Huub zegt altijd Top aan het eind van een goed gesprek!quote:Op zondag 18 mei 2008 19:44 schreef Smash-it het volgende:
H: na de finale kom ik met heel veel plezier een keer bij jou trainen, als dat mag
Sensei: geen probleem, heel leuk!
H: Top!
heerlijk deze man Lucien je bent top .quote:Op zondag 18 mei 2008 19:43 schreef akveor het volgende:
De sensei vond het ook een laffe daad om iemand die 13 kilo lichter is uit te dagen. Daarnaast meer dan anderhalf jaar ervaring. Hij haalde ook die natrap aan van Brian dus heeft begrip voor Huub;s beslissing. Sensei zegt ook dat Hans Nijmna zo kwaad was dat hij op het punt stond ui te halen...
quote:Op zondag 18 mei 2008 19:43 schreef Dementor het volgende:
Kunnen we geen smsjes sturen voor de Sensei?
Weet je wat ik nog steeds niet begrijp? Waarom die hele meute kickboksers naar DGK kwam, wat was daar de reden voor? Om te kijken naar een potje sparren?quote:Op zondag 18 mei 2008 19:43 schreef akveor het volgende:
De sensei vond het ook een laffe daad om iemand die 13 kilo lichter is uit te dagen. Daarnaast meer dan anderhalf jaar ervaring. Hij haalde ook die natrap aan van Brian dus heeft begrip voor Huub;s beslissing. Sensei zegt ook dat Hans Nijmna zo kwaad was dat hij op het punt stond ui te halen...
Iemand die 13 kilo lichter is, amper spiermassa heeft en net 2 dagen getrained heeft zonder ook maar conditie op te bouwen naar de 7e hemel te slaan, dat is de sport volgens die gasten daar snap je?quote:Op zondag 18 mei 2008 19:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Weet je wat ik nog steeds niet begrijp? Waarom die hele meute kickboksers naar DGK kwam, wat was daar de reden voor? Om te kijken naar een potje sparren?
Ben benieuwd of beide telefoon gesprekken de uitzending halen... Die van HN en Sensei.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:42 schreef Deisyy het volgende:
Huub zijn trainer vond het eerst niet leuk dat Huub het vechten niet door liet gaan, maar hij vindt het nu een goede beslissing en de scheids ook.
De trainer zegt ook nog dat hij het een laffe daad van Brian vond dat hij Yuri een trap na heeft gegeven.
gelijk heeftiequote:Op zondag 18 mei 2008 19:46 schreef Smash-it het volgende:
H: Ik zit hier op DGK te winnen en niet om een sparwedstrijd te winnen
Mag ik mee, ben gek op roseetjes!quote:Op zondag 18 mei 2008 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het waren speklapjes , kun je nagaan. Eigenlijk mag Huub dankbaar zijn dat hij niet "mee mocht eten".
Ga bij mijn buurtkroegje op het terras van het zonnetje en een roseetje genieten, tot straks.
Edt: I love Mr. Miyagi.![]()
Ja, Amanda begon daar vandaag ook nog over.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Weet je wat ik nog steeds niet begrijp? Waarom die hele meute kickboksers naar DGK kwam, wat was daar de reden voor? Om te kijken naar een potje sparren?
O, om toe te kijken en te genieten van een openbare terechtstelling? Ja, nu begrijp ik het: geweldige sportmensen, ze hebben echt een visitekaartje afgegeven hoor voor het kickboksen, topquote:Op zondag 18 mei 2008 19:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Iemand die 13 kilo lichter is, amper spiermassa heeft en net 2 dagen getrained heeft zonder ook maar conditie op te bouwen naar de 7e hemel te slaan, dat is de sport volgens die gasten daar snap je?
volgens mij is jaap een emotie eter,dus met de finale in zicht...mogen ze alles wel achter slot en grendel gooien. (die is in staat het meubilair nog op te vreten)quote:Op zondag 18 mei 2008 19:51 schreef Dementor het volgende:
Jaap begint aan zo'n bak Hertog ijs, die kerel is echt gestoord.
Met andere woorden, H je bent te slechtquote:Op zondag 18 mei 2008 19:47 schreef Smash-it het volgende:
H: Jaap, schaken?
J: Nee
H: Waarom niet?
J: Ik schaak al op de computer, vind ik leuker..
Nee man, dat ijs is lekker!quote:Op zondag 18 mei 2008 19:51 schreef Dementor het volgende:
Jaap begint aan zo'n bak Hertog ijs, die kerel is echt gestoord.
ik ben ze echt gaan zien als grote sportmensen! en heullll geen criminelen hoor!quote:Op zondag 18 mei 2008 19:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, om toe te kijken en te genieten van een openbare terechtstelling? Ja, nu begrijp ik het: geweldige sportmensen, ze hebben echt een visitekaartje afgegeven hoor voor het kickboksen, top
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |