quote:Op zondag 18 mei 2008 20:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Misschien kan ze dan meteen door naar de tandarts
Alleen een half jaar te laat.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
Arme Amanda.
Ik denk dat er wel degelijk iets aan de hand is met haar.
Goed dat er een dokter naar gaat kijken.
ligt heus niet alleen aan brian en zijn stampert!, een douche erdoorheen zo af en toe kan ook geen kwaad!!quote:Op zondag 18 mei 2008 20:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaja buikgriep en Brian er maar in rampestampen vanmorgen.![]()
Als de arts niets weet van onhygiënische anale sex..........kan hij niets voor haar doen..........quote:Op zondag 18 mei 2008 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
Arme Amanda.
Ik heb nu al medelijden met het ongeboren kind.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:59 schreef cindy10 het volgende:
wie weet is dellie wel zwanger,en trapt die para baby nu al haar binnenboeltje aan gort?
Het is niet toegestaan om te stemmen door middel van het gebruik van bel- en/of SMSbundels, of door het gebruik van vergelijkbare methoden te pogen de uitslag van het Programma te beïnvloeden.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:54 schreef Dementor het volgende:
Bundels mogen wel, maar je mag niet als een gek 500 smsjes per keer versturen.
Wel 500 tot 22 mei maar niet binnen een minuut.
Als ik het goed heb begrepen, ach dan stel je de computertijd toch iets ruimer in.![]()
Kenny doet het wel voor.
Tuurlijk weten ze dat, ze kiezen ervoor om er niets over te zeggen, Brian heeft dit nódig, en het draait om Brian, dat weten we toch?quote:Op zondag 18 mei 2008 20:54 schreef Dark het volgende:
Zouden de buren ook weten over hygiéne bij gebruik van de achterdeur en welke gevolgen dit kan hebben?
Afvoeren in een dwangbuis.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:55 schreef Dark het volgende:
Amanda mag naar de dokter, ze gaat nu even liggen, met een kruik!
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Tot aan jouw post toe werd in het hele draadje iedereen netjes bij de naam genoemd.
![]()
![]()
Het kan van alles zijn.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Als de arts niets weet van onhygiënische anale sex..........kan hij niets voor haar doen..........
Ben benieuwd of ze dan tegen de dokter gaat zeggen dat ze achter elkaar genomen word,van voor naar achter en weer terug.Daarna gewoon je kleren aan en wassen ho maar.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
Arme Amanda.
Hygiëne is bij anale seks op z'n plaats.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:58 schreef RSie het volgende:
[..]
ligt heus niet alleen aan brian en zijn stampert!, een douche erdoorheen zo af en toe kan ook geen kwaad!!
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:58 schreef Disana het volgende:
Heeft ze nog wel gedoucht na het sporten? Ik heb het haar niet zien doen, ze gleed zo in dat jurkje toen ze zich moesten verkleden.
En een nieuwe pruik. Everybody happy.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:57 schreef Dark het volgende:
[..]
Daar komt ze altijd heel blij vandaan en kirt dan, dat ze zo'n leuke ochtend heeft gehad!
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb net op Amanda gestemd en krijg een sms-je terug met "Bedankt voor uw stem, groetjes van Huub".
Het is gewoon één grote corrupte bende.![]()
Maar is ga de lijsten opvragen bij de telefooncentrale, ik heb al een mail gestuurd.
ER KOMT AKTIE.![]()
![]()
Toeval? In deze laatste week?quote:Op zondag 18 mei 2008 21:02 schreef Dark het volgende:
Brian wil kippensoep geven, maar Manny zegt, dat het gewoon niet goed is en dat ze naar het ziekenhuis moet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |