Daar kan ik me dus aan ergeren. Ratio opeens 'out of the blue' counteren met een totaal ongeloofwaardige geestverschijning...quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:53 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde de schrijvers te laten zien dat er meer is dan de pure wetenschappenlijke benadering van Brennan. Zij rationaliseerd het hele verhaal van Booth tot een illusie die zou komen door het trauma van opgesloten zitten. Zij denkt daarin voledig gelijk te hebben maar om te laten zien dat dat niet het geval is zorgen ze ervoor dat Brennan Parker ook kan zien terwijl zij elkaar nooit echt ontmoet hebben.
Overigens hadden ze dat wat mij betreft er wel uit kunnen laten.
Ik heb me er ondertussen maar bij neergelegt dat het op die manier gaat in Amerika. Is al jaren het geval zo dus ik hoop dat de Amerikanen er ondertussen aan gewend zijn en blijven kijkenquote:Op maandag 16 februari 2009 12:48 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Wat ik niet ok vind is dat hele uitzendschema, het lijkt wel of ze elke week denken, "Ow, doen we deze week wel of geen Bones... uh Neuh, lijkt me niet nodig". Het zou toen beginnen, kwam er geen, de week erop kwamen er twee, toen weer een week niet, toen weer wel, afgelopen week weer niet en als het goed is komt er dan donderdag wel weer 1.... ben bang dat dit niet heel veel goeds betekend voor de voortzetting van de serie
Oh dat weet ik nietquote:Op maandag 16 februari 2009 13:39 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Daar kan ik me dus aan ergeren. Ratio opeens 'out of the blue' counteren met een totaal ongeloofwaardige geestverschijning...
Dat vond ik juist zo jammer. Er zijn wel eerder discussies tussen Booth en Brennan geweest over spirtualtitijd/geloof en de wetenschappenlijke uitleg van dingen. Maar als kijken kon je zelf bepalen aan welke kant je stond want beide mogenlijkheden konden. Nu werd er duidelijk een kant gekozen waardoor de aflevering, als je aan de kant van Brennan staat qua ideeën, ongeloofwaardig word.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dat weet ik nietBones is degene die rationeel is, Booth is veel spirituelere. Dat hij in dit geval gelijk schijnt te hebben vind ik wel mooi.
Daar heb ik me inderdaad ook wel aan geërgerd ja. Daarmee werd het idee dat Parker alleen in het hoofd van Booth zat direct onmogenlijk mee.quote:Waar ik me wel aan stoorde was dat Parker hem letterlijk meehielp: dingen vasthouden, opduiken, aanraken. Dat Booth ergens diep van binnen de kracht vond om deuren open te krijgen, prima, maar dat hij letterlijk hulp kreeg op deze wijze vond ik een beetje jammer.
ik las net dat het eigenlijk een aflevering is die VOOR de vorige moest? ook weer lekkerquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:36 schreef Bbs29 het volgende:
De nieuwe aflevering is gister al uitgezonden in Canada, en is dus al te vinden (EZTV). Dus 1 dagje minder wachten!![]()
Ik heb dezelfde indruk, maar ik hoop het niet.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:56 schreef DaMart het volgende:
Leuke aflevering, alleen kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat de rol van Booth in sommige afleveringen wat meer naar de achtergrond wordt gedrukt dit seizoen. Zou hij er soms helemaal uit gaan?
Op tv.com zie ik ook (nog) geen geplande afleveringen staan na de volgende. Is het alweer de seizoensafsluiter over 3 weken, of is er gewoon nog geen info bekend over de volgende afleveringen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:12 schreef Bbs29 het volgende:
Nee, David Boreanaz was volgens mij minder te zien in de vorige aflevering omdat hij de volgende regisseerd, en zich daar op voor moest bereiden.
Wel naar dat we nu 3 weken moeten wachten op een nieuwe aflevering...
Over 2 weken begint Bones weer, en dan met (als het goed is, en Fox niet weer andere programmas voorrang geeft) 11 nieuwe afleveringen achter elkaar.quote:Op donderdag 26 februari 2009 06:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op tv.com zie ik ook (nog) geen geplande afleveringen staan na de volgende. Is het alweer de seizoensafsluiter over 3 weken, of is er gewoon nog geen info bekend over de volgende afleveringen?
Jaaaa ik hoop het ook, zouden die twee nou eindelijk eens wat krijgenquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:50 schreef Etcetera het volgende:
Lijkt me niet, als ze het wel doen dan zijn ze redelijk dom bezig![]()
Ik heb het idee dat Booth iets minder in beeld komt zodat Bones ontdekt dat ze hem mist ofzo, of in elk geval: dat ze meer dan vriendelijke gevoelens voor hem heeft.
Uitzendschemaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:44 schreef Etcetera het volgende:
Hoe bedoel je dat? Het uitzendschema of de verhaallijnen
misschien, want dit...quote:Op maandag 2 maart 2009 04:32 schreef BrainOverfloW het volgende:
Misschien is dat ook wel waarom het tussen Angela en Hodgins uit gegaan is. Om de weg vrij te maken voor Booth en Brennan zonder dat het te veel wordt.
lijkt mij dus nixaanquote:Op zondag 1 maart 2009 22:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
Wat mij wel leuk zou lijken is als Booth en Brennan samen met Angela en Hodgins gaan dubbel-datenAls beide stelletjes tenmisnte ooit tegelijker tijd een relatie hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |