quote:Op zondag 18 mei 2008 18:31 schreef Marrije het volgende:
Ricardo zou ff een peuk halen, post bekijken en terug naar Amanda.
Ricardo tegen Huub: ik moet deze even snel lezen en daarna ben ik weer helemaal van jou
Jaap zat net in het kantoor ook post te lezen en beetje naar muziek te luisteren.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:26 schreef Smash-it het volgende:
Ricardo heeft Claire gesmst. Huub vertelt dat ze gister had gestapt in Tilburg met haar broers, iedereen die met haar op de foto wilde, moest voor Huub smsen.
R: Mijn broertje wil niet meer stemmen, omdat hij persé op Claire wilde stemmen.
H: Iedereen moet op Huub stemmen!!!
R: Jij hebt jongens van 17-20 achter je. Amanda de vrouwen. Jaap de studenten en Brian mannen en sportmensen enzo. Het is super divers.
Brian en Amanda liggen buiten in de tuin te babbelen.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:18 schreef Smash-it het volgende:
Jaap leest op alle gemak zijn post en luistert naar o.a. Lange Frans. Stream 3 en 4 ga ik no way un-muten.
Deze wil ik ook niemand onthouden:quote:Op zondag 18 mei 2008 18:20 schreef Leandra het volgende:
Brian en Amanda houden het aardig lang vol op de Japen bij de vijver....
Daar laat ik het maar even bij.. Enjoy!quote:Op zondag 18 mei 2008 18:01 schreef Dementor het volgende:
Brian: morgen als de agenda word opgemaakt staat vrijdag er niet eens meer op.
Dellie: nee?
Gelukkig zijn de sub-culturen: dichters/poëten, gitaristen, rapperts, heiligen etc. niet zo groot in aantal en niet zo sms-bereid....quote:Op zondag 18 mei 2008 18:26 schreef Smash-it het volgende:
R: Jij hebt jongens van 17-20 achter je. Amanda de vrouwen. Jaap de studenten en Brian mannen en sportmensen enzo. Het is super divers.
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:41 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Eenvoud regenereert determinanten.
omdat Ricardo weer terug is?quote:Op zondag 18 mei 2008 18:45 schreef Ziet het volgende:
weten we al waarom ze een uur geleden in pak moesten?
en ligt jaap nog altijd in de sauna?
dat wel maar dan ook nog zo easy kunnen typen vind ik wel opvallendquote:Op zondag 18 mei 2008 18:49 schreef Kinga het volgende:
wist niet dat een bureaustoel zo ver naar achteren kon hellen
WAT?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!quote:Op zondag 18 mei 2008 18:51 schreef Kinga het volgende:
Huub aan de alcohol!!!!!
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:52 schreef Py het volgende:
Ricardo: nog 4 dagen jullie troep opruimen en dan mogen jullie mamaas het weer overnemen
GMTAquote:Op zondag 18 mei 2008 18:52 schreef Marrije het volgende:
Ricardo: nog 4 dagen jullie troep opruimen en daarna mogen jullie mama's het overnemen
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:41 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Eenvoud regenereert determinanten.
Idd, mijn mond viel ook al open, ik ben met 20 euro klaar hoorquote:Op zondag 18 mei 2008 19:05 schreef Smash-it het volgende:
H: Ik kan gerust 1000 euro op een avond verbrassen. Een beetje heerlijkheid erbij, dan gaat het hard hoor.
Ik ben bij deze dom en naief, hoe doe je dat??
Ik neem aan dat hij met heerlijkheid prostituees bedoeld?quote:Op zondag 18 mei 2008 19:05 schreef Smash-it het volgende:
H: Ik kan gerust 1000 euro op een avond verbrassen. Een beetje heerlijkheid erbij, dan gaat het hard hoor.
Hij legt het net uit, taxi erheen, cocktails, terrasje, uit eten, kroegen, nachttenten, taxi terugquote:Op zondag 18 mei 2008 19:05 schreef Smash-it het volgende:
Ach dat hebben we hier al eens nagerekend en zijn toen tot de conclusie gekomen dat Hupert nogal hard kan zuipen/snuiven/slikken etc ofwel heel hard uit zijn duim kan zuigen.....quote:Op zondag 18 mei 2008 19:05 schreef Smash-it het volgende:
Goed mogelijk en niks mis mee maar wel met de totaaluitgave, jemig wat een bedrag.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij met heerlijkheid prostituees bedoeld?
Jeetje, wat voor mensen zouden dat zijn. En toch denk ik dat ze niet zo erg (dom) als Brian of Amanda fans kunnen zijn... nee toch?quote:Op zondag 18 mei 2008 18:57 schreef Py het volgende:
Ricardo heeft aanbiedingen gekregen om een site voor hem te maken. Hij wil wel contact met zijn fans blijven houden en dat er een plekje voor ze is.
Haha, ook student?quote:Op zondag 18 mei 2008 19:06 schreef L0t.. het volgende:
Idd, mijn mond viel ook al open, ik ben met 20 euro klaar hoor
Yep, goede mogelijkheid en kan mij goed voorstellen.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:09 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ach dat hebben we hier al eens nagerekend en zijn toen tot de conclusie gekomen dat Hupert nogal hard kan zuipen/snuiven/slikken etc ofwel heel hard uit zijn duim kan zuigen.....
Ik ga zelf voor optie 2.
Nope, cocaine. En als je je inderdaad met de taxi vanuit oldenzaalquote:Op zondag 18 mei 2008 19:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij met heerlijkheid prostituees bedoeld?
op wat wildere avonden gaat er al snel 100 euro doorheen, gewone uitgaansavondjes ongeveer 50 en avondje biertjes doen euro'tje of 30.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:07 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hij legt het net uit, taxi erheen, cocktails, terrasje, uit eten, kroegen, nachttenten, taxi terug![]()
Ik blijf maar dom en naief, kan heerlijk genieten met bv. 30 euro, fiets heen met vriend, hele avond pret en fiets terug.
Ik gok erop dat 'heerlijkheid' coke of een blowtje is.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:09 schreef Kaat38 het volgende:
Goed mogelijk en niks mis mee maar wel met de totaaluitgave, jemig wat een bedrag.
misschien moeten de uitslagen nog verwerkt worden en hebben ze dus gewoon ff 5 min. geduld nodig!quote:Op zondag 18 mei 2008 19:13 schreef Lady-night het volgende:
Dit las ik op VOL:
SMS niet naar 3040 waarin ze vragen om te laten weten wie niet DE GOUDEN KOOI mag winnen doe het niet is geldklopperij>
We hebben bewust met 5 mensen daar naartoe gesms't om te zien of het eerlijk verliep, dus niet.
We hebben ieder 20 smsjes verstuurd dat zijn er 100 bijelkaar de poll bleef hetzelfde als volgt.
Huub 78
Brian 13
Jaap 5
SMS niet naar 3040
Wij zullen bij KPN de lijsten opvragen wij hebben alles opgeslagen en zullen RTL hiermee confronteren
Het word steeds gekker.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:13 schreef Lady-night het volgende:
Dit las ik op VOL:
SMS niet naar 3040 waarin ze vragen om te laten weten wie niet DE GOUDEN KOOI mag winnen doe het niet is geldklopperij>
We hebben bewust met 5 mensen daar naartoe gesms't om te zien of het eerlijk verliep, dus niet.
We hebben ieder 20 smsjes verstuurd dat zijn er 100 bijelkaar de poll bleef hetzelfde als volgt.
Huub 78
Brian 13
Jaap 5
SMS niet naar 3040
Wij zullen bij KPN de lijsten opvragen wij hebben alles opgeslagen en zullen RTL hiermee confronteren
Klopt en netjes dat Vol dat neerzet!quote:Op zondag 18 mei 2008 19:13 schreef Lady-night het volgende:
Dit las ik op VOL:
Huub 78
Brian 13
Jaap 5
SMS niet naar 3040
Dat is ook een goede mogelijkheidquote:Op zondag 18 mei 2008 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik gok erop dat 'heerlijkheid' coke of een blowtje is.
Brian en Amanda hebben al uren tv gemaakt op de nieuwe steiger met als onderwerp......vul maar in.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:09 schreef RSie het volgende:
waar zijn B&A trouwens?
het is in die villa nog saaier dan het bij mij thuis is op dit moment!
Ik zou het maar geloven, was een paar weken terug ook: stem je op Huub en kreeg je een bedankje van brian.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het word steeds gekker.
Ik ga het straks nog geloven ook.
Niets bekend. We kregen vanmiddag even hoop toen ze allemaal hun nette kleren aan moesten doen, maar er gebeurde niets. Ben het met je eens hoor: ze laten het (uitgezonderd de finale) uitgaan als een nachtkaars.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:13 schreef akveor het volgende:
'navond... staat er nog wat op het programma vanavond?
Wat een anti-climax deze laatste 2 weken.... het is gewoon te stumperig voor woorden.
Wat een corrupte kutbende.
Yep. Ik begrijp sowieso niet waar dat anti stemmen over gaat, je bent toch gek als je daarop reageert?quote:Op zondag 18 mei 2008 19:15 schreef Kaat38 het volgende:
Klopt en netjes dat Vol dat neerzet!
Wie wil stemmen, bellen!
nee hoor deze uitslag was vorige week vrijdag ook al zo.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:15 schreef RSie het volgende:
[..]
misschien moeten de uitslagen nog verwerkt worden en hebben ze dus gewoon ff 5 min. geduld nodig!
Iedereen in Nederland en Belgie kotst haar uit, dan maar naar LA. Wat ze daar gaat doen, I dunno.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:18 schreef Smash-it het volgende:
Gaat over Selene, dat ze naar LA gaat ofzo? Wie zit daar nou op haar te wachten?
http://www.bangbrosonline.com/quote:Op zondag 18 mei 2008 19:18 schreef Smash-it het volgende:
Gaat over Selene, dat ze naar LA gaat ofzo? Wie zit daar nou op haar te wachten?
Precies dus gewoon bellen naar je favoriet en laat dat sms gezeik maar los.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep. Ik begrijp sowieso niet waar dat anti stemmen over gaat, je bent toch gek als je daarop reageert?
Hahahaha, ik heb niet eens op enter here geklikt, de hoofdpagina zegt genoeg! Niveautje eeeeeeeh.....wie weet een mooie omschrijvingquote:Op zondag 18 mei 2008 19:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
http://www.bangbrosonline.com/
Deze club.
Haha, ik durfde ook niet te klikken. Maar het idee is zeer duidelijk!quote:Op zondag 18 mei 2008 19:23 schreef Kaat38 het volgende:
Hahahaha, ik heb niet eens op enter here geklikt, de hoofdpagina zegt genoeg! Niveautje eeeeeeeh.....wie weet een mooie omschrijving
In tegenstelling tot FOK.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:13 schreef akveor het volgende:
'navond... staat er nog wat op het programma vanavond?
Wat een anti-climax deze laatste 2 weken.... het is gewoon te stumperig voor woorden.
Wat een corrupte kutbende.
Ik wil het niet visualiseren geloof ikquote:Op zondag 18 mei 2008 19:21 schreef Smash-it het volgende:
R: Hebben jullie nog gekiddieekiddied?
B: Jaaaa.. was heurrrrlijk, toch Aman?
A: Jaa..
B: Once you pop, you can't stop.
Ergens niet op reageren betekend niet direct accepteren.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In tegenstelling tot FOK.![]()
Ik heb de indruk dat voor en tegenstanders van deze of gene elkaars posts steeds beter accepteren.![]()
Zag er eignlijk best wel gezellig uit vandaag
Leuke carriere heeft Selene, gaat echt omhoog.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:25 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, ik durfde ook niet te klikken. Maar het idee is zeer duidelijk!
Zielig volk inderdaad.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:27 schreef beequeen het volgende:
Het is toch niet te geloven, die ratten koken dus echt alleen voor zichzelf, goor aso volk. Huub zit op de bank en mag toekijken.
Ja O.K., maar het oogde in ieder geval prettig.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ergens niet op reageren betekend niet direct accepteren.
Jeweets.
Dat meen je toch niet? Het enige wat hem interesseert is wat Claire voor Huub kan betekenen buiten, meer niet.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:27 schreef Smash-it het volgende:
H in gesprek met B&A over C. B lijkt oprecht wel geinteresseerd in zijn vraagstelling.
...en gierigquote:Op zondag 18 mei 2008 19:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zielig volk inderdaad.
Beetje niveau pauper.
Hahaha.. keer duizend ja!quote:Op zondag 18 mei 2008 19:28 schreef Dementor het volgende:
Beetje niveau pauper.
gelukkig heeft mikey geen last van aanpassings problemen buiten de kooi!quote:Op zondag 18 mei 2008 19:30 schreef Kaat38 het volgende:
micky ook smst.
reactie van Mikey bij iemand
mike dgk (493)
10 mei, 00:33
TOP GOZER EN DIANA IK HEB OOLKM EEN GROOT CAMPANJE GESTART BEN EEN BEETJE DRONKE DUS LET NIET OP MIJN TEXST MAAR BRIAN GAAT WINEN IK HEB AL 11 DUIZEN SMS DUS EN KOMEN ER NOG 14 DUZEND BIJ
reactie van zijn zus bij Mikey
Natasja (89)
gisteren, 16:33
he broer.
heb jij het weekend van 20/21 juni wat???
dan geef ik me feestje jij komt dan ook he
neem je kimberley ook mee dan
want dan zie ik haar eindelijk in het echie jullie kunnen hier wel overnachten
dikke kus
je zusje
Die Mikey toch. Zijn nieuwe werk bestaat dus uit het ronselen van mensen die op Brian willen stemmen.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:30 schreef Kaat38 het volgende:
micky ook smst.
reactie van Mikey bij iemand
mike dgk (493)
10 mei, 00:33
TOP GOZER EN DIANA IK HEB OOLKM EEN GROOT CAMPANJE GESTART BEN EEN BEETJE DRONKE DUS LET NIET OP MIJN TEXST MAAR BRIAN GAAT WINEN IK HEB AL 11 DUIZEN SMS DUS EN KOMEN ER NOG 14 DUZEND BIJ
Huub heeft gezegd: Ze bepalen de winnaar niet maar wel degene die niet kan winnen. Het heeft er alle schijn van.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:30 schreef JEEtjuuh het volgende:
[ afbeelding ]
vorige week kropen deze 2 nog in jaap zijn reet het is echt duidelijk dat de halve finale script is geweest .
Waaron zien ze Jaap niet meer staan en waarom roepen ze de andere ook niet voor eten , hoe onbeschoft die 2 zijn nou volgende week eten ze weer gewoon hoh gehakt
Jouw usericoonquote:Op zondag 18 mei 2008 19:36 schreef akveor het volgende:
Huub heeft gezegd: Ze bepalen de winnaar niet maar wel degene die niet kan winnen. Het heeft er alle schijn van.
Die gaan ze ook echt gevenquote:Op zondag 18 mei 2008 19:13 schreef Lady-night het volgende:
Dit las ik op VOL:
SMS niet naar ---bladiebla-----
die gast heeft geloof ik 4 dagen op de vuilniswagen gezeten en daarna liep het al fout.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:32 schreef cindy10 het volgende:
[..]
gelukkig heeft mikey geen last van aanpassings problemen buiten de kooi!
toch knap dat hij direct zn oude leventje van zuiplap weer op gepakt heeft
en daar kan RAT niks van zeggen, want die heeft zelf ook geen tafelmanierenquote:Op zondag 18 mei 2008 19:31 schreef SIRA het volgende:
En weer met de hand voor de mond eten.
Dat mokkel propt d'r mond toch gewoon veels te vol.. varken![]()
[ afbeelding ]
Hahahaha, ook aan het checken?quote:Op zondag 18 mei 2008 19:39 schreef Smash-it het volgende:
R: Huub, kan jij snel uit je hoofd 860 delen door 94
H: 9 komma nogwat..
Even checken met mijn rekenmachine: 9,15
Huub kan alles!!!!
Het waren speklapjes , kun je nagaan. Eigenlijk mag Huub dankbaar zijn dat hij niet "mee mocht eten".quote:Op zondag 18 mei 2008 19:33 schreef Verida het volgende:
het vlees was niet lekker zeker, Brian loopt na een paar happen van tafel en amanda flikkert nu ook de helft weg.
Dus ossenhaas kun je echt verpesten...
als je een speklapje weet te verpesten.....moet je een keukenverbod krijgenquote:Op zondag 18 mei 2008 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het waren speklapjes , kun je nagaan. Eigenlijk mag Huub dankbaar zijn dat hij niet "mee mocht eten".
Ga bij mijn buurtkroegje op het terras van het zonnetje en een roseetje genieten, tot straks.
Huub zegt altijd Top aan het eind van een goed gesprek!quote:Op zondag 18 mei 2008 19:44 schreef Smash-it het volgende:
H: na de finale kom ik met heel veel plezier een keer bij jou trainen, als dat mag
Sensei: geen probleem, heel leuk!
H: Top!
heerlijk deze man Lucien je bent top .quote:Op zondag 18 mei 2008 19:43 schreef akveor het volgende:
De sensei vond het ook een laffe daad om iemand die 13 kilo lichter is uit te dagen. Daarnaast meer dan anderhalf jaar ervaring. Hij haalde ook die natrap aan van Brian dus heeft begrip voor Huub;s beslissing. Sensei zegt ook dat Hans Nijmna zo kwaad was dat hij op het punt stond ui te halen...
quote:Op zondag 18 mei 2008 19:43 schreef Dementor het volgende:
Kunnen we geen smsjes sturen voor de Sensei?
Weet je wat ik nog steeds niet begrijp? Waarom die hele meute kickboksers naar DGK kwam, wat was daar de reden voor? Om te kijken naar een potje sparren?quote:Op zondag 18 mei 2008 19:43 schreef akveor het volgende:
De sensei vond het ook een laffe daad om iemand die 13 kilo lichter is uit te dagen. Daarnaast meer dan anderhalf jaar ervaring. Hij haalde ook die natrap aan van Brian dus heeft begrip voor Huub;s beslissing. Sensei zegt ook dat Hans Nijmna zo kwaad was dat hij op het punt stond ui te halen...
Iemand die 13 kilo lichter is, amper spiermassa heeft en net 2 dagen getrained heeft zonder ook maar conditie op te bouwen naar de 7e hemel te slaan, dat is de sport volgens die gasten daar snap je?quote:Op zondag 18 mei 2008 19:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Weet je wat ik nog steeds niet begrijp? Waarom die hele meute kickboksers naar DGK kwam, wat was daar de reden voor? Om te kijken naar een potje sparren?
Ben benieuwd of beide telefoon gesprekken de uitzending halen... Die van HN en Sensei.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:42 schreef Deisyy het volgende:
Huub zijn trainer vond het eerst niet leuk dat Huub het vechten niet door liet gaan, maar hij vindt het nu een goede beslissing en de scheids ook.
De trainer zegt ook nog dat hij het een laffe daad van Brian vond dat hij Yuri een trap na heeft gegeven.
gelijk heeftiequote:Op zondag 18 mei 2008 19:46 schreef Smash-it het volgende:
H: Ik zit hier op DGK te winnen en niet om een sparwedstrijd te winnen
Mag ik mee, ben gek op roseetjes!quote:Op zondag 18 mei 2008 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het waren speklapjes , kun je nagaan. Eigenlijk mag Huub dankbaar zijn dat hij niet "mee mocht eten".
Ga bij mijn buurtkroegje op het terras van het zonnetje en een roseetje genieten, tot straks.
Edt: I love Mr. Miyagi.![]()
Ja, Amanda begon daar vandaag ook nog over.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Weet je wat ik nog steeds niet begrijp? Waarom die hele meute kickboksers naar DGK kwam, wat was daar de reden voor? Om te kijken naar een potje sparren?
O, om toe te kijken en te genieten van een openbare terechtstelling? Ja, nu begrijp ik het: geweldige sportmensen, ze hebben echt een visitekaartje afgegeven hoor voor het kickboksen, topquote:Op zondag 18 mei 2008 19:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Iemand die 13 kilo lichter is, amper spiermassa heeft en net 2 dagen getrained heeft zonder ook maar conditie op te bouwen naar de 7e hemel te slaan, dat is de sport volgens die gasten daar snap je?
volgens mij is jaap een emotie eter,dus met de finale in zicht...mogen ze alles wel achter slot en grendel gooien. (die is in staat het meubilair nog op te vreten)quote:Op zondag 18 mei 2008 19:51 schreef Dementor het volgende:
Jaap begint aan zo'n bak Hertog ijs, die kerel is echt gestoord.
Met andere woorden, H je bent te slechtquote:Op zondag 18 mei 2008 19:47 schreef Smash-it het volgende:
H: Jaap, schaken?
J: Nee
H: Waarom niet?
J: Ik schaak al op de computer, vind ik leuker..
Nee man, dat ijs is lekker!quote:Op zondag 18 mei 2008 19:51 schreef Dementor het volgende:
Jaap begint aan zo'n bak Hertog ijs, die kerel is echt gestoord.
ik ben ze echt gaan zien als grote sportmensen! en heullll geen criminelen hoor!quote:Op zondag 18 mei 2008 19:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, om toe te kijken en te genieten van een openbare terechtstelling? Ja, nu begrijp ik het: geweldige sportmensen, ze hebben echt een visitekaartje afgegeven hoor voor het kickboksen, top
Als Brian nu had gezegd wanneer dat sparren was... dan had ie het eventueel kunnne afzeggen (waarschijnlijk had Huub dat ook niet gedaan maar toch) dan was hier vrij defintief geweest. Nu wist ie pas een half uurtje voor aanvang. Dus ook dat kan Brian niet in Huub's schoenen schuiven. Had ie maar de datum moeten zeggen wanneer het plaats vond.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:50 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ja, Amanda begon daar vandaag ook nog over.
Dat Huub al die mensen had laten komen.
(terwijl het Huub niet was, die ze allemaal opgetrommeld heeft, maar goed)
Maar er waren behalve de trainers nog veel meer mensen die er in principe niet bij moesten zijn.
Wat is het toch een stomme griet, Huub kent heel die wereld van het kickboksen niet, alsof hij die mensen gebeld heeftquote:Op zondag 18 mei 2008 19:50 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ja, Amanda begon daar vandaag ook nog over.
Dat Huub al die mensen had laten komen.
(terwijl het Huub niet was, die ze allemaal opgetrommeld heeft, maar goed)
Maar er waren behalve de trainers nog veel meer mensen die er in principe niet bij moesten zijn.
Ik leen m even van je hoor Akveor!quote:Op zondag 18 mei 2008 19:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Brian nu had gezegd wanneer dat sparren was... dan had ie het eventueel kunnne afzeggen (waarschijnlijk had Huub dat ook niet gedaan maar toch) dan was hier vrij defintief geweest. Nu wist ie pas een half uurtje voor aanvang. Dus ook dat kan Brian niet in Huub's schoenen schuiven. Had ie maar de datum moeten zeggen wanneer het plaats vond.
Mn laatste avatar-wissel.........quote:
Mr. Miyagi.... is een echte topperquote:Op zondag 18 mei 2008 19:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, om toe te kijken en te genieten van een openbare terechtstelling? Ja, nu begrijp ik het: geweldige sportmensen, ze hebben echt een visitekaartje afgegeven hoor voor het kickboksen, top
'quote:Op zondag 18 mei 2008 19:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Brian nu had gezegd wanneer dat sparren was... dan had ie het eventueel kunnne afzeggen (waarschijnlijk had Huub dat ook niet gedaan maar toch) dan was hier vrij defintief geweest. Nu wist ie pas een half uurtje voor aanvang. Dus ook dat kan Brian niet in Huub's schoenen schuiven. Had ie maar de datum moeten zeggen wanneer het plaats vond.
Vroeger heel vaak, daarna vol en nu komt Nowlive erboven uit.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:08 schreef Smash-it het volgende:
H: Nowlive de gekste!
R: Ja maar ook degoudenkooi.nl is vet actief
Je hoort ze eigelijk nooit over Fok! he?
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:07 schreef Solidius het volgende:
Huub: "Het gaat wel om m'n gezondheid.. <kuch>"
eerst wel, maar likkende lassie heeft niet echt reclame gemaaktquote:Op zondag 18 mei 2008 20:08 schreef Smash-it het volgende:
H: Nowlive de gekste!
R: Ja maar ook degoudenkooi.nl is vet actief
Je hoort ze eigelijk nooit over Fok! he?
Als dat zo was dan was ze toch voor de geldkoffer gegaan? Dan waren de stemmen voor Amanda naar Brian gegaan en heeft Brian een grotere kans om te winnen.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:12 schreef Smash-it het volgende:
H: Ik zag in de halve finale maar 3 mensen die wilden winnen
R: Aman wil ook winnen
H: Ze heeft liever dat Brian wint..
Nu Amanda er nog in zit, vormt ze een echte bedreiging voor Brian, qua stemmen.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:12 schreef Smash-it het volgende:
H: Ik zag in de halve finale maar 3 mensen die wilden winnen
R: Aman wil ook winnen
H: Ze heeft liever dat Brian wint..
Het is niet de fout van Brian, die wist ook niet precies wanneer het doorging. De FEBO, met hun 'verassingseffect' dat zijn de schuldigen.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat was inderdaad logischer geweest.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als dat zo was dan was ze toch voor de geldkoffer gegaan? Dan waren de stemmen voor Amanda naar Brian gegaan en heeft Brian een grotere kans om te winnen.
En hij verzamelt vast ook vlinders..quote:Op zondag 18 mei 2008 20:18 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Het is niet de fout van Brian, die wist ook niet precies wanneer het doorging. De FEBO, met hun 'verassingseffect' dat zijn de schuldigen.
Bovendien was het Hans die Brian opjakkerde en hem die waanzin van 'ga maar voluit' in zijn hoofd praatte. Brian wilde niet vol op Huub gaan maar hem alleen een beetje uitdagen door uit te wijken en kleine plaagstootjes uit te delen.
Ja, want Bwain is meer van de "grappenderwijs"quote:Op zondag 18 mei 2008 20:18 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Het is niet de fout van Brian, die wist ook niet precies wanneer het doorging. De FEBO, met hun 'verassingseffect' dat zijn de schuldigen.
Bovendien was het Hans die Brian opjakkerde en hem die waanzin van 'ga maar voluit' in zijn hoofd praatte. Brian wilde niet vol op Huub gaan maar hem alleen een beetje uitdagen door uit te wijken en kleine plaagstootjes uit te delen.
Neee! Precies goed, hoe mannelijker hoe beterquote:Op zondag 18 mei 2008 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet te mannelijk, te donker, te dreigend?
Ik durf te wedden dat het een jongetje was die heel langzaam de vleugeltjes van vlindertjes af zat te trekken.quote:
Jaap durft zich nooit echt ergens over uit te laten, hij zou liever eerst even bellen naar de Febo voor hij antwoord geeft op een vraag over zo'n heikel onderwerp , maar hij ontlokt Huub wel uitspraken. En Huub geeft gewoon weer eerlijk antwoord...zuchtquote:Op zondag 18 mei 2008 20:19 schreef L0t.. het volgende:
Jaap heeft respect voor elk geloof. Huub: ook voor Osama Bin Laden? Jaap: Ja
Hehehe. Ik denk dat ik die met een donkerrode achtergrond mooier vind, maar dan ben ik mijn oranje kwijt.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Neee! Precies goed, hoe mannelijker hoe beter
Helemaal COOOOOOL!quote:Op zondag 18 mei 2008 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet te mannelijk, te donker, te dreigend?
Ja, Brian was van plan om met veel humor te gaan vechten..........quote:Op zondag 18 mei 2008 20:18 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Amanda noemt de dingen toch anders dan de meeste mensen:quote:Op zondag 18 mei 2008 20:21 schreef schatje het volgende:
Amanda noemt de buikpijn die ze krijgt door het anaal en vervolgens vaginaal uitwonen door Brian nu een buikgriepje.
Had je anders verwacht.Minimale bezetting achter,bespaart weer geld en de mensen bellen zich nu blauw.Er moet nu niks meer ,dus geven ze hun een film.Het is denk gewoon over.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:22 schreef Dementor het volgende:
De laatste zondag en wat bedenken ze, film kijken and thats it.
Fucked up zonde gewoon.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Had je anders verwacht.Minimale bezetting achter,bespaart weer geld en de mensen bellen zich nu blauw.Er moet nu niks meer ,dus geven ze hun een film.Het is denk gewoon over.
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:28 schreef Johnny_Berra het volgende:
* elk vrouwspersoon dat haar niet uitscheldt noemt ze vriendin
Daarom had Brian ook beter kunnen vertrekken... denk dat Jaap daar nog wel wat stemmen weg kan halen. Probleem is dat de Amanda stemmers over kunnen lopen naar Brian. Maar waar moeten Jaap en Huub stemmen weghalen? Zij kunnen slechts hopen dat hun achterban massal gaat SMS-en. Al met al is die stemmingsronde gewoon ruk.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Nu Amanda er nog in zit, vormt ze een echte bedreiging voor Brian, qua stemmen.
A zou er zomaar voor kunnen zorgen dat B te weinig stemmen krijgt.
Vele van hun fans zien ze als het ideale stelletje..........Amanda weg, had Brian veeeeeeel meer stemmen opgeleverd!
Je zou er bijna een pagina bij Wikipedia mee kunnen vullen zeg maarquote:Op zondag 18 mei 2008 20:28 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Amanda noemt de dingen toch anders dan de meeste mensen:
* dat wijf wat nooit opneemt als ze belt noemt ze moeder
* die gek met anale fixatie noemt ze vriend
* etc etc
Alles is zonde.Brian heeft amper tegengas gehad en maar wijs doen over zijn zelfbeheersing.Iedereen die tegen hem was ,moest wegblijven en alleen de mee lullers mochten blijven komen.Hij is het vaakst weggeweest,had steeds bezoek en alles mocht niet tegen hem.Zo kan ik er ook heel lang zitten.En dat moet de winnaar worden bahquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Amanda_Balkquote:Op zondag 18 mei 2008 20:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Je zou er bijna een pagina bij Wikipedia mee kunnen vullen zeg maar
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:25 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ] De Kraai belt met De Drie Navels.........................
http://www.evilshare.com/ebfd0edc-7657-102b-a14f-000b6aa2a5f8
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Amanda_Balk
Ga je gang!
Ik heb haar hier neergezet en van het 1 kwam het ander.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nasal_voice
[..]
* etc etc
Ze kan beter haar Brian probleem doorbellen maar daar zit Flens natuurlijk niet op te wachten.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:35 schreef Dementor het volgende:
Dellie gaat nu pas haar toilet probleem doorbellen naar achter.
Komt er actie van Groep Peter6000.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb net op Amanda gestemd en krijg een sms-je terug met "Bedankt voor uw stem, groetjes van Huub".
Het is gewoon één grote corrupte bende.![]()
Maar is ga de lijsten opvragen bij de telefooncentrale, ik heb al een mail gestuurd.
ER KOMT AKTIE.![]()
![]()
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb net op Amanda gestemd en krijg een sms-je terug met "Bedankt voor uw stem, groetjes van Huub".
Maar is ga de lijsten opvragen bij de telefooncentrale, ik heb al een mail gestuurd.
ER KOMT AKTIE.![]()
![]()
Ik heb alleen deze nog staan, maar weet niet precies meer of tiequote:Op zondag 18 mei 2008 20:34 schreef akveor het volgende:
Heb je toevalllig ook die van Huub en Claire van vandaag?
* etc etc
Dellie is voor Brian besteld en moet het tot het einde volhouden, daarom komt die moeder ook niet in beeld.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kan beter haar Brian probleem doorbellen maar daar zit Flens natuurlijk niet op te wachten.
Alweer een film?
ER KOMT AKTIE.![]()
![]()
Kijk maar uit. Als die al zijn andere persoonlijkheden er bij gaat halen, dan is die met een grote groep hoorquote:Op zondag 18 mei 2008 20:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Komt er actie van Groep Peter6000.
Peter6000 en de man in de spiegel?
En áls ze naar de dokter gaat kan de dokter alleen maar symptoombestrijding doen, de échte oorzaak kan hij niet aanpakken, want Brian gaat gewoon door met afwisselend achter-en voordeurtje te gebruiken.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dellie is voor Brian besteld en moet het tot het einde volhouden, daarom komt die moeder ook niet in beeld.
Die heeft immers afgesproken, Dellie die jongen met die krullen en dat rare taaltje moet je platneuken tot het einde van de show, als je mij dan weer ziet kom ik je ophalen eerder niet.
En Dellie deed wat haar opgedragen werd.
Als ik meer dan 10x bel komt die jongen in jou avatar dan NIET mijn fiets stelen?quote:Op zondag 18 mei 2008 20:42 schreef RSie het volgende:
Ik heb ook maar een nieuwe Avatar geupload, Tsja, de Brian fans moeten niet overgeslagen worden natuurlijk!
Arafat is doodquote:Op zondag 18 mei 2008 20:42 schreef RSie het volgende:
Ik heb ook maar een nieuwe Avatar geupload, Tsja, de Brian fans moeten niet overgeslagen worden natuurlijk!
Die is van gisteren maar toch bedankt.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze nog staan, maar weet niet precies meer of tie
van gisteren of vandaag was.....
http://www.evilshare.com/d3532db0-7659-102b-8d56-00a0c993e9d6
Het is toch helemaal van de zotte om Brain de schuld te geven van het niet door gaan met sparren. De enige die daar verantwoordelijk voor is, is Glupert. Dat hij niet wil sparren met Brain is zijn goed recht en alleen maar verstandig. Maar dit had hij ruim van te voren ook zelf kunnen weten. Huub wilde zoals gewoonlijk alleen de aandacht weer aan ziin kant hebben, door nee te zeggen op het laatst moment. En dat liep net even anders uit dan Glupert verwacht had......quote:Op zondag 18 mei 2008 20:18 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Dellie doet wat haar moeder al jaren doet, de hoer spelen. Ons kent ons.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:40 schreef Dementor het volgende:
Dellie is voor Brian besteld en moet het tot het einde volhouden, daarom komt die moeder ook niet in beeld.
Die heeft immers afgesproken, Dellie die jongen met die krullen en dat rare taaltje moet je platneuken tot het einde van de show, als je mij dan weer ziet kom ik je ophalen eerder niet.
En Dellie deed wat haar opgedragen werd.
Voer voor wilders...quote:Op zondag 18 mei 2008 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
ER KOMT AKTIE.![]()
![]()
Gewoon dat nummer bellen en alles komt goed.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:42 schreef RSie het volgende:
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:42 schreef RSie het volgende:
Oh fuck wat heb ik gedaan..............quote:Op zondag 18 mei 2008 20:42 schreef RSie het volgende:
stelen zal die nooit doen! je weet toch dat ie daarvoor andere mensen inzet en buiten schot blijft!quote:Op zondag 18 mei 2008 20:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als ik meer dan 10x bel komt die jongen in jou avatar dan NIET mijn fiets stelen?
sorry, ik moet jou nog even bedanken voor het maken van deze prachtAva.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh fuck wat heb ik gedaan..............
De arme snol denkt dat ze stuk gaat..........kapot?quote:Op zondag 18 mei 2008 20:48 schreef STAP01 het volgende:
De arme snol wil naar het ziekenhuis! Voor dr buikiepijn.
ER KOMT AKTIE.![]()
![]()
Halootjes, SMS bundels mogen toch niet of is dat weer iets anders?quote:Op zondag 18 mei 2008 20:49 schreef Dementor het volgende:
Brian heeft weer een idee, hij wil een dame bellen die in een vodaphone winkel werkt en volgens hem het beste abo heeft om eindeloos te smsen.
Je bent een rat of je bent het niet.
Tot aan jouw post toe werd in het hele draadje iedereen netjes bij de naam genoemd.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:45 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het is toch helemaal van de zotte om Brain de schuld te geven van het niet door gaan met sparren. De enige die daar verantwoordelijk voor is, is Glupert. Dat hij niet wil sparren met Brain is zijn goed recht en alleen maar verstandig. Maar dit had hij ruim van te voren ook zelf kunnen weten. Huub wilde zoals gewoonlijk alleen de aandacht weer aan ziin kant hebben, door nee te zeggen op het laatst moment. En dat liep net even anders uit dan Glupert verwacht had......
Bundels mogen wel, maar je mag niet als een gek 500 smsjes per keer versturen.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Halootjes, SMS bundels mogen toch niet of is dat weer iets anders?
Misschien kan ze dan meteen door naar de tandartsquote:Op zondag 18 mei 2008 20:52 schreef Dark het volgende:
Amanda moet ff naar achteren.........ff lekker aandacht bijtanken en krokodillen tranen janken!
Ik zeg, laat die ambulance maar komen!
She has PAAZ 'ed that stage allready.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:52 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben weer zo zielig...Ik moet naar het ziekenhuis..(afdeling:PAAZ)
Daar heb je toch geen ene moer aan.... SMS bundels gelden niet voor betaalnummers. Daar betaal in dit geval (5656) gewoon altijd 0,60 euro. Misschien dat Brian eens wat info kan halen bij onze voormalige telefoonverkoper.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:49 schreef Dementor het volgende:
Brian heeft weer een idee, hij wil een dame bellen die in een vodaphone winkel werkt en volgens hem het beste abo heeft om eindeloos te smsen.
Je bent een rat of je bent het niet.
En een pruik...quote:Op zondag 18 mei 2008 20:55 schreef Dark het volgende:
Amanda mag naar de dokter, ze gaat nu even liggen, met een kruik!
Bizar he hoe Brian Kubatz met het lichaam van zijn vriendin omgaat?quote:Op zondag 18 mei 2008 20:56 schreef schatje het volgende:
Die rat weet ook wel dat het door zijn gestamp komt, maar houdt zich van de domme.
![]()
![]()
Jaja buikgriep en Brian er maar in rampestampen vanmorgen.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:55 schreef Dark het volgende:
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Misschien kan ze dan meteen door naar de tandarts
Alleen een half jaar te laat.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
Arme Amanda.
Ik denk dat er wel degelijk iets aan de hand is met haar.
Goed dat er een dokter naar gaat kijken.
ligt heus niet alleen aan brian en zijn stampert!, een douche erdoorheen zo af en toe kan ook geen kwaad!!quote:Op zondag 18 mei 2008 20:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaja buikgriep en Brian er maar in rampestampen vanmorgen.![]()
Als de arts niets weet van onhygiënische anale sex..........kan hij niets voor haar doen..........quote:Op zondag 18 mei 2008 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
Arme Amanda.
Ik heb nu al medelijden met het ongeboren kind.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:59 schreef cindy10 het volgende:
wie weet is dellie wel zwanger,en trapt die para baby nu al haar binnenboeltje aan gort?
Het is niet toegestaan om te stemmen door middel van het gebruik van bel- en/of SMSbundels, of door het gebruik van vergelijkbare methoden te pogen de uitslag van het Programma te beïnvloeden.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:54 schreef Dementor het volgende:
Bundels mogen wel, maar je mag niet als een gek 500 smsjes per keer versturen.
Wel 500 tot 22 mei maar niet binnen een minuut.
Als ik het goed heb begrepen, ach dan stel je de computertijd toch iets ruimer in.![]()
Kenny doet het wel voor.
Tuurlijk weten ze dat, ze kiezen ervoor om er niets over te zeggen, Brian heeft dit nódig, en het draait om Brian, dat weten we toch?quote:Op zondag 18 mei 2008 20:54 schreef Dark het volgende:
Zouden de buren ook weten over hygiéne bij gebruik van de achterdeur en welke gevolgen dit kan hebben?
Afvoeren in een dwangbuis.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:55 schreef Dark het volgende:
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Tot aan jouw post toe werd in het hele draadje iedereen netjes bij de naam genoemd.
![]()
![]()
Het kan van alles zijn.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Als de arts niets weet van onhygiënische anale sex..........kan hij niets voor haar doen..........
Ben benieuwd of ze dan tegen de dokter gaat zeggen dat ze achter elkaar genomen word,van voor naar achter en weer terug.Daarna gewoon je kleren aan en wassen ho maar.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
Arme Amanda.
Hygiëne is bij anale seks op z'n plaats.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:58 schreef RSie het volgende:
[..]
ligt heus niet alleen aan brian en zijn stampert!, een douche erdoorheen zo af en toe kan ook geen kwaad!!
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:58 schreef Disana het volgende:
Heeft ze nog wel gedoucht na het sporten? Ik heb het haar niet zien doen, ze gleed zo in dat jurkje toen ze zich moesten verkleden.
En een nieuwe pruik. Everybody happy.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:57 schreef Dark het volgende:
[..]
Daar komt ze altijd heel blij vandaan en kirt dan, dat ze zo'n leuke ochtend heeft gehad!
ER KOMT AKTIE.![]()
![]()
Toeval? In deze laatste week?quote:Op zondag 18 mei 2008 21:02 schreef Dark het volgende:
Brian wil kippensoep geven, maar Manny zegt, dat het gewoon niet goed is en dat ze naar het ziekenhuis moet!
Oh okee, dan vallen de dokters tenminste niet om.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:01 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja ze hebben samen gedouched
maar ze trok daarna haar sport/ding/broek/rose/geval weer aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |