Maar die dingen die uitsteken zijn toch niet mooi?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
O dat zijn schuine buikspieren tochIk draaide me een beetje zodat je veel eh
nou ja. Veel dingen zag uitstekekn, spieren, ingewanden, etc
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar die dingen die uitsteken zijn toch niet mooi?
Was het je bedoeling om bewijzen te leveren?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dan vind ik jouw foto van -6 mooierquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik ook, mooiere taillequote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind zelfs m'n eigen buik mooier dan..
die ontbreekt bij mij uberhauptquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het alle drie niks.
Waar is de taille?!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:20 schreef conleche het volgende:
Ik vind de middelste en rechter foto ook mooi . De linker vind ik iets te gespierd.
En dat steekt ook zo wit uitquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
foei! ik zie je ribben conleche
daar moet ik nog steeds mee beginnen, écht dus.. wel eens wat losse dingen gedaan, op bedquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:18 schreef ColdFeet het volgende:
Conleche, je hebt nog steeds een alleszins behoorlijke voorgevel
Volgens mij krijg je automatisch meer taille als je je schuine buikspieren traint! Faithy, pilates je nog wel 's? Dat trekt de boel echt mooi strak.
Prima buik voor iemand van 102quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:32 schreef conleche het volgende:
Als ik mijn buik uitzet ben ik niet geschikt voor publicatie. Ik ga nu nog eentje doen als ik hem extreem inhou, kijken wat dat doet. (het is wat rustig in de galerie en ik heb geen zin in de berg administratie)
-edit- Jah, dat vind ik dan weer wel mooi: Ik zie buikspieren!!
[ afbeelding ]
Zo nu ga ik weer eens wat doen. Iemand een schilderijtje kopen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |