abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66117354
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 19:53 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Volgens mij probeerde de schrijvers te laten zien dat er meer is dan de pure wetenschappenlijke benadering van Brennan. Zij rationaliseerd het hele verhaal van Booth tot een illusie die zou komen door het trauma van opgesloten zitten. Zij denkt daarin voledig gelijk te hebben maar om te laten zien dat dat niet het geval is zorgen ze ervoor dat Brennan Parker ook kan zien terwijl zij elkaar nooit echt ontmoet hebben.
Overigens hadden ze dat wat mij betreft er wel uit kunnen laten.
Daar kan ik me dus aan ergeren. Ratio opeens 'out of the blue' counteren met een totaal ongeloofwaardige geestverschijning...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 16 februari 2009 @ 17:24:46 #102
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_66126312
quote:
Op maandag 16 februari 2009 12:48 schreef Akelalala het volgende:

[..]
Wat ik niet ok vind is dat hele uitzendschema, het lijkt wel of ze elke week denken, "Ow, doen we deze week wel of geen Bones... uh Neuh, lijkt me niet nodig". Het zou toen beginnen, kwam er geen, de week erop kwamen er twee, toen weer een week niet, toen weer wel, afgelopen week weer niet en als het goed is komt er dan donderdag wel weer 1.... ben bang dat dit niet heel veel goeds betekend voor de voortzetting van de serie
Ik heb me er ondertussen maar bij neergelegt dat het op die manier gaat in Amerika. Is al jaren het geval zo dus ik hoop dat de Amerikanen er ondertussen aan gewend zijn en blijven kijken
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  Redactie Frontpage maandag 16 februari 2009 @ 17:27:10 #103
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_66126396
quote:
Op maandag 16 februari 2009 13:39 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Daar kan ik me dus aan ergeren. Ratio opeens 'out of the blue' counteren met een totaal ongeloofwaardige geestverschijning...
Oh dat weet ik niet Bones is degene die rationeel is, Booth is veel spirituelere. Dat hij in dit geval gelijk schijnt te hebben vind ik wel mooi.

Waar ik me wel aan stoorde was dat Parker hem letterlijk meehielp: dingen vasthouden, opduiken, aanraken. Dat Booth ergens diep van binnen de kracht vond om deuren open te krijgen, prima, maar dat hij letterlijk hulp kreeg op deze wijze vond ik een beetje jammer.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 16 februari 2009 @ 17:50:12 #104
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_66127171
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:27 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Oh dat weet ik niet Bones is degene die rationeel is, Booth is veel spirituelere. Dat hij in dit geval gelijk schijnt te hebben vind ik wel mooi.
Dat vond ik juist zo jammer. Er zijn wel eerder discussies tussen Booth en Brennan geweest over spirtualtitijd/geloof en de wetenschappenlijke uitleg van dingen. Maar als kijken kon je zelf bepalen aan welke kant je stond want beide mogenlijkheden konden. Nu werd er duidelijk een kant gekozen waardoor de aflevering, als je aan de kant van Brennan staat qua ideeën, ongeloofwaardig word.
quote:
Waar ik me wel aan stoorde was dat Parker hem letterlijk meehielp: dingen vasthouden, opduiken, aanraken. Dat Booth ergens diep van binnen de kracht vond om deuren open te krijgen, prima, maar dat hij letterlijk hulp kreeg op deze wijze vond ik een beetje jammer.
Daar heb ik me inderdaad ook wel aan geërgerd ja. Daarmee werd het idee dat Parker alleen in het hoofd van Booth zat direct onmogenlijk mee.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_66230613
De nieuwe aflevering is gister al uitgezonden in Canada, en is dus al te vinden (EZTV). Dus 1 dagje minder wachten!
pi_66250841
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:36 schreef Bbs29 het volgende:
De nieuwe aflevering is gister al uitgezonden in Canada, en is dus al te vinden (EZTV). Dus 1 dagje minder wachten!
ik las net dat het eigenlijk een aflevering is die VOOR de vorige moest? ook weer lekker
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Redactie Frontpage vrijdag 20 februari 2009 @ 17:50:49 #107
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_66285084
Bones zonder Booth is heul niet leuk Ik hoop dat hij nog wel te zien is deze aflevering!
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage vrijdag 20 februari 2009 @ 17:52:31 #108
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_66285122
Oh never mind
With four other people
And aliens
  Moderator zondag 22 februari 2009 @ 23:56:38 #109
42184 crew  DaMart
pi_66358959
Leuke aflevering, alleen kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat de rol van Booth in sommige afleveringen wat meer naar de achtergrond wordt gedrukt dit seizoen. Zou hij er soms helemaal uit gaan?
pi_66421151
quote:
Op zondag 22 februari 2009 23:56 schreef DaMart het volgende:
Leuke aflevering, alleen kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat de rol van Booth in sommige afleveringen wat meer naar de achtergrond wordt gedrukt dit seizoen. Zou hij er soms helemaal uit gaan?
Ik heb dezelfde indruk, maar ik hoop het niet.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  Redactie Frontpage woensdag 25 februari 2009 @ 14:50:06 #111
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_66446493
Lijkt me niet, als ze het wel doen dan zijn ze redelijk dom bezig
Ik heb het idee dat Booth iets minder in beeld komt zodat Bones ontdekt dat ze hem mist ofzo, of in elk geval: dat ze meer dan vriendelijke gevoelens voor hem heeft.
With four other people
And aliens
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:13:19 #112
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_66455651
Ik zie Booth er ook niet uitgeschreven worden. Brennan wil niet met een andere FBI agent samenwerken. Bovendien zijn ze dan het hele "We're just partners " idee weg. De samenwerking tussen die twee is juist wat deze serie zo leuk maakt.
Neil Degrasse Tyson
pi_66459663
Nee, David Boreanaz was volgens mij minder te zien in de vorige aflevering omdat hij de volgende regisseerd, en zich daar op voor moest bereiden.
Wel naar dat we nu 3 weken moeten wachten op een nieuwe aflevering...
  Moderator donderdag 26 februari 2009 @ 06:41:50 #114
42184 crew  DaMart
pi_66469313
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:12 schreef Bbs29 het volgende:
Nee, David Boreanaz was volgens mij minder te zien in de vorige aflevering omdat hij de volgende regisseerd, en zich daar op voor moest bereiden.
Wel naar dat we nu 3 weken moeten wachten op een nieuwe aflevering...
Op tv.com zie ik ook (nog) geen geplande afleveringen staan na de volgende. Is het alweer de seizoensafsluiter over 3 weken, of is er gewoon nog geen info bekend over de volgende afleveringen?
pi_66476342
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 06:41 schreef DaMart het volgende:

[..]

Op tv.com zie ik ook (nog) geen geplande afleveringen staan na de volgende. Is het alweer de seizoensafsluiter over 3 weken, of is er gewoon nog geen info bekend over de volgende afleveringen?
Over 2 weken begint Bones weer, en dan met (als het goed is, en Fox niet weer andere programmas voorrang geeft) 11 nieuwe afleveringen achter elkaar.
pi_66535373
Ben benieuwd hoor, ik vind dit helemaal niks.... Kijk al heel lang series zo, maar zo bont als ze het bij Bones maken heb ik maar weinig gezien....
I'm Fucking Brilliant!
  Redactie Frontpage vrijdag 27 februari 2009 @ 21:44:24 #117
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_66536043
Hoe bedoel je dat? Het uitzendschema of de verhaallijnen
With four other people
And aliens
pi_66537753
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 14:50 schreef Etcetera het volgende:
Lijkt me niet, als ze het wel doen dan zijn ze redelijk dom bezig
Ik heb het idee dat Booth iets minder in beeld komt zodat Bones ontdekt dat ze hem mist ofzo, of in elk geval: dat ze meer dan vriendelijke gevoelens voor hem heeft.
Jaaaa ik hoop het ook, zouden die twee nou eindelijk eens wat krijgen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 1 maart 2009 @ 19:56:27 #119
167639 Akelalala
Praatgraag
pi_66592299
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 21:44 schreef Etcetera het volgende:
Hoe bedoel je dat? Het uitzendschema of de verhaallijnen
Uitzendschema
I'm Fucking Brilliant!
  zondag 1 maart 2009 @ 22:27:01 #120
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_66598499
Wat mij wel leuk zou lijken is als Booth en Brennan samen met Angela en Hodgins gaan dubbel-daten Als beide stelletjes tenmisnte ooit tegelijker tijd een relatie hebben.
Neil Degrasse Tyson
  maandag 2 maart 2009 @ 00:00:26 #121
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_66602522
Ik denk dat we een soort van friends krijgen dan, met een csi ondertoontje
Seen it all done it all, can't remember most of it
  maandag 2 maart 2009 @ 04:32:01 #122
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_66605387
Misschien is dat ook wel waarom het tussen Angela en Hodgins uit gegaan is. Om de weg vrij te maken voor Booth en Brennan zonder dat het te veel wordt.
Neil Degrasse Tyson
pi_66630507
quote:
Op maandag 2 maart 2009 04:32 schreef BrainOverfloW het volgende:
Misschien is dat ook wel waarom het tussen Angela en Hodgins uit gegaan is. Om de weg vrij te maken voor Booth en Brennan zonder dat het te veel wordt.
misschien, want dit...
quote:
Op zondag 1 maart 2009 22:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
Wat mij wel leuk zou lijken is als Booth en Brennan samen met Angela en Hodgins gaan dubbel-daten Als beide stelletjes tenmisnte ooit tegelijker tijd een relatie hebben.
lijkt mij dus nixaan
pi_66652922
Lijkt me ook niks, ik zie het nog wel gebeuren dat Booth die agent Perotta regelt en dat Bones daarna wel erg jaloers word of zo..
pi_66660938
ik denk eerder andersom.. bones vindt jaloezie vast een inferieure emotie ofzo Ik denk dat bones gaat daten en booth jaloers wordt, eerder dan andersom

nog 2 daagjes wachten en dan komt het weer, toch?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')