Maar dan nog, alles was een verzinsel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:27 schreef PeRi het volgende:
als je Bones nooit eerder gezien hebt, zal de finale idd niks aan zijn nee. Je mist alle woordgrapjes, details, karaktertrekjes en kan er geen verbanden mee leggen dan.
Hij had een hersentumor, is vorige week in het ziekenhuis beland en dit was de droom die hij had na de operatie toen hij in coma wasquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:37 schreef Symer het volgende:
[..]
Maar dan nog, alles was een verzinsel.
Was dit dan de eerste blik in Bones' gedachtewereld ofzo?
Lijkt me ook wel. Ik ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen, dan. Of hij heeft zijn geheugen in de eerste aflevering alweer terug, of het wordt de rode draad door het nieuwe seizoen, om Booth weer zijn geheugen terug te geven, of hem in ieder geval zijn leven opnieuw te laten vinden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
Zijn geheugen komt vast wel weer terug
quote:
Het is een serie hequote:Op zondag 17 mei 2009 09:28 schreef janimie het volgende:
een glaasje lijkwijn drinken vond ik erg grappig, kan me niet voorstellen dat die mensen er nix aan over gehad hebben
quote:FOX rolls them 'Bones' for two more seasons
May 16
In a move that surprised almost no one, FOX renewed mystery series "Bones" today.
But with the renewal comes an added bonus: Sources confirm the network has picked the show up for not just one, but two additional seasons.
The move gives fans two more years to wonder whether Temperance "Bones" Brennan and Seeley Booth will realize their mutual attraction. Of course, considering Booth's state at the end of the season finale, it may take two years to get back to that place.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BronIt's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Dat was idd een btje jammer. Maar damn wat waren ze adorable sampiesquote:Op donderdag 17 september 2009 12:57 schreef Etcetera het volgende:Booth
Beetje jammer dat hij op het laatste zo'n idiote screw up is
'Atta girl'
![]()
oh, cyndi lauper! hehequote:Op vrijdag 18 september 2009 23:01 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat was idd een btje jammer. Maar damn wat waren ze adorable sampies![]()
"My cards tell me this all works out eventually"![]()
en LMAO @ die blik die Bones werpt op Cyndi Lauper na die opmerking over dat het een compliment was. "Doesn't sound like one"![]()
Oeh en scruffy Booth
Volgens mij gingen ze weer wisselen dacht ik ergens gelezen te hebben. Hoop het wel want vond ze eigenlijk allemaal wel ontzettend grappig.quote:Op maandag 28 september 2009 19:57 schreef DaMart het volgende:
Zo, de eerste afleveringen van het nieuwe seizoen bekeken. Het ziet er weer goed uit.
En zou die assistent die nu toch kan blijven een vast personage worden, dat ze er zo de nadruk op leggen? Of blijven ze toch iedere week assistenten wisselen?
Booth is ziekquote:Bones has abruptly shut down production due to a possible outbreak of swine flu, the show’s creator, Hart Hanson, announced via Twitter.
“First time in Bones history we are shut down from production,” Hanson tweeted. “Damn swine flu! That’s gonna cut into Christmas hiatus.”
A show spokesperson confirms that among those sidelined is leading man David Boreanaz, although it’s unclear if he actually has the H1N1 bug. “David is out with the flu and the show shut down today since he was in every scene,” says the rep. “We hope to resume production tomorrow.”
Hanson later clarified via Twitter that “there is no indication that Boreanaz has swine flu. We expect him back tomorrow. I’m now going out to get swine flu myself in atonement.”
Get well soon, David (whatever it is that ails you)!
ze moeten het niet al te lang meer rekken vind ikquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:00 schreef Etcetera het volgende:
Ze was echt over the top he![]()
![]()
En jammer van het einde. Dat ze onderbroken werden bedoel ik
dat is waar, maar na 5 seizoenen mag er toch wel eens iets gebeuren wmbquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:22 schreef Jill-RMC het volgende:
Das ook wel een btje de charme he. Aan de ene kant heb je zo iets van dammit get it on! aan de andere kant is dan die spanning weg die er al 5 seizoenen is. Tis net de x-files.
Ik kom zo vaak mensen tegen in verschillende seriesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:47 schreef BlackSheep het volgende:
Wel grappig dat ze een badguy uit Angel in Bones ook weer de moordenaar laten spelen
idd, je hebt echt van die serie-acteurs, die komen in iedere serie wel een keer langsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kom zo vaak mensen tegen in verschillende seriesHet is bijna een sport om ze te herkennen
Dat heb ik vooral bij CSI heel erg. En vaak zijn ze dan ook meteen de moordenaarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:38 schreef sbientje het volgende:
[..]
idd, je hebt echt van die serie-acteurs, die komen in iedere serie wel een keer langs
En het miepje van Everwood als intern van Mercy.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:45 schreef Etcetera het volgende:
Oh en Grey's Anatomy zelf zat deze week de zus van Luke van Gilmore Girls
wat een aflevering ditquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:10 schreef Etcetera het volgende:
Nieuwe afleveringBooth die Sweets schopt onder de tafel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |