en toch ziet hij er slank uit. (in z'n kleren dan...)

Raar genoeg was ik op de lagere school altijd 1 van de langsten, want toen ik 12 was, was ik al net zo lang als nu. En maar 44 kilo. Maar ja, dan heb je nog geen heupen en tieten, dus dat scheelt wel......ik was toen niet dun of zo.
pi_58823791
Ik was op de lagere school een van de langste in de klas ... en had ondergewicht ... das nu wel anders, met al die lange jongens .

@Moblo: hotpants an sich zijn niet erg ... maar mijn benen erin wel, mooie flubber
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58825342
Dit was vandaag m'n pyjama + tevens nieuwe sportbroek
Show je nieuwe kleding #43
pi_58825365
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:20 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja OK, maar altijd die getuite lipjes en die handen in de zij... Ik moest er gewoon om lachen

Conleche, gaan we eens meeten? Kom je een keer eten als ik mijn kitchen gear compleet heb?
Lijkt me leuk!!
pi_58828037
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Lijkt me leuk!!
Ik wil best slank voor je koken Maar ik drink wel, en jij wordt geacht dat ook te doen
pi_58828128
Toen ik 7 was, kwam ik net in de puberteit ( heb pubertas precox) en toen was ik dus rond de 1.50 en rond de 40 kg ( weet niet meer precies) En daarna is er qua lengte dus niet zo heel veel meer bijgekomen

Ik ben klaar met werken, nou nog ff rustig zitten, eten koken en eten en dan naar Peter toe
pi_58828172
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:09 schreef Miss_S het volgende:
Sylvana ik vind het setje met zwarte topje en het rokje leuk

Mijn wehkampjurkje voor mijn romantisch diner met mijn vriend morgen:

[ afbeelding ]
Leuk jurkje!

Toen ik in de brugklas zat, woog ik ongeveer 50 kg bij 1.54m. En nee, ik was niet fors, gewoon allemaal spieren!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_58828301
Sylvana, is dat vervroegde puberteit, oid? Nooit van gehoord.
pi_58828420
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 16:51 schreef ColdFeet het volgende:
Sylvana, is dat vervroegde puberteit, oid? Nooit van gehoord.
Jup, dat is idd vervroegde puberteit, erg fijn hoor, op je 7e al lichamelijk en geestelijk als een puber zijn en je ook zo gedragen. Snapt de rest van de wereld ook zo goed enzo.
pi_58828477
Ik ben altijd wel lang geweest voor mijn leeftijd, ik weet nog dat ze door middel van een grafiekje konden vaststellen dat ik 1.80 zou worden, maar ik ben nu 1.69 dus daar klopte geen hol van Maar was altijd een van de langere meisjes in de klas. Nu een van de kleinste, de gemiddelde lengte op mijn opleiding is voor meisjes geloof ik echt 1.80.
pi_58828540
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 16:58 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Jup, dat is idd vervroegde puberteit, erg fijn hoor, op je 7e al lichamelijk en geestelijk als een puber zijn en je ook zo gedragen. Snapt de rest van de wereld ook zo goed enzo.
geestelijk als in opstandig?
las net dat je dan stopt met groeien
en alle volwassen kenmerken krijgt. lekker.
pi_58828594
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 17:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

geestelijk als in opstandig?
las net dat je dan stopt met groeien
en alle volwassen kenmerken krijgt. lekker.
Jup, gewoon net zo lekker dwars en opstandig als een gewone puber, overal tegeningaan, alles stom vinden. nergens naar luisteren, alles maar kinderachtig vinden wat leeftijdsgenootjes doen, er lichamelijk als een puber uitzien, inclusief borsten, oksel- en schaamhaar dus. Menstruatie hebben ze wel door middel van injescties een paar jaar uit kunnen stellen. Maar daarvoor moest ik dus elke 3 weken naar de huisarts, 4 jaar lang, dus dat was ook geen pretje Alleen er is echt heel weinig over bekend, maar weinig mensen hebben het, en het is bijvoorbeeld nog niet eens bekend of ik nou ook eerder in de overgang kom ofzo, of wat er verder nog voor effecten van zijn. Dus tja, daar maak ik me best wel een beetje zorgen over. Strax wil ik kinderen en blijk ik al in de overgang te zitten ofzo
pi_58829762
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 12:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Baas boven baas toen ik 7 was, woog ik? Ik weet t niet. Maar 100 kilo
Toen ik 7 was woog ik denk ik net zoveel als nu
Zal tenminste tussen de 60 en 70 zijn geweest
pi_58829837
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 17:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Toen ik 7 was woog ik denk ik net zoveel als nu
Zal tenminste tussen de 60 en 70 zijn geweest
Toen je 7 was? Ik denk dat ik de helft woog, ofzo.

Wel grappig dat je nu net zoveel weegt.

Sylvana, als je je daar zorgen over maakt, moet je dat s met je huisarts bespreken!
pi_58829862
Ik heb geen idee hoeveel ik woog toen ik 7 was Toen hadden weegschalen niet zo mijn interesse.
pi_58829871
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 18:01 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Toen je 7 was? Ik denk dat ik de helft woog, ofzo.

Wel grappig dat je nu net zoveel weegt.

Sylvana, als je je daar zorgen over maakt, moet je dat s met je huisarts bespreken!
Ik was toen ook wel al redelijk lang 1,60
maarja altijd te zwaar geweest, dus nu erg tevreden
pi_58829886
quote:

[..]

Tja, er is dus niks over bekend nog, omdat er maar weinig mensen zijn en de oudste die bekend is die het ook heeft die is een paar jaar ouder dan ik.
pi_58829903
quote:

[..]
dát dus.. niet dat je dan meteen aan kinderen moet beginnen, maar dan weet je wel wat de risico's zijn en waar je (over niet al te lange tjid misschien) rekening mee moet houden
Ja doei.
pi_58829920
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 18:03 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Tja, er is dus niks over bekend nog, omdat er maar weinig mensen zijn en de oudste die bekend is die het ook heeft die is een paar jaar ouder dan ik.
Neuh, maar ze kunnen ahv van allerlei lichamelijke parameters toch op zn minst wel iets zeggen?
pi_58829948
Ik was op
15-10-2001 1.720 m
17-04-2002 1.735 m
22-07-2003 1.745 m
07-11-2005 1.745 m
22-05-2008 1.745 m

zag ik net, volgens mij ben ik wel uitgegroeid
pi_58830695
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 18:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dát dus.. niet dat je dan meteen aan kinderen moet beginnen, maar dan weet je wel wat de risico's zijn en waar je (over niet al te lange tjid misschien) rekening mee moet houden
Dat weten ze dus nog niet, wat de risico's zijn en waar je rekening mee moet houden...
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 18:05 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Neuh, maar ze kunnen ahv van allerlei lichamelijke parameters toch op zn minst wel iets zeggen?
Nope, heb er pas nog naar gevraagd nl, omdat ik er aan heb zitten denken dat mn buikproblemen er misschien mee te maken hadden, dat het een bijwerking van die medicijnen was ofzo. Maar ze kunnen er echt niks over zeggen nog :S

Ik ga nu weg, dus tot maandag allemaal
pi_58831246
Toen ik op m'n 16e 1.75m was woog ik 50 kilo en vond ik mezelf heul dik

Nu verlang ik terug naar die goeie ouwe tijd

MoBlo: yoga is idd wel pittig, maar niet het ontspannen aan het eind hoor dat is uiterst relaxed.
(late reactie)
Springfield's looking pretty dusty today
pi_58831296
Ik eet vandaag een kruidenboterstokbroodje met zalm en alfalfa.
Rare combinatie maar ik had ontzettende honger en geen zin om nog een minuut langer in de supermarkt te blijven.

Ben nog niet echt afgevallen (na een week), volgens mij een halve kilo oid.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_58840302
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 16:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik wil best slank voor je koken Maar ik drink wel, en jij wordt geacht dat ook te doen
Drank

Maar toch: ik zal wel met de auto komen en dan ga ik niet drinken. Openbaar vervoer is geen optie, of iig nauwelijks, omdat ik echt in de middle of nowwhere woon. Dat ga ik trouwens nog wel even uitzoeken; misschien dat het meevalt...

Vandaag gegeten:

Ontbijt: overgeslagen vanwege verslapen

Lunch: tomaatjes (zonder water en pitjes) met een eetlepel eiersalade, een eetlepel garnalensalade en een stukje koud vlees van gisteren.

Tussendoor: stuk meloen

Diner: grote bak sla met sjalotjes, zeezout, pepermengsel en een theelepel aïoli
en een biologische slavink. Vergezeld door twee glazen witte wijn.

Zodirect ga ik nog een stukje kaas afsnijden.

[ Bericht 21% gewijzigd door conleche op 22-05-2008 23:09:33 ]
  vrijdag 23 mei 2008 @ 08:39:08 #83
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58847368
goedemorgen

ben weer op 't werk (zie de nickname ) en heb echt geen zin.. gisteren veel te laat gaan slapen maar wel werkstuk-mijlpaal gehaald als het goed is, voor het vak waar ik gisteren de herkansing voor gehaald heb, van een 4 verbeterd naar een 8! Ben zó blij.. is weer even een boost voor mn zelfvertrouwen
Doei.
pi_58849034
Nog maar 3 kilo verwijderd van m'n streefgewicht

Ben benieuwd of ik daar tevreden mee ga zijn of dat ik dan toch naar de 56 wil....Ik merk nu wel dat ik sommige kleren echt niet meer aan kan; dat kan je niet meer met goed fatsoen "baggy" noemen, das gewoon de zak-van-je-kont--af-show. Best jammer, want sommige broeken zaten best mooi....
pi_58849061
Goedemorgen allemaal

Gister was het romantisch diner is minder romantisch omdat vriend lief ziek was, maar toch nog wel gezellig
Ik moest ook nog op school presenteren en dat werd opgenomen, nu ik het terug zit te kijken valt toch pas het kwartje dat ik eigenlijk helemaal niet dik meer ben
pi_58849087
ik heb nog steeds rugvet dus ik ga nog even door
  vrijdag 23 mei 2008 @ 10:16:59 #87
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58849377
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
gewoon permanent een rugzak dragen, ziet niemand het meer
Doei.
pi_58849455
Tijdje terug, het was erger maar geen foto van: = ± startgewicht

Na -6kg:

Na -11kg:

Na -6 kg, met buikspier training
ontspannen & aangespannen:

Nu, na -8 kilo met buikspier training:
beide aangespannen

Nooit gedacht dat ik ooit nog heel blij een buik foto zou plaatsen
Nieuw doel: echt goed ontwikkelde buikspieren
pi_58849521
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:16 schreef Faithy het volgende:

[..]

gewoon permanent een rugzak dragen, ziet niemand het meer
Ik heb geen rugzak
Ik draag gewoon een lang shirt zodat je nooit blote rug ziet
*tadaaa*
  vrijdag 23 mei 2008 @ 10:33:33 #90
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58849782
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:03 schreef conleche het volgende:
Nog maar 3 kilo verwijderd van m'n streefgewicht

Ben benieuwd of ik daar tevreden mee ga zijn of dat ik dan toch naar de 56 wil....Ik merk nu wel dat ik sommige kleren echt niet meer aan kan; dat kan je niet meer met goed fatsoen "baggy" noemen, das gewoon de zak-van-je-kont--af-show. Best jammer, want sommige broeken zaten best mooi....
Ach ja, het "al mijn leuke kleren zijn ineens te groot" probleem. Ik ken het.
En mijn borsten verdwijnen. Ik ga denk maar eens van die kipfiletjes kopen voor in mijn beha's.

Nouja, ter compensatie ben ik nog nooit zo slank geweest.
pi_58849907

Ik had eerst dat ik overal heel erg dun werd (zie de -11 kg foto)
maar nu ik m'n benen train passen m'n broeken weer doordat m'n benen gespierder zijn
maar m'n buik blijft dun
pi_58850065
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
volgens mij krijg je dat nooit helemaal weg hoor. Op mijn rug is de enige plek waar ik nog 'kwabben' heb, tussen mijn beha en mijn schouderblad bijvoorbeeld. Heel lelijk als je een strak tshirt aan hebt
pi_58850160
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:43 schreef computergirl het volgende:

[..]

volgens mij krijg je dat nooit helemaal weg hoor. Op mijn rug is de enige plek waar ik nog 'kwabben' heb, tussen mijn beha en mijn schouderblad bijvoorbeeld. Heel lelijk als je een strak tshirt aan hebt
ik heb daar geloof ik ook nog wel een foto van !
pi_58850215
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nooit gedacht dat ik ooit nog heel blij een buik foto zou plaatsen
Nieuw doel: echt goed ontwikkelde buikspieren
Ik vind eerlijk gezegd de foto van de eerste -6 kg het mooist. Weet niet of dat door de belichting komt, maar daar ziet het er een stuk natuurlijker en egaler uit ... en buikspieren ontwikkelen is leuk , de mijne kunnen ondertussen behoorlijk wat hebben, en zijn zelfs zichtbaar aan het worden als ik ze niet span (alleen de bovenste dan he, heb/hoef geen sixpack).

Rug is bij mij juist het enige waar totaal geen vet zit ... of in ieder geval bijna niets ... het zit allemaal rond de bovenbenen .
pi_58850309
PF, ik kan me nauwelijks voorstellen dat jij rugvet hebt. Ben je niet gewoon aan het zoeken naar dingen om je op te storten?

En Liejannuh:

-kleding te groot...check
-borsten verdwijnen...check

Ik heb wel net nieuwe kleren gekocht waaronder een hardloopbroekje van 9 euro en een knalroze nike Run shirt. Zitten heerlijk
pi_58850332
ja is de belichting
daglicht vs badkamerlicht
en ontspannen ziet m'n buik er nog exact zo uit (die spieren komen doordat ik het aanspan etc)
pi_58850383
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja is de belichting
daglicht vs badkamerlicht
en ontspannen ziet m'n buik er nog exact zo uit (die spieren komen doordat ik het aanspan etc)
Komen je zichtbare ribben ook door het aanspannen? (en ik weet dat spieren zichtbaarder worden door aanspannen haha)
pi_58850440
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:50 schreef octopussy het volgende:
PF, ik kan me nauwelijks voorstellen dat jij rugvet hebt. Ben je niet gewoon aan het zoeken naar dingen om je op te storten?

En Liejannuh:

-kleding te groot...check
-borsten verdwijnen...check

Ik heb wel net nieuwe kleren gekocht waaronder een hardloopbroekje van 9 euro en een knalroze nike Run shirt. Zitten heerlijk
Ik ben wel aan het perfectioneren/fine tunen. Misschien is dit dan niet het goede topic.
Oh.. en over borsten. wat er niet aanzit.. Kan er ook niet af
pi_58850505
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:53 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Komen je zichtbare ribben ook door het aanspannen? (en ik weet dat spieren zichtbaarder worden door aanspannen haha)
O dat zijn schuine buikspieren toch Ik draaide me een beetje zodat je veel eh
nou ja. Veel dingen zag uitstekekn, spieren, ingewanden, etc
  vrijdag 23 mei 2008 @ 10:59:34 #100
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58850551
ik wilde gisteren een truitje aandoen wat ik heel leuk vond

en die was vet te groot

vooral op mn rug, zat gewoon, waar eerst nóg meer rugvet zat, een hele flap

en ik heb géén zin om te winkelen

al moet ik dat misschien maandag maar eens gaan doen.. (niet op zaterdag druk )

mn garderobe hij is echt aan het verdwijnen

en mn maat 38 broek zakt ook af '(
Doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')