Ik had praktisch last van plaatsvervangende schaamte toen dat stomme wijf zo hysterisch begon te gillen. Het begint meer en meer een parodie te worden.quote:Op zondag 12 april 2009 12:42 schreef Etcetera het volgende:
Leuke afleveringalhoewel ik Bones en Booth in dat cel ding wel dom vond
Al voordat ze er in liepen wist ik dat dat niet goed zou aflopen
Dat stukje heb ik ook overgeslagenquote:Op zondag 12 april 2009 13:38 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik had praktisch last van plaatsvervangende schaamte toen dat stomme wijf zo hysterisch begon te gillen. Het begint meer en meer een parodie te worden.
Ik heb wel meer momenten tegenwoordig dat ik denk 'wáárom doe je dat'. Wat dat betreft vind ik dat ze tegenwoordig veel te veel nadruk op de humor leggen, ipv op de misdaden.quote:Op zondag 12 april 2009 13:38 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik had praktisch last van plaatsvervangende schaamte toen dat stomme wijf zo hysterisch begon te gillen. Het begint meer en meer een parodie te worden.
Volgende week ook... maandag en donderdag (dag later hier te bekijken).quote:Op woensdag 15 april 2009 23:15 schreef sbientje het volgende:
deze week 2 Boneszen volgens epguides... hoop het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For the love of God: why! Wáárom dat eerste stuk![]()
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
ik moet m nog kijken, fijn dat ie leuk isquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:13 schreef Etcetera het volgende:
The Double Death of the Dearly DepartedWat heb ik gelachen
Twee toch?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:40 schreef PsyCha het volgende:
Jeej, 3x Bones in een week!![]()
Effe dl-en.
Maar dat is valsspelenquote:Op donderdag 23 april 2009 16:19 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Vorige wk ook 1. Die tel ik mee. Dan kom ik op drie.
Ze waren vroeg met die aflevering. Die moet in Amerika ook nog op tv verschijnen, geloof ikquote:Op donderdag 23 april 2009 13:41 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij ook tweeEn de tweede vond ik wat minder geslaagd dan de eerste. Alhoewel het hij/zij verhaal wel grappig was. Maar na 4 jaar Bones heb ik nog steeds moeite met die lijken
![]()
quote:Op zondag 26 april 2009 13:02 schreef PeRi het volgende:
met Booths very goodlooking Japanse collega
ik heb het opgezochtquote:Op woensdag 29 april 2009 21:38 schreef janimie het volgende:
[..]
![]()
en volgens mij was die Hij gewoon en Zij.
Haha dat met Stewie vond ik geweldigquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:43 schreef PeRi het volgende:
Awwwwwww zo cute!!!! Booth en Bones! Booth als spermadonor! Geweldig trouwens, Stewie
![]()
!!
Wat een eind trouwens, zo naar! Plotwending die ik nooit had zien aankomen. Kreeg er bijna tranen van, zo zielig! Booth ziek in dat bed, zo hulpeloos en Brennan er bij, ook machteloos. Booth mag niet dood, echt niet!
Ik wil nu echt heel graag dat Booth en Brennan een happily ever after stelletje worden![]()
!
Gelukkig nog een aflevering volgende week, de finale!
En Bones die doet alsof er niets aan de hand isquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:36 schreef Etcetera het volgende:
Die scene in het begin waarin Bones meldt 'ik wil een baby' en iedereen:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prachtig
haha ik vind het ook gewoon een grappige serie, ik bedoel ook niet dat het me stoort dat het niet altijd even realistisch isquote:Op maandag 11 mei 2009 18:26 schreef Etcetera het volgende:
Het is ook vergezochtMaar ik vind dat er veel dingen in dit seizoen vergezocht zijn trouwens,
ik heb het idee dat Bones enigszins realistisch is dan ook al laten varen sinds dit seizoen
ik moest wel lachen toen ze met die baby in haar handen stondquote:Op maandag 11 mei 2009 19:33 schreef Etcetera het volgende:
Dat blijf ik ook welEn ik vind dat als er iemand in die serie geen kind zou moeten krijgen, het Bones wel is
Niet dat ze geen goede moeder zou zijn, maar die heeft het toch veel te druk voor een kinder
Op zich worden de meest onrealistische zaken nu verklaard, want dat waren toch wel de dingen die Booth af en toe zag.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:26 schreef Etcetera het volgende:
Het is ook vergezochtMaar ik vind dat er veel dingen in dit seizoen vergezocht zijn trouwens,
ik heb het idee dat Bones enigszins realistisch is dan ook al laten varen sinds dit seizoen
Ja maar ik wist al dat dit ging gebeurenquote:Op maandag 11 mei 2009 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op zich worden de meest onrealistische zaken nu verklaard, want dat waren toch wel de dingen die Booth af en toe zag.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:18 schreef PsyCha het volgende:
Oh wat een leuke aflevering! En iedereen die voorbij komt.
Nou ik ben benieuwdquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:35 schreef bob1234 het volgende:
Wat een erg slechte aflevering vandaag alleen de laatste 20 seconden waren boeiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |