Jouw usericoonquote:Op zondag 18 mei 2008 19:36 schreef akveor het volgende:
Huub heeft gezegd: Ze bepalen de winnaar niet maar wel degene die niet kan winnen. Het heeft er alle schijn van.
Die gaan ze ook echt gevenquote:Op zondag 18 mei 2008 19:13 schreef Lady-night het volgende:
Dit las ik op VOL:
SMS niet naar ---bladiebla-----
Wij zullen bij KPN de lijsten opvragen wij hebben alles opgeslagen en zullen RTL hiermee confronteren
die gast heeft geloof ik 4 dagen op de vuilniswagen gezeten en daarna liep het al fout.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:32 schreef cindy10 het volgende:
[..]
gelukkig heeft mikey geen last van aanpassings problemen buiten de kooi!
toch knap dat hij direct zn oude leventje van zuiplap weer op gepakt heeft
en daar kan RAT niks van zeggen, want die heeft zelf ook geen tafelmanierenquote:Op zondag 18 mei 2008 19:31 schreef SIRA het volgende:
En weer met de hand voor de mond eten.
Dat mokkel propt d'r mond toch gewoon veels te vol.. varken![]()
[ afbeelding ]
Hahahaha, ook aan het checken?quote:Op zondag 18 mei 2008 19:39 schreef Smash-it het volgende:
R: Huub, kan jij snel uit je hoofd 860 delen door 94
H: 9 komma nogwat..
Even checken met mijn rekenmachine: 9,15
Huub kan alles!!!!
Het waren speklapjes , kun je nagaan. Eigenlijk mag Huub dankbaar zijn dat hij niet "mee mocht eten".quote:Op zondag 18 mei 2008 19:33 schreef Verida het volgende:
het vlees was niet lekker zeker, Brian loopt na een paar happen van tafel en amanda flikkert nu ook de helft weg.
Dus ossenhaas kun je echt verpesten...
als je een speklapje weet te verpesten.....moet je een keukenverbod krijgenquote:Op zondag 18 mei 2008 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het waren speklapjes , kun je nagaan. Eigenlijk mag Huub dankbaar zijn dat hij niet "mee mocht eten".
Ga bij mijn buurtkroegje op het terras van het zonnetje en een roseetje genieten, tot straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |