abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58820250
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ik vrees dat ze dan vaker een erg vervelende vraag zal krijgen juist
Als je het bij je taille wat strakker doet? In ieder geval,
dat stond bij mij beter. Is natuurlijk bij iedereen anders
pi_58820511
Ik slaap ook altijd naakt, maar wél met een winterdekbed (ja, ook in de zomer ) ik moet gewoon iets zwaars over me heen hebben liggen.
Overigens kan ik ook prima slapen met een pyama aan, als ik ergens logeer oid. Maar thuis vind ik naakt prettiger.

Net heerlijk uitgeslapen, gedouched en ontbeten en nu een kop thee
pi_58820520
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Deze is echt prachtig Krijgen we nog een aanfoto
[..]

Als daar tijd voor is zeker
pi_58820584
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ik vrees dat ze dan vaker een erg vervelende vraag zal krijgen juist
Dat durven mensen nú pas aan mij te vragen, dus ik denk dat dat wel mee valt
pi_58820603
Ik heb trouwens dag twee is het altijd erger spierpijn.
In m'n bil.
Maar ik doe het voor de lekkere billen. (Ik weet niet hoe vaak ik dat nog kan zeggen tegen m'n zelf totdat ik er niet meer in geloof )
pi_58820618
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:38 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik denk dat jij 'm ook minder vervelend zal vinden
Het mooi kotsende meisje.
pi_58820712
Oh en ik had gister 2e date met mr date
En hij is echt schattig
pi_58820757
Gaat het iets worden misschien?
pi_58820766
wat leuk PF!

en Viking ook natuurlijk
Ja doei.
pi_58820780
Ik weet het niet. Nou ja ik weet niet echt of hij mij leuk vind.
Oh wat voel ik me stom nu ik dat typ.
pi_58820811
Ik zou tegen iemand anders zeggen: Natuurlijk vind hij je leuk, anders vraagt hij je nummer niet, smst hij je niet de hele dag door, gaan jullie niet een tweede date doen en al een afspraak voor de derde.
Maar ik weet het dus echt niet.
pi_58820881
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:38 schreef freecell het volgende:

[..]

Nou, ik heb die vraag anders al vaak zat gehad hoor

En ik heb iets van 50 shirtjes ofzo, dus kan ook wel gewoon met die haltertopjes wachten tot mn buik wat platter is Was ook nog niet mn bedoeling om ze nu al aan te doen hoor, pas als het echt zomer is, en dan hoop ik toch al wel wat kilo's kwijt te zijn Iig echt een lekker gevoel om eindelijk afgevallen te zijn ipv aangekomen.

PF, niet zo twijfelen hoor, zo te lezen vindt hij je echt wel leuk

Ik ben net klaar met de afwas, zo ff het glas naar de container brengen, eten en dan werken
pi_58820913
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ik denk dat jij 'm ook minder vervelend zal vinden
Vermoedelijk wel!
Al vond ik die van eergisteren wel schokkend:
- onbekende op feestje: En, hoelang moet je nog
- Ik nog meer dan drie maanden
- Zij (na blik op buik) écht?

Toen dacht ik even: oh-ow, zou ik gaan ontploffen?
pi_58820928
ja maar we hebben niet gezoend of zo hihihi ik ben te modern voor daten en relaties in het algemeen
pi_58820937
Waarom zou hij anders je nummer vragen, je de hele dag door sms-en en een tweede en derde date doen?

Na twee leuke dates volgen er meer lijkt me. Vanavond heb ik er ook weer een, al is dat niet echt, omdat het al bijna twee maanden is denk ik (hou een datum nooit zo precies bij...). Ik ga geen alcohol drinken, want dat gaat vast op je abdominaal vet zitten en dat moet juist weg! Maar met cola light is een bandje vast ook leuk.
pi_58820948
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:51 schreef freecell het volgende:

[..]

Vermoedelijk wel!
Al vond ik die van eergisteren wel schokkend:
- onbekende op feestje: En, hoelang moet je nog
- Ik nog meer dan drie maanden
- Zij (na blik op buik) écht?

Toen dacht ik even: oh-ow, zou ik gaan ontploffen?
Bij sommige mensen zie je het pas na 6 maanden oid. En daarvoor helemaal niets. Vooral mensen met sterke buikspieren
pi_58820987
PF dan lijkt het me ook dat ie je leuk vind!

Ik ben nu met 2 jongens aan het daten Maar ook verder nog niks gedaan...ik ben ook een beetje in de war
pi_58820996
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Waarom zou hij anders je nummer vragen, je de hele dag door sms-en en een tweede en derde date doen?

Na twee leuke dates volgen er meer lijkt me. Vanavond heb ik er ook weer een, al is dat niet echt, omdat het al bijna twee maanden is denk ik (hou een datum nooit zo precies bij...). Ik ga geen alcohol drinken, want dat gaat vast op je abdominaal vet zitten en dat moet juist weg! Maar met cola light is een bandje vast ook leuk.
Zonder alcohol is alles net zo leuk Waarom dronk ik ooit alcohol ja misschien verveeld hij zich of date hij met nog vier meisjes of is ie stiekem homo en zoekt een beste vriendin of hij dacht eerst van wel en nu kent ie me en denkt ie van niet of hij houdt gewoon van vrouwelijk gezelschap en om dat aan iedereen te laten zien of hij drinkt niet graag wat alleen en ik ben de enige die steeds kan of of of maar voor de rest ben ik een heel zelfverzekerd persoon.
pi_58821105
Ben sinds 11 uur wakker:
Ontbijt 4 chocotofs
en nu dan een mix van blauwe en groene Turkse yoghurt (200 gram oid. en er zit wel veel vet in die blauwe, 10%, maar zoveel calorieën is het ook weer niet. Eigenlijk. Vet is goed )
pi_58821178
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ben sinds 11 uur wakker:
Ontbijt 4 chocotofs
en nu dan een mix van blauwe en groene Turkse yoghurt (200 gram oid. en er zit wel veel vet in die blauwe, 10%, maar zoveel calorieën is het ook weer niet. Eigenlijk. Vet is goed )
* veiligheidsspeldje krijgt een flashback naar het beschimmelde kunstgebit dat gisteren nodig in de steradent gezet moest worden...
Bijna lunchtijd
pi_58821248

Nee die emmers
groene emmer = 2% vet
blauwe emmer = 10% vet
super lekkerrrrr
pi_58821522
Ontbijten met 4 chocotofs, lol

Ik ben nu aan het lunchen, 2 sneëen met philadelphia paprika en kruiden light en 2 met smeerkaas 20+

Liep niet met mn krat met glas naar de container, is de container weg. Ze zijn een nieuwe ondergrondse container aan het plaatsen, maar die is nog niet klaar. Maar ze hebben dus al wel de oude weggehaald, lekker handig.
pi_58821629
Okee, het waren er zes
Niet zo gezond nee
En voor ik begon met sporten & afvallen leek ik serieus vaak vier maanden zwanger
en nu ga ik waarschijnlijk buikspier contest van een dude winnen
pi_58822007
quote:

Baas boven baas toen ik 7 was, woog ik? Ik weet t niet. Maar 100 kilo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')