Ik zit te etenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:40 schreef beequeen het volgende:
Ik gooi even een notepad over stream 1 en 2, mijn avondeten komt wat naar boven.
En terecht. Knap goed personeel moet in de wattenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:36 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een bedrag op mijn rekening, van yvonne
Was bijna niet opvallend...B&A hadden het bericht allang gelezen...bleef maar staan vervolgens gaat het knipperen in allerlij kleuren Huub ziet het en steekt z'n duim op. Ja, was echt voor B&A dat ze door moesten knuffelen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hans Anders gaat een drukke zomer krijgen......
Misschien komt Dennix op uitnodiging van Jaap, Naad komt volgens mij niet. Streams kunnen uit dus.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:40 schreef ericahysterica het volgende:
zou er vanavond ook nog maar iets gaan gebeuren denken jullie?
Brian heeft vanmiddag Huub geslagen en moet vanavond de villa verlatenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
waarom zitten die 2 zo ziellig ?????
tjah je hebt gelijk ik dacht nog even een paar dagen genieten maar dat zit er dus niet meer in. Ach....... ook wel weer goed zo ik heb nog een goed boek liggenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien komt Dennix op uitnodiging van Jaap, Naad komt volgens mij niet. Streams kunnen uit dus.
Herpeslip?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:45 schreef agter het volgende:
Of ze heeft eczeem of ze krijgt een snor...wat is het?
[ link | afbeelding ]
Ze krijgt een miljoenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:45 schreef agter het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tijd voor het EKquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:48 schreef T-lex het volgende:
Ze kakken allemaal een beetje in.
B&A worden ook steeds duffer van het muziek luisteren enzo dus gaan ze ff de jacuzzi in.
Die 2 zijn altijd triest, het zijn immers trieste figuren.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:44 schreef JEEtjuuh het volgende:
lieverds ik moet zo weg kan iemand mij ff snel zeggen wrom b en a zo triest zijn???
Een miljoen platjes?quote:
Zwangerschapsmasker!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:45 schreef agter het volgende:
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |