quote:From executive producers Barry Josephson and Hart Hanson comes the darkly amusing drama Bones, inspired by real-life forensic anthropologist and novelist Kathy Reichs.
Forensic anthropologist Dr. Temperence Brennan, who works at the Jeffersonian Institution and writes novels as a sideline, has an uncanny ability to read clues left behind in a victim's bones. Consequently, law enforcement calls her in to assist with murder investigations when the remains are so badly decomposed, burned, or destroyed that the standard identification methods are useless.
Brennan's equally brilliant colleagues at the Jeffersonian's Medico-Legal Lab include earthy and bawdy Angela Montenegro, who's created a unique way to render an original crime scene in a three-dimensional computer image; Brennan's assistant, Zack Addy, a young prodigy whose genius IQ actually gets in the way of his finishing the several doctorates he's begun; "the bug guy", Dr. Jack Hodgins, who's an expert on insects, spores and minerals, but conspiracy is his hobby; and Brennan's boss, imposing lab director Dr. Daniel Goodman.
Brennan often finds herself teamed with Special Agent Seely Booth, a former Army sniper who mistrusts science and scientists when it comes to solving crimes. Brennan and Booth clash both professionally and personally, but so far the chemistry between them has only played out in a fictionalized account in Brennan's lastest mystery novel.
Verzin maar wat en vraag mike evenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:06 schreef Rekkie het volgende:
TT had wel aangepast mogen worden...... .
Verder Hodgins
Ja, het feit dat Booth een kogel vrij dicht bij het hart ontving werd ook wel heel simpeltjes weg verklaard. All-round, beroerde finale.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:22 schreef Liquidootje het volgende:
Ik weet het ook niet man. Sloeg nergens op idd. Dit is een van de slechtste seizoen afsluiter van alle series die ik volg.. en dat zijn er veel.
Hadden ze het beter vorige week kunnen afsluiten en even goed en lang nadenken wat ze verder met verhaal doen ipv een wazige begravenis, en dan zack die blijkbaar blabla is.
Het probleem is dat het uit het niets kwam, en dat er geen goede verklaring is voor de 180 graden 'twist' van Zach.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:13 schreef LeNeHe het volgende:
Vond het juist wel een goeie ep, misschien wat te veel in korte tijd gestopt.
Ik dacht echt even dat die begrafenis van Booth echt was, ik was best schocked.
Booth in bad![]()
En dat Zack de leerling van Gormagon was had ik niet verwacht. Ik dacht steeds Sweets eigenlijk... Wel jammer hoor dat hij er nu uit is.
Ik vond Zach altijd een leuke character, maar ik kan hier dus niet mee zitten omdat het zulke totale onzin is.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:23 schreef PeRi het volgende:
Ik dacht heel even dat Booth echt dood was! Maar dat kon gewoon niet, want het was veel te weird zo.
Booth in dat bad,
.
Zach! Why!
Begin van de laatste ep jaquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:21 schreef Liquidootje het volgende:
begin?
Volgens mij was het eerst de bedoeling hier vorig seizoen rustig naartoe te werken, maar is dat door de schrijversstaking niet gelukt. Hetzelfde geldt overigens voor de exit van Zack, door de stakende schrijvers moesten ze wat sneller een eind aan die verhaallijn breien, waardoor hij ineens de mol bleek te zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:00 schreef dapluiz het volgende:
Leuk dat bones weer terug is inderdaad.
Alleen was het ineens wel heel snel over tussen Angela en Hodgins
Dat verklaart wel het een en ander ja, vond het al zo snel gaan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij was het eerst de bedoeling hier vorig seizoen rustig naartoe te werken, maar is dat door de schrijversstaking niet gelukt. Hetzelfde geldt overigens voor de exit van Zack, door de stakende schrijvers moesten ze wat sneller een eind aan die verhaallijn breien, waardoor hij ineens de mol bleek te zijn.
Dat idee kreeg ik ook ja.quote:Op donderdag 18 september 2008 11:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij was weer tof!Vooral mooi hoe Bones aan het einde het niet zo zoeer over die hond maar ook over Zack had. Tenminste zo kwam het op mij over..
Volgens mij omdat Zack dan mogelijk als medeplichtige aan moord kan worden veroordeeld en alsnog naar de gevangenis moet. En daar zal het er inderdaad wat harder aan toe gaan dan waar hij nu zit.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:02 schreef Headlong het volgende:
Zack!!!![]()
Ik vond het weer een vermakelijke aflevering. Uiteraard met als hoogtepunt de terugkeer van Zack. Ik snap volgens mij alleen niet helemaal waarom Sweets niet mag doorgeven dat Zack helemaal geen moord heeft gepleegd? Of is dat omdat hij het in de "loony bin" beter heeft dan in een normale gevangenis...?
Mjah, net als House met z'n nieuwe team vorig seizoen zeker.quote:Op maandag 22 september 2008 13:13 schreef dapluiz het volgende:
volgens mij zou er steeds een nieuw persoon op die plek van Zack komen
nou idd, wat voor esrie moet het voorstellen als er binnen de eigen team nieteens een moordzaak opgelost kan wordenquote:Op zaterdag 27 september 2008 13:58 schreef nietzman het volgende:
[..]
de valse bekentenis van Zack, echt huilen met de pet op, lager dan soapniveau dit..
Denk niet dat hij weer in het team komt. In ieder geval dat hoop ik. Want dat is gewoon stom, aangezien zijn hand door de explosie niet meer 100% funtioneert.quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:51 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik dacht eerst ook dat ze steeds nieuwe studenten zouden hebben per aflevering tot er uiteindelijk een vaste vervanger van Zack gekozen word. Maar na de bekentenis van Zack krijg ik het idee dat ze langzaam het verhaal zo schrijven dat het voor de andere karakters (en ook de kijkers) makkelijker word om hem te vergeven. Dus het zou ook goed kunnen dat Zack straks weer terug komt in het team. (Ze vinden vast wel een manier om zijn zaak voor de rechter te winnen).
Daar had ik zo snel even niet bij stil gestaan. Dat zou inderdaad wat raar zijn jaquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:08 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Denk niet dat hij weer in het team komt. In ieder geval dat hoop ik. Want dat is gewoon stom, aangezien zijn hand door de explosie niet meer 100% funtioneert.
Ik had de eerste paar seizoenen niet gezien, dus ik heb de afgelopen paar dagen een start gemaakt aan seizoen 1. Het valt me echt ontzettend op dat ze toen nog een héél stuk menselijker was. Dat onbeholpen gedoe van d'r qua menselijke realties is vaak aandoenlijk, maar ze zijn er toch redelijk in doorgeschotenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:40 schreef nietzman het volgende:
En oh, Bones begint steeds meer een vervelende tenenkrommende kut-autist te worden..
Ze hebben een pauze van een paar weken geloof ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
Is er deze week geen nieuwe aflvering? Waneer gaan ze weer verder?
Ja, geloof zelfs wel 4 of 5 weken. Dit ivm de verkiezingen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:13 schreef Irrem het volgende:
[..]
Ze hebben een pauze van een paar weken geloof ik.
Kloptquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:13 schreef Irrem het volgende:
[..]
Ze hebben een pauze van een paar weken geloof ik.
Aangezien ze niet in de countdown list staan, neem ik aan dat die serie's gewoon doorgaan met hun reguliere uitzendingen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:12 schreef janimie het volgende:
um alle series ? heroes, greys, ugly b?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben erg benieuwd naar de komende afleveringen, hoorde dat de Grave Digger ook weer een verschijning gaat maken, dus...I'm Fucking Brilliant!
Nog niet gezien, maar nu moeten we het de hele maand december zonder bones doenquote:Op donderdag 27 november 2008 20:01 schreef Akelalala het volgende:
Leuke aflevering... Dat hele verhoor van Max aan Booth![]()
En Bones en Booth op het einde met Parker en Max
Ja, helaasquote:Op donderdag 27 november 2008 22:46 schreef Irrem het volgende:
[..]
Nog niet gezien, maar nu moeten we het de hele maand december zonder bones doen
Ik had verwacht dat angel zijn gezicht tussen de borsten van bones zou plempen in de caravan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:22 schreef Akelalala het volgende:
En serieus, ze kunnen echt niet meer te lang wachten met minstens 1 serieuze kus tussen Booth en Bones, niet dat ik er echt op zit te wachten, maar ze kunnen niet doorgaan met het in de lucht laten hangen...
Ja dat was erg schattigquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:22 schreef Hopey het volgende:
Laatste stuk was weer leuk, Booth en Bones samen aan 't schaatsenToch typerend dat hij voor haar kiest om de nacht mee door te brengen ipv zijn vervangster. Bones die niet kan schaatsen
bedoel je murray of die blonde jongen?quote:Op zondag 25 januari 2009 10:18 schreef PeRi het volgende:
Ik vond ze wel leuk.
Boris and Natasha![]()
![]()
!!! Hij was goed ook met gooien
!!
Samen schaatsen.
Zou die nieuwe 'Zack'/assistent blijven? Ik vond 'm maar vervelend..
Ja ik ook, maar we moeten nog 10 dagen wachten.....quote:Op maandag 26 januari 2009 01:12 schreef Fir3fly het volgende:
Die met al die feitjes? Ik vond hem hilarisch. Alle 2 afleveringen in een keer achter elkaar gekeken, en nu wil ik meer
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm Fucking Brilliant!
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:56 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar we moeten nog 10 dagen wachten.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seen it all done it all, can't remember most of it
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:41 schreef Hopey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm Fucking Brilliant!
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:41 schreef Akelalala het volgende:
[..]ohh ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spannend!Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:41 schreef Akelalala het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seen it all done it all, can't remember most of it
Ja mooie aflevering weer. En weer een stukje uit het verleden van Booth. Een theorie, ik denk dat ze Booth laten afrekenen met "the demons of his past" Alsof ze willen dat hij met een schoon geweten krijgt en geen schuldgevoelens meer. Misschien als aanloop op een relatie met Tempie?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:39 schreef DaMart het volgende:
Goede aflevering, ook mooi hoe ze het verleden van Booth erin verwerkten. Mooi einde ook, met Brennan die de korporaal nietsvermoedend groet.
nou idd!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:59 schreef Hopey het volgende:
[..]
Ja mooie aflevering weer. En weer een stukje uit het verleden van Booth. Een theorie, ik denk dat ze Booth laten afrekenen met "the demons of his past" Alsof ze willen dat hij met een schoon geweten krijgt en geen schuldgevoelens meer. Misschien als aanloop op een relatie met Tempie?Of wishful thinking?
Ooh en Brendan Fehr mag altijd terug komen![]()
Volgens mij probeerde de schrijvers te laten zien dat er meer is dan de pure wetenschappenlijke benadering van Brennan. Zij rationaliseerd het hele verhaal van Booth tot een illusie die zou komen door het trauma van opgesloten zitten. Zij denkt daarin voledig gelijk te hebben maar om te laten zien dat dat niet het geval is zorgen ze ervoor dat Brennan Parker ook kan zien terwijl zij elkaar nooit echt ontmoet hebben.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:59 schreef Richardfun het volgende:
Waarom groette Brennan nou die vent, als dat een ghost was? Ik niet snappe
Ik vond het juist erg mooi gedaan, zoals Booth dan keek naar Bones en daar z'n oude maatje ook zag staan. Vond het wel zeer ok.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:53 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde de schrijvers te laten zien dat er meer is dan de pure wetenschappenlijke benadering van Brennan. Zij rationaliseerd het hele verhaal van Booth tot een illusie die zou komen door het trauma van opgesloten zitten. Zij denkt daarin voledig gelijk te hebben maar om te laten zien dat dat niet het geval is zorgen ze ervoor dat Brennan Parker ook kan zien terwijl zij elkaar nooit echt ontmoet hebben.
Overigens hadden ze dat wat mij betreft er wel uit kunnen laten.
Daar kan ik me dus aan ergeren. Ratio opeens 'out of the blue' counteren met een totaal ongeloofwaardige geestverschijning...quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:53 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde de schrijvers te laten zien dat er meer is dan de pure wetenschappenlijke benadering van Brennan. Zij rationaliseerd het hele verhaal van Booth tot een illusie die zou komen door het trauma van opgesloten zitten. Zij denkt daarin voledig gelijk te hebben maar om te laten zien dat dat niet het geval is zorgen ze ervoor dat Brennan Parker ook kan zien terwijl zij elkaar nooit echt ontmoet hebben.
Overigens hadden ze dat wat mij betreft er wel uit kunnen laten.
Ik heb me er ondertussen maar bij neergelegt dat het op die manier gaat in Amerika. Is al jaren het geval zo dus ik hoop dat de Amerikanen er ondertussen aan gewend zijn en blijven kijkenquote:Op maandag 16 februari 2009 12:48 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Wat ik niet ok vind is dat hele uitzendschema, het lijkt wel of ze elke week denken, "Ow, doen we deze week wel of geen Bones... uh Neuh, lijkt me niet nodig". Het zou toen beginnen, kwam er geen, de week erop kwamen er twee, toen weer een week niet, toen weer wel, afgelopen week weer niet en als het goed is komt er dan donderdag wel weer 1.... ben bang dat dit niet heel veel goeds betekend voor de voortzetting van de serie
Oh dat weet ik nietquote:Op maandag 16 februari 2009 13:39 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Daar kan ik me dus aan ergeren. Ratio opeens 'out of the blue' counteren met een totaal ongeloofwaardige geestverschijning...
Dat vond ik juist zo jammer. Er zijn wel eerder discussies tussen Booth en Brennan geweest over spirtualtitijd/geloof en de wetenschappenlijke uitleg van dingen. Maar als kijken kon je zelf bepalen aan welke kant je stond want beide mogenlijkheden konden. Nu werd er duidelijk een kant gekozen waardoor de aflevering, als je aan de kant van Brennan staat qua ideeën, ongeloofwaardig word.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dat weet ik nietBones is degene die rationeel is, Booth is veel spirituelere. Dat hij in dit geval gelijk schijnt te hebben vind ik wel mooi.
Daar heb ik me inderdaad ook wel aan geërgerd ja. Daarmee werd het idee dat Parker alleen in het hoofd van Booth zat direct onmogenlijk mee.quote:Waar ik me wel aan stoorde was dat Parker hem letterlijk meehielp: dingen vasthouden, opduiken, aanraken. Dat Booth ergens diep van binnen de kracht vond om deuren open te krijgen, prima, maar dat hij letterlijk hulp kreeg op deze wijze vond ik een beetje jammer.
ik las net dat het eigenlijk een aflevering is die VOOR de vorige moest? ook weer lekkerquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:36 schreef Bbs29 het volgende:
De nieuwe aflevering is gister al uitgezonden in Canada, en is dus al te vinden (EZTV). Dus 1 dagje minder wachten!![]()
Ik heb dezelfde indruk, maar ik hoop het niet.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:56 schreef DaMart het volgende:
Leuke aflevering, alleen kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat de rol van Booth in sommige afleveringen wat meer naar de achtergrond wordt gedrukt dit seizoen. Zou hij er soms helemaal uit gaan?
Op tv.com zie ik ook (nog) geen geplande afleveringen staan na de volgende. Is het alweer de seizoensafsluiter over 3 weken, of is er gewoon nog geen info bekend over de volgende afleveringen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:12 schreef Bbs29 het volgende:
Nee, David Boreanaz was volgens mij minder te zien in de vorige aflevering omdat hij de volgende regisseerd, en zich daar op voor moest bereiden.
Wel naar dat we nu 3 weken moeten wachten op een nieuwe aflevering...
Over 2 weken begint Bones weer, en dan met (als het goed is, en Fox niet weer andere programmas voorrang geeft) 11 nieuwe afleveringen achter elkaar.quote:Op donderdag 26 februari 2009 06:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op tv.com zie ik ook (nog) geen geplande afleveringen staan na de volgende. Is het alweer de seizoensafsluiter over 3 weken, of is er gewoon nog geen info bekend over de volgende afleveringen?
Jaaaa ik hoop het ook, zouden die twee nou eindelijk eens wat krijgenquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:50 schreef Etcetera het volgende:
Lijkt me niet, als ze het wel doen dan zijn ze redelijk dom bezig![]()
Ik heb het idee dat Booth iets minder in beeld komt zodat Bones ontdekt dat ze hem mist ofzo, of in elk geval: dat ze meer dan vriendelijke gevoelens voor hem heeft.
Uitzendschemaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:44 schreef Etcetera het volgende:
Hoe bedoel je dat? Het uitzendschema of de verhaallijnen
misschien, want dit...quote:Op maandag 2 maart 2009 04:32 schreef BrainOverfloW het volgende:
Misschien is dat ook wel waarom het tussen Angela en Hodgins uit gegaan is. Om de weg vrij te maken voor Booth en Brennan zonder dat het te veel wordt.
lijkt mij dus nixaanquote:Op zondag 1 maart 2009 22:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
Wat mij wel leuk zou lijken is als Booth en Brennan samen met Angela en Hodgins gaan dubbel-datenAls beide stelletjes tenmisnte ooit tegelijker tijd een relatie hebben.
oh ja, ik vergis me...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:32 schreef Etcetera het volgende:
Volgende week pas weer meen ik
edit: volgens TV.com 12 maart
Ik zit ook al met een ernstig NCIS te kort
Waarom is dat eigenlijk steeds? Zoveel belangrijke gebeurtenissen zijn er nu toch niet om de programmering steeds te onderbreken?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:32 schreef Etcetera het volgende:
Volgende week pas weer meen ik
edit: volgens TV.com 12 maart
Ik zit ook al met een ernstig NCIS te kort
Maar die hadden ze toch al in december en januari? Nu hebben ze een niet te volgen onlogisch uitzendschema.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik geloof dat het in de VS wel vaker gebeurd om een 'mid season break' er in te gooien. (Ik denk ook dat dat de reden is dat ik 3 weken zonder NCIS zit)
Oh jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar die hadden ze toch al in december en januari? Nu hebben ze een niet te volgen onlogisch uitzendschema.
nou iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwdMisschien dat een paar dingen uit afgelopen afleveringen een leadup hier naar toe zijn?
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Nou, dat van Angela was over the top, van Cam extreem voorspelbaar, en dat hele hypnosegedoe echt te slecht.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:21 schreef DaMart het volgende:
Net aflevering 18 gekeken. Mooie aflevering, vooral vanwege het persoonlijke element van Cam.
En wanhopige Angela zorgde toch wel voor een erg vrolijke noot.
ik vond deze idd ook leukquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:52 schreef DaMart het volgende:
Vanavond de nieuwe aflevering gekeken. Was wel weer een leuke zaak.
En Hodgins met zijn kalkoen.
Ik had praktisch last van plaatsvervangende schaamte toen dat stomme wijf zo hysterisch begon te gillen. Het begint meer en meer een parodie te worden.quote:Op zondag 12 april 2009 12:42 schreef Etcetera het volgende:
Leuke afleveringalhoewel ik Bones en Booth in dat cel ding wel dom vond
Al voordat ze er in liepen wist ik dat dat niet goed zou aflopen
Dat stukje heb ik ook overgeslagenquote:Op zondag 12 april 2009 13:38 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik had praktisch last van plaatsvervangende schaamte toen dat stomme wijf zo hysterisch begon te gillen. Het begint meer en meer een parodie te worden.
Ik heb wel meer momenten tegenwoordig dat ik denk 'wáárom doe je dat'. Wat dat betreft vind ik dat ze tegenwoordig veel te veel nadruk op de humor leggen, ipv op de misdaden.quote:Op zondag 12 april 2009 13:38 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik had praktisch last van plaatsvervangende schaamte toen dat stomme wijf zo hysterisch begon te gillen. Het begint meer en meer een parodie te worden.
Volgende week ook... maandag en donderdag (dag later hier te bekijken).quote:Op woensdag 15 april 2009 23:15 schreef sbientje het volgende:
deze week 2 Boneszen volgens epguides... hoop het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For the love of God: why! Wáárom dat eerste stuk![]()
It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens
ik moet m nog kijken, fijn dat ie leuk isquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:13 schreef Etcetera het volgende:
The Double Death of the Dearly DepartedWat heb ik gelachen
Twee toch?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:40 schreef PsyCha het volgende:
Jeej, 3x Bones in een week!![]()
Effe dl-en.
Maar dat is valsspelenquote:Op donderdag 23 april 2009 16:19 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Vorige wk ook 1. Die tel ik mee. Dan kom ik op drie.
Ze waren vroeg met die aflevering. Die moet in Amerika ook nog op tv verschijnen, geloof ikquote:Op donderdag 23 april 2009 13:41 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij ook tweeEn de tweede vond ik wat minder geslaagd dan de eerste. Alhoewel het hij/zij verhaal wel grappig was. Maar na 4 jaar Bones heb ik nog steeds moeite met die lijken
![]()
quote:Op zondag 26 april 2009 13:02 schreef PeRi het volgende:
met Booths very goodlooking Japanse collega
ik heb het opgezochtquote:Op woensdag 29 april 2009 21:38 schreef janimie het volgende:
[..]
![]()
en volgens mij was die Hij gewoon en Zij.
Haha dat met Stewie vond ik geweldigquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:43 schreef PeRi het volgende:
Awwwwwww zo cute!!!! Booth en Bones! Booth als spermadonor! Geweldig trouwens, Stewie
![]()
!!
Wat een eind trouwens, zo naar! Plotwending die ik nooit had zien aankomen. Kreeg er bijna tranen van, zo zielig! Booth ziek in dat bed, zo hulpeloos en Brennan er bij, ook machteloos. Booth mag niet dood, echt niet!
Ik wil nu echt heel graag dat Booth en Brennan een happily ever after stelletje worden![]()
!
Gelukkig nog een aflevering volgende week, de finale!
En Bones die doet alsof er niets aan de hand isquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:36 schreef Etcetera het volgende:
Die scene in het begin waarin Bones meldt 'ik wil een baby' en iedereen:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prachtig
haha ik vind het ook gewoon een grappige serie, ik bedoel ook niet dat het me stoort dat het niet altijd even realistisch isquote:Op maandag 11 mei 2009 18:26 schreef Etcetera het volgende:
Het is ook vergezochtMaar ik vind dat er veel dingen in dit seizoen vergezocht zijn trouwens,
ik heb het idee dat Bones enigszins realistisch is dan ook al laten varen sinds dit seizoen
ik moest wel lachen toen ze met die baby in haar handen stondquote:Op maandag 11 mei 2009 19:33 schreef Etcetera het volgende:
Dat blijf ik ook welEn ik vind dat als er iemand in die serie geen kind zou moeten krijgen, het Bones wel is
Niet dat ze geen goede moeder zou zijn, maar die heeft het toch veel te druk voor een kinder
Op zich worden de meest onrealistische zaken nu verklaard, want dat waren toch wel de dingen die Booth af en toe zag.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:26 schreef Etcetera het volgende:
Het is ook vergezochtMaar ik vind dat er veel dingen in dit seizoen vergezocht zijn trouwens,
ik heb het idee dat Bones enigszins realistisch is dan ook al laten varen sinds dit seizoen
Ja maar ik wist al dat dit ging gebeurenquote:Op maandag 11 mei 2009 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op zich worden de meest onrealistische zaken nu verklaard, want dat waren toch wel de dingen die Booth af en toe zag.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:18 schreef PsyCha het volgende:
Oh wat een leuke aflevering! En iedereen die voorbij komt.
Nou ik ben benieuwdquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:35 schreef bob1234 het volgende:
Wat een erg slechte aflevering vandaag alleen de laatste 20 seconden waren boeiend
Maar dan nog, alles was een verzinsel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:27 schreef PeRi het volgende:
als je Bones nooit eerder gezien hebt, zal de finale idd niks aan zijn nee. Je mist alle woordgrapjes, details, karaktertrekjes en kan er geen verbanden mee leggen dan.
Hij had een hersentumor, is vorige week in het ziekenhuis beland en dit was de droom die hij had na de operatie toen hij in coma wasquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:37 schreef Symer het volgende:
[..]
Maar dan nog, alles was een verzinsel.
Was dit dan de eerste blik in Bones' gedachtewereld ofzo?
Lijkt me ook wel. Ik ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen, dan. Of hij heeft zijn geheugen in de eerste aflevering alweer terug, of het wordt de rode draad door het nieuwe seizoen, om Booth weer zijn geheugen terug te geven, of hem in ieder geval zijn leven opnieuw te laten vinden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
Zijn geheugen komt vast wel weer terug
quote:
Het is een serie hequote:Op zondag 17 mei 2009 09:28 schreef janimie het volgende:
een glaasje lijkwijn drinken vond ik erg grappig, kan me niet voorstellen dat die mensen er nix aan over gehad hebben
quote:FOX rolls them 'Bones' for two more seasons
May 16
In a move that surprised almost no one, FOX renewed mystery series "Bones" today.
But with the renewal comes an added bonus: Sources confirm the network has picked the show up for not just one, but two additional seasons.
The move gives fans two more years to wonder whether Temperance "Bones" Brennan and Seeley Booth will realize their mutual attraction. Of course, considering Booth's state at the end of the season finale, it may take two years to get back to that place.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BronIt's not just sex, it's love
With four other people
And aliens
Dat was idd een btje jammer. Maar damn wat waren ze adorable sampiesquote:Op donderdag 17 september 2009 12:57 schreef Etcetera het volgende:Booth
Beetje jammer dat hij op het laatste zo'n idiote screw up is
'Atta girl'
![]()
oh, cyndi lauper! hehequote:Op vrijdag 18 september 2009 23:01 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat was idd een btje jammer. Maar damn wat waren ze adorable sampies![]()
"My cards tell me this all works out eventually"![]()
en LMAO @ die blik die Bones werpt op Cyndi Lauper na die opmerking over dat het een compliment was. "Doesn't sound like one"![]()
Oeh en scruffy Booth
Volgens mij gingen ze weer wisselen dacht ik ergens gelezen te hebben. Hoop het wel want vond ze eigenlijk allemaal wel ontzettend grappig.quote:Op maandag 28 september 2009 19:57 schreef DaMart het volgende:
Zo, de eerste afleveringen van het nieuwe seizoen bekeken. Het ziet er weer goed uit.
En zou die assistent die nu toch kan blijven een vast personage worden, dat ze er zo de nadruk op leggen? Of blijven ze toch iedere week assistenten wisselen?
Booth is ziekquote:Bones has abruptly shut down production due to a possible outbreak of swine flu, the show’s creator, Hart Hanson, announced via Twitter.
“First time in Bones history we are shut down from production,” Hanson tweeted. “Damn swine flu! That’s gonna cut into Christmas hiatus.”
A show spokesperson confirms that among those sidelined is leading man David Boreanaz, although it’s unclear if he actually has the H1N1 bug. “David is out with the flu and the show shut down today since he was in every scene,” says the rep. “We hope to resume production tomorrow.”
Hanson later clarified via Twitter that “there is no indication that Boreanaz has swine flu. We expect him back tomorrow. I’m now going out to get swine flu myself in atonement.”
Get well soon, David (whatever it is that ails you)!
ze moeten het niet al te lang meer rekken vind ikquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:00 schreef Etcetera het volgende:
Ze was echt over the top he![]()
![]()
En jammer van het einde. Dat ze onderbroken werden bedoel ik
dat is waar, maar na 5 seizoenen mag er toch wel eens iets gebeuren wmbquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:22 schreef Jill-RMC het volgende:
Das ook wel een btje de charme he. Aan de ene kant heb je zo iets van dammit get it on! aan de andere kant is dan die spanning weg die er al 5 seizoenen is. Tis net de x-files.
Ik kom zo vaak mensen tegen in verschillende seriesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:47 schreef BlackSheep het volgende:
Wel grappig dat ze een badguy uit Angel in Bones ook weer de moordenaar laten spelen
idd, je hebt echt van die serie-acteurs, die komen in iedere serie wel een keer langsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kom zo vaak mensen tegen in verschillende seriesHet is bijna een sport om ze te herkennen
Dat heb ik vooral bij CSI heel erg. En vaak zijn ze dan ook meteen de moordenaarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:38 schreef sbientje het volgende:
[..]
idd, je hebt echt van die serie-acteurs, die komen in iedere serie wel een keer langs
En het miepje van Everwood als intern van Mercy.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:45 schreef Etcetera het volgende:
Oh en Grey's Anatomy zelf zat deze week de zus van Luke van Gilmore Girls
wat een aflevering ditquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:10 schreef Etcetera het volgende:
Nieuwe afleveringBooth die Sweets schopt onder de tafel
dat was het toch al lang?quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:05 schreef PeRi het volgende:
OMG het is benoemd! Joepie! Bones & Booth.
Neeeeequote:Op zaterdag 14 november 2009 11:05 schreef PeRi het volgende:
OMG het is benoemd! Joepie! Bones & Booth.
Ja maar toen werd toch nog gezegd van 'dat komt door je operatie' enzoquote:
verkeerde topic, maar zeer bedankt voor de reminderquote:Op maandag 16 november 2009 18:59 schreef BluesRebel het volgende:
The Prisoner is begonnen. Vandaag, morgen en overmorgen elke dag 2 afleveringen en dan is t weer afgelopen
Ben nu de eerste 2 aan t downloaden.
snel of niet?quote:Op maandag 16 november 2009 22:06 schreef BluesRebel het volgende:
Wtf
Even in het goede topic posten
Edit: Heb jij al gedaan
echt schaamteloos iddquote:
Booth op dat karretjequote:Op donderdag 10 december 2009 21:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik vond het veel interessanter dat Bones Booth moest uitkleden
zo nou iddquote:Op donderdag 10 december 2009 21:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik vond het veel interessanter dat Bones Booth moest uitkleden
Nee, die was deze week pas!quote:Op maandag 14 december 2009 00:21 schreef sbientje het volgende:
Vind de ep-titles altijd wel grappig trouwens, van bones. Deze week The X in the file
Ik moest lachen. "These remains are not extraterrestrial.." tututututuquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, die was deze week pas!
Wel een leuke aflevering. Dat X-files muziekje in het begin.
Zeker doen, dit is één van de weinige series die na 5 seizoenen nog steeds sterke episodes heeft. Ook de humor blijft zo goed.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:57 schreef Fir3fly het volgende:
Deze serie wordt eigenlijk steeds leuker. Misschien moet ik de eerste drie seizoenen ook maar eens gaan bekijken.
dat vind ik dan weer helemaal niet leukquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:40 schreef Etcetera het volgende:
Als je dat van Bones vindt, moet je NCIS ook eens proberen
ja geen idee.. vind die kerel al vrij irritant sowieso, die grijzequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hodgins: Mr. Nigel Murray is a genius.
Bones: We all are, except for Angela..
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:08 schreef DaMart het volgende:
Leuke subtiele verwijzing naar de Simpsons in deze aflevering!Vorige keer dat Mr Nigel-Murray d'r was zat er ook al een Simpson-verwijzing in. (Homer X-ray)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:08 schreef DaMart het volgende:
Leuke subtiele verwijzing naar de Simpsons in deze aflevering!Die vond ik ook leuk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hodgins: Mr. Nigel Murray is a genius.
Bones: We all are, except for Angela..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
187 tochquote:Op donderdag 1 april 2010 19:55 schreef Etcetera het volgende:
Bones is backWas een leuke aflevering
Ben benieuwd wat er op page 87 staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |