abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58779783
Een nieuwe topic voor het nieuwe seizoen in september ergens
quote:
From executive producers Barry Josephson and Hart Hanson comes the darkly amusing drama Bones, inspired by real-life forensic anthropologist and novelist Kathy Reichs.

Forensic anthropologist Dr. Temperence Brennan, who works at the Jeffersonian Institution and writes novels as a sideline, has an uncanny ability to read clues left behind in a victim's bones. Consequently, law enforcement calls her in to assist with murder investigations when the remains are so badly decomposed, burned, or destroyed that the standard identification methods are useless.

Brennan's equally brilliant colleagues at the Jeffersonian's Medico-Legal Lab include earthy and bawdy Angela Montenegro, who's created a unique way to render an original crime scene in a three-dimensional computer image; Brennan's assistant, Zack Addy, a young prodigy whose genius IQ actually gets in the way of his finishing the several doctorates he's begun; "the bug guy", Dr. Jack Hodgins, who's an expert on insects, spores and minerals, but conspiracy is his hobby; and Brennan's boss, imposing lab director Dr. Daniel Goodman.

Brennan often finds herself teamed with Special Agent Seely Booth, a former Army sniper who mistrusts science and scientists when it comes to solving crimes. Brennan and Booth clash both professionally and personally, but so far the chemistry between them has only played out in a fictionalized account in Brennan's lastest mystery novel.
A little bit hateful
pi_58780662
TT had wel aangepast mogen worden...... .
Verder Hodgins
pi_58780785
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:06 schreef Rekkie het volgende:
TT had wel aangepast mogen worden...... .
Verder Hodgins
Verzin maar wat en vraag mike even
Ik kijk namelijk altijd maar met een half oog naar bones.
A little bit hateful
  Moderator dinsdag 20 mei 2008 @ 14:19:03 #4
42184 crew  DaMart
pi_58780902
Vanavond seizoensafsluiter kijken!

...daarna kom ik hier wel weer ivm mogelijke spoilers .
pi_58782878
Dit sloeg nergens op. Waarom deed Zack dit nou?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_58782968
Ik weet het ook niet man. Sloeg nergens op idd. Dit is een van de slechtste seizoen afsluiter van alle series die ik volg.. en dat zijn er veel.

Hadden ze het beter vorige week kunnen afsluiten en even goed en lang nadenken wat ze verder met verhaal doen ipv een wazige begravenis, en dan zack die blijkbaar blabla is.
A little bit hateful
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:39:52 #7
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_58784547
Wel jammer dat Zack er niet meer is. Ben benieuwd wie er dan in zijn plaats komt. Ik had alleen wel verwacht dat de Gormagon iemand bijzonders was en oud.
pi_58784659
Ik denk die neger toen hij weg was op combat.
A little bit hateful
  Moderator dinsdag 20 mei 2008 @ 19:13:11 #9
42184 crew  DaMart
pi_58786409
Ok, dit zag ik dus niet aankomen! Had niet verwacht dat Zack betrokken was bij die moordenaar.
pi_58788924
Nogmaals, dit is BS. Wat beweegt een ultiem rationeel en toch vrij zachtaardig type als Zack om opeens iemand te vermoorden. Het slaat gewoon nergens op, punt uit.
pi_58789230
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:22 schreef Liquidootje het volgende:
Ik weet het ook niet man. Sloeg nergens op idd. Dit is een van de slechtste seizoen afsluiter van alle series die ik volg.. en dat zijn er veel.

Hadden ze het beter vorige week kunnen afsluiten en even goed en lang nadenken wat ze verder met verhaal doen ipv een wazige begravenis, en dan zack die blijkbaar blabla is.
Ja, het feit dat Booth een kogel vrij dicht bij het hart ontving werd ook wel heel simpeltjes weg verklaard. All-round, beroerde finale.
pi_58790576
Vond het juist wel een goeie ep, misschien wat te veel in korte tijd gestopt.
Ik dacht echt even dat die begrafenis van Booth echt was, ik was best schocked.

Booth in bad
En dat Zack de leerling van Gormagon was had ik niet verwacht. Ik dacht steeds Sweets eigenlijk... Wel jammer hoor dat hij er nu uit is.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_58791510
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:13 schreef LeNeHe het volgende:
Vond het juist wel een goeie ep, misschien wat te veel in korte tijd gestopt.
Ik dacht echt even dat die begrafenis van Booth echt was, ik was best schocked.

Booth in bad
En dat Zack de leerling van Gormagon was had ik niet verwacht. Ik dacht steeds Sweets eigenlijk... Wel jammer hoor dat hij er nu uit is.
Het probleem is dat het uit het niets kwam, en dat er geen goede verklaring is voor de 180 graden 'twist' van Zach.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:15:21 #14
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_58792381
For fucks sake, wat roken de schrijvers. .

Wat Richardfun zegt verder.
Ik ga naar huis.
  donderdag 22 mei 2008 @ 17:23:14 #15
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58828954
Ik dacht heel even dat Booth echt dood was! Maar dat kon gewoon niet, want het was veel te weird zo.

Booth in dat bad , .

Zach! Why !
Whatever I want.
pi_58829360
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 17:23 schreef PeRi het volgende:
Ik dacht heel even dat Booth echt dood was! Maar dat kon gewoon niet, want het was veel te weird zo.

Booth in dat bad , .

Zach! Why !
Ik vond Zach altijd een leuke character, maar ik kan hier dus niet mee zitten omdat het zulke totale onzin is.
  donderdag 22 mei 2008 @ 17:41:39 #17
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58829404
Ik vind het zo jammer dat ie zich dan niet in de afgelopen vorige afleveringen ineens raar ging gedragen, of iig dingen deed terwijl het niet opviel en dat dan nu het kwartje zou moeten vallen van "oh nu snap ik waarom hij dit en dat deed" ofzo. Nu kwam het echt idd uit het niets, is te hopen dat we nog te horen krijgen van echt waarom ofzo, want ook nu was het toch ietwat onlogisch. Zach deed altijd alles wat goed was, en peinsde er nooit over om iets verkeerds te doen, om Temperance pijn te doen of haar teleur te stellen. Het klopt niet en dat is gewoon jammer.
Whatever I want.
  donderdag 22 mei 2008 @ 17:45:41 #18
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_58829492
Zo de finale kijken *doorscroll*
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:21:18 #19
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_58835400
bah wat een klote begin
pi_58835425
begin?
A little bit hateful
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:00:24 #21
107531 Dark_Prince
pi_58837199
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:21 schreef Liquidootje het volgende:
begin?
Begin van de laatste ep ja
pi_58837862
Zach als moordernaar niet geloofwaardig, kwam me erg geforceerd over jammer genoeg. En Booth in bad ia altijd goed
pi_60400519
Zach was alleen de moordenaar door die lompe writers strike, hij wist zelf ook pas op het einde dat die er een soort van uit moest. Ze hadden waarschijnlijk een heel ander script, maar ze moesten abrupt inkorten Wel jammer!

Seizoen 4 wordt wel tof weer, die doodgraver komt weer terug!
pi_61341349
Vanavond de season-premiere .
pi_61359380
O echt? Ik dacht dat het nog een tijdje duurde! Beter! Morgen maar eens even kijken...
I found myself alone,
pi_61360021
Vanavond iedereen in het hostel maar even overhalen om de premiere van Bones te kijken!
pi_61387768
Bones is terug .

Met een dubbele aflevering nog wel .

Leuk om ze weer terug te zien, ook leuk dat het eens in een ander land afspeelde. Booth in de mini was gewoon .
pi_61396166
Leuk dat bones weer terug is inderdaad.
Alleen was het ineens wel heel snel over tussen Angela en Hodgins
  Moderator vrijdag 5 september 2008 @ 11:20:22 #29
42184 crew  DaMart
pi_61396768
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 11:00 schreef dapluiz het volgende:
Leuk dat bones weer terug is inderdaad.
Alleen was het ineens wel heel snel over tussen Angela en Hodgins
Volgens mij was het eerst de bedoeling hier vorig seizoen rustig naartoe te werken, maar is dat door de schrijversstaking niet gelukt. Hetzelfde geldt overigens voor de exit van Zack, door de stakende schrijvers moesten ze wat sneller een eind aan die verhaallijn breien, waardoor hij ineens de mol bleek te zijn.
pi_61397516
Wat ik (en ik ben neit de enige) nog steeds maar een vage oplossing vind. Had dan Sweets de moordenaar gemaakt, dat had ik eerder geloofd ..
pi_61418859
Booth in die mini, "Getting out of this thing is like being born!"

[ Bericht 0% gewijzigd door LeNeHe op 06-09-2008 00:35:23 ]
I found myself alone,
pi_61424049
lekkere dubbel-afflevering
pi_61424635
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 11:20 schreef DaMart het volgende:

[..]

Volgens mij was het eerst de bedoeling hier vorig seizoen rustig naartoe te werken, maar is dat door de schrijversstaking niet gelukt. Hetzelfde geldt overigens voor de exit van Zack, door de stakende schrijvers moesten ze wat sneller een eind aan die verhaallijn breien, waardoor hij ineens de mol bleek te zijn.
Dat verklaart wel het een en ander ja, vond het al zo snel gaan.

Jammer van Hodgins en Angela wel heur, was een leuk stelletje. Cam was ook weer leuk, en Booth is áltijd leuk . Ik vond de verhaallijnen nog wel wat chaotisch om één of andere reden, maar ze zullen hun rustpunt wel weer vinden.
pi_61559679
Zo, aflevering 3 ook gekeken .

Sweets is toch echt een geniaal gevonden personage zeg... dat niezen boven dat lijk .
  donderdag 18 september 2008 @ 11:02:02 #35
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_61726418
Hij was weer tof! Vooral mooi hoe Bones aan het einde het niet zo zoeer over die hond maar ook over Zack had. Tenminste zo kwam het op mij over..
pi_61726912
Sweets wordt steeds vetter ja

Gelukkig dat ik niet zoveel met dieren heb, anders was het wel huilen met tuiten geblazen.

Verder. Slechte aflevering.
A little bit hateful
  Moderator zondag 21 september 2008 @ 11:43:10 #37
42184 crew  DaMart
pi_61795806
quote:
Op donderdag 18 september 2008 11:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij was weer tof! Vooral mooi hoe Bones aan het einde het niet zo zoeer over die hond maar ook over Zack had. Tenminste zo kwam het op mij over..
Dat idee kreeg ik ook ja.

Bijft die vent met zijn driehonderdste carrière nu trouwens vast in de serie, of krijgen we iedere keer een ander op de plek van Zack?
pi_61823054
volgens mij zou er steeds een nieuw persoon op die plek van Zack komen
  Moderator maandag 22 september 2008 @ 13:17:51 #39
42184 crew  DaMart
pi_61823152
Zouden ze dat doen om Zack weer een keer terug te laten komen, of gewoon voor de afwisseling in personages?
pi_61916506
Goede aflevering weer .

Vooral leuk dat Zack weer even terug was, en een interessante twist nog aan zijn exit vorig seizoen. Ik vraag me toch echt af of Zack niet gewoon weer een keer terugkomt.
pi_61916769
Zack!!!

Ik vond het weer een vermakelijke aflevering. Uiteraard met als hoogtepunt de terugkeer van Zack. Ik snap volgens mij alleen niet helemaal waarom Sweets niet mag doorgeven dat Zack helemaal geen moord heeft gepleegd? Of is dat omdat hij het in de "loony bin" beter heeft dan in een normale gevangenis...?
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
pi_61916827
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:02 schreef Headlong het volgende:
Zack!!!

Ik vond het weer een vermakelijke aflevering. Uiteraard met als hoogtepunt de terugkeer van Zack. Ik snap volgens mij alleen niet helemaal waarom Sweets niet mag doorgeven dat Zack helemaal geen moord heeft gepleegd? Of is dat omdat hij het in de "loony bin" beter heeft dan in een normale gevangenis...?
Volgens mij omdat Zack dan mogelijk als medeplichtige aan moord kan worden veroordeeld en alsnog naar de gevangenis moet. En daar zal het er inderdaad wat harder aan toe gaan dan waar hij nu zit.
pi_61921334
Ik vind die Hodgins wel irritant worden zeg.
pi_61935505
Zack . En Sweets was ook weer echt heel leuk. Ik vind de serie sowieso steeds beter worden. Er zitten ontzettend leuke conversaties in, met veel humor, zonder dat het geforceerd overkomt.

'Hello Angela, pickle?' .
pi_61938024
Zaaaaack is baaaaaack woooooooohoooooooo !
Whatever I want.
  zaterdag 27 september 2008 @ 13:51:28 #46
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_61950855
Ik dacht eerst ook dat ze steeds nieuwe studenten zouden hebben per aflevering tot er uiteindelijk een vaste vervanger van Zack gekozen word. Maar na de bekentenis van Zack krijg ik het idee dat ze langzaam het verhaal zo schrijven dat het voor de andere karakters (en ook de kijkers) makkelijker word om hem te vergeven. Dus het zou ook goed kunnen dat Zack straks weer terug komt in het team. (Ze vinden vast wel een manier om zijn zaak voor de rechter te winnen).
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zaterdag 27 september 2008 @ 13:58:54 #47
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61950973
quote:
Op maandag 22 september 2008 13:13 schreef dapluiz het volgende:
volgens mij zou er steeds een nieuw persoon op die plek van Zack komen
Mjah, net als House met z'n nieuwe team vorig seizoen zeker. .

Het blijft een vermakelijke serie, maar oh mijn God wat een belabberd schrijfwerk als het om de onderlinge relaties gaat. De break tussen Angela en Jack, de valse bekentenis van Zack, echt huilen met de pet op, lager dan soapniveau dit. .
Ik ga naar huis.
pi_61951177
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 13:58 schreef nietzman het volgende:

[..]

de valse bekentenis van Zack, echt huilen met de pet op, lager dan soapniveau dit. .
nou idd, wat voor esrie moet het voorstellen als er binnen de eigen team nieteens een moordzaak opgelost kan worden
zack is trouwens dikker geworden , zo slecht kan het dus niet met hem gaan in die inrichting
pi_61951827
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 13:51 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik dacht eerst ook dat ze steeds nieuwe studenten zouden hebben per aflevering tot er uiteindelijk een vaste vervanger van Zack gekozen word. Maar na de bekentenis van Zack krijg ik het idee dat ze langzaam het verhaal zo schrijven dat het voor de andere karakters (en ook de kijkers) makkelijker word om hem te vergeven. Dus het zou ook goed kunnen dat Zack straks weer terug komt in het team. (Ze vinden vast wel een manier om zijn zaak voor de rechter te winnen).
Denk niet dat hij weer in het team komt. In ieder geval dat hoop ik. Want dat is gewoon stom, aangezien zijn hand door de explosie niet meer 100% funtioneert.
  zaterdag 27 september 2008 @ 18:05:39 #50
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_61954927
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 15:08 schreef PsyCha het volgende:

[..]

Denk niet dat hij weer in het team komt. In ieder geval dat hoop ik. Want dat is gewoon stom, aangezien zijn hand door de explosie niet meer 100% funtioneert.
Daar had ik zo snel even niet bij stil gestaan. Dat zou inderdaad wat raar zijn ja
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_62010429
Net was de NEderlandse aflevering (kon het NEderlandse forum neit vinden). Booth is neergeschoten. Gaat ie dood? Ik las hier dat Zach er ook mee stopt. Is jammer. Waarom moet gaat ie eruit?
Xbox Live: koenpijl
  donderdag 2 oktober 2008 @ 15:40:52 #52
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_62078873
En oh, Bones begint steeds meer een vervelende tenenkrommende kut-autist te worden. .
Ik ga naar huis.
pi_62242634
Ah, een Bones topic, daar was ik al even naar op zoek

Ben erg benieuwd naar de aflevering van vanavond, is al bezig, wist helemaal niet dat die tijden zo dicht bij elkaar lagen
I'm Fucking Brilliant!
pi_62242849
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:40 schreef nietzman het volgende:
En oh, Bones begint steeds meer een vervelende tenenkrommende kut-autist te worden. .
Ik had de eerste paar seizoenen niet gezien, dus ik heb de afgelopen paar dagen een start gemaakt aan seizoen 1. Het valt me echt ontzettend op dat ze toen nog een héél stuk menselijker was. Dat onbeholpen gedoe van d'r qua menselijke realties is vaak aandoenlijk, maar ze zijn er toch redelijk in doorgeschoten .
  Moderator donderdag 9 oktober 2008 @ 21:29:01 #55
42184 crew  DaMart
pi_62270923
Nieuwe aflevering was wel redelijk. In het begin bij Sweets gaf me wel een déjà vu gevoel trouwens, ging dat vorige week niet op precies dezelfde manier?
  zondag 12 oktober 2008 @ 09:52:13 #56
101884 PeRi
Allons-y!
pi_62322860
Deze aflevering was erg leuk ! De pastoor een omgebouwde vrouw, echt in Thailand gedaan ook ! En dat die zoon daar ook ging preachen nu, echt heel emotioneel neergezet. De discussietjes tussen Bones en Booth weer. Heel tof.

Zack komt niet terug, dat gezicht van Hodgins toen !

En idd, dat dêja vu gevoel had ik ook, ik dacht dat ze misschien ze elke aflevering nu zo gaan starten? We zullen het zien.
Whatever I want.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 09:00:22 #57
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_62426006
Is er deze week geen nieuwe aflvering? Waneer gaan ze weer verder?
Neil Degrasse Tyson
pi_62426264
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
Is er deze week geen nieuwe aflvering? Waneer gaan ze weer verder?
Ze hebben een pauze van een paar weken geloof ik.
pi_62428729
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:13 schreef Irrem het volgende:

[..]

Ja, geloof zelfs wel 4 of 5 weken. Dit ivm de verkiezingen.
I'm Fucking Brilliant!
pi_62429928
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:13 schreef Irrem het volgende:

[..]

Klopt Volgens de countdown list voor serie's is de volgende aflevering op 5 november.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_62430689
um alle series ? heroes, greys, ugly b?
pi_62431218
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 12:12 schreef janimie het volgende:
um alle series ? heroes, greys, ugly b?
Aangezien ze niet in de countdown list staan, neem ik aan dat die serie's gewoon doorgaan met hun reguliere uitzendingen.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_63016540
Coole aflevering !

She dropped the skull !

Sweets en Daisy, dus toch wel .

Angela en die Roxy .

(p.s. ik wil Hodgins en Angela weer samen . )
Whatever I want.
pi_63204713
Brendan Fehr als Jared ! Maar hij kuste Tempie !!

Kudo's voor Angie .

Angrie Tempie .

Haar speech .

Booth . Held .

Temp & Booth .
Whatever I want.
pi_63205974
PeRi, ik steun je even in het aanmoedigen van Bones .

Ik heb de afgelopen twee weken alle seizoenen (weer) gezien . Blijft écht een heerlijke serie. Ik vraag me wel af of ze ooit nog iets gaan doen met die spanning tussen Bones en Booth. Ik vind het eik wel verfrissend dat de main man en vrouw niet meteen over elkaar heen rollen, met alle Rachel-Ross-perikelen van dien, maar er echt omheen kan ook niet meer.
pi_63213305
Ja, ik doe ook mee met het aanmoedigen van

Vind serie echt geweldig, de humor is er vaak echt goed ingeschreven.
Ik ben het eens met clumsy_clown. Ben er ook niet zo van dat ze zo maar met elkaar het bed in duiken, maar het is nu wel heel erg obvious.
Jaloerse Booth, Boze en Ontroerde Bones, de veel betekenende blikken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik ben erg benieuwd naar de komende afleveringen, hoorde dat de Grave Digger ook weer een verschijning gaat maken, dus...
I'm Fucking Brilliant!
pi_63388413
Woeiiii weer een ubertoffe aflevering .

A murder on the plane !

Net op tijd Zo cute, Bones die dacht dat iedereen voor hun klapte .

'maybe because you'r supposed to be in coach'. !

Oh en ik wil niet dat Angela bi/lesbo is .
Whatever I want.
  zaterdag 22 november 2008 @ 04:09:49 #68
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_63423028
Waarom ik niet eerder deze serie ben gaan volgen is een raadsel. Ik zit nu ergens in seizoen 3 .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_63574438
Leuke aflevering... Dat hele verhoor van Max aan Booth

En Bones en Booth op het einde met Parker en Max
I'm Fucking Brilliant!
pi_63580812
quote:
Op donderdag 27 november 2008 20:01 schreef Akelalala het volgende:
Leuke aflevering... Dat hele verhoor van Max aan Booth

En Bones en Booth op het einde met Parker en Max
Nog niet gezien, maar nu moeten we het de hele maand december zonder bones doen
pi_63587745
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:46 schreef Irrem het volgende:

[..]

Nog niet gezien, maar nu moeten we het de hele maand december zonder bones doen
Ja, helaas
Maar dat is met alle series zo, dus helaas even de billen samenknijpen...
I'm Fucking Brilliant!
  Moderator vrijdag 5 december 2008 @ 21:44:05 #72
42184 crew  DaMart
pi_63793329
Zo, ik ben weer bij. Had de laatste vier afleveringen nog niet gezien, dus moest even wat inhalen!

Leuke afleveringen weer, jammer dat we even een ruime maand moeten wachten tot het weer verder gaat. Iets zegt me dat Max uiteindelijk ook wel bij het team zal aansluiten of zo, met zijn experimenten.

Leuke conversatie trouwens de laatste aflevering:

Max:"Are you sleeping with my daughter?"
Booth:"No!"
Max:"What, are you gay?"

.
pi_65319399
Ik zat vorige week al helemaal klaar voor een nieuwe aflevering van Bones, maar helaas geen Maar om het goed te maken zenden ze er vanavond 2 uit!!
I'm Fucking Brilliant!
pi_65321911
Mooi kan ik het weekend dus weer lekker Bones kijken. Heerlijke verstand op nul serie met subtiele humor.
pi_65359756
Aardige afleveringen, niet helemaal geweldig, maar best ok....

En serieus, ze kunnen echt niet meer te lang wachten met minstens 1 serieuze kus tussen Booth en Bones, niet dat ik er echt op zit te wachten, maar ze kunnen niet doorgaan met het in de lucht laten hangen...
I'm Fucking Brilliant!
  zaterdag 24 januari 2009 @ 23:22:15 #76
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_65372001
Laatste stuk was weer leuk, Booth en Bones samen aan 't schaatsen Toch typerend dat hij voor haar kiest om de nacht mee door te brengen ipv zijn vervangster. Bones die niet kan schaatsen
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_65372180
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 22:22 schreef Akelalala het volgende:

En serieus, ze kunnen echt niet meer te lang wachten met minstens 1 serieuze kus tussen Booth en Bones, niet dat ik er echt op zit te wachten, maar ze kunnen niet doorgaan met het in de lucht laten hangen...
Ik had verwacht dat angel zijn gezicht tussen de borsten van bones zou plempen in de caravan.
A little bit hateful
pi_65373287
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:22 schreef Hopey het volgende:
Laatste stuk was weer leuk, Booth en Bones samen aan 't schaatsen Toch typerend dat hij voor haar kiest om de nacht mee door te brengen ipv zijn vervangster. Bones die niet kan schaatsen
Ja dat was erg schattig
I'm Fucking Brilliant!
  zondag 25 januari 2009 @ 10:18:52 #79
101884 PeRi
Allons-y!
pi_65378252
Ik vond ze wel leuk .

Boris and Natasha !!! Hij was goed ook met gooien !!

Samen schaatsen .

Zou die nieuwe 'Zack'/assistent blijven? Ik vond 'm maar vervelend. .
Whatever I want.
pi_65378875
Zo dit weekend flkink wat afleveringen gezien, ben nu bijna bij... Wat een super serie is het toch!!!!!
pi_65407247
quote:
Op zondag 25 januari 2009 10:18 schreef PeRi het volgende:
Ik vond ze wel leuk .

Boris and Natasha !!! Hij was goed ook met gooien !!

Samen schaatsen .

Zou die nieuwe 'Zack'/assistent blijven? Ik vond 'm maar vervelend. .
bedoel je murray of die blonde jongen?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 26 januari 2009 @ 01:12:13 #82
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_65407453
Die met al die feitjes? Ik vond hem hilarisch . Alle 2 afleveringen in een keer achter elkaar gekeken, en nu wil ik meer .
pi_65412928
quote:
Op maandag 26 januari 2009 01:12 schreef Fir3fly het volgende:
Die met al die feitjes? Ik vond hem hilarisch . Alle 2 afleveringen in een keer achter elkaar gekeken, en nu wil ik meer .
Ja ik ook, maar we moeten nog 10 dagen wachten.....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm Fucking Brilliant!
  maandag 26 januari 2009 @ 16:41:52 #84
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_65424522
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:56 schreef Akelalala het volgende:

[..]

Ja ik ook, maar we moeten nog 10 dagen wachten.....
SPOILER
SPOILER
pi_65428521
quote:
Op maandag 26 januari 2009 16:41 schreef Hopey het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
I'm Fucking Brilliant!
pi_65428849
quote:
Op maandag 26 januari 2009 18:41 schreef Akelalala het volgende:

[..]
SPOILER
ohh ja!

spannend!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:52:28 #87
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_65446305
quote:
Op maandag 26 januari 2009 18:41 schreef Akelalala het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  Moderator dinsdag 27 januari 2009 @ 22:21:34 #88
42184 crew  DaMart
pi_65473101
Zo, ik ben weer bij. Twee leuke afleveringen!

Boris en Natascha! .

Die blonde nieuwe Zack vond ik niet eens zo erg trouwens, die ander was af en toe irritant met zijn feitjes.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 12:07:48 #89
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_65795296
Weer een mooie aflevering, al lijken ze het niet zo nauw meer te nemen met het realisme de laatste tijd.
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
  Moderator vrijdag 6 februari 2009 @ 22:39:51 #90
42184 crew  DaMart
pi_65817106
Goede aflevering, ook mooi hoe ze het verleden van Booth erin verwerkten. Mooi einde ook, met Brennan die de korporaal nietsvermoedend groet .
  vrijdag 6 februari 2009 @ 22:59:52 #91
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_65817870
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 22:39 schreef DaMart het volgende:
Goede aflevering, ook mooi hoe ze het verleden van Booth erin verwerkten. Mooi einde ook, met Brennan die de korporaal nietsvermoedend groet .
Ja mooie aflevering weer. En weer een stukje uit het verleden van Booth. Een theorie, ik denk dat ze Booth laten afrekenen met "the demons of his past" Alsof ze willen dat hij met een schoon geweten krijgt en geen schuldgevoelens meer. Misschien als aanloop op een relatie met Tempie? Of wishful thinking?
Ooh en Brendan Fehr mag altijd terug komen
pi_65821632
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 22:59 schreef Hopey het volgende:

[..]

Ja mooie aflevering weer. En weer een stukje uit het verleden van Booth. Een theorie, ik denk dat ze Booth laten afrekenen met "the demons of his past" Alsof ze willen dat hij met een schoon geweten krijgt en geen schuldgevoelens meer. Misschien als aanloop op een relatie met Tempie? Of wishful thinking?
Ooh en Brendan Fehr mag altijd terug komen
nou idd!

Ik denk trouwens dat dat nog heel lang gaat duren met tempie de hele 'doet ie het of doet ie het niet-sfeer' is eigenlijk de helft van de serie En dat ongemakkelijke gedoe vind ik leuk
  zondag 8 februari 2009 @ 10:52:53 #93
101884 PeRi
Allons-y!
pi_65843688
Jaaaaaaaaaa Ohhhhh hoe Brennan het koffertje tegen de bitch aansloeg. Brennan to the rescue. Ohhh Booth en Brennan hahaha O+O+!

Ted Parker !

Wat een aflevering !!
Whatever I want.
pi_65844436
1 van de spannendste ooit
pi_65852468
SE 1 straks maar weer eens kijken
pi_65875386
Geweldige aflevering en ik vind niet dat Booth voor Brennan moet gaan, hij moet die vervanger van hem regelen Die blonde dus..
pi_65993900
Waarom groette Brennan nou die vent, als dat een ghost was? Ik niet snappe
  donderdag 12 februari 2009 @ 19:53:48 #98
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_65997709
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:59 schreef Richardfun het volgende:
Waarom groette Brennan nou die vent, als dat een ghost was? Ik niet snappe
Volgens mij probeerde de schrijvers te laten zien dat er meer is dan de pure wetenschappenlijke benadering van Brennan. Zij rationaliseerd het hele verhaal van Booth tot een illusie die zou komen door het trauma van opgesloten zitten. Zij denkt daarin voledig gelijk te hebben maar om te laten zien dat dat niet het geval is zorgen ze ervoor dat Brennan Parker ook kan zien terwijl zij elkaar nooit echt ontmoet hebben.
Overigens hadden ze dat wat mij betreft er wel uit kunnen laten.
Neil Degrasse Tyson
pi_66115927
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 19:53 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Volgens mij probeerde de schrijvers te laten zien dat er meer is dan de pure wetenschappenlijke benadering van Brennan. Zij rationaliseerd het hele verhaal van Booth tot een illusie die zou komen door het trauma van opgesloten zitten. Zij denkt daarin voledig gelijk te hebben maar om te laten zien dat dat niet het geval is zorgen ze ervoor dat Brennan Parker ook kan zien terwijl zij elkaar nooit echt ontmoet hebben.
Ik vond het juist erg mooi gedaan, zoals Booth dan keek naar Bones en daar z'n oude maatje ook zag staan. Vond het wel zeer ok.

Wat ik niet ok vind is dat hele uitzendschema, het lijkt wel of ze elke week denken, "Ow, doen we deze week wel of geen Bones... uh Neuh, lijkt me niet nodig". Het zou toen beginnen, kwam er geen, de week erop kwamen er twee, toen weer een week niet, toen weer wel, afgelopen week weer niet en als het goed is komt er dan donderdag wel weer 1.... ben bang dat dit niet heel veel goeds betekend voor de voortzetting van de serie
I'm Fucking Brilliant!
  Redactie Frontpage maandag 16 februari 2009 @ 12:53:13 #100
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_66116052
Leuke serie Al was ik ondertussen wel echt zat van dat hele Gravedigger verhaal, ben blij dat het nu voorbij is
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_66117354
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 19:53 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Daar kan ik me dus aan ergeren. Ratio opeens 'out of the blue' counteren met een totaal ongeloofwaardige geestverschijning...
  maandag 16 februari 2009 @ 17:24:46 #102
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_66126312
quote:
Op maandag 16 februari 2009 12:48 schreef Akelalala het volgende:

[..]
Wat ik niet ok vind is dat hele uitzendschema, het lijkt wel of ze elke week denken, "Ow, doen we deze week wel of geen Bones... uh Neuh, lijkt me niet nodig". Het zou toen beginnen, kwam er geen, de week erop kwamen er twee, toen weer een week niet, toen weer wel, afgelopen week weer niet en als het goed is komt er dan donderdag wel weer 1.... ben bang dat dit niet heel veel goeds betekend voor de voortzetting van de serie
Ik heb me er ondertussen maar bij neergelegt dat het op die manier gaat in Amerika. Is al jaren het geval zo dus ik hoop dat de Amerikanen er ondertussen aan gewend zijn en blijven kijken
Neil Degrasse Tyson
  Redactie Frontpage maandag 16 februari 2009 @ 17:27:10 #103
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_66126396
quote:
Op maandag 16 februari 2009 13:39 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Daar kan ik me dus aan ergeren. Ratio opeens 'out of the blue' counteren met een totaal ongeloofwaardige geestverschijning...
Oh dat weet ik niet Bones is degene die rationeel is, Booth is veel spirituelere. Dat hij in dit geval gelijk schijnt te hebben vind ik wel mooi.

Waar ik me wel aan stoorde was dat Parker hem letterlijk meehielp: dingen vasthouden, opduiken, aanraken. Dat Booth ergens diep van binnen de kracht vond om deuren open te krijgen, prima, maar dat hij letterlijk hulp kreeg op deze wijze vond ik een beetje jammer.
With four other people
And aliens
  maandag 16 februari 2009 @ 17:50:12 #104
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_66127171
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:27 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Oh dat weet ik niet Bones is degene die rationeel is, Booth is veel spirituelere. Dat hij in dit geval gelijk schijnt te hebben vind ik wel mooi.
Dat vond ik juist zo jammer. Er zijn wel eerder discussies tussen Booth en Brennan geweest over spirtualtitijd/geloof en de wetenschappenlijke uitleg van dingen. Maar als kijken kon je zelf bepalen aan welke kant je stond want beide mogenlijkheden konden. Nu werd er duidelijk een kant gekozen waardoor de aflevering, als je aan de kant van Brennan staat qua ideeën, ongeloofwaardig word.
quote:
Waar ik me wel aan stoorde was dat Parker hem letterlijk meehielp: dingen vasthouden, opduiken, aanraken. Dat Booth ergens diep van binnen de kracht vond om deuren open te krijgen, prima, maar dat hij letterlijk hulp kreeg op deze wijze vond ik een beetje jammer.
Daar heb ik me inderdaad ook wel aan geërgerd ja. Daarmee werd het idee dat Parker alleen in het hoofd van Booth zat direct onmogenlijk mee.
Neil Degrasse Tyson
pi_66230613
De nieuwe aflevering is gister al uitgezonden in Canada, en is dus al te vinden (EZTV). Dus 1 dagje minder wachten!
pi_66250841
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:36 schreef Bbs29 het volgende:
De nieuwe aflevering is gister al uitgezonden in Canada, en is dus al te vinden (EZTV). Dus 1 dagje minder wachten!
ik las net dat het eigenlijk een aflevering is die VOOR de vorige moest? ook weer lekker
  Redactie Frontpage vrijdag 20 februari 2009 @ 17:50:49 #107
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_66285084
Bones zonder Booth is heul niet leuk Ik hoop dat hij nog wel te zien is deze aflevering!
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage vrijdag 20 februari 2009 @ 17:52:31 #108
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_66285122
Oh never mind
With four other people
And aliens
  Moderator zondag 22 februari 2009 @ 23:56:38 #109
42184 crew  DaMart
pi_66358959
Leuke aflevering, alleen kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat de rol van Booth in sommige afleveringen wat meer naar de achtergrond wordt gedrukt dit seizoen. Zou hij er soms helemaal uit gaan?
pi_66421151
quote:
Op zondag 22 februari 2009 23:56 schreef DaMart het volgende:
Leuke aflevering, alleen kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat de rol van Booth in sommige afleveringen wat meer naar de achtergrond wordt gedrukt dit seizoen. Zou hij er soms helemaal uit gaan?
Ik heb dezelfde indruk, maar ik hoop het niet.
I found myself alone,
  Redactie Frontpage woensdag 25 februari 2009 @ 14:50:06 #111
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_66446493
Lijkt me niet, als ze het wel doen dan zijn ze redelijk dom bezig
Ik heb het idee dat Booth iets minder in beeld komt zodat Bones ontdekt dat ze hem mist ofzo, of in elk geval: dat ze meer dan vriendelijke gevoelens voor hem heeft.
With four other people
And aliens
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:13:19 #112
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_66455651
Ik zie Booth er ook niet uitgeschreven worden. Brennan wil niet met een andere FBI agent samenwerken. Bovendien zijn ze dan het hele "We're just partners " idee weg. De samenwerking tussen die twee is juist wat deze serie zo leuk maakt.
Neil Degrasse Tyson
pi_66459663
Nee, David Boreanaz was volgens mij minder te zien in de vorige aflevering omdat hij de volgende regisseerd, en zich daar op voor moest bereiden.
Wel naar dat we nu 3 weken moeten wachten op een nieuwe aflevering...
  Moderator donderdag 26 februari 2009 @ 06:41:50 #114
42184 crew  DaMart
pi_66469313
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:12 schreef Bbs29 het volgende:
Nee, David Boreanaz was volgens mij minder te zien in de vorige aflevering omdat hij de volgende regisseerd, en zich daar op voor moest bereiden.
Wel naar dat we nu 3 weken moeten wachten op een nieuwe aflevering...
Op tv.com zie ik ook (nog) geen geplande afleveringen staan na de volgende. Is het alweer de seizoensafsluiter over 3 weken, of is er gewoon nog geen info bekend over de volgende afleveringen?
pi_66476342
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 06:41 schreef DaMart het volgende:

[..]

Op tv.com zie ik ook (nog) geen geplande afleveringen staan na de volgende. Is het alweer de seizoensafsluiter over 3 weken, of is er gewoon nog geen info bekend over de volgende afleveringen?
Over 2 weken begint Bones weer, en dan met (als het goed is, en Fox niet weer andere programmas voorrang geeft) 11 nieuwe afleveringen achter elkaar.
pi_66535373
Ben benieuwd hoor, ik vind dit helemaal niks.... Kijk al heel lang series zo, maar zo bont als ze het bij Bones maken heb ik maar weinig gezien....
I'm Fucking Brilliant!
  Redactie Frontpage vrijdag 27 februari 2009 @ 21:44:24 #117
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_66536043
Hoe bedoel je dat? Het uitzendschema of de verhaallijnen
With four other people
And aliens
pi_66537753
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 14:50 schreef Etcetera het volgende:
Lijkt me niet, als ze het wel doen dan zijn ze redelijk dom bezig
Ik heb het idee dat Booth iets minder in beeld komt zodat Bones ontdekt dat ze hem mist ofzo, of in elk geval: dat ze meer dan vriendelijke gevoelens voor hem heeft.
Jaaaa ik hoop het ook, zouden die twee nou eindelijk eens wat krijgen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 1 maart 2009 @ 19:56:27 #119
167639 Akelalala
Praatgraag
pi_66592299
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 21:44 schreef Etcetera het volgende:
Hoe bedoel je dat? Het uitzendschema of de verhaallijnen
Uitzendschema
I'm Fucking Brilliant!
  zondag 1 maart 2009 @ 22:27:01 #120
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_66598499
Wat mij wel leuk zou lijken is als Booth en Brennan samen met Angela en Hodgins gaan dubbel-daten Als beide stelletjes tenmisnte ooit tegelijker tijd een relatie hebben.
Neil Degrasse Tyson
  maandag 2 maart 2009 @ 00:00:26 #121
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_66602522
Ik denk dat we een soort van friends krijgen dan, met een csi ondertoontje
  maandag 2 maart 2009 @ 04:32:01 #122
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_66605387
Misschien is dat ook wel waarom het tussen Angela en Hodgins uit gegaan is. Om de weg vrij te maken voor Booth en Brennan zonder dat het te veel wordt.
Neil Degrasse Tyson
pi_66630507
quote:
Op maandag 2 maart 2009 04:32 schreef BrainOverfloW het volgende:
Misschien is dat ook wel waarom het tussen Angela en Hodgins uit gegaan is. Om de weg vrij te maken voor Booth en Brennan zonder dat het te veel wordt.
misschien, want dit...
quote:
Op zondag 1 maart 2009 22:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
Wat mij wel leuk zou lijken is als Booth en Brennan samen met Angela en Hodgins gaan dubbel-daten Als beide stelletjes tenmisnte ooit tegelijker tijd een relatie hebben.
lijkt mij dus nixaan
pi_66652922
Lijkt me ook niks, ik zie het nog wel gebeuren dat Booth die agent Perotta regelt en dat Bones daarna wel erg jaloers word of zo..
pi_66660938
ik denk eerder andersom.. bones vindt jaloezie vast een inferieure emotie ofzo Ik denk dat bones gaat daten en booth jaloers wordt, eerder dan andersom

nog 2 daagjes wachten en dan komt het weer, toch?
  Redactie Frontpage dinsdag 3 maart 2009 @ 18:32:57 #126
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_66661080
Volgende week pas weer meen ik

edit: volgens TV.com 12 maart

Ik zit ook al met een ernstig NCIS te kort
With four other people
And aliens
pi_66661208
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:32 schreef Etcetera het volgende:

oh ja, ik vergis me...
  Moderator dinsdag 3 maart 2009 @ 20:11:30 #128
42184 crew  DaMart
pi_66665181
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:32 schreef Etcetera het volgende:

Waarom is dat eigenlijk steeds? Zoveel belangrijke gebeurtenissen zijn er nu toch niet om de programmering steeds te onderbreken?
  Redactie Frontpage dinsdag 3 maart 2009 @ 20:16:49 #129
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_66665388
Ik geloof dat het in de VS wel vaker gebeurd om een 'mid season break' er in te gooien. (Ik denk ook dat dat de reden is dat ik 3 weken zonder NCIS zit )
With four other people
And aliens
  Moderator dinsdag 3 maart 2009 @ 20:20:10 #130
42184 crew  DaMart
pi_66665544
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik geloof dat het in de VS wel vaker gebeurd om een 'mid season break' er in te gooien. (Ik denk ook dat dat de reden is dat ik 3 weken zonder NCIS zit )
Maar die hadden ze toch al in december en januari? Nu hebben ze een niet te volgen onlogisch uitzendschema.
pi_66665729
ja ik begrijp ook niet waarom dat is..
pi_66681359
Ze geven de tv crews gewoon veel vrij omdat ze anders weer gaan zeuren met een staking of zo
  Redactie Frontpage woensdag 4 maart 2009 @ 11:05:53 #133
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_66682980
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:20 schreef DaMart het volgende:

[..]

Maar die hadden ze toch al in december en januari? Nu hebben ze een niet te volgen onlogisch uitzendschema.
Oh ja
Nou ja, ik zou het niet weten. Er scheen ook iets te zijn van Booth die een aflevering regisseert?

Zolang de serie niet stopt vind ik het wel goed
With four other people
And aliens
  Moderator vrijdag 13 maart 2009 @ 18:47:36 #134
42184 crew  DaMart
pi_67016992
Leuke aflevering .

Vooral dat verhoor in die auto was erg vermakelijk .
  Redactie Frontpage maandag 16 maart 2009 @ 16:08:57 #135
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_67104580
Die allerlaatste scene
With four other people
And aliens
pi_67111948
quote:
Op maandag 16 maart 2009 16:08 schreef Etcetera het volgende:
Die allerlaatste scene
nou idd

wel een leuke aflevering vond ik die nigel murray (?) vind ik ook wel tof
  maandag 16 maart 2009 @ 19:51:05 #137
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_67112578
Ik vond em ook erg leuk ja. Het enige wat me wel opviel was dat in de laatste scene Booth in een taxi stapt die nergens heen kan door Brennen haar auto. Niet zo handig van hem
Neil Degrasse Tyson
pi_67235052
Wat een slechte afleveringen tegenwoordig. Deze laatste was ook helemaal crap.

Waar slaat het op:

- Dader komt uit het niet. Introductie tussen neus en lippen door.
- Verhaal afgeraffeld met een verklaring binnen 2 zinnen
- Neem een semi-stereotype moslim die te vredelievend is in de zeik
- Hoofdverhaallijn om teenpregnancy aan te kaarten , maar dan aandikken en daar nog een scheutje er bovenop
- Tieners meisjes zijn dom, zo dom dat ze volgens de schrijvers in bescherming genomen moeten worden door een nog dommere dikkige tiener jongen.
- Oh en bones had gewoon een soort van cameo-niets-zeggende-rol

Enige pluspunt waren de losbandige lekkere jonge meiden van iedere etnische bevolkingsgroep die graag hun benen spreiden.
A little bit hateful
pi_67236138
SPOILER
  vrijdag 20 maart 2009 @ 21:46:32 #140
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_67253543
Maitge aflevering.
Te weinig Booth en Bones interactie.
  Moderator zaterdag 21 maart 2009 @ 20:59:32 #141
42184 crew  DaMart
pi_67277567
Ik vond de aflevering wel geinig, maar zoals gezegd: er had wel iets meer Bones en Booth in gemogen.
  Redactie Frontpage zaterdag 21 maart 2009 @ 22:24:21 #142
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_67279857
Ik geloof dat ik net de slechtste aflevering ooit heb gezien ik vond het verhaal niet aansprekend, die Moslim vond ik ook maar zozo (wéér een nieuwe We hebben nou 3 verschillende, dat lijjkt me plenty toch) Die meiden waren tenenkrommend. Inderdaad te weinig Booth/Brennan. Roxie/Angela sloeg nergens op, enige positieve daaraan was dat je kon zien dat Hodgins nog steeds om Angela geeft.
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage zaterdag 21 maart 2009 @ 22:33:36 #143
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_67280173
SPOILER
Ben benieuwd Misschien dat een paar dingen uit afgelopen afleveringen een leadup hier naar toe zijn?
With four other people
And aliens
  Moderator zaterdag 4 april 2009 @ 16:21:31 #144
42184 crew  DaMart
pi_67705875
Net aflevering 18 gekeken. Mooie aflevering, vooral vanwege het persoonlijke element van Cam.

En wanhopige Angela zorgde toch wel voor een erg vrolijke noot .
pi_67759008
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 16:21 schreef DaMart het volgende:
Net aflevering 18 gekeken. Mooie aflevering, vooral vanwege het persoonlijke element van Cam.

En wanhopige Angela zorgde toch wel voor een erg vrolijke noot .
Nou, dat van Angela was over the top, van Cam extreem voorspelbaar, en dat hele hypnosegedoe echt te slecht.

Waar ik me normaal prima kan vermaken met Bones, heb ik hem gisteravond halverwege uitgezet en lateruit verveling afgekeken, maar het was echt een hele slechte aflevering vond ik. Jammer.
pi_67767505
ik vond dat met Cam een beetje too much. Ik kijk niet voor het drama Om angela kon ik wel lachen. Was wel een leuke 'zaak', maar die hele toestand eromheen vond ik matig..
  Redactie Frontpage dinsdag 7 april 2009 @ 20:12:59 #147
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_67805842
Ik moet zeggen dat ik het wel deels met clumsy_clown eens ben Maar ik heb het meer over het algemeen met Bones: in vergelijking met de eerste 2 seizoenen vind ik het nu heel vaak overdone. Het lijkt wel of het vooral grappig moet zijn en minder om de misdaden draait. Vind ik ergen wel jammer
With four other people
And aliens
  Moderator zaterdag 11 april 2009 @ 19:52:36 #148
42184 crew  DaMart
pi_67931803
Vanavond de nieuwe aflevering gekeken. Was wel weer een leuke zaak .

En Hodgins met zijn kalkoen .
pi_67932298
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 19:52 schreef DaMart het volgende:
Vanavond de nieuwe aflevering gekeken. Was wel weer een leuke zaak .

En Hodgins met zijn kalkoen .
ik vond deze idd ook leuk

en die tattoo van hodgins
  Redactie Frontpage zondag 12 april 2009 @ 12:42:18 #150
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_67946139
Leuke aflevering alhoewel ik Bones en Booth in dat cel ding wel dom vond Al voordat ze er in liepen wist ik dat dat niet goed zou aflopen
With four other people
And aliens
  zondag 12 april 2009 @ 13:19:34 #151
101884 PeRi
Allons-y!
pi_67947057
Ik vind echt alle aflevering van Bones gewoon zo leuk. . Hoe voorspelbaar of overdreven sommige verhaallijnen ook zijn, de sfeer die het uitademt en de mensen/acteurs maken het gewoon toch tof om naar te kijken. Heerlijk .
Whatever I want.
  zondag 12 april 2009 @ 13:38:38 #152
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_67947507
quote:
Op zondag 12 april 2009 12:42 schreef Etcetera het volgende:
Leuke aflevering alhoewel ik Bones en Booth in dat cel ding wel dom vond Al voordat ze er in liepen wist ik dat dat niet goed zou aflopen
Ik had praktisch last van plaatsvervangende schaamte toen dat stomme wijf zo hysterisch begon te gillen. Het begint meer en meer een parodie te worden.
Ik ga naar huis.
pi_67950456
quote:
Op zondag 12 april 2009 13:38 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ik had praktisch last van plaatsvervangende schaamte toen dat stomme wijf zo hysterisch begon te gillen. Het begint meer en meer een parodie te worden.
Dat stukje heb ik ook overgeslagen
  Redactie Frontpage zondag 12 april 2009 @ 15:38:39 #154
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_67950696
quote:
Op zondag 12 april 2009 13:38 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ik heb wel meer momenten tegenwoordig dat ik denk 'wáárom doe je dat'. Wat dat betreft vind ik dat ze tegenwoordig veel te veel nadruk op de humor leggen, ipv op de misdaden.

Aan de andere kant vond ik Hodgins en What's His Name geniaal met hun kanon en daarna met die diepgevroren kalkoen
With four other people
And aliens
pi_68057206
deze week 2 Boneszen volgens epguides... hoop het
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 19:36:44 #156
42184 crew  DaMart
pi_68118756
quote:
Op woensdag 15 april 2009 23:15 schreef sbientje het volgende:
deze week 2 Boneszen volgens epguides... hoop het
Volgende week ook... maandag en donderdag (dag later hier te bekijken).
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 21:54:56 #157
42184 crew  DaMart
pi_68124514
Net de twee afleveringen van deze week bekeken. Waren weer leuk, vooral die laatste. Leuk ook om weer eens een oude bekende terug te zien.

Alleen ligt het er wel heel dik bovenop dat ze toch naar een romance tussen Brennen en Booth aan het toewerken zijn.
  Redactie Frontpage zaterdag 18 april 2009 @ 18:53:45 #158
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68146008
Die Black Metal opmerking Prachtig

En tof dat ze Sweets eindelijk wat meer diepgang geven

En ja het ligt er wel dik bovenop, maar is dat echt zo erg? Ik kan het wel waarderen Zit tenminste een keer progressie in
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage zaterdag 18 april 2009 @ 19:00:36 #159
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68146203
De inhoud van de een na laatste aflevering van dit seizoen:
SPOILER
For the love of God: why! Wáárom dat eerste stuk
With four other people
And aliens
pi_68153882
idd, waar moet dat ineens vandaan komen ??
  Redactie Frontpage zondag 19 april 2009 @ 12:38:48 #161
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68164945
Geen idee Ik weet wel dat het in fanfiction het veel gebruikt wordt Dan heb ik nog liever dat ze op een gegeven moment iets te vieren hebben en dan samen in bed belanden ofzo óók zwaar cliche maar beter dan dit idee
With four other people
And aliens
pi_68168243
"so he imprinted on us, like a baby duck?"
  Redactie Frontpage dinsdag 21 april 2009 @ 17:13:56 #163
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68243245
The Double Death of the Dearly Departed Wat heb ik gelachen
With four other people
And aliens
pi_68244222
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 17:13 schreef Etcetera het volgende:
The Double Death of the Dearly Departed Wat heb ik gelachen
ik moet m nog kijken, fijn dat ie leuk is
  Redactie Frontpage dinsdag 21 april 2009 @ 18:30:15 #165
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68245644
Hodgins was geniaal Als je 'm ziet weet je meteen welke scene ik bedoel denk ik
With four other people
And aliens
  Moderator dinsdag 21 april 2009 @ 19:55:29 #166
42184 crew  DaMart
pi_68248944
Leuke aflevering inderdaad.
pi_68300580
Jeej, 3x Bones in een week!
Effe dl-en.
pi_68302023
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:40 schreef PsyCha het volgende:
Jeej, 3x Bones in een week!
Effe dl-en.
Twee toch?
  Redactie Frontpage donderdag 23 april 2009 @ 13:41:56 #169
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68302474
Volgens mij ook twee En de tweede vond ik wat minder geslaagd dan de eerste. Alhoewel het hij/zij verhaal wel grappig was. Maar na 4 jaar Bones heb ik nog steeds moeite met die lijken
With four other people
And aliens
pi_68307828
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:27 schreef tevebe het volgende:

[..]

Twee toch?
Vorige wk ook 1. Die tel ik mee. Dan kom ik op drie.
pi_68308856
quote:
Op donderdag 23 april 2009 16:19 schreef PsyCha het volgende:

[..]

Vorige wk ook 1. Die tel ik mee. Dan kom ik op drie.
Maar dat is valsspelen
  Moderator donderdag 23 april 2009 @ 20:22:31 #172
42184 crew  DaMart
pi_68315228
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:41 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij ook twee En de tweede vond ik wat minder geslaagd dan de eerste. Alhoewel het hij/zij verhaal wel grappig was. Maar na 4 jaar Bones heb ik nog steeds moeite met die lijken
Ze waren vroeg met die aflevering. Die moet in Amerika ook nog op tv verschijnen, geloof ik .

Maar hij was wel weer leuk .
  Redactie Frontpage donderdag 23 april 2009 @ 20:44:00 #173
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68316017
Ja in Canada (of Alaska ) wordt het een soms dag eerder uitgezonden dan in de US
With four other people
And aliens
  zondag 26 april 2009 @ 13:02:45 #174
101884 PeRi
Allons-y!
pi_68388629
Heerlijk zoveel Bones achter elkaar .

Vind de laatste paar aflevering erg geslaagd, vooral de laatste met Booths Japanse collega en zijn zusje. Erg mooie episode.

Aflevering dat ze het lijk uit het crematorium wegsneakten, Hodgins gezicht; prachtig !!
Whatever I want.
pi_68512668
quote:
Op zondag 26 april 2009 13:02 schreef PeRi het volgende:

met Booths very goodlooking Japanse collega

en volgens mij was die Hij gewoon en Zij.
pi_68512770
quote:
Op woensdag 29 april 2009 21:38 schreef janimie het volgende:

[..]

en volgens mij was die Hij gewoon en Zij.
ik heb het opgezocht het is idd een vrouw
ik dacht ook echt: wat is nou het probleem, het is toch duidelijk een vrouw? maar goed
  vrijdag 1 mei 2009 @ 10:21:47 #177
101884 PeRi
Allons-y!
pi_68551373
Booth: "Jared wants me to go to India with him."
Bones: "Indiana?"
Booth: "India, okay? Taj Mahal, cows, tigers, cobra's, Slumdogg Milionaire.."

!
Whatever I want.
  Moderator vrijdag 1 mei 2009 @ 21:59:52 #178
42184 crew  DaMart
pi_68572642
Hij was weer leuk .

Bones die op haar manier om de lakens vroeg .
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:43:23 #179
101884 PeRi
Allons-y!
pi_68790834
Awwwwwww zo cute!!!! Booth en Bones! Booth als spermadonor ! Geweldig trouwens, Stewie !!

Wat een eind trouwens, zo naar! Plotwending die ik nooit had zien aankomen. Kreeg er bijna tranen van, zo zielig! Booth ziek in dat bed, zo hulpeloos en Brennan er bij, ook machteloos. Booth mag niet dood, echt niet !

Ik wil nu echt heel graag dat Booth en Brennan een happily ever after stelletje worden !

Gelukkig nog een aflevering volgende week, de finale!
Whatever I want.
pi_68791108
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:43 schreef PeRi het volgende:
Awwwwwww zo cute!!!! Booth en Bones! Booth als spermadonor ! Geweldig trouwens, Stewie !!

Wat een eind trouwens, zo naar! Plotwending die ik nooit had zien aankomen. Kreeg er bijna tranen van, zo zielig! Booth ziek in dat bed, zo hulpeloos en Brennan er bij, ook machteloos. Booth mag niet dood, echt niet !

Ik wil nu echt heel graag dat Booth en Brennan een happily ever after stelletje worden !

Gelukkig nog een aflevering volgende week, de finale!

Haha dat met Stewie vond ik geweldig
  Redactie Frontpage donderdag 7 mei 2009 @ 22:52:17 #181
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68791258
Oeh, issie al beschikbaar?
Mooi
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage vrijdag 8 mei 2009 @ 11:36:32 #182
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68803671
Die scene in het begin waarin Bones meldt 'ik wil een baby' en iedereen:
Prachtig
With four other people
And aliens
  Moderator zondag 10 mei 2009 @ 19:14:47 #183
42184 crew  DaMart
pi_68880355
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:36 schreef Etcetera het volgende:
Die scene in het begin waarin Bones meldt 'ik wil een baby' en iedereen:
Prachtig
En Bones die doet alsof er niets aan de hand is .

Maar leuke aflevering, en interessante wending. Ben benieuwd naar de aflevering van deze week .
pi_68912951
ik vind het juist helemaal niet leuk. Wat vergezocht dit. En dan dat einde, ugh... de rest van de aflevering vond ik overigens wel weer grappig
  Redactie Frontpage maandag 11 mei 2009 @ 18:26:14 #185
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68913178
Het is ook vergezocht Maar ik vind dat er veel dingen in dit seizoen vergezocht zijn trouwens,
ik heb het idee dat Bones enigszins realistisch is dan ook al laten varen sinds dit seizoen
With four other people
And aliens
pi_68914630
quote:
Op maandag 11 mei 2009 18:26 schreef Etcetera het volgende:
Het is ook vergezocht Maar ik vind dat er veel dingen in dit seizoen vergezocht zijn trouwens,
ik heb het idee dat Bones enigszins realistisch is dan ook al laten varen sinds dit seizoen
haha ik vind het ook gewoon een grappige serie, ik bedoel ook niet dat het me stoort dat het niet altijd even realistisch is Maar dit vind ik zo'n enorme plotwending ineens, uit het niets.. het slaat gewoon nergens op in mijn ogen

ik blijf toch wel kijken hoor
  Redactie Frontpage maandag 11 mei 2009 @ 19:33:35 #187
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68915169
Dat blijf ik ook wel En ik vind dat als er iemand in die serie geen kind zou moeten krijgen, het Bones wel is Niet dat ze geen goede moeder zou zijn, maar die heeft het toch veel te druk voor een kinder
With four other people
And aliens
pi_68915580
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:33 schreef Etcetera het volgende:
Dat blijf ik ook wel En ik vind dat als er iemand in die serie geen kind zou moeten krijgen, het Bones wel is Niet dat ze geen goede moeder zou zijn, maar die heeft het toch veel te druk voor een kinder
ik moest wel lachen toen ze met die baby in haar handen stond

"you like spacial disorientation, don't you?!"
  Moderator maandag 11 mei 2009 @ 19:56:34 #189
42184 crew  DaMart
pi_68916075
quote:
Op maandag 11 mei 2009 18:26 schreef Etcetera het volgende:
Op zich worden de meest onrealistische zaken nu verklaard, want dat waren toch wel de dingen die Booth af en toe zag.
  Redactie Frontpage maandag 11 mei 2009 @ 20:07:40 #190
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68916469
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:56 schreef DaMart het volgende:

[..]

Op zich worden de meest onrealistische zaken nu verklaard, want dat waren toch wel de dingen die Booth af en toe zag.
Ja maar ik wist al dat dit ging gebeuren Er zijn wel meer dingen geweest afgelopen seizoen waarvan ik dacht: ehm... right

Maar goed, het is en blifjt een leuke serie, lekkere humor, dus dan neem ik die dingen voor lief
With four other people
And aliens
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:18:45 #191
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_69019836
Oh wat een leuke aflevering! En iedereen die voorbij komt.
pi_69020663
Wat een erg slechte aflevering vandaag alleen de laatste 20 seconden waren boeiend
  Redactie Frontpage donderdag 14 mei 2009 @ 16:35:53 #193
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_69020694
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:18 schreef PsyCha het volgende:
Oh wat een leuke aflevering! En iedereen die voorbij komt.
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:35 schreef bob1234 het volgende:
Wat een erg slechte aflevering vandaag alleen de laatste 20 seconden waren boeiend
Nou ik ben benieuwd
With four other people
And aliens
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:56:48 #194
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_69021630
Ik vond m erg tof (wie wist dat de Arabier ook normaal engels kon praten? En wendell ).
Het einde is wel kut hoor!
  Redactie Frontpage donderdag 14 mei 2009 @ 18:02:00 #195
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_69023619
Ik vond 'm goeoeoed En het einde ook! Perfecte cliffhanger
With four other people
And aliens
  Moderator donderdag 14 mei 2009 @ 20:00:23 #196
42184 crew  DaMart
pi_69027886
Dat was een uhm, aparte aflevering .

Wel leuk om iedereen weer eens voorbij te zien komen, ook eens in een andere rol.

Het einde was wel een mooie cliffhanger, al zag ik die al aankomen op het moment dat Booth begon te praten.
  donderdag 14 mei 2009 @ 20:48:20 #197
101884 PeRi
Allons-y!
pi_69029717
Leuke aflevering hoor! Ook oude cast enzo! Veel humor ook vond ik.

Alleen het eind omg nooooooooooooooooes mn Booth wat doen ze met hem! Kutcoma! Kuttumor! He needs to be aliiiive and kicking hoor !
Whatever I want.
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:52:15 #198
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_69037644
Zijn geheugen komt vast wel weer terug
Neil Degrasse Tyson
pi_69039209
Ik heb vorige week voor het eerst Bones gekeken (want Stewie) en dacht ik blijf even hangen om te zien hoe het met die ene kerel afloopt.

Achteraf bezien kon ik dus de eerste 42 minuten overslaan. De hele aflevering deed mij wat nutteloos aan, zeker omdat Bones alles ook nog eens verwijderde. De laatste minuut paste ook wel achter de vorige aflevering en dat zou dan een prima seizoensfinale geweest zijn.
  donderdag 14 mei 2009 @ 23:27:22 #200
101884 PeRi
Allons-y!
pi_69040021
als je Bones nooit eerder gezien hebt, zal de finale idd niks aan zijn nee. Je mist alle woordgrapjes, details, karaktertrekjes en kan er geen verbanden mee leggen dan.
Whatever I want.
pi_69040510
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 23:27 schreef PeRi het volgende:
als je Bones nooit eerder gezien hebt, zal de finale idd niks aan zijn nee. Je mist alle woordgrapjes, details, karaktertrekjes en kan er geen verbanden mee leggen dan.
Maar dan nog, alles was een verzinsel.

Was dit dan de eerste blik in Bones' gedachtewereld ofzo?
  Redactie Frontpage donderdag 14 mei 2009 @ 23:41:12 #202
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_69040685
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 23:37 schreef Symer het volgende:

[..]

Maar dan nog, alles was een verzinsel.

Was dit dan de eerste blik in Bones' gedachtewereld ofzo?
Hij had een hersentumor, is vorige week in het ziekenhuis beland en dit was de droom die hij had na de operatie toen hij in coma was
With four other people
And aliens
  Moderator vrijdag 15 mei 2009 @ 10:18:00 #203
42184 crew  DaMart
pi_69047438
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
Zijn geheugen komt vast wel weer terug
Lijkt me ook wel. Ik ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen, dan. Of hij heeft zijn geheugen in de eerste aflevering alweer terug, of het wordt de rode draad door het nieuwe seizoen, om Booth weer zijn geheugen terug te geven, of hem in ieder geval zijn leven opnieuw te laten vinden.
pi_69047575
Ik had liever gezien dat ze een echte zaak op moesten lossen zonder Booth waar dan blijkt dat Bones zich erg veel zorgen maakt om hem. De hele aflevering spanning of hij uit z'n coma komt of niet en dan aan het einde wordt ie wakker en blijkt dat hij haar niet herkent.
  Redactie Frontpage vrijdag 15 mei 2009 @ 11:26:44 #205
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_69049993
Ze doen altijd al zaken Ook zonder Booth af en toe Dus ik vond dit erg verfrissend
With four other people
And aliens
pi_69073005
Pfff dit had ik even nodig, zeker na Grey's Anatomy.
Luchtige leuke aflevering! Afgezien van het einde dan, maar dat negeer ik even Too much tragedy for one evening.

LMAO @ die ene gast als rapper...die was echt briljant. Aaaww en Zack. Leuke details ook in The Lab.
pi_69108570
Het is vernieuwd voor 2 seizoenen
  zondag 17 mei 2009 @ 03:57:43 #208
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_69109144
quote:
Op zondag 17 mei 2009 02:54 schreef bob1234 het volgende:
Het is vernieuwd voor 2 seizoenen
Mooi zo. Ik heb er nog lang geen genoeg van
Neil Degrasse Tyson
pi_69110249
een glaasje lijkwijn drinken vond ik erg grappig, kan me niet voorstellen dat die mensen er nix aan over gehad hebben
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2009 @ 13:41:00 #210
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_69115793
quote:
Op zondag 17 mei 2009 09:28 schreef janimie het volgende:
een glaasje lijkwijn drinken vond ik erg grappig, kan me niet voorstellen dat die mensen er nix aan over gehad hebben
Het is een serie he Niet echt enzo. Dus dat was geen echte lijkwijn

Twee seizoenen
With four other people
And aliens
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:08:28 #211
101884 PeRi
Allons-y!
pi_69208855
Even het nieuwsbericht erbij !
quote:
FOX rolls them 'Bones' for two more seasons
May 16

In a move that surprised almost no one, FOX renewed mystery series "Bones" today.

But with the renewal comes an added bonus: Sources confirm the network has picked the show up for not just one, but two additional seasons.

The move gives fans two more years to wonder whether Temperance "Bones" Brennan and Seeley Booth will realize their mutual attraction. Of course, considering Booth's state at the end of the season finale, it may take two years to get back to that place.
Whatever I want.
  maandag 15 juni 2009 @ 20:06:31 #212
101884 PeRi
Allons-y!
pi_70036690
Season 5 of Bones will premiere Thursday 9/17 at 8/7c, only on FOX!! .
Whatever I want.
pi_70036746
nog maar 3 maanden
  Redactie Frontpage maandag 15 juni 2009 @ 20:10:33 #214
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_70036865
Over Booths' reactie toen hij weer bijkwam:
SPOILER
Bron
With four other people
And aliens
pi_71989458
Ben toch wel benieuwd hoe het straks verder gaat - Bones is een van de makkelijkste series om op elk moment van de dag gewoon even aan te zetten en bij te kijken. Nooit gedacht aan het begin .
pi_72832943
Bones is back
  Redactie Frontpage donderdag 17 september 2009 @ 12:57:09 #217
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_72836592
Booth Beetje jammer dat hij op het laatste zo'n idiote screw up is 'Atta girl'
With four other people
And aliens
pi_72839482
oh vet! effe kijken ik vind bones zo grappig
pi_72892586
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:57 schreef Etcetera het volgende:
Booth Beetje jammer dat hij op het laatste zo'n idiote screw up is 'Atta girl'
Dat was idd een btje jammer. Maar damn wat waren ze adorable sampies
"My cards tell me this all works out eventually"

en LMAO @ die blik die Bones werpt op Cyndi Lauper na die opmerking over dat het een compliment was. "Doesn't sound like one"

Oeh en scruffy Booth
  Redactie Frontpage vrijdag 18 september 2009 @ 23:04:33 #220
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_72892685
Ik hoop dat ze 'm nog een keer high/stoned/on painkillers maken, heb zo ontzettend hard gelachen toen, vorig seizoen was dat En dat hij nu heeft toegegeven dat hij verliefd is op Bones
With four other people
And aliens
pi_72895771
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 23:01 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Dat was idd een btje jammer. Maar damn wat waren ze adorable sampies
"My cards tell me this all works out eventually"

en LMAO @ die blik die Bones werpt op Cyndi Lauper na die opmerking over dat het een compliment was. "Doesn't sound like one"

Oeh en scruffy Booth
oh, cyndi lauper! hehe ze kwam me al heel bekend voor
pi_72913108
Oh ik ben zo blij dat Bones weer terug is ! Vind het wel jammer dat een tijdsprong in zat, dat we Booth niet meemaken met zn recovery, of het laatste stukje daarvan. Booth is verliefd !! Zo mooi ook op het eind, als hij zich realiseert dat het misschien wel echt tijdelijk is en tohc niks zegt.. Zo cute !!!!
Whatever I want.
  Redactie Frontpage donderdag 24 september 2009 @ 12:23:05 #223
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73065891
Aflevering 2 is te downloaden En heeft een James Bond tintje
With four other people
And aliens
  donderdag 24 september 2009 @ 17:10:07 #224
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_73074628
Is er ook een HD versie van aflevering 2 uitgekomen? Ik kan hem niet vinden.
Neil Degrasse Tyson
pi_73166364
Ga zo nog even kijken denk ik....
  maandag 28 september 2009 @ 11:44:19 #226
217708 Luiheid
Luiheid kent geen tijd.
pi_73175688
Goeie aflevering

Super auto
Was je erbij?
  Moderator maandag 28 september 2009 @ 19:57:56 #227
42184 crew  DaMart
pi_73190382
Zo, de eerste afleveringen van het nieuwe seizoen bekeken. Het ziet er weer goed uit .

En zou die assistent die nu toch kan blijven een vast personage worden, dat ze er zo de nadruk op leggen? Of blijven ze toch iedere week assistenten wisselen?
pi_73190868
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:57 schreef DaMart het volgende:
Zo, de eerste afleveringen van het nieuwe seizoen bekeken. Het ziet er weer goed uit .

En zou die assistent die nu toch kan blijven een vast personage worden, dat ze er zo de nadruk op leggen? Of blijven ze toch iedere week assistenten wisselen?
Volgens mij gingen ze weer wisselen dacht ik ergens gelezen te hebben. Hoop het wel want vond ze eigenlijk allemaal wel ontzettend grappig.
  Redactie Frontpage dinsdag 6 oktober 2009 @ 10:42:15 #229
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73418001
quote:
Bones has abruptly shut down production due to a possible outbreak of swine flu, the show’s creator, Hart Hanson, announced via Twitter.

“First time in Bones history we are shut down from production,” Hanson tweeted. “Damn swine flu! That’s gonna cut into Christmas hiatus.”

A show spokesperson confirms that among those sidelined is leading man David Boreanaz, although it’s unclear if he actually has the H1N1 bug. “David is out with the flu and the show shut down today since he was in every scene,” says the rep. “We hope to resume production tomorrow.”

Hanson later clarified via Twitter that “there is no indication that Boreanaz has swine flu. We expect him back tomorrow. I’m now going out to get swine flu myself in atonement.”

Get well soon, David (whatever it is that ails you)!
Booth is ziek Of eigenlijk David Boreanaz Hoop dat ze snel weer kunnen draaien
With four other people
And aliens
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:38:34 #230
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_73419454
Beterschap dan maar he
Neil Degrasse Tyson
  Redactie Frontpage dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:40:07 #231
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73419486
Ik zeg ook niet dat het erg zou zijn
With four other people
And aliens
pi_73499012
Die blik van Brennan na de zin "all prevents you from having a full sexlife". Ik vraag me af of we die scene terug zien op de blooper reel
pi_73727777
LMAO @ Hyper-bones
  Redactie Frontpage donderdag 15 oktober 2009 @ 21:00:28 #235
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73727932
Ze was echt over the top he

En jammer van het einde. Dat ze onderbroken werden bedoel ik
With four other people
And aliens
pi_73730378
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:00 schreef Etcetera het volgende:
Ze was echt over the top he

En jammer van het einde. Dat ze onderbroken werden bedoel ik
ze moeten het niet al te lang meer rekken vind ik
  Redactie Frontpage donderdag 15 oktober 2009 @ 21:53:56 #237
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73730524
Ik denk dat ze sowieso eerst een keer echt zoenen, en dan iets hebben van 'uh-oh what the hell' en dat er dan weer een tijd overheen gaat voor het echt iets wordt
With four other people
And aliens
  donderdag 15 oktober 2009 @ 22:46:45 #238
107531 Dark_Prince
pi_73732622
mwoah ze rekken het pas 5 seizoenen.
pi_73738920
Das ook wel een btje de charme he. Aan de ene kant heb je zo iets van dammit get it on! aan de andere kant is dan die spanning weg die er al 5 seizoenen is. Tis net de x-files.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 08:47:49 #240
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_73739255
Wel grappig dat ze een badguy uit Angel in Bones ook weer de moordenaar laten spelen
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_73741186
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 08:22 schreef Jill-RMC het volgende:
Das ook wel een btje de charme he. Aan de ene kant heb je zo iets van dammit get it on! aan de andere kant is dan die spanning weg die er al 5 seizoenen is. Tis net de x-files.
dat is waar, maar na 5 seizoenen mag er toch wel eens iets gebeuren wmb
  Redactie Frontpage vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:47:23 #242
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73741889
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 08:47 schreef BlackSheep het volgende:
Wel grappig dat ze een badguy uit Angel in Bones ook weer de moordenaar laten spelen
Ik kom zo vaak mensen tegen in verschillende series Het is bijna een sport om ze te herkennen
With four other people
And aliens
pi_73743472
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:47 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ik kom zo vaak mensen tegen in verschillende series Het is bijna een sport om ze te herkennen
idd, je hebt echt van die serie-acteurs, die komen in iedere serie wel een keer langs
pi_73755705
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:38 schreef sbientje het volgende:

[..]

idd, je hebt echt van die serie-acteurs, die komen in iedere serie wel een keer langs
Dat heb ik vooral bij CSI heel erg. En vaak zijn ze dan ook meteen de moordenaar
  Redactie Frontpage vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:45:12 #245
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73757274
Bij NCIS was laatst de actrice die syfilis aan George gaf in Grey's Anatomy de dader

Oh en Grey's Anatomy zelf zat deze week de zus van Luke van Gilmore Girls
With four other people
And aliens
pi_73792829
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 18:45 schreef Etcetera het volgende:
Oh en Grey's Anatomy zelf zat deze week de zus van Luke van Gilmore Girls
En het miepje van Everwood als intern van Mercy.
  Redactie Frontpage vrijdag 6 november 2009 @ 12:10:38 #247
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74449005
Nieuwe aflevering Booth die Sweets schopt onder de tafel
With four other people
And aliens
pi_74473537
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:10 schreef Etcetera het volgende:
Nieuwe aflevering Booth die Sweets schopt onder de tafel
wat een aflevering dit Ik heb me echt rotgelachen!
  Redactie Frontpage zaterdag 7 november 2009 @ 00:42:55 #249
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74473934
Jaaa hij was écht leuk Angela was tof en Bones en Booth
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage donderdag 12 november 2009 @ 19:11:56 #250
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74643702
Booth die niet kan schieten zonder Bones
With four other people
And aliens
pi_74676421
LMAO @ X-ray van Homer

Mr Nigel Murray

ROTFLMAO @ Booth in de wrestlingring

Aaaaww ze zijn zo schattig sampies!
pi_74689667
OMG het is benoemd! Joepie! Bones & Booth .
Whatever I want.
  Moderator zaterdag 14 november 2009 @ 20:02:06 #253
42184 crew  DaMart
pi_74703685
Leuke aflevering. Ook leuk om dokter\ chef Gordon weer eens terug te zien .
pi_74705462
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 11:05 schreef PeRi het volgende:
dat was het toch al lang?
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:55:06 #255
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_74706584
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 11:05 schreef PeRi het volgende:
Neeeee .
  zaterdag 14 november 2009 @ 22:00:01 #256
269605 vuilcontainer
Lekker vuil is niet vies!
pi_74706698
Gordon Gordon moet vaker komen........ hij is zo leuk!!!!
  Redactie Frontpage zondag 15 november 2009 @ 19:09:24 #257
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74722469
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:12 schreef sbientje het volgende:

[..]

dat was het toch al lang?
Ja maar toen werd toch nog gezegd van 'dat komt door je operatie' enzo Nu is gewoon hardop gezegd dat Booth vlieft is op Bones
With four other people
And aliens
pi_74756413
The Prisoner is begonnen. Vandaag, morgen en overmorgen elke dag 2 afleveringen en dan is t weer afgelopen
Ben nu de eerste 2 aan t downloaden.
pi_74757110
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:59 schreef BluesRebel het volgende:
The Prisoner is begonnen. Vandaag, morgen en overmorgen elke dag 2 afleveringen en dan is t weer afgelopen
Ben nu de eerste 2 aan t downloaden.
verkeerde topic, maar zeer bedankt voor de reminder
pi_74764365
Wtf
Even in het goede topic posten

Edit: Heb jij al gedaan
pi_74767571
quote:
Op maandag 16 november 2009 22:06 schreef BluesRebel het volgende:
Wtf
Even in het goede topic posten

Edit: Heb jij al gedaan
snel of niet?
pi_74791574
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:13 schreef sbientje het volgende:

[..]

snel of niet?
pi_74867690
Aaaaw Opa Booth
  Redactie Frontpage donderdag 19 november 2009 @ 22:40:40 #264
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74868534
Opa Booth was dezelfde als Papa Gibbs van NCIS Moest ik wel om lachen
With four other people
And aliens
pi_75301136
Die reclame voor Avatar
pi_75321719
Fanboys
pi_75328778
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 22:39 schreef tevebe het volgende:
Die reclame voor Avatar
echt schaamteloos idd
pi_75497144
Zooey & Emily samen, grappig
  Redactie Frontpage donderdag 10 december 2009 @ 21:42:34 #269
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75497834
Ik vond het veel interessanter dat Bones Booth moest uitkleden
With four other people
And aliens
pi_75500214
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:42 schreef Etcetera het volgende:
Booth op dat karretje
pi_75500368
Leuke aflevering weer . En erg leuk de twee zussen samen te zien!
Whatever I want.
pi_75501535
haha te grappig, zooey erbij. Ook steeds dat 'zijn jullie zussen?' Running gag Verder wel erg zoete aflevering, ik ben niet zo'n kerstfanaat maar toch wel leuk!
pi_75501547
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:42 schreef Etcetera het volgende:
zo nou idd
  Redactie Frontpage vrijdag 11 december 2009 @ 00:06:35 #274
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75503579
Hij kan haar zo ondeugend/lief aankijken
With four other people
And aliens
pi_75529819
"It's an uncanny resemblance, you're practicly sisters"

Ik denk trouwens dat het beter is voor toekomstige verhaallijnen dat Booth vanaf nu gewoon alles in zn boxers doet
  Redactie Frontpage vrijdag 11 december 2009 @ 23:28:12 #276
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75536871
Jaaaa

With four other people
And aliens
pi_75600254
Vind de ep-titles altijd wel grappig trouwens, van bones. Deze week The X in the file
  Moderator vrijdag 15 januari 2010 @ 18:40:12 #278
42184 crew  DaMart
pi_76861603
quote:
Op maandag 14 december 2009 00:21 schreef sbientje het volgende:
Vind de ep-titles altijd wel grappig trouwens, van bones. Deze week The X in the file
Nee, die was deze week pas!

Wel een leuke aflevering. Dat X-files muziekje in het begin .
pi_76923989
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:40 schreef DaMart het volgende:

[..]

Nee, die was deze week pas!

Wel een leuke aflevering. Dat X-files muziekje in het begin .
Ik moest lachen. "These remains are not extraterrestrial.." tututututu

"I won't say anything about the scream, if you say nothing about the gun"

[ Bericht 13% gewijzigd door Jill-RMC op 17-01-2010 15:01:28 ]
  maandag 18 januari 2010 @ 12:57:51 #280
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_76961302
Deze serie wordt eigenlijk steeds leuker. Misschien moet ik de eerste drie seizoenen ook maar eens gaan bekijken.
pi_77131435
Volgens mij krijgt Jordin Sparks, winnares van american idol, binnenkort een gastrol in bones.. Zou ik wel cool vinden, vind haar erg tof
pi_77140979
erg leuke aflevering vond ik
  Redactie Frontpage vrijdag 22 januari 2010 @ 14:55:17 #283
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_77141425
Booth in actie
With four other people
And aliens
pi_77143232
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:57 schreef Fir3fly het volgende:
Deze serie wordt eigenlijk steeds leuker. Misschien moet ik de eerste drie seizoenen ook maar eens gaan bekijken.
Zeker doen, dit is één van de weinige series die na 5 seizoenen nog steeds sterke episodes heeft. Ook de humor blijft zo goed.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 januari 2010 @ 15:40:02 #285
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_77143266
Als je dat van Bones vindt, moet je NCIS ook eens proberen
With four other people
And aliens
pi_77145007
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:40 schreef Etcetera het volgende:
Als je dat van Bones vindt, moet je NCIS ook eens proberen
dat vind ik dan weer helemaal niet leuk
  Redactie Frontpage vrijdag 22 januari 2010 @ 16:58:21 #287
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_77146582
Waarom niet, als ik vragen mag
With four other people
And aliens
pi_77146734
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:58 schreef Etcetera het volgende:
Waarom niet, als ik vragen mag
ja geen idee.. vind die kerel al vrij irritant sowieso, die grijze en de stijl spreekt me gewoon niet zo aan, ofzo.. heb niet zo heel veel afl. gezien hoor, stuk of 10 denk ik dus miss. is het inmiddels veel leuker, dat weet ik niet...
  Redactie Frontpage vrijdag 22 januari 2010 @ 18:41:11 #289
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_77150387
Oh als je Gibbs niet tof vind moet je het niet gaan kijken denk ik Hij is de baas van het team Ik vind de humor heerlijk, en juist de manier waarop hij het team leidt tof

Kwestie van smaak denk ik
With four other people
And aliens
pi_77425615
Ik kan m weer er in gooien
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 20:03 schreef Jill-RMC het volgende:

Mr Nigel Murray
  Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 20:08:11 #291
42184 crew  DaMart
pi_77428362
Leuke subtiele verwijzing naar de Simpsons in deze aflevering!
SPOILER
Hodgins: Mr. Nigel Murray is a genius.
Bones: We all are, except for Angela.

.
pi_77429386
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 20:08 schreef DaMart het volgende:
SPOILER
Vorige keer dat Mr Nigel-Murray d'r was zat er ook al een Simpson-verwijzing in. (Homer X-ray)
  Redactie Frontpage vrijdag 29 januari 2010 @ 22:47:12 #293
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_77434077
Maar dat was ivm het jubileum van de Simpons
With four other people
And aliens
pi_77442714
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 20:08 schreef DaMart het volgende:
SPOILER
Hodgins: Mr. Nigel Murray is a genius.
Bones: We all are, except for Angela.

.
Die vond ik ook leuk ja
pi_77651387
deze week met de duivel. Wel een leuke aflevering.. beetje corny einde
  Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 22:01:16 #296
42184 crew  DaMart
pi_77686195
Leuke aflevering inderdaad.

Bones tegen Booth:'You're afraid that when God strikes me with lightning, you get hit?'

En Hodgins die zichzelf knock-out sloeg .
  Redactie Frontpage donderdag 1 april 2010 @ 19:55:01 #297
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_79842894
Bones is back Was een leuke aflevering Ben benieuwd wat er op page 87 staat
With four other people
And aliens
  donderdag 1 april 2010 @ 19:57:56 #298
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_79842989
Damn, het zou eens tijd worden. Gauw kijken!
pi_79843134
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:55 schreef Etcetera het volgende:
Bones is back Was een leuke aflevering Ben benieuwd wat er op page 87 staat
187 toch

Hij was weer leuk. Was ik de enige die dacht dat booth langskwam om die move te proberen?
  Redactie Frontpage donderdag 1 april 2010 @ 20:05:58 #300
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_79843271
Oh dat mag ook

En mijn gedachten gingen ook die richting op
With four other people
And aliens
  Moderator donderdag 1 april 2010 @ 22:13:56 #301
42184 crew  DaMart
pi_79848974
Bones is terug .

Het zou wel leuk zijn als ze nog eens wat met pagina 187 doen, want volgens mij wil iedereen nu weten wat daar staat .

Wel leuk trouwens dat ze de hoofdpersoon in het boek van Brennan dezelfde naam hebben gegeven als de bedenkster van Bones... de creatie schept haar schepper .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')