Ik had de eerste paar seizoenen niet gezien, dus ik heb de afgelopen paar dagen een start gemaakt aan seizoen 1. Het valt me echt ontzettend op dat ze toen nog een héél stuk menselijker was. Dat onbeholpen gedoe van d'r qua menselijke realties is vaak aandoenlijk, maar ze zijn er toch redelijk in doorgeschotenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:40 schreef nietzman het volgende:
En oh, Bones begint steeds meer een vervelende tenenkrommende kut-autist te worden..
Ze hebben een pauze van een paar weken geloof ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
Is er deze week geen nieuwe aflvering? Waneer gaan ze weer verder?
Ja, geloof zelfs wel 4 of 5 weken. Dit ivm de verkiezingen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:13 schreef Irrem het volgende:
[..]
Ze hebben een pauze van een paar weken geloof ik.
Kloptquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:13 schreef Irrem het volgende:
[..]
Ze hebben een pauze van een paar weken geloof ik.
Aangezien ze niet in de countdown list staan, neem ik aan dat die serie's gewoon doorgaan met hun reguliere uitzendingen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:12 schreef janimie het volgende:
um alle series ? heroes, greys, ugly b?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben erg benieuwd naar de komende afleveringen, hoorde dat de Grave Digger ook weer een verschijning gaat maken, dus...I'm Fucking Brilliant!
Nog niet gezien, maar nu moeten we het de hele maand december zonder bones doenquote:Op donderdag 27 november 2008 20:01 schreef Akelalala het volgende:
Leuke aflevering... Dat hele verhoor van Max aan Booth![]()
En Bones en Booth op het einde met Parker en Max
Ja, helaasquote:Op donderdag 27 november 2008 22:46 schreef Irrem het volgende:
[..]
Nog niet gezien, maar nu moeten we het de hele maand december zonder bones doen
Ik had verwacht dat angel zijn gezicht tussen de borsten van bones zou plempen in de caravan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:22 schreef Akelalala het volgende:
En serieus, ze kunnen echt niet meer te lang wachten met minstens 1 serieuze kus tussen Booth en Bones, niet dat ik er echt op zit te wachten, maar ze kunnen niet doorgaan met het in de lucht laten hangen...
Ja dat was erg schattigquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:22 schreef Hopey het volgende:
Laatste stuk was weer leuk, Booth en Bones samen aan 't schaatsenToch typerend dat hij voor haar kiest om de nacht mee door te brengen ipv zijn vervangster. Bones die niet kan schaatsen
bedoel je murray of die blonde jongen?quote:Op zondag 25 januari 2009 10:18 schreef PeRi het volgende:
Ik vond ze wel leuk.
Boris and Natasha![]()
![]()
!!! Hij was goed ook met gooien
!!
Samen schaatsen.
Zou die nieuwe 'Zack'/assistent blijven? Ik vond 'm maar vervelend..
Ja ik ook, maar we moeten nog 10 dagen wachten.....quote:Op maandag 26 januari 2009 01:12 schreef Fir3fly het volgende:
Die met al die feitjes? Ik vond hem hilarisch. Alle 2 afleveringen in een keer achter elkaar gekeken, en nu wil ik meer
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm Fucking Brilliant!
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:56 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar we moeten nog 10 dagen wachten.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seen it all done it all, can't remember most of it
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:41 schreef Hopey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm Fucking Brilliant!
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:41 schreef Akelalala het volgende:
[..]ohh ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spannend!Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:41 schreef Akelalala het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seen it all done it all, can't remember most of it
Ja mooie aflevering weer. En weer een stukje uit het verleden van Booth. Een theorie, ik denk dat ze Booth laten afrekenen met "the demons of his past" Alsof ze willen dat hij met een schoon geweten krijgt en geen schuldgevoelens meer. Misschien als aanloop op een relatie met Tempie?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:39 schreef DaMart het volgende:
Goede aflevering, ook mooi hoe ze het verleden van Booth erin verwerkten. Mooi einde ook, met Brennan die de korporaal nietsvermoedend groet.
nou idd!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:59 schreef Hopey het volgende:
[..]
Ja mooie aflevering weer. En weer een stukje uit het verleden van Booth. Een theorie, ik denk dat ze Booth laten afrekenen met "the demons of his past" Alsof ze willen dat hij met een schoon geweten krijgt en geen schuldgevoelens meer. Misschien als aanloop op een relatie met Tempie?Of wishful thinking?
Ooh en Brendan Fehr mag altijd terug komen![]()
Volgens mij probeerde de schrijvers te laten zien dat er meer is dan de pure wetenschappenlijke benadering van Brennan. Zij rationaliseerd het hele verhaal van Booth tot een illusie die zou komen door het trauma van opgesloten zitten. Zij denkt daarin voledig gelijk te hebben maar om te laten zien dat dat niet het geval is zorgen ze ervoor dat Brennan Parker ook kan zien terwijl zij elkaar nooit echt ontmoet hebben.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:59 schreef Richardfun het volgende:
Waarom groette Brennan nou die vent, als dat een ghost was? Ik niet snappe
Ik vond het juist erg mooi gedaan, zoals Booth dan keek naar Bones en daar z'n oude maatje ook zag staan. Vond het wel zeer ok.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:53 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde de schrijvers te laten zien dat er meer is dan de pure wetenschappenlijke benadering van Brennan. Zij rationaliseerd het hele verhaal van Booth tot een illusie die zou komen door het trauma van opgesloten zitten. Zij denkt daarin voledig gelijk te hebben maar om te laten zien dat dat niet het geval is zorgen ze ervoor dat Brennan Parker ook kan zien terwijl zij elkaar nooit echt ontmoet hebben.
Overigens hadden ze dat wat mij betreft er wel uit kunnen laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |