A. ik denk dat veel Huub fans niet 3040 stemmen voor zo'n vage poll die niets oplevert en ik zie brian en amandag fans daar meer voor aanquote:Op zondag 18 mei 2008 18:06 schreef Kaat38 het volgende:
Gepikt van NL: net een sms gestuurd naar 3040 dat Brian niet mag winnen...en wat kreeg ik terug?Huub staat op 1 met 77% dat hij niet mag winnen.Brian op 13% dat hij niet mag winnen.En Jaap op 5%
tis niet positief want die 77% zijn allemaal b & a fans dit percentage was op afgelopenvrijdag precies hetzlefde alleen stond huub toen op 79 % niet winnen klopt geen malle moer van.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, haatzaaien moeten we niks van hebben.
Dat is echt zielig.
hun andere gedeelde interesse hoor je ook niet zo duidelijkquote:Op zondag 18 mei 2008 18:16 schreef elcastel het volgende:
Brian en Amanda hebben echt maar 1 interesse hè ? Ik hoor ze nooit over iets anders dan Huub, het verbaast me steeds weer.
Nee, stel je voor dat hij Ricardo leuk vindt.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Michael mag van mij de Kooi niet meer in !!
Het geeft alleen aan dat veel mensen een hekel aan hem hebben. Op de middenmaat stuurt men geen smsjes. Maar andersom werkt dat dus ook zo als het om de winst gaat. Daar waar iemand spraakmakend is in negatieve zin, is er ook altijd een hele grote groep die het juist heel goed vindt. Een hoog percentage die hem niet graag zien winnen, betekend dan ook meestal ook een heel hoog percentage dat hem wel graag ziet winnen. Het is dus, imo, heel positief voor Huubquote:Op zondag 18 mei 2008 18:17 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
tis niet positief want die 77% zijn allemaal b & a fans dit percentage was op afgelopenvrijdag precies hetzlefde alleen stond huub toen op 79 % niet winnen klopt geen malle moer van.
Marc Smeets van restaurant Lepels.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:14 schreef L0t.. het volgende:
Heeft Amanda kookles gehad? Heeft ook niet veel nut gehad dan he
Ricardo houd het expres in het midden heb ik het idee.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:26 schreef Smash-it het volgende:
Ricardo heeft Claire gesmst. Huub vertelt dat ze gister had gestapt in Tilburg met haar broers, iedereen die met haar op de foto wilde, moest voor Huub smsen.
R: Mijn broertje wil niet meer stemmen, omdat hij persé op Claire wilde stemmen.
H: Iedereen moet op Huub stemmen!!!
R: Jij hebt jongens van 17-20 achter je. Amanda de vrouwen. Jaap de studenten en Brian mannen en sportmensen enzo. Het is super divers.
zover ik kan beoordelen waren mn. Tijn en Rik toen heel populair, ook Sabrina en op de fora werd Jeroen nogal afgemaakt door veel mensen.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:28 schreef PeterNB het volgende:
Ik zou het echt zo triest vinden als die huichelende liegende rat zou winnen.
Ik ben bang dat ik mijn toetsenbord opfreet van ellende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |