Hehehe. Ik denk dat ik die met een donkerrode achtergrond mooier vind, maar dan ben ik mijn oranje kwijt.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Neee! Precies goed, hoe mannelijker hoe beter
Helemaal COOOOOOL!quote:Op zondag 18 mei 2008 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet te mannelijk, te donker, te dreigend?
Ja, Brian was van plan om met veel humor te gaan vechten..........quote:Op zondag 18 mei 2008 20:18 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Het is niet de fout van Brian, die wist ook niet precies wanneer het doorging. De FEBO, met hun 'verassingseffect' dat zijn de schuldigen.
Bovendien was het Hans die Brian opjakkerde en hem die waanzin van 'ga maar voluit' in zijn hoofd praatte. Brian wilde niet vol op Huub gaan maar hem alleen een beetje uitdagen door uit te wijken en kleine plaagstootjes uit te delen.
Amanda noemt de dingen toch anders dan de meeste mensen:quote:Op zondag 18 mei 2008 20:21 schreef schatje het volgende:
Amanda noemt de buikpijn die ze krijgt door het anaal en vervolgens vaginaal uitwonen door Brian nu een buikgriepje.
Had je anders verwacht.Minimale bezetting achter,bespaart weer geld en de mensen bellen zich nu blauw.Er moet nu niks meer ,dus geven ze hun een film.Het is denk gewoon over.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:22 schreef Dementor het volgende:
De laatste zondag en wat bedenken ze, film kijken and thats it.
Fucked up zonde gewoon.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Had je anders verwacht.Minimale bezetting achter,bespaart weer geld en de mensen bellen zich nu blauw.Er moet nu niks meer ,dus geven ze hun een film.Het is denk gewoon over.
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:28 schreef Johnny_Berra het volgende:
* elk vrouwspersoon dat haar niet uitscheldt noemt ze vriendin
Daarom had Brian ook beter kunnen vertrekken... denk dat Jaap daar nog wel wat stemmen weg kan halen. Probleem is dat de Amanda stemmers over kunnen lopen naar Brian. Maar waar moeten Jaap en Huub stemmen weghalen? Zij kunnen slechts hopen dat hun achterban massal gaat SMS-en. Al met al is die stemmingsronde gewoon ruk.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Nu Amanda er nog in zit, vormt ze een echte bedreiging voor Brian, qua stemmen.
A zou er zomaar voor kunnen zorgen dat B te weinig stemmen krijgt.
Vele van hun fans zien ze als het ideale stelletje..........Amanda weg, had Brian veeeeeeel meer stemmen opgeleverd!
Je zou er bijna een pagina bij Wikipedia mee kunnen vullen zeg maarquote:Op zondag 18 mei 2008 20:28 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Amanda noemt de dingen toch anders dan de meeste mensen:
* dat wijf wat nooit opneemt als ze belt noemt ze moeder
* die gek met anale fixatie noemt ze vriend
* etc etc
Alles is zonde.Brian heeft amper tegengas gehad en maar wijs doen over zijn zelfbeheersing.Iedereen die tegen hem was ,moest wegblijven en alleen de mee lullers mochten blijven komen.Hij is het vaakst weggeweest,had steeds bezoek en alles mocht niet tegen hem.Zo kan ik er ook heel lang zitten.En dat moet de winnaar worden bahquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Amanda_Balkquote:Op zondag 18 mei 2008 20:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Je zou er bijna een pagina bij Wikipedia mee kunnen vullen zeg maar
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:25 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ] De Kraai belt met De Drie Navels.........................
http://www.evilshare.com/ebfd0edc-7657-102b-a14f-000b6aa2a5f8
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Amanda_Balk
Ga je gang!
Ik heb haar hier neergezet en van het 1 kwam het ander.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nasal_voice
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:28 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Amanda noemt de dingen toch anders dan de meeste mensen:
* dat wijf wat nooit opneemt als ze belt noemt ze moeder
* die gek met anale fixatie noemt ze vriend
* etc etc
Ze kan beter haar Brian probleem doorbellen maar daar zit Flens natuurlijk niet op te wachten.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:35 schreef Dementor het volgende:
Dellie gaat nu pas haar toilet probleem doorbellen naar achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |