Klik op start, dan Programma's, dan Bureau Assecoires en dan kies je systeemwerkset en vervogens systeemherstel, daar kun je een datum kiezen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:47 schreef RSie het volgende:
[..]
en hoe doe ik dat?
excuseer mijn off-topic gedoe!!
Las het. Maar bedenk dat het voorjaar is. Dan willen poesjes en katers nog wel eens van huis blijven.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahahaha. Jij vrolijkt echt mijn katloze dag op
Ehm... het is een gesteriliseerde poes?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:59 schreef Py het volgende:
[..]
Las het. Maar bedenk dat het voorjaar is. Dan willen poesjes en katers nog wel eens van huis blijven.
Die van jou komt binnenkort met een grote tevreden grijns weer binnenwandelen of er niets is gebeurd.
Of bel voor ¤ 0,80 p/mquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:58 schreef Py het volgende:
SMS 3040 naar NMNS!!!
dan niet zonder brian gepatst te hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:00 schreef Lady-night het volgende:
Als ik Huub was klom ik over het hek....
Amanda zei net dat Huub haar beledigde en aan haar zat.. Tja, het is wat allemaal. Gen geweld? Stem op Jaapquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is er nu gebeurt bij Jensen achter? Huub zegt dat Brian of Amanda geslagen heeft en Jaap doet suggestie naar messentrekkerij (gekscherend?)
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:02 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Amanda zei net dat Huub haar beledigde en aan haar zat.. Tja, het is wat allemaal. Gen geweld? Stem op Jaap
Grappig. GeenStijl, zoals ik Huub hoorde zeggen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:03 schreef Borga het volgende:
Kom dat zien
http://www.dumpert.nl/med(...)g_op_de_streams.html
Cora zei tegen Jaap : Als er een koffer komt neem hem dan, want er stemt bijna niemand op je.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:02 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Amanda zei net dat Huub haar beledigde en aan haar zat.. Tja, het is wat allemaal. Gen geweld? Stem op Jaap
Goed gedaan Huub en Jaap.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:03 schreef Borga het volgende:
Kom dat zien
http://www.dumpert.nl/med(...)g_op_de_streams.html
Leuke foto`s.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:07 schreef Scandalous het volgende:
Oh ja foto's van de Dam, en nou niet meteen op alle andere fora posten![]()
[
brian kan niet tegen kritiek, dus zal hij Fok wel mijden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:02 schreef Disana het volgende:
Nee he, Brian zegt dat hij altijd op fok (en GeenStijl) was. Ik hoop niet dat hij terugkomt.
Tenzij we een rel willen
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:07 schreef Scandalous het volgende:
[ afbeelding ]
drukte, en een arm van Ben![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Joris had het er maar druk mee
[ afbeelding ]Eric
fokheld
[ afbeelding ]
Tommy
[ afbeelding ]
en Susan
[ afbeelding ]
Sylvia en Joris
Als ik het zelfde over hem mag doen, graag....of zien we dat dan over users aanvallen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:08 schreef Scandalous het volgende:
Moet er trouwens een welkomst topic voor Tommy komen?Hij had wel zin om z'n gal te spuwen, dusseeee
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Leuke foto`s.
Die foto met de 2 mannen met dat spandoek.![]()
![]()
Wat een geweldig mooie foto's, thanks.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:07 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind zijn hele levenshouding zo verwerpelijk dat ik hem net zo lief niet hier zie.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:10 schreef miesy het volgende:
[..]
brian kan niet tegen kritiek, dus zal hij Fok wel mijden.
zou wel grappig zijn om zijn achterlijke gebruik van de nederlandse taal hier te lezen.
Inderdaad, ik zat er net naar te kijkenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:11 schreef agter het volgende:
Wat heeft Amanda toch een chagerijnig hoofd gekregen in de tijd dat ze in DGK zit.
misschien maar beter ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:10 schreef Marrije het volgende:
4 streams op Brian en Amanda
beetje te veel van het goede hoor
Lekker he, geweld?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:06 schreef T-lex het volgende:
Tijdens Jensen sloeg de sfeer ff om toen het publiek op de hand van Amanda kwam. Toen Huub vervolgens "aan Amanda ging ziten" greep Brian in. En heeft huubje dus hoogstwaarschijnlijk een "pats" gegeven.![]()
...
GS en FOK! gaan volgens Yvonne niet heel goed samen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:06 schreef Disana het volgende:
Grappig. GeenStijl, zoals ik Huub hoorde zeggen.
Dat wil ik toch even recht zetten. Als er iemand niet van verraad houdt, dan is het NMNS. Misschien af en toe teveel zelfs...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:07 schreef neehe het volgende:
[..]
Cora zei tegen Jaap : Als er een koffer komt neem hem dan, want er stemt bijna niemand op je.
Jaap was het daar wel mee eens.
En zeg nou zelf, niemand houd van verraders, op enkele Fokkers na dan, maar die zijn op 1 hand te tellen.![]()
Kun we hem niet nu vast een ban geven?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind zijn hele levenshouding zo verwerpelijk dat ik hem net zo lief niet hier zie.
nee, niks gevonden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:03 schreef Verida het volgende:
Brian zit nu te vertellen dat hij altijd op geenstijl en FOK was, op het forum, iemand iets teruggevonden hiervan?
Hij zei dat hij hier ook op het forum zat
Wat een leuke foto's Scandalous!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:07 schreef Scandalous het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Eric
fokheld
[ afbeelding ]
Tommy
[ afbeelding ]
en Susan
[ afbeelding ]
Sylvia en Joris
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:07 schreef Scandalous het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Eric
fokheld
[ afbeelding ]
Tommy
[ afbeelding ]
en Susan
[ afbeelding ]
Sylvia en Joris
Ow, nouja, misschien is ze gewoon platgereden danquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ehm... het is een gesteriliseerde poes?![]()
Vanavond zouden de paarden opgehaald kunnen worden, maar het kan ook morgen zijn.
Kan, ik weet van niets, ik kom daar nooit.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
GS en FOK! gaan volgens Yvonne niet heel goed samen.
Huh, was er bij?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:06 schreef T-lex het volgende:
Tijdens Jensen sloeg de sfeer ff om toen het publiek op de hand van Amanda kwam. Toen Huub vervolgens "aan Amanda ging ziten" greep Brian in. En heeft huubje dus hoogstwaarschijnlijk een "pats" gegeven.![]()
De gast die we in roze badjas zagen lopen was Rutger van Geenstijl...die was volgens Brian over het hek geklommen en was in het zwembad gaan liggen. Maar we hebben hem toch echt in z'n normale kloffie gewoon bij de buren vandaan zien komen. hahaha
Mischien omdat ze haar moeder weer gaat zien over 2 dagen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:11 schreef blomst het volgende:
Amanda kijkt ook niet echt vrolijk.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:15 schreef Py het volgende:
[..]
Ow, nouja, misschien is ze gewoon platgereden dan
Ik denk dat we Brian nooit op FOK! tegen gaan komen, zijn schrijfstijl is zo herkenbaar dat hij direct een permban krijgt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:12 schreef Disana het volgende:
Ik vind zijn hele levenshouding zo verwerpelijk dat ik hem net zo lief niet hier zie.
Ze weet nu ook hoe ze haar tanden moet poetsenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat een leuke foto's Scandalous!
En wat ziet Sylvia er goed uit! Ik herkende haar eerst niet eens, leuk dat lichtblonde haar.
Was de sfeer een beetje goed? Het zag er gemoedelijk uit in ieder geval
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:15 schreef Py het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:17 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat je het geluid er niet bij hoort. Dan waren de teiltjes niet meer aan te slepen
Hij wist het nog niet zij ie. En verrader, laat me niet lachen. Hij heeft voor zichzelf gekozen, net als hij altijd al heeft gedaan. Dat is juist het spel spelen, hij zag Huub als zijn grootste concurrent. Huub heeft Jaap ook 'nooit als een vriend gezien' dus... Oh ja, nu mag hij ineens vrijdag Huub's vriend weer zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:07 schreef neehe het volgende:
[..]
En zeg nou zelf, niemand houd van verraders, op enkele Fokkers na dan, maar die zijn op 1 hand te tellen.![]()
Kennelijk heb je ondertussen een toffere user gevonden. Veel plezier ermee.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:15 schreef Py het volgende:
[..]
Echt niet grappigquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:15 schreef Py het volgende:
[..]
Ja, vond ik ookquote:
Is gewoon een verzameling van muziek die in filmpjes en tijdens leuke momenten van hun enz. voorbij zijn gekomen. (jaarfilmpjes, kickboksen enz.)quote:
Eens zien of hij met goede doelen bullshit aankomt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:22 schreef beequeen het volgende:
Voor de liefhebber, Jaap bij Boulevard.
ik wel Huub heeft mij anderhalf jaar geamuseerd en dat kan ik van de rest niet zeggen. Ik zal het nog sterker stellen. Huub IS DGK...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is IMHO allesbehalve zeker, maar als je vaker roept dat het niet eerlijk is (wat is dat wel in een treitershow) dan ben je iig ingedekt als je favoriet toch niet wint in de finale...
Mocht Huub uiteindelijk wel winnen, dan weet ik niet waar hij dat aan te danken heeft, maar waarschijnlijk heeft de FIOD dan net een onderzoek naar de redactie ingesteld waardoor ze de boel een keer niet durven te "bedonderen"
Ok, wat jij wilquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk heb je ondertussen een toffere user gevonden. Veel plezier ermee.
wat moet dat kind nou zonder haar dagelijkse portie fanmailing post?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:11 schreef blomst het volgende:
Amanda kijkt ook niet echt vrolijk.
Hij was leukquote:
Hoe je het ook wendt of keert: Amanda is gewoon een zielig wijf. In alle opzichten.quote:
Correctie: Huub is wat de gouden kooi geworden is.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik wel Huub heeft mij anderhalf jaar geamuseerd en dat kan ik van de rest niet zeggen. Ik zal het nog sterker stellen. Huub IS DGK...![]()
![]()
Mèn, wat een slap gedoe van Jaap. Doortrekken maar.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:25 schreef Dementor het volgende:
Daphne Plopkoek: voor wie ben je bang als je het huis uitgaat?
Jaap: ik ben bang dat Carlos mij gaat pakken!
Ja hèhè tuurlijk. Dat was ook mijn eerste reactie.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Het is te bot.....
Hopelijk voor d'r komt hij weer terug....
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:16 schreef Py het volgende:
Top Scandalous
Leuke foto's.
Wie is die knappe meid met die lippearcing?
ook in DGKquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:27 schreef Dementor het volgende:
Jaap is tot nu toe het beste uit de verf gekomen bij Boulevard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |