Ff fora doorgebladerd...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:02 schreef beequeen het volgende:
Hoe weet Jaap dat het Brian/ Huub incident bij Jensen al uitgelekt is?
Lamaar.....
ik ookquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben nu alleen benieuwd op wie het boegeroep van het publiek was gericht.
Ben net thuis.........wat komt er danquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:02 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda heeft het gevoel dat er nog iets komt vanavond. Dan weet ze het dus al ...
vertelquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:58 schreef Kinga het volgende:
Peter v/d HorstHeeft Jaap goed geownd..... wurgcontracten etc.
Waarschijnlijk (en hopelijk) op Brian en Amanda, als het boe-geroep voor Huub was geweest was hij heerlijk achteruit gaan zitten om er van te genietenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben nu alleen benieuwd op wie het boegeroep van het publiek was gericht.
Ooit gehoord van kleedkamers?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:03 schreef agter het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een mes bij Jensen op tafel zien liggen...of heeft Amanda dat standaard bij zich in haar BH als ze een tv-optreden doet?
Jaap vertelde net dat Peter nog voor de uitzending begon tegen hem dat iedereen in die kooi vast zit aan een wurgcontract, ze dingen moeten doen die ze niet willen etc. Hij vond het in jaaps woorden een freakshow...quote:
Die had ze vast in d'r achterwerk zitten, één grote schuilplaatsquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:03 schreef agter het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een mes bij Jensen op tafel zien liggen...of heeft Amanda dat standaard bij zich in haar BH als ze een tv-optreden doet?
In de kleedkamers bij Jensen liggen messen?quote:
Keej, thanksquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jaap vertelde net dat Peter nog voor de uitzending begon tegen hem dat iedereen in die kooi vast zit aan een wurgcontract, ze dingen moeten doen die ze niet willen etc. Hij vond het in jaaps woorden een freakshow...
Volgens Brian is ze para(ab)normaal begaafd, Flens is haar kristallen bol.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:02 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda heeft het gevoel dat er nog iets komt vanavond. Dan weet ze het dus al ...
Stel dat het gebeurd is in de kleedkamers waar toevallig een mes lag omdat er ook catering aanwezig was en ze moesten daarna opkomen, ik zie Huub dan wel roepen Hey amanda je probeerde me net met een mes aan te vallen!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:08 schreef agter het volgende:
[..]
In de kleedkamers bij Jensen liggen messen?
En Amanda heeft die meegenomen naar de rode bank?
*ik snap het niet, er was toch publiek bij?...dus was het op de rode bank, toch?*
Ach gossiequote:
Achhquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:09 schreef Disana het volgende:
Mijn kat is terug maar heel erg ziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |