sorry, ik moet jou nog even bedanken voor het maken van deze prachtAva.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh fuck wat heb ik gedaan..............
De arme snol denkt dat ze stuk gaat..........kapot?quote:Op zondag 18 mei 2008 20:48 schreef STAP01 het volgende:
De arme snol wil naar het ziekenhuis! Voor dr buikiepijn.
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb net op Amanda gestemd en krijg een sms-je terug met "Bedankt voor uw stem, groetjes van Huub".
Het is gewoon één grote corrupte bende.![]()
Maar is ga de lijsten opvragen bij de telefooncentrale, ik heb al een mail gestuurd.
ER KOMT AKTIE.![]()
![]()
Halootjes, SMS bundels mogen toch niet of is dat weer iets anders?quote:Op zondag 18 mei 2008 20:49 schreef Dementor het volgende:
Brian heeft weer een idee, hij wil een dame bellen die in een vodaphone winkel werkt en volgens hem het beste abo heeft om eindeloos te smsen.
Je bent een rat of je bent het niet.
Tot aan jouw post toe werd in het hele draadje iedereen netjes bij de naam genoemd.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:45 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het is toch helemaal van de zotte om Brain de schuld te geven van het niet door gaan met sparren. De enige die daar verantwoordelijk voor is, is Glupert. Dat hij niet wil sparren met Brain is zijn goed recht en alleen maar verstandig. Maar dit had hij ruim van te voren ook zelf kunnen weten. Huub wilde zoals gewoonlijk alleen de aandacht weer aan ziin kant hebben, door nee te zeggen op het laatst moment. En dat liep net even anders uit dan Glupert verwacht had......
Bundels mogen wel, maar je mag niet als een gek 500 smsjes per keer versturen.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Halootjes, SMS bundels mogen toch niet of is dat weer iets anders?
Misschien kan ze dan meteen door naar de tandartsquote:Op zondag 18 mei 2008 20:52 schreef Dark het volgende:
Amanda moet ff naar achteren.........ff lekker aandacht bijtanken en krokodillen tranen janken!
Ik zeg, laat die ambulance maar komen!
She has PAAZ 'ed that stage allready.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:52 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben weer zo zielig...Ik moet naar het ziekenhuis..(afdeling:PAAZ)
Daar heb je toch geen ene moer aan.... SMS bundels gelden niet voor betaalnummers. Daar betaal in dit geval (5656) gewoon altijd 0,60 euro. Misschien dat Brian eens wat info kan halen bij onze voormalige telefoonverkoper.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:49 schreef Dementor het volgende:
Brian heeft weer een idee, hij wil een dame bellen die in een vodaphone winkel werkt en volgens hem het beste abo heeft om eindeloos te smsen.
Je bent een rat of je bent het niet.
En een pruik...quote:Op zondag 18 mei 2008 20:55 schreef Dark het volgende:
Amanda mag naar de dokter, ze gaat nu even liggen, met een kruik!
Bizar he hoe Brian Kubatz met het lichaam van zijn vriendin omgaat?quote:Op zondag 18 mei 2008 20:56 schreef schatje het volgende:
Die rat weet ook wel dat het door zijn gestamp komt, maar houdt zich van de domme.
![]()
![]()
Jaja buikgriep en Brian er maar in rampestampen vanmorgen.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:55 schreef Dark het volgende:
Amanda mag naar de dokter, ze gaat nu even liggen, met een kruik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |