WAT?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!quote:Op zondag 18 mei 2008 18:51 schreef Kinga het volgende:
Huub aan de alcohol!!!!!
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:52 schreef Py het volgende:
Ricardo: nog 4 dagen jullie troep opruimen en dan mogen jullie mamaas het weer overnemen
GMTAquote:Op zondag 18 mei 2008 18:52 schreef Marrije het volgende:
Ricardo: nog 4 dagen jullie troep opruimen en daarna mogen jullie mama's het overnemen
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:41 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Eenvoud regenereert determinanten.
Idd, mijn mond viel ook al open, ik ben met 20 euro klaar hoorquote:Op zondag 18 mei 2008 19:05 schreef Smash-it het volgende:
H: Ik kan gerust 1000 euro op een avond verbrassen. Een beetje heerlijkheid erbij, dan gaat het hard hoor.
Ik ben bij deze dom en naief, hoe doe je dat??
Ik neem aan dat hij met heerlijkheid prostituees bedoeld?quote:Op zondag 18 mei 2008 19:05 schreef Smash-it het volgende:
H: Ik kan gerust 1000 euro op een avond verbrassen. Een beetje heerlijkheid erbij, dan gaat het hard hoor.
Hij legt het net uit, taxi erheen, cocktails, terrasje, uit eten, kroegen, nachttenten, taxi terugquote:Op zondag 18 mei 2008 19:05 schreef Smash-it het volgende:
Ach dat hebben we hier al eens nagerekend en zijn toen tot de conclusie gekomen dat Hupert nogal hard kan zuipen/snuiven/slikken etc ofwel heel hard uit zijn duim kan zuigen.....quote:Op zondag 18 mei 2008 19:05 schreef Smash-it het volgende:
Goed mogelijk en niks mis mee maar wel met de totaaluitgave, jemig wat een bedrag.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij met heerlijkheid prostituees bedoeld?
Jeetje, wat voor mensen zouden dat zijn. En toch denk ik dat ze niet zo erg (dom) als Brian of Amanda fans kunnen zijn... nee toch?quote:Op zondag 18 mei 2008 18:57 schreef Py het volgende:
Ricardo heeft aanbiedingen gekregen om een site voor hem te maken. Hij wil wel contact met zijn fans blijven houden en dat er een plekje voor ze is.
Haha, ook student?quote:Op zondag 18 mei 2008 19:06 schreef L0t.. het volgende:
Idd, mijn mond viel ook al open, ik ben met 20 euro klaar hoor
Yep, goede mogelijkheid en kan mij goed voorstellen.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:09 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ach dat hebben we hier al eens nagerekend en zijn toen tot de conclusie gekomen dat Hupert nogal hard kan zuipen/snuiven/slikken etc ofwel heel hard uit zijn duim kan zuigen.....
Ik ga zelf voor optie 2.
Nope, cocaine. En als je je inderdaad met de taxi vanuit oldenzaalquote:Op zondag 18 mei 2008 19:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij met heerlijkheid prostituees bedoeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |