abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62010429
Net was de NEderlandse aflevering (kon het NEderlandse forum neit vinden). Booth is neergeschoten. Gaat ie dood? Ik las hier dat Zach er ook mee stopt. Is jammer. Waarom moet gaat ie eruit?
Xbox Live: koenpijl
  donderdag 2 oktober 2008 @ 15:40:52 #52
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_62078873
En oh, Bones begint steeds meer een vervelende tenenkrommende kut-autist te worden. .
Ik ga naar huis.
pi_62242634
Ah, een Bones topic, daar was ik al even naar op zoek

Ben erg benieuwd naar de aflevering van vanavond, is al bezig, wist helemaal niet dat die tijden zo dicht bij elkaar lagen
I'm Fucking Brilliant!
pi_62242849
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:40 schreef nietzman het volgende:
En oh, Bones begint steeds meer een vervelende tenenkrommende kut-autist te worden. .
Ik had de eerste paar seizoenen niet gezien, dus ik heb de afgelopen paar dagen een start gemaakt aan seizoen 1. Het valt me echt ontzettend op dat ze toen nog een héél stuk menselijker was. Dat onbeholpen gedoe van d'r qua menselijke realties is vaak aandoenlijk, maar ze zijn er toch redelijk in doorgeschoten .
  Moderator donderdag 9 oktober 2008 @ 21:29:01 #55
42184 crew  DaMart
pi_62270923
Nieuwe aflevering was wel redelijk. In het begin bij Sweets gaf me wel een déjà vu gevoel trouwens, ging dat vorige week niet op precies dezelfde manier?
  zondag 12 oktober 2008 @ 09:52:13 #56
101884 PeRi
Allons-y!
pi_62322860
Deze aflevering was erg leuk ! De pastoor een omgebouwde vrouw, echt in Thailand gedaan ook ! En dat die zoon daar ook ging preachen nu, echt heel emotioneel neergezet. De discussietjes tussen Bones en Booth weer. Heel tof.

Zack komt niet terug, dat gezicht van Hodgins toen !

En idd, dat dêja vu gevoel had ik ook, ik dacht dat ze misschien ze elke aflevering nu zo gaan starten? We zullen het zien.
Whatever I want.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 09:00:22 #57
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_62426006
Is er deze week geen nieuwe aflvering? Waneer gaan ze weer verder?
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_62426264
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
Is er deze week geen nieuwe aflvering? Waneer gaan ze weer verder?
Ze hebben een pauze van een paar weken geloof ik.
pi_62428729
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:13 schreef Irrem het volgende:

[..]

Ja, geloof zelfs wel 4 of 5 weken. Dit ivm de verkiezingen.
I'm Fucking Brilliant!
pi_62429928
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:13 schreef Irrem het volgende:

[..]

Klopt Volgens de countdown list voor serie's is de volgende aflevering op 5 november.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_62430689
um alle series ? heroes, greys, ugly b?
pi_62431218
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 12:12 schreef janimie het volgende:
um alle series ? heroes, greys, ugly b?
Aangezien ze niet in de countdown list staan, neem ik aan dat die serie's gewoon doorgaan met hun reguliere uitzendingen.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_63016540
Coole aflevering !

She dropped the skull !

Sweets en Daisy, dus toch wel .

Angela en die Roxy .

(p.s. ik wil Hodgins en Angela weer samen . )
Whatever I want.
pi_63204713
Brendan Fehr als Jared ! Maar hij kuste Tempie !!

Kudo's voor Angie .

Angrie Tempie .

Haar speech .

Booth . Held .

Temp & Booth .
Whatever I want.
pi_63205974
PeRi, ik steun je even in het aanmoedigen van Bones .

Ik heb de afgelopen twee weken alle seizoenen (weer) gezien . Blijft écht een heerlijke serie. Ik vraag me wel af of ze ooit nog iets gaan doen met die spanning tussen Bones en Booth. Ik vind het eik wel verfrissend dat de main man en vrouw niet meteen over elkaar heen rollen, met alle Rachel-Ross-perikelen van dien, maar er echt omheen kan ook niet meer.
pi_63213305
Ja, ik doe ook mee met het aanmoedigen van

Vind serie echt geweldig, de humor is er vaak echt goed ingeschreven.
Ik ben het eens met clumsy_clown. Ben er ook niet zo van dat ze zo maar met elkaar het bed in duiken, maar het is nu wel heel erg obvious.
Jaloerse Booth, Boze en Ontroerde Bones, de veel betekenende blikken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik ben erg benieuwd naar de komende afleveringen, hoorde dat de Grave Digger ook weer een verschijning gaat maken, dus...
I'm Fucking Brilliant!
pi_63388413
Woeiiii weer een ubertoffe aflevering .

A murder on the plane !

Net op tijd Zo cute, Bones die dacht dat iedereen voor hun klapte .

'maybe because you'r supposed to be in coach'. !

Oh en ik wil niet dat Angela bi/lesbo is .
Whatever I want.
  zaterdag 22 november 2008 @ 04:09:49 #68
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_63423028
Waarom ik niet eerder deze serie ben gaan volgen is een raadsel. Ik zit nu ergens in seizoen 3 .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_63574438
Leuke aflevering... Dat hele verhoor van Max aan Booth

En Bones en Booth op het einde met Parker en Max
I'm Fucking Brilliant!
pi_63580812
quote:
Op donderdag 27 november 2008 20:01 schreef Akelalala het volgende:
Leuke aflevering... Dat hele verhoor van Max aan Booth

En Bones en Booth op het einde met Parker en Max
Nog niet gezien, maar nu moeten we het de hele maand december zonder bones doen
pi_63587745
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:46 schreef Irrem het volgende:

[..]

Nog niet gezien, maar nu moeten we het de hele maand december zonder bones doen
Ja, helaas
Maar dat is met alle series zo, dus helaas even de billen samenknijpen...
I'm Fucking Brilliant!
  Moderator vrijdag 5 december 2008 @ 21:44:05 #72
42184 crew  DaMart
pi_63793329
Zo, ik ben weer bij. Had de laatste vier afleveringen nog niet gezien, dus moest even wat inhalen!

Leuke afleveringen weer, jammer dat we even een ruime maand moeten wachten tot het weer verder gaat. Iets zegt me dat Max uiteindelijk ook wel bij het team zal aansluiten of zo, met zijn experimenten.

Leuke conversatie trouwens de laatste aflevering:

Max:"Are you sleeping with my daughter?"
Booth:"No!"
Max:"What, are you gay?"

.
pi_65319399
Ik zat vorige week al helemaal klaar voor een nieuwe aflevering van Bones, maar helaas geen Maar om het goed te maken zenden ze er vanavond 2 uit!!
I'm Fucking Brilliant!
pi_65321911
Mooi kan ik het weekend dus weer lekker Bones kijken. Heerlijke verstand op nul serie met subtiele humor.
pi_65359756
Aardige afleveringen, niet helemaal geweldig, maar best ok....

En serieus, ze kunnen echt niet meer te lang wachten met minstens 1 serieuze kus tussen Booth en Bones, niet dat ik er echt op zit te wachten, maar ze kunnen niet doorgaan met het in de lucht laten hangen...
I'm Fucking Brilliant!
  zaterdag 24 januari 2009 @ 23:22:15 #76
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_65372001
Laatste stuk was weer leuk, Booth en Bones samen aan 't schaatsen Toch typerend dat hij voor haar kiest om de nacht mee door te brengen ipv zijn vervangster. Bones die niet kan schaatsen
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_65372180
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 22:22 schreef Akelalala het volgende:

En serieus, ze kunnen echt niet meer te lang wachten met minstens 1 serieuze kus tussen Booth en Bones, niet dat ik er echt op zit te wachten, maar ze kunnen niet doorgaan met het in de lucht laten hangen...
Ik had verwacht dat angel zijn gezicht tussen de borsten van bones zou plempen in de caravan.
A little bit hateful
pi_65373287
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:22 schreef Hopey het volgende:
Laatste stuk was weer leuk, Booth en Bones samen aan 't schaatsen Toch typerend dat hij voor haar kiest om de nacht mee door te brengen ipv zijn vervangster. Bones die niet kan schaatsen
Ja dat was erg schattig
I'm Fucking Brilliant!
  zondag 25 januari 2009 @ 10:18:52 #79
101884 PeRi
Allons-y!
pi_65378252
Ik vond ze wel leuk .

Boris and Natasha !!! Hij was goed ook met gooien !!

Samen schaatsen .

Zou die nieuwe 'Zack'/assistent blijven? Ik vond 'm maar vervelend. .
Whatever I want.
pi_65378875
Zo dit weekend flkink wat afleveringen gezien, ben nu bijna bij... Wat een super serie is het toch!!!!!
pi_65407247
quote:
Op zondag 25 januari 2009 10:18 schreef PeRi het volgende:
Ik vond ze wel leuk .

Boris and Natasha !!! Hij was goed ook met gooien !!

Samen schaatsen .

Zou die nieuwe 'Zack'/assistent blijven? Ik vond 'm maar vervelend. .
bedoel je murray of die blonde jongen?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 26 januari 2009 @ 01:12:13 #82
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_65407453
Die met al die feitjes? Ik vond hem hilarisch . Alle 2 afleveringen in een keer achter elkaar gekeken, en nu wil ik meer .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_65412928
quote:
Op maandag 26 januari 2009 01:12 schreef Fir3fly het volgende:
Die met al die feitjes? Ik vond hem hilarisch . Alle 2 afleveringen in een keer achter elkaar gekeken, en nu wil ik meer .
Ja ik ook, maar we moeten nog 10 dagen wachten.....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm Fucking Brilliant!
  maandag 26 januari 2009 @ 16:41:52 #84
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_65424522
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:56 schreef Akelalala het volgende:

[..]

Ja ik ook, maar we moeten nog 10 dagen wachten.....
SPOILER
SPOILER
pi_65428521
quote:
Op maandag 26 januari 2009 16:41 schreef Hopey het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
I'm Fucking Brilliant!
pi_65428849
quote:
Op maandag 26 januari 2009 18:41 schreef Akelalala het volgende:

[..]
SPOILER
ohh ja!

spannend!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:52:28 #87
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_65446305
quote:
Op maandag 26 januari 2009 18:41 schreef Akelalala het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  Moderator dinsdag 27 januari 2009 @ 22:21:34 #88
42184 crew  DaMart
pi_65473101
Zo, ik ben weer bij. Twee leuke afleveringen!

Boris en Natascha! .

Die blonde nieuwe Zack vond ik niet eens zo erg trouwens, die ander was af en toe irritant met zijn feitjes.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 12:07:48 #89
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_65795296
Weer een mooie aflevering, al lijken ze het niet zo nauw meer te nemen met het realisme de laatste tijd.
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
  Moderator vrijdag 6 februari 2009 @ 22:39:51 #90
42184 crew  DaMart
pi_65817106
Goede aflevering, ook mooi hoe ze het verleden van Booth erin verwerkten. Mooi einde ook, met Brennan die de korporaal nietsvermoedend groet .
  vrijdag 6 februari 2009 @ 22:59:52 #91
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_65817870
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 22:39 schreef DaMart het volgende:
Goede aflevering, ook mooi hoe ze het verleden van Booth erin verwerkten. Mooi einde ook, met Brennan die de korporaal nietsvermoedend groet .
Ja mooie aflevering weer. En weer een stukje uit het verleden van Booth. Een theorie, ik denk dat ze Booth laten afrekenen met "the demons of his past" Alsof ze willen dat hij met een schoon geweten krijgt en geen schuldgevoelens meer. Misschien als aanloop op een relatie met Tempie? Of wishful thinking?
Ooh en Brendan Fehr mag altijd terug komen
pi_65821632
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 22:59 schreef Hopey het volgende:

[..]

Ja mooie aflevering weer. En weer een stukje uit het verleden van Booth. Een theorie, ik denk dat ze Booth laten afrekenen met "the demons of his past" Alsof ze willen dat hij met een schoon geweten krijgt en geen schuldgevoelens meer. Misschien als aanloop op een relatie met Tempie? Of wishful thinking?
Ooh en Brendan Fehr mag altijd terug komen
nou idd!

Ik denk trouwens dat dat nog heel lang gaat duren met tempie de hele 'doet ie het of doet ie het niet-sfeer' is eigenlijk de helft van de serie En dat ongemakkelijke gedoe vind ik leuk
  zondag 8 februari 2009 @ 10:52:53 #93
101884 PeRi
Allons-y!
pi_65843688
Jaaaaaaaaaa Ohhhhh hoe Brennan het koffertje tegen de bitch aansloeg. Brennan to the rescue. Ohhh Booth en Brennan hahaha O+O+!

Ted Parker !

Wat een aflevering !!
Whatever I want.
pi_65844436
1 van de spannendste ooit
pi_65852468
SE 1 straks maar weer eens kijken
pi_65875386
Geweldige aflevering en ik vind niet dat Booth voor Brennan moet gaan, hij moet die vervanger van hem regelen Die blonde dus..
pi_65993900
Waarom groette Brennan nou die vent, als dat een ghost was? Ik niet snappe
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  donderdag 12 februari 2009 @ 19:53:48 #98
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_65997709
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:59 schreef Richardfun het volgende:
Waarom groette Brennan nou die vent, als dat een ghost was? Ik niet snappe
Volgens mij probeerde de schrijvers te laten zien dat er meer is dan de pure wetenschappenlijke benadering van Brennan. Zij rationaliseerd het hele verhaal van Booth tot een illusie die zou komen door het trauma van opgesloten zitten. Zij denkt daarin voledig gelijk te hebben maar om te laten zien dat dat niet het geval is zorgen ze ervoor dat Brennan Parker ook kan zien terwijl zij elkaar nooit echt ontmoet hebben.
Overigens hadden ze dat wat mij betreft er wel uit kunnen laten.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_66115927
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 19:53 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Volgens mij probeerde de schrijvers te laten zien dat er meer is dan de pure wetenschappenlijke benadering van Brennan. Zij rationaliseerd het hele verhaal van Booth tot een illusie die zou komen door het trauma van opgesloten zitten. Zij denkt daarin voledig gelijk te hebben maar om te laten zien dat dat niet het geval is zorgen ze ervoor dat Brennan Parker ook kan zien terwijl zij elkaar nooit echt ontmoet hebben.
Overigens hadden ze dat wat mij betreft er wel uit kunnen laten.
Ik vond het juist erg mooi gedaan, zoals Booth dan keek naar Bones en daar z'n oude maatje ook zag staan. Vond het wel zeer ok.

Wat ik niet ok vind is dat hele uitzendschema, het lijkt wel of ze elke week denken, "Ow, doen we deze week wel of geen Bones... uh Neuh, lijkt me niet nodig". Het zou toen beginnen, kwam er geen, de week erop kwamen er twee, toen weer een week niet, toen weer wel, afgelopen week weer niet en als het goed is komt er dan donderdag wel weer 1.... ben bang dat dit niet heel veel goeds betekend voor de voortzetting van de serie
I'm Fucking Brilliant!
  Redactie Frontpage maandag 16 februari 2009 @ 12:53:13 #100
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_66116052
Leuke serie Al was ik ondertussen wel echt zat van dat hele Gravedigger verhaal, ben blij dat het nu voorbij is
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')