Klik op start, dan Programma's, dan Bureau Assecoires en dan kies je systeemwerkset en vervogens systeemherstel, daar kun je een datum kiezen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:47 schreef RSie het volgende:
[..]
en hoe doe ik dat?
excuseer mijn off-topic gedoe!!
Las het. Maar bedenk dat het voorjaar is. Dan willen poesjes en katers nog wel eens van huis blijven.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahahaha. Jij vrolijkt echt mijn katloze dag op
Ehm... het is een gesteriliseerde poes?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:59 schreef Py het volgende:
[..]
Las het. Maar bedenk dat het voorjaar is. Dan willen poesjes en katers nog wel eens van huis blijven.
Die van jou komt binnenkort met een grote tevreden grijns weer binnenwandelen of er niets is gebeurd.
Of bel voor ¤ 0,80 p/mquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:58 schreef Py het volgende:
SMS 3040 naar NMNS!!!
dan niet zonder brian gepatst te hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:00 schreef Lady-night het volgende:
Als ik Huub was klom ik over het hek....
Amanda zei net dat Huub haar beledigde en aan haar zat.. Tja, het is wat allemaal. Gen geweld? Stem op Jaapquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is er nu gebeurt bij Jensen achter? Huub zegt dat Brian of Amanda geslagen heeft en Jaap doet suggestie naar messentrekkerij (gekscherend?)
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:02 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Amanda zei net dat Huub haar beledigde en aan haar zat.. Tja, het is wat allemaal. Gen geweld? Stem op Jaap
Grappig. GeenStijl, zoals ik Huub hoorde zeggen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:03 schreef Borga het volgende:
Kom dat zien
http://www.dumpert.nl/med(...)g_op_de_streams.html
Cora zei tegen Jaap : Als er een koffer komt neem hem dan, want er stemt bijna niemand op je.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:02 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Amanda zei net dat Huub haar beledigde en aan haar zat.. Tja, het is wat allemaal. Gen geweld? Stem op Jaap
Goed gedaan Huub en Jaap.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:03 schreef Borga het volgende:
Kom dat zien
http://www.dumpert.nl/med(...)g_op_de_streams.html
Leuke foto`s.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:07 schreef Scandalous het volgende:
Oh ja foto's van de Dam, en nou niet meteen op alle andere fora posten![]()
[
brian kan niet tegen kritiek, dus zal hij Fok wel mijden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:02 schreef Disana het volgende:
Nee he, Brian zegt dat hij altijd op fok (en GeenStijl) was. Ik hoop niet dat hij terugkomt.
Tenzij we een rel willen
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:07 schreef Scandalous het volgende:
[ afbeelding ]
drukte, en een arm van Ben![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Joris had het er maar druk mee
[ afbeelding ]Eric
fokheld
[ afbeelding ]
Tommy
[ afbeelding ]
en Susan
[ afbeelding ]
Sylvia en Joris
Als ik het zelfde over hem mag doen, graag....of zien we dat dan over users aanvallen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:08 schreef Scandalous het volgende:
Moet er trouwens een welkomst topic voor Tommy komen?Hij had wel zin om z'n gal te spuwen, dusseeee
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Leuke foto`s.
Die foto met de 2 mannen met dat spandoek.![]()
![]()
Wat een geweldig mooie foto's, thanks.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:07 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind zijn hele levenshouding zo verwerpelijk dat ik hem net zo lief niet hier zie.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:10 schreef miesy het volgende:
[..]
brian kan niet tegen kritiek, dus zal hij Fok wel mijden.
zou wel grappig zijn om zijn achterlijke gebruik van de nederlandse taal hier te lezen.
Inderdaad, ik zat er net naar te kijkenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:11 schreef agter het volgende:
Wat heeft Amanda toch een chagerijnig hoofd gekregen in de tijd dat ze in DGK zit.
misschien maar beter ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:10 schreef Marrije het volgende:
4 streams op Brian en Amanda
beetje te veel van het goede hoor
Lekker he, geweld?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:06 schreef T-lex het volgende:
Tijdens Jensen sloeg de sfeer ff om toen het publiek op de hand van Amanda kwam. Toen Huub vervolgens "aan Amanda ging ziten" greep Brian in. En heeft huubje dus hoogstwaarschijnlijk een "pats" gegeven.![]()
...
GS en FOK! gaan volgens Yvonne niet heel goed samen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:06 schreef Disana het volgende:
Grappig. GeenStijl, zoals ik Huub hoorde zeggen.
Dat wil ik toch even recht zetten. Als er iemand niet van verraad houdt, dan is het NMNS. Misschien af en toe teveel zelfs...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:07 schreef neehe het volgende:
[..]
Cora zei tegen Jaap : Als er een koffer komt neem hem dan, want er stemt bijna niemand op je.
Jaap was het daar wel mee eens.
En zeg nou zelf, niemand houd van verraders, op enkele Fokkers na dan, maar die zijn op 1 hand te tellen.![]()
Kun we hem niet nu vast een ban geven?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind zijn hele levenshouding zo verwerpelijk dat ik hem net zo lief niet hier zie.
nee, niks gevonden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:03 schreef Verida het volgende:
Brian zit nu te vertellen dat hij altijd op geenstijl en FOK was, op het forum, iemand iets teruggevonden hiervan?
Hij zei dat hij hier ook op het forum zat
Wat een leuke foto's Scandalous!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:07 schreef Scandalous het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Eric
fokheld
[ afbeelding ]
Tommy
[ afbeelding ]
en Susan
[ afbeelding ]
Sylvia en Joris
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:07 schreef Scandalous het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Eric
fokheld
[ afbeelding ]
Tommy
[ afbeelding ]
en Susan
[ afbeelding ]
Sylvia en Joris
Ow, nouja, misschien is ze gewoon platgereden danquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ehm... het is een gesteriliseerde poes?![]()
Vanavond zouden de paarden opgehaald kunnen worden, maar het kan ook morgen zijn.
Kan, ik weet van niets, ik kom daar nooit.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
GS en FOK! gaan volgens Yvonne niet heel goed samen.
Huh, was er bij?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:06 schreef T-lex het volgende:
Tijdens Jensen sloeg de sfeer ff om toen het publiek op de hand van Amanda kwam. Toen Huub vervolgens "aan Amanda ging ziten" greep Brian in. En heeft huubje dus hoogstwaarschijnlijk een "pats" gegeven.![]()
De gast die we in roze badjas zagen lopen was Rutger van Geenstijl...die was volgens Brian over het hek geklommen en was in het zwembad gaan liggen. Maar we hebben hem toch echt in z'n normale kloffie gewoon bij de buren vandaan zien komen. hahaha
Mischien omdat ze haar moeder weer gaat zien over 2 dagen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:11 schreef blomst het volgende:
Amanda kijkt ook niet echt vrolijk.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:15 schreef Py het volgende:
[..]
Ow, nouja, misschien is ze gewoon platgereden dan
Ik denk dat we Brian nooit op FOK! tegen gaan komen, zijn schrijfstijl is zo herkenbaar dat hij direct een permban krijgt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:12 schreef Disana het volgende:
Ik vind zijn hele levenshouding zo verwerpelijk dat ik hem net zo lief niet hier zie.
Ze weet nu ook hoe ze haar tanden moet poetsenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat een leuke foto's Scandalous!
En wat ziet Sylvia er goed uit! Ik herkende haar eerst niet eens, leuk dat lichtblonde haar.
Was de sfeer een beetje goed? Het zag er gemoedelijk uit in ieder geval
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:15 schreef Py het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:17 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat je het geluid er niet bij hoort. Dan waren de teiltjes niet meer aan te slepen
Hij wist het nog niet zij ie. En verrader, laat me niet lachen. Hij heeft voor zichzelf gekozen, net als hij altijd al heeft gedaan. Dat is juist het spel spelen, hij zag Huub als zijn grootste concurrent. Huub heeft Jaap ook 'nooit als een vriend gezien' dus... Oh ja, nu mag hij ineens vrijdag Huub's vriend weer zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:07 schreef neehe het volgende:
[..]
En zeg nou zelf, niemand houd van verraders, op enkele Fokkers na dan, maar die zijn op 1 hand te tellen.![]()
Kennelijk heb je ondertussen een toffere user gevonden. Veel plezier ermee.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:15 schreef Py het volgende:
[..]
Echt niet grappigquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:15 schreef Py het volgende:
[..]
Ja, vond ik ookquote:
Is gewoon een verzameling van muziek die in filmpjes en tijdens leuke momenten van hun enz. voorbij zijn gekomen. (jaarfilmpjes, kickboksen enz.)quote:
Eens zien of hij met goede doelen bullshit aankomt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:22 schreef beequeen het volgende:
Voor de liefhebber, Jaap bij Boulevard.
ik wel Huub heeft mij anderhalf jaar geamuseerd en dat kan ik van de rest niet zeggen. Ik zal het nog sterker stellen. Huub IS DGK...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is IMHO allesbehalve zeker, maar als je vaker roept dat het niet eerlijk is (wat is dat wel in een treitershow) dan ben je iig ingedekt als je favoriet toch niet wint in de finale...
Mocht Huub uiteindelijk wel winnen, dan weet ik niet waar hij dat aan te danken heeft, maar waarschijnlijk heeft de FIOD dan net een onderzoek naar de redactie ingesteld waardoor ze de boel een keer niet durven te "bedonderen"
Ok, wat jij wilquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk heb je ondertussen een toffere user gevonden. Veel plezier ermee.
wat moet dat kind nou zonder haar dagelijkse portie fanmailing post?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:11 schreef blomst het volgende:
Amanda kijkt ook niet echt vrolijk.
Hij was leukquote:
Hoe je het ook wendt of keert: Amanda is gewoon een zielig wijf. In alle opzichten.quote:
Correctie: Huub is wat de gouden kooi geworden is.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik wel Huub heeft mij anderhalf jaar geamuseerd en dat kan ik van de rest niet zeggen. Ik zal het nog sterker stellen. Huub IS DGK...![]()
![]()
Mèn, wat een slap gedoe van Jaap. Doortrekken maar.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:25 schreef Dementor het volgende:
Daphne Plopkoek: voor wie ben je bang als je het huis uitgaat?
Jaap: ik ben bang dat Carlos mij gaat pakken!
Ja hèhè tuurlijk. Dat was ook mijn eerste reactie.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Het is te bot.....
Hopelijk voor d'r komt hij weer terug....
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:16 schreef Py het volgende:
Top Scandalous
Leuke foto's.
Wie is die knappe meid met die lippearcing?
ook in DGKquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:27 schreef Dementor het volgende:
Jaap is tot nu toe het beste uit de verf gekomen bij Boulevard.
Tja, igg beschaafd, licht humoristisch en hij praatte alleen over zichzelf.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:27 schreef Dementor het volgende:
Jaap is tot nu toe het beste uit de verf gekomen bij Boulevard.
Joh, je moet gewoon hem of haar kiezen die je de leukste vindt, als je maar goed ziet wat iemand doet en probeert, hoe lastig ook, om objectief te zijn. Het is toch ieder z'n feestje.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:23 schreef Lady-night het volgende:
Zoals ik het zie, Huub is een eerste klas etterbak, zijn woordkeus vind ik absoluut onacceptabel....maar wat wel vreemd is in mijn optiek, is dat na enige tijd alle mensen/personeel toch op de hand van Huub zijn, ik weet niet waarom dat is.
Als er een betere kandidaat zou zijn, zou ik niet voor Huub gaan....maar omdat ik het Amanda en zeker Brian zo NIET gun...of Jaap, daar kan ik ook mee leven, alhoewel ik hem wel laf vindt, maar dat komt volgens mij door zijn angst voor Brian of omdat hij dit zo moet doen van de febo....
OT: Brian is naar achter
Correctie: Brian, Natasja en Amanda zijn wat DGK geworden is. Tokkies rule hand in hand met Tokkie Flens.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:27 schreef VirtualPOM het volgende:
Correctie: Huub is wat de gouden kooi geworden is.
whatever hij heeft mij meer kunnen vermaken dan dat trash.......en ik hou van lol en ramptoerisme dusssssssssss huub mag van mij winnenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:27 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Je kunt de mening van een ander niet corrigeren, het is een méning.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:27 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Leuk hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:28 schreef Scandalous het volgende:
[..]het is de razende reporter voor Fok
Sfeer was leuk trouwens, en leuk om een beetje te roddelen met Echte gouden kooi mensen![]()
Tommy heeft humorEn Suzan vertelde bv dat ze zomaar het spel in werd gesleept, maar dus op het matje werd geroepen door B&A als ze met iemand anders praatte. Daar had ze echt geen zin in
en ze vind Claire ook echt een schatje, en Huub ook.
Ik had nog gevraagd hoe ze de kansen inschatten, in opdracht van JeetjeJoris en Sylvia zeiden dat je niet echt in kunt schatten hoeveel fans iedereen heeft, en dat veel mensen op het laatste moment nog even gaan kijken en stemmen.
*edit* Cc!![]()
Burp!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat zit die huub gekwijld in zelfmedelijden zeg, zo zielig te zien als dat hoopje wanhoop erbij zit..... zou hij er nu achter komen dat wat je oogst ook zal zaaien
Beetje de zielepiet uithangen, erg triest....
ach er zijn mensen die reflecteren en er zijn mensen die sentimenteel staan te dansen.......quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat zit die huub gekwijld in zelfmedelijden zeg, zo zielig te zien als dat hoopje wanhoop erbij zit..... zou hij er nu achter komen dat wat je oogst ook zal zaaien
Beetje de zielepiet uithangen, erg triest....
Aaaah, wat lief...jij en Eric op de foto, leuk om je live te zien.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:28 schreef Scandalous het volgende:het is de razende reporter voor Fok
*edit* Cc!![]()
Ik verwacht wel een bedrag op mijn rekening, van yvonnequote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:34 schreef Py het volgende:
[..]
Leuk hoor.
En een compliment aan Fok voor het personeelsbeleid mbt razende reporters
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:25 schreef Dementor het volgende:
Daphne Plopkoek: voor wie ben je bang als je het huis uitgaat?
Jaap: ik ben bang dat Carlos mij gaat pakken!
BS....was een bericht voor Huub....dat hij wakker moet worden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:38 schreef Dark het volgende:
A en B kregen net een aanwijzing op de plasma in 3 verschillende kleuren, dat ze nog even innig moeten blijven doen!
Overduidelijk en ondertussen loeren ze naar de plasma.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:38 schreef Dark het volgende:
A en B kregen net een aanwijzing op de plasma in 3 verschillende kleuren, dat ze nog even innig moeten blijven doen!
Hans Anders gaat een drukke zomer krijgen......quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:39 schreef T-lex het volgende:
[..]
BS....was een bericht voor Huub....dat hij wakker moet worden.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:40 schreef beequeen het volgende:
Ik gooi even een notepad over stream 1 en 2, mijn avondeten komt wat naar boven.
Ik zit te etenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:40 schreef beequeen het volgende:
Ik gooi even een notepad over stream 1 en 2, mijn avondeten komt wat naar boven.
En terecht. Knap goed personeel moet in de wattenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:36 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een bedrag op mijn rekening, van yvonne
Was bijna niet opvallend...B&A hadden het bericht allang gelezen...bleef maar staan vervolgens gaat het knipperen in allerlij kleuren Huub ziet het en steekt z'n duim op. Ja, was echt voor B&A dat ze door moesten knuffelen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hans Anders gaat een drukke zomer krijgen......
Misschien komt Dennix op uitnodiging van Jaap, Naad komt volgens mij niet. Streams kunnen uit dus.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:40 schreef ericahysterica het volgende:
zou er vanavond ook nog maar iets gaan gebeuren denken jullie?
Brian heeft vanmiddag Huub geslagen en moet vanavond de villa verlatenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
waarom zitten die 2 zo ziellig ?????
tjah je hebt gelijk ik dacht nog even een paar dagen genieten maar dat zit er dus niet meer in. Ach....... ook wel weer goed zo ik heb nog een goed boek liggenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien komt Dennix op uitnodiging van Jaap, Naad komt volgens mij niet. Streams kunnen uit dus.
Herpeslip?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:45 schreef agter het volgende:
Of ze heeft eczeem of ze krijgt een snor...wat is het?
[ link | afbeelding ]
Ze krijgt een miljoenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:45 schreef agter het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tijd voor het EKquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:48 schreef T-lex het volgende:
Ze kakken allemaal een beetje in.
B&A worden ook steeds duffer van het muziek luisteren enzo dus gaan ze ff de jacuzzi in.
Die 2 zijn altijd triest, het zijn immers trieste figuren.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:44 schreef JEEtjuuh het volgende:
lieverds ik moet zo weg kan iemand mij ff snel zeggen wrom b en a zo triest zijn???
Een miljoen platjes?quote:
Zwangerschapsmasker!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:45 schreef agter het volgende:
[ link | afbeelding ]
Geweldige cap en briljante tekst.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:50 schreef agter het volgende:
"How much is that dog in the window?"
[ link | afbeelding ]
Dacht ik ook al aan.quote:
Juist niet, ze kan ut strakkies zelluf wel dokken jah....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat denk ik niet dan hadden ze die pruik toch nog wel even vervangen voor een vers exemplaar?
Niks is meer vreemd, nog even een nieuw shotje voor de laatste reguliere van morgen. Knippen en plakken, je weetzzzz.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:55 schreef Verida het volgende:
Alle bikini's al weggesluisd, amanda gaat in bh en slip in de jacuzzi
En waarom moest Brian een stel vloeken onderdrukken en zich weer aankleden?
Zag er heel raar uit, uitgekleed en klaar voor jacuzzi, er verschijnt wat op het scherm, brian draait zich om en gaat diep staan zuchten en kleedt zich weer aan.
Vreemd hoor
Dus op de rode bank gingen ze los op elkaar???quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:59 schreef Lunaflame het volgende:
Hoi lieve Cossers, ik lees onderstaande net op NL, wat een flikkers toch dat rattenstel.
janske1234 (Vandaag om 19:01:58)
sjors en sharrin zij bij de opnames geweest van jenssen en brain heeft huub geslagen en amanda heeft een mes gepakt en is afgevoerd en er was een hoop geschreeuw en het kwam dat amanda valse beschuldigingen maakte over de aanranding waar ze huub op de tv van beschuldigde en het plupliek die gingen boe roepen toen ging brain er op los
Dit kan zo toch niet in the picture staanquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Juist niet, ze kan ut strakkies zelluf wel dokken jah....
Zie 1 post boven jequote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:59 schreef Kinga het volgende:
Huub Brian ding bij Jensen is 'uitgelekt' volgens Jaap.
Ik ben nu alleen benieuwd op wie het boegeroep van het publiek was gericht.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:59 schreef Lunaflame het volgende:
Hoi lieve Cossers, ik lees onderstaande net op NL, wat een flikkers toch dat rattenstel.
sjors en sharrin zij bij de opnames geweest van jenssen en brain heeft huub geslagen en amanda heeft een mes gepakt en is afgevoerd en er was een hoop geschreeuw en het kwam dat amanda valse beschuldigingen maakte over de aanranding waar ze huub op de tv van beschuldigde en het plupliek die gingen boe roepen toen ging brain er op los
Brian moet naar achter en Huub is al achter.. Zal er dan toch iets gaan gebeuren..??quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:55 schreef Verida het volgende:
Alle bikini's al weggesluisd, amanda gaat in bh en slip in de jacuzzi
En waarom moest Brian een stel vloeken onderdrukken en zich weer aankleden?
Zag er heel raar uit, uitgekleed en klaar voor jacuzzi, er verschijnt wat op het scherm, brian draait zich om en gaat diep staan zuchten en kleedt zich weer aan.
Vreemd hoor
Precies het recept van een uitzending van Boulevardquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vond het een wat tegenvallend optreden van Jaap bij Boulevard.
Bij die persconferentie vorige week dinsdag was hij heel overtuigend en sterk, nu was het een beetje nietszeggend gekabbel.
Ik heb nog nooit een mes bij Jensen op tafel zien liggen...of heeft Amanda dat standaard bij zich in haar BH als ze een tv-optreden doet?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:59 schreef Lunaflame het volgende:
Ff fora doorgebladerd...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:02 schreef beequeen het volgende:
Hoe weet Jaap dat het Brian/ Huub incident bij Jensen al uitgelekt is?
Lamaar.....
ik ookquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben nu alleen benieuwd op wie het boegeroep van het publiek was gericht.
Ben net thuis.........wat komt er danquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:02 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda heeft het gevoel dat er nog iets komt vanavond. Dan weet ze het dus al ...
vertelquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:58 schreef Kinga het volgende:
Peter v/d HorstHeeft Jaap goed geownd..... wurgcontracten etc.
Waarschijnlijk (en hopelijk) op Brian en Amanda, als het boe-geroep voor Huub was geweest was hij heerlijk achteruit gaan zitten om er van te genietenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben nu alleen benieuwd op wie het boegeroep van het publiek was gericht.
Ooit gehoord van kleedkamers?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:03 schreef agter het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een mes bij Jensen op tafel zien liggen...of heeft Amanda dat standaard bij zich in haar BH als ze een tv-optreden doet?
Jaap vertelde net dat Peter nog voor de uitzending begon tegen hem dat iedereen in die kooi vast zit aan een wurgcontract, ze dingen moeten doen die ze niet willen etc. Hij vond het in jaaps woorden een freakshow...quote:
Die had ze vast in d'r achterwerk zitten, één grote schuilplaatsquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:03 schreef agter het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een mes bij Jensen op tafel zien liggen...of heeft Amanda dat standaard bij zich in haar BH als ze een tv-optreden doet?
In de kleedkamers bij Jensen liggen messen?quote:
Keej, thanksquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jaap vertelde net dat Peter nog voor de uitzending begon tegen hem dat iedereen in die kooi vast zit aan een wurgcontract, ze dingen moeten doen die ze niet willen etc. Hij vond het in jaaps woorden een freakshow...
Volgens Brian is ze para(ab)normaal begaafd, Flens is haar kristallen bol.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:02 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda heeft het gevoel dat er nog iets komt vanavond. Dan weet ze het dus al ...
Stel dat het gebeurd is in de kleedkamers waar toevallig een mes lag omdat er ook catering aanwezig was en ze moesten daarna opkomen, ik zie Huub dan wel roepen Hey amanda je probeerde me net met een mes aan te vallen!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:08 schreef agter het volgende:
[..]
In de kleedkamers bij Jensen liggen messen?
En Amanda heeft die meegenomen naar de rode bank?
*ik snap het niet, er was toch publiek bij?...dus was het op de rode bank, toch?*
Ach gossiequote:
Achhquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:09 schreef Disana het volgende:
Mijn kat is terug maar heel erg ziek.
Ach meis toch, weet je wat er gebeurd is?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:09 schreef Disana het volgende:
Ik denk eerder aan de eetkamerquote:
Waar zou ze voor bidden? De terugkomst van haar parabrodda?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:10 schreef agter het volgende:
" Wees gegroet Maria, vol van genade, de Heer is met u; gij zijt de gezegende onder de vrouwen..."
[ link | afbeelding ]
Dat belooft wat voor de finaleavond.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:13 schreef neehe het volgende:
Brian slaan met publiek erbij en Amandel trekt een mes met publiek erbij, dat moet toch een exit voor alletwee![]()
zijn.
Was dat niet iets van Lord of the Rings of Starwars of zo?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar zou ze voor bidden? De terugkomst van haar parabrodda?
aaah, weet je al wat er psies met 'm aan de hand is ?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:09 schreef Disana het volgende:
Wat is er precies met haar kat? Is hij gewond geraakt?quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:09 schreef Disana het volgende:
He gatver....heel veel beterdchap voor de poes en sterkte.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:09 schreef Disana het volgende:
Weet alleen dat ze nu met haar naar de dierenarts is. Ff duimen dat het allemaal goed komt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:16 schreef agter het volgende:
[..]
Wat is er precies met haar kat? Is hij gewond geraakt?
(ik weet dat ie zoek was en dus net terug, maar erg ziek).
Ik leef met haar mee, arme poes en bazin.quote:
Heb jij ergens gelezen dat Huub heeft uitgehaaldquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vanavond Exit Huub vanwege slaan de smsjes zijn toch al binnen....![]()
![]()
Als ie dat miljoen maar wint vind ie alles bestquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:19 schreef beequeen het volgende:
Amanda tegen Jaap: Heb je je dubbele uur al gehad, je weet wel wat ik bedoel?![]()
Jaap heeft nooit zijn 2 uur off cam met CORA gehad en daar heeft hij 600 ceepees voor moeten betalen aan B en A.
K'hou d'r van...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
Ik hoop dat alles goed komt! DIt is in ieder geval mijn grootste nachtmerrie! Sterkte voor Disana!!!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Weet alleen dat ze nu met haar naar de dierenarts is. Ff duimen dat het allemaal goed komt.
Over het Jensen gebeuren waarschijnlijk. En als zij het er niet over hebben dan zijn ze dus ws. zelf schuldig, anders waren ze wel weer losgegaanquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:21 schreef blomst het volgende:
Amanda en Brian hebben nergens over gahad??
Nee, maar ik lees overal dat Brian heeft uitgehaald en dat wordt gewoon voor zoete koek aangenomen.....past wel in het straatje......quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb jij ergens gelezen dat Huub heeft uitgehaald
Nog beter Bwian en Huub er uitquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
Brian is behoorlijk onder invloed van iets, hij praat weer zooooo sloom. Er is duidelijk iets aan de hand maar het vloerkleed van de FEBO is groot.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:21 schreef blomst het volgende:
Amanda en Brian hebben nergens over gahad??
Het is Jaap niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:19 schreef Peter6000 het volgende:
Huub maakt een doorgedraaide indruk.
Dat wordt weer een monoloog.
Zijn naam zegt toch al genoeg ???quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb jij ergens gelezen dat Huub heeft uitgehaald
Het is niet echt een bewijs, maar het klinkt wel logischquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Over het Jensen gebeuren waarschijnlijk. En als zij het er niet over hebben dan zijn ze dus ws. zelf schuldig, anders waren ze wel weer losgegaan
Ik zat net te denken, goffer heb ik toch weer gereageerdquote:
dat is waar, ik dan dat rene froger de aanleiding gaf...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar ik lees overal dat Brian heeft uitgehaald en dat wordt gewoon voor zoete koek aangenomen.....past wel in het straatje......
Feitelijk kan het net zo goed andersom zijn, we hebben 0,0 betrouwbare bron...
Er is 1 persoon die in principe onpartijdig is en die heeft gezegd dat Brian Huub geslagen heeft en dat er geen camera's bijwaren. We weten alleen niet hoe betrouwbaar Jaap is.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar ik lees overal dat Brian heeft uitgehaald en dat wordt gewoon voor zoete koek aangenomen.....past wel in het straatje......
Feitelijk kan het net zo goed andersom zijn, we hebben 0,0 betrouwbare bron...
,,Hij heeft moslims uitgescholden, bevolkingsgroepen tot op het bot beledigd. Hij is hier met hoeren naar bed geweest. Hoe hij met vrouwen is omgegaan is niet normaal.’’quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:25 schreef Lunaflame het volgende:
http://www.ad.nl/cultuure(...)lig_liedjersquo.html
Artikel in het AD, als het al is geplaatst, sorry.
Fons van Westerloo heeft een lichte voorkeur voor Huub.
Mag dat wel? Of is dat ook verkeerd, zoals John en Bridget?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:25 schreef Lunaflame het volgende:
Cora wist het al en beaamde het.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:29 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Er is 1 persoon die in principe onpartijdig is en die heeft gezegd dat Brian Huub geslagen heeft en dat er geen camera's bijwaren. We weten alleen niet hoe betrouwbaar Jaap is.
Die mensen met dat spandoek waren daar wel fanatiek mee bezig volgens mij, en er was best wel wat pers aanwezig en deden wat interviewtjes. Eric, Sylvia etc lieten iedereen smsen of bellen in ruil voor een foto, dat werkte welquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:42 schreef Py het volgende:
[..]
En terecht. Knap goed personeel moet in de watten![]()
Hoe was het? Probeerden ze vooral de wanpraktijken duidelijk te maken? Of meer gewoon Huub promoten? Gingen er veel mensen sms-en?
Jaap heeft dat allemaal niet gezegd.....althans, ik heb het niet gehoord. Volgens mij vertelde Huub het en vroeg hij bevestiging van Jaap. Die zei iets van "we weten allemaal die er bij stond".quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:29 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Er is 1 persoon die in principe onpartijdig is en die heeft gezegd dat Brian Huub geslagen heeft en dat er geen camera's bijwaren. We weten alleen niet hoe betrouwbaar Jaap is.
Vind het ook niet kunnenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:30 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Mag dat wel? Of is dat ook verkeerd, zoals John en Bridget?
Geen Fons, maar Remko van Westerloo, staat in dat artikel.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:25 schreef Lunaflame het volgende:
Ik eigenlijk ook niet. Maar is er nog iemand die een naam kan noemen? Amanda, Brian en Huub hebben we gehad. Misschien hebben die programmabonzen wel lootjes getrokken. Maar wie heeft dan Jaap?quote:
Als hij erbij gaat zitten hebben die relaxte types geen gespreksonderwerp meer.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daar waar drie personen lekker relaxed zitten te socialiseren, zit er eentje als een schim sjaggie te doen. Zonder drank, zonder vrouwen, zonder dat hij mag vechten blijft er dus geen ene flikker van die kutkabouter over.....
Edit: Sterker nog, iedereen kotst hem uit......
Zoon vanquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:35 schreef agter het volgende:
[..]
Geen Fons, maar Remko van Westerloo, staat in dat artikel.
En die ken ik eerlijk gezegd niet zo goed.
Doorgeslagen idioot.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:36 schreef Peter6000 het volgende:
Ga met je stinksigaret de longen van Tanner kapot maken.
Dierenbeul.
Klootzak.
Zal wel weer idd.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:36 schreef Dementor het volgende:
Huub staat nog even bij de paarden en geeft ze wat eten en aandacht.
Straks als de paarden weg gaan staat dellie te huilen en krijgt ze het tv moment.
Of hij is wederom geslagen door Brian en het wordt wederom met de mantel der liefde bedekt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daar waar drie personen lekker relaxed zitten te socialiseren, zit er eentje als een schim sjaggie te doen. Zonder drank, zonder vrouwen, zonder dat hij mag vechten blijft er dus geen ene flikker van die kutkabouter over.....
Edit: Sterker nog, iedereen kotst hem uit......
ja, echt opvallend, als Huub maar een klein deel aan schuld heeft weten ze niet hoe slecht ze over Huub moeten praten, zodat het lijkt dat zij helemaal geen schuld hebben, en nu wordt er met geen woord over gesproken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Over het Jensen gebeuren waarschijnlijk. En als zij het er niet over hebben dan zijn ze dus ws. zelf schuldig, anders waren ze wel weer losgegaan
Staat hij koetsiekoetsie te doen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:38 schreef T-lex het volgende:
Huub staat tanner weer te pesten...de RAT!
Ik niet, hij kan immers zo snel schakelen? Hij weet immers spel en realiteit goed uit elkaar te houden? Die knul wordt gewoon uitgekotst door mensen die hem wel goed kennen.....en die geen belang hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:38 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Of hij is wederom geslagen door Brian en het wordt wederom met de mantel der liefde bedekt.
Dan kan ik me een moedeloze houding best voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |