dat is waar, maar na 5 seizoenen mag er toch wel eens iets gebeuren wmbquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:22 schreef Jill-RMC het volgende:
Das ook wel een btje de charme he. Aan de ene kant heb je zo iets van dammit get it on! aan de andere kant is dan die spanning weg die er al 5 seizoenen is. Tis net de x-files.
Ik kom zo vaak mensen tegen in verschillende seriesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:47 schreef BlackSheep het volgende:
Wel grappig dat ze een badguy uit Angel in Bones ook weer de moordenaar laten spelen
idd, je hebt echt van die serie-acteurs, die komen in iedere serie wel een keer langsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kom zo vaak mensen tegen in verschillende seriesHet is bijna een sport om ze te herkennen
Dat heb ik vooral bij CSI heel erg. En vaak zijn ze dan ook meteen de moordenaarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:38 schreef sbientje het volgende:
[..]
idd, je hebt echt van die serie-acteurs, die komen in iedere serie wel een keer langs
En het miepje van Everwood als intern van Mercy.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:45 schreef Etcetera het volgende:
Oh en Grey's Anatomy zelf zat deze week de zus van Luke van Gilmore Girls
wat een aflevering ditquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:10 schreef Etcetera het volgende:
Nieuwe afleveringBooth die Sweets schopt onder de tafel
dat was het toch al lang?quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:05 schreef PeRi het volgende:
OMG het is benoemd! Joepie! Bones & Booth.
Neeeeequote:Op zaterdag 14 november 2009 11:05 schreef PeRi het volgende:
OMG het is benoemd! Joepie! Bones & Booth.
Ja maar toen werd toch nog gezegd van 'dat komt door je operatie' enzoquote:
verkeerde topic, maar zeer bedankt voor de reminderquote:Op maandag 16 november 2009 18:59 schreef BluesRebel het volgende:
The Prisoner is begonnen. Vandaag, morgen en overmorgen elke dag 2 afleveringen en dan is t weer afgelopen
Ben nu de eerste 2 aan t downloaden.
snel of niet?quote:Op maandag 16 november 2009 22:06 schreef BluesRebel het volgende:
Wtf
Even in het goede topic posten
Edit: Heb jij al gedaan
echt schaamteloos iddquote:
Booth op dat karretjequote:Op donderdag 10 december 2009 21:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik vond het veel interessanter dat Bones Booth moest uitkleden
zo nou iddquote:Op donderdag 10 december 2009 21:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik vond het veel interessanter dat Bones Booth moest uitkleden
Nee, die was deze week pas!quote:Op maandag 14 december 2009 00:21 schreef sbientje het volgende:
Vind de ep-titles altijd wel grappig trouwens, van bones. Deze week The X in the file
Ik moest lachen. "These remains are not extraterrestrial.." tututututuquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, die was deze week pas!
Wel een leuke aflevering. Dat X-files muziekje in het begin.
Zeker doen, dit is één van de weinige series die na 5 seizoenen nog steeds sterke episodes heeft. Ook de humor blijft zo goed.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:57 schreef Fir3fly het volgende:
Deze serie wordt eigenlijk steeds leuker. Misschien moet ik de eerste drie seizoenen ook maar eens gaan bekijken.
dat vind ik dan weer helemaal niet leukquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:40 schreef Etcetera het volgende:
Als je dat van Bones vindt, moet je NCIS ook eens proberen
ja geen idee.. vind die kerel al vrij irritant sowieso, die grijzequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hodgins: Mr. Nigel Murray is a genius.
Bones: We all are, except for Angela..
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:08 schreef DaMart het volgende:
Leuke subtiele verwijzing naar de Simpsons in deze aflevering!Vorige keer dat Mr Nigel-Murray d'r was zat er ook al een Simpson-verwijzing in. (Homer X-ray)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:08 schreef DaMart het volgende:
Leuke subtiele verwijzing naar de Simpsons in deze aflevering!Die vond ik ook leuk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hodgins: Mr. Nigel Murray is a genius.
Bones: We all are, except for Angela..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
187 tochquote:Op donderdag 1 april 2010 19:55 schreef Etcetera het volgende:
Bones is backWas een leuke aflevering
Ben benieuwd wat er op page 87 staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |