Als je het bij je taille wat strakker doet? In ieder geval,quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze dan vaker een erg vervelende vraag zal krijgen juist
Als daar tijd voor is zekerquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Deze is echt prachtigKrijgen we nog een aanfoto
![]()
[..]
Dat durven mensen nú pas aan mij te vragen, dus ik denk dat dat wel mee valtquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze dan vaker een erg vervelende vraag zal krijgen juist
Ik denk dat jij 'm ook minder vervelend zal vindenquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat durven mensen nú pas aan mij te vragen, dus ik denk dat dat wel mee valt
Nou, ik heb die vraag anders al vaak zat gehad hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat durven mensen nú pas aan mij te vragen, dus ik denk dat dat wel mee valt
Vermoedelijk wel!quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:![]()
[..]
Ik denk dat jij 'm ook minder vervelend zal vinden
Bij sommige mensen zie je het pas na 6 maanden oid. En daarvoor helemaal niets. Vooral mensen met sterke buikspierenquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Vermoedelijk wel!
Al vond ik die van eergisteren wel schokkend:
- onbekende op feestje: En, hoelang moet je nog
- Ik nog meer dan drie maanden
- Zij (na blik op buik) écht?
Toen dacht ik even: oh-ow, zou ik gaan ontploffen?
Zonder alcohol is alles net zo leukquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Waarom zou hij anders je nummer vragen, je de hele dag door sms-en en een tweede en derde date doen?
Na twee leuke dates volgen er meer lijkt me. Vanavond heb ik er ook weer een, al is dat niet echt, omdat het al bijna twee maanden is denk ik (hou een datum nooit zo precies bij...). Ik ga geen alcohol drinken, want dat gaat vast op je abdominaal vet zitten en dat moet juist weg! Maar met cola light is een bandje vast ook leuk.
* veiligheidsspeldje krijgt een flashback naar het beschimmelde kunstgebit dat gisteren nodig in de steradent gezet moest worden...quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ben sinds 11 uur wakker:
Ontbijt 4 chocotofs
en nu dan een mix van blauwe en groene Turkse yoghurt(200 gram oid. en er zit wel veel vet in die blauwe, 10%, maar zoveel calorieën is het ook weer niet. Eigenlijk. Vet is goed
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |