ook in DGKquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:27 schreef Dementor het volgende:
Jaap is tot nu toe het beste uit de verf gekomen bij Boulevard.
Tja, igg beschaafd, licht humoristisch en hij praatte alleen over zichzelf.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:27 schreef Dementor het volgende:
Jaap is tot nu toe het beste uit de verf gekomen bij Boulevard.
Joh, je moet gewoon hem of haar kiezen die je de leukste vindt, als je maar goed ziet wat iemand doet en probeert, hoe lastig ook, om objectief te zijn. Het is toch ieder z'n feestje.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:23 schreef Lady-night het volgende:
Zoals ik het zie, Huub is een eerste klas etterbak, zijn woordkeus vind ik absoluut onacceptabel....maar wat wel vreemd is in mijn optiek, is dat na enige tijd alle mensen/personeel toch op de hand van Huub zijn, ik weet niet waarom dat is.
Als er een betere kandidaat zou zijn, zou ik niet voor Huub gaan....maar omdat ik het Amanda en zeker Brian zo NIET gun...of Jaap, daar kan ik ook mee leven, alhoewel ik hem wel laf vindt, maar dat komt volgens mij door zijn angst voor Brian of omdat hij dit zo moet doen van de febo....
OT: Brian is naar achter
Correctie: Brian, Natasja en Amanda zijn wat DGK geworden is. Tokkies rule hand in hand met Tokkie Flens.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:27 schreef VirtualPOM het volgende:
Correctie: Huub is wat de gouden kooi geworden is.
whatever hij heeft mij meer kunnen vermaken dan dat trash.......en ik hou van lol en ramptoerisme dusssssssssss huub mag van mij winnenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:27 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Je kunt de mening van een ander niet corrigeren, het is een méning.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:27 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Leuk hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:28 schreef Scandalous het volgende:
[..]het is de razende reporter voor Fok
Sfeer was leuk trouwens, en leuk om een beetje te roddelen met Echte gouden kooi mensen![]()
Tommy heeft humorEn Suzan vertelde bv dat ze zomaar het spel in werd gesleept, maar dus op het matje werd geroepen door B&A als ze met iemand anders praatte. Daar had ze echt geen zin in
en ze vind Claire ook echt een schatje, en Huub ook.
Ik had nog gevraagd hoe ze de kansen inschatten, in opdracht van JeetjeJoris en Sylvia zeiden dat je niet echt in kunt schatten hoeveel fans iedereen heeft, en dat veel mensen op het laatste moment nog even gaan kijken en stemmen.
*edit* Cc!![]()
Burp!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat zit die huub gekwijld in zelfmedelijden zeg, zo zielig te zien als dat hoopje wanhoop erbij zit..... zou hij er nu achter komen dat wat je oogst ook zal zaaien
Beetje de zielepiet uithangen, erg triest....
ach er zijn mensen die reflecteren en er zijn mensen die sentimenteel staan te dansen.......quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat zit die huub gekwijld in zelfmedelijden zeg, zo zielig te zien als dat hoopje wanhoop erbij zit..... zou hij er nu achter komen dat wat je oogst ook zal zaaien
Beetje de zielepiet uithangen, erg triest....
Aaaah, wat lief...jij en Eric op de foto, leuk om je live te zien.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:28 schreef Scandalous het volgende:het is de razende reporter voor Fok
*edit* Cc!![]()
Ik verwacht wel een bedrag op mijn rekening, van yvonnequote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:34 schreef Py het volgende:
[..]
Leuk hoor.
En een compliment aan Fok voor het personeelsbeleid mbt razende reporters
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:25 schreef Dementor het volgende:
Daphne Plopkoek: voor wie ben je bang als je het huis uitgaat?
Jaap: ik ben bang dat Carlos mij gaat pakken!
BS....was een bericht voor Huub....dat hij wakker moet worden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:38 schreef Dark het volgende:
A en B kregen net een aanwijzing op de plasma in 3 verschillende kleuren, dat ze nog even innig moeten blijven doen!
Overduidelijk en ondertussen loeren ze naar de plasma.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:38 schreef Dark het volgende:
A en B kregen net een aanwijzing op de plasma in 3 verschillende kleuren, dat ze nog even innig moeten blijven doen!
Hans Anders gaat een drukke zomer krijgen......quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:39 schreef T-lex het volgende:
[..]
BS....was een bericht voor Huub....dat hij wakker moet worden.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:40 schreef beequeen het volgende:
Ik gooi even een notepad over stream 1 en 2, mijn avondeten komt wat naar boven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |