Hij heeft nog niet het venijnige in zich om de echte top te verassen. Ik dnek dat Van Basten en Bergkamp hem een hoop kunnen leren op dat gebied. Je hoeft niet altijd beter te zijn dan de verdediging als je maar net slimmer loopt en handelt.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:57 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Al zaten er vandaag scouts voor klaas op de tribune word ie zeker de volgende 5 jaren niet gekocht
Sulejmani komt ook als Heerenveen het geld krijgt.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:00 schreef Wooldoor het volgende:
Aan de andere kant welke spelers waar Ajax in geinteresserd zou zijn zouden wel naar Ajax komen als we voorronde hadden gehaald. Sulejmani is nog jong ik denk niet dat hij al met zijn hoofd bij de champions league zit, de Zeeuw zou het wel willen maar zal denk ik al blij zijn met UEFA cup en strijden om de landstitel.
Ik vind hem niet meer zo goed als 2 jaar terug ..quote:Op zondag 18 mei 2008 18:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Nog mensen mijn kijktip over boussoufa opgevolgd
matig.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Nog mensen mijn kijktip over boussoufa opgevolgd
Mwah, toch genieten als je hem aan de bal ziet, kan ook iedereen voorbij zoals suarezquote:Op zondag 18 mei 2008 18:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind hem niet meer zo goed als 2 jaar terug ..
jaszaa stondquote:Op zondag 18 mei 2008 18:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mwah, toch genieten als je hem aan de bal ziet, kan ook iedereen voorbij zoals suarez
boys zat een paar rijen boven jasza![]()
Was uberhaupt geen overtreding van Suarez, maar toen hij wegliep wilde Braafheid de bal pakken en hij raakte daarbij de hak van Suarez.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:10 schreef RayMania het volgende:
Wat gebeurde er nou precies bij Suárez en Braafheid? Die overtreding waar Suárez flipte en Gabri hem op de grond smeet?
Braafheid ging op zijn kuit staan/ trappen.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:10 schreef RayMania het volgende:
Wat gebeurde er nou precies bij Suárez en Braafheid? Die overtreding waar Suárez flipte en Gabri hem op de grond smeet?
Inderdaad erg leuke voetballer, en ook een grasmaaierquote:Op zondag 18 mei 2008 18:27 schreef RayMania het volgende:
Slijngaard mag wat mij betreft nu al de voorkeur krijgen boven Urby, als Urby blijft. Wel af en toe lastig om Slijngaard niet te verwarren met Davids.
Hij liep gewoon voor hem. en stopte toen. tja geel. meer niet.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:26 schreef Wooldoor het volgende:
Maar ik snap het niet waarom El-Ahmadi geel kreeg en niet direct rood, vanuit mijn optiek was het een zware overtreding waarbij hij zijn elleboog gebruikte.
Slijngaard heeft inderdaad potentie, erg snelle jongen die af en toe goed voor de bal komt.
Nee zeker niet, anders zou hij ook geen geel hebben gekregen. De verslaggever zei ook nog van El-Ahmadi mag niet klagen met geel. Buiten dat vond ik Vink niet slecht fluiten.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij liep gewoon voor hem. en stopte toen. tja geel. meer niet.
speelde verder echt slecht
Niet hij blokte hem om de 1-2 te voorkomen..quote:Op zondag 18 mei 2008 18:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij liep gewoon voor hem. en stopte toen. tja geel. meer niet.
speelde verder echt slecht
Volgend jaar van Adrie af, laat hem maar lekker naar Twente gaan.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sarpong was weinig indrukwekkend helaas.
Sowieso gek dat De Jong er niet vanaf het begin instond. Maar ik heb al vaker niets begrepen van a3.
Die berusting heb ik de laatste jaren veel te vaak gevoeld.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:41 schreef Urquhart het volgende:
Op de een of andere manier geen kwaadheid ofzo hier. Meer een soort berusting, of je het al zag aankomen
Dit is de perfecte afsluiting van kut jaren. Volgend jaar gaan we het gewoon doen met Marco.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:41 schreef Urquhart het volgende:
Op de een of andere manier geen kwaadheid ofzo hier. Meer een soort berusting, of je het al zag aankomen
Wat is dat nou weer voor gelul, er zijn mensen die dit soort dingen erg makkelijk verwerken maar ook personen die echt een aantal jaar nodig hebben.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Sarpong
Dat is nou een speler die al jaren als een talent wordt bestempeld maar waarvan ik het idee dat het er geen enkele moment uit wil komen. Hij heeft het natuurlijk ook het nodige te verwerken gehad met het verlies van z'n moeder maar dat kan niet op de langere termijn nog effect hebben op z'n prestaties.
Sterker nog, er zijn spelers als Douglas die liever bij Twente zullen willen blijven, mocht Ajax er interesse in tonen.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kan mij ook niet echt boos maken nee.
Wat ik het kutste vind is dat er nu spelers zijn die zeker niet willen komen, terwijl dat wel nog kan als je misschien CL speelt.
Onbegrijpelijk inderdaad.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sarpong was weinig indrukwekkend helaas.
Sowieso gek dat De Jong er niet vanaf het begin instond. Maar ik heb al vaker niets begrepen van a3.
Op basis waarvan kom je daarbij?quote:Op zondag 18 mei 2008 18:56 schreef twi het volgende:
[..]
Sterker nog, er zijn spelers als Douglas die liever bij Twente zullen willen blijven, mocht Ajax er interesse in tonen.
Lindgren solliciteerde vandaag. Wat speelde die een fantastische wedstrijd.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:00 schreef _Mike_ het volgende:
Koster is niet te snappen en dat hoeft vanaf nu ook gelukkig niet meer.
We hebben een nieuwe publiekslieveling nodig nu Sjon weg gaat
Omdat Twente CL zou kunnen spelen, en dat weegt belangrijk af. Waarom zou Douglas naar Ajax komen, terwijl hij op een veel hoger niveau zou kunnen gaan spelen?quote:Op zondag 18 mei 2008 19:01 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Op basis waarvan kom je daarbij?
Engelaar wilde ook graag naar Ajax komen ondanks dat het niet goed ging met Ajax.
Lindgren speelde inderdaad erg goed, als Slijngard een steekje liet vallen stond hij er. Ik hoop dat MisterJ.Lo de wedstrijd heeft gezien want van hem mocht Lindgren wel terug naar Groningenquote:Op zondag 18 mei 2008 19:01 schreef twi het volgende:
[..]
Lindgren solliciteerde vandaag. Wat speelde die een fantastische wedstrijd.
Geluk bij een ongeluk voor mij is dat de TV-aansluiting het al 3 dagen niet doet en pas morgen wordt gerepareerd. Ik hoef dus verder niets te zien vanavond.
Tsja, Ajax strijdt mee. Maar dat gebeurt de laatste 2 jaar met hangen en wurgen, na halverwege in het seizoen al 15 punten achter te staan. In Europa speelt Ajax al jaren niks klaar en wordt het Europees door laagvliegers uitgeschakeld.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:06 schreef Wooldoor het volgende:
Hij zou inderdaad champions league kunnen spelen maar de kans voor UEFA cup is groter en een stuk reeler. Ik denk niet dat als twente eventueel de champions league haalt potten kan gaan breken. Ajax strijdt jaarlijks mee om het kampioenschap en speelt Uefa cup
In de meeste gevallen weet een speler er zich wel snel over te zetten en zeker in de voetbalwereld. Maar dat hij nog niet weet te imponeren en dat dat te maken heeft met het verlies van z'n moeder lijkt me stug. Hij doet het best goed bij Jong Ajax toch? Dit heeft zijn prestaties ook niet verder aangetast.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor gelul, er zijn mensen die dit soort dingen erg makkelijk verwerken maar ook personen die echt een aantal jaar nodig hebben.
Vooral erg jammer dat er niet meer gebruik van hem gemaakt is dit jaar.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:21 schreef Loserkid het volgende:
Weet iemand trouwens iets van wat er gebeurde in die parkeergarage onder de villa arena, p4/p5?
Een paar mongolen stonden een auto kapot te trappen en op het dak te springen, misschien een twente vaantje er in?
En verder vond ik het niet best vandaag maar was ik verbaasd over Urzaiz.. eigenlijk best jammer dat hij weg gaat..
Wat lul je nou, boven mij stond iedereen, stond op de trap naast de ingang van 127 dus weet niet wat je hebt gesnoven ofzo.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mwah, toch genieten als je hem aan de bal ziet, kan ook iedereen voorbij zoals suarez
boys zat een paar rijen boven jasza![]()
Vergeet Gabri ook niet. Die klapte er in de 1e helft volledig op en zette hun spelers flink onder druk.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:18 schreef kevin6188 het volgende:
Davids, Slijngard en Lindgren, dat zijn de mannen die hebben lopen bikkelen vandaag. Die Slijngard had men er wel in de winterstop al bij mogen halen trouwens. En De Jong viel ook nog niet eens zo slecht in. Verder was het weer prutsen.
Je hebt helemaal gelijk. Ook Gabri speelde een puike pot. Ben blij dat hij bij ons blijft volgend seizoen. Prima speler. Je merkt pas echt wat voor werk hij allemaal verzet als hij niet meedoet. Vandaar dat ik hem net ook even vergat.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vergeet Gabri ook niet. Die klapte er in de 1e helft volledig op en zette hun spelers flink onder druk.
quote:Op zondag 18 mei 2008 19:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Ook Gabri speelde een puike pot. Ben blij dat hij bij ons blijft volgend seizoen. Prima speler. Je merkt pas echt wat voor werk hij allemaal verzet als hij niet meedoet. Vandaar dat ik hem net ook even vergat.
Laat het vooral een les zijn dat Ajax moet inzetten op voetbal. Techniek en talent dus (en dus jonge spelers). Want als je in 90 minuten maar een handvol halve kansen bij mekaar weet te voetballen, kun je niks forceren. Dat is tegen PSV al een paar jaar het probleem, dat is in Europa al een paar jaar het probleem en dat bleek nu zelfs tegen Twente het probleem.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:18 schreef kevin6188 het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens zo goed wat ik ervan zeggen moet. Ben vooral teleurgesteld, niet eens boos. En laat vandaag alsjeblieft de les zijn dat we met jongens uit de eigen jeugd gaan spelen en alleen mensen kopen/terughalen als ze echt een meerwaarde vormen. Niet voor niets waren het vandaag vooral de eigen jongens die goed speelden.
Jij hebt schijnbaar nog nooit iemand verloren op jonge leeftijd, honderd procent dat dit enorm door blijft spoken in je hoofd elk moment van de dag!!! Als die jongen het zwaar heeft met het verlies van zijn moeder dan moet ie gewoon alle tijd pakken die nodig is om zo´n klap te verwerken!quote:Op zondag 18 mei 2008 19:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In de meeste gevallen weet een speler er zich wel snel over te zetten en zeker in de voetbalwereld. Maar dat hij nog niet weet te imponeren en dat dat te maken heeft met het verlies van z'n moeder lijkt me stug. Hij doet het best goed bij Jong Ajax toch? Dit heeft zijn prestaties ook niet verder aangetast.
Ja volgens mij had ik die gast ook gezien.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:21 schreef Loserkid het volgende:
Weet iemand trouwens iets van wat er gebeurde in die parkeergarage onder de villa arena, p4/p5?
Een paar mongolen stonden een auto kapot te trappen en op het dak te springen, misschien een twente vaantje er in?
En verder vond ik het niet best vandaag maar was ik verbaasd over Urzaiz.. eigenlijk best jammer dat hij weg gaat..
Is ook meer omdat de kans levensgroot is dat Davids vertrekt. Dit seizoen heeft Gabri zijn beste wedstrijden gespeeld op het moment dat er nog iemand verdedigend was ingesteld. Davids dan wel Lindgren. Anders moet hij te veel werk zelf opknappen. Ik wil niet zeggen dat De Zeeuw in dienst van Gabri moet komen te spelen, maar als ze beiden spelen levert dat ook voor allebei voordeel op.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Gabri is gewoon een held. Ergens dringt het tot me door dat De Zeeuw eigenlijks nergens voor nodig is. Ik vind Gabri namelijk een veel betere fungerende ''stofzuiger''.
En ik zou hem aanvoerder maken. Is vanaf volgend seizoen verreweg de meest ervaren speler
Als je de reacties had gelezen kon je weten dat het gros enkel berusting voelt en nauwelijks woede, helaas lukt jouw troll dan ook nietquote:Op zondag 18 mei 2008 19:47 schreef clauwheee het volgende:
Tja lullig, jullie hadden beter ook even bij FCT kunnen shoppen in de winterstop
Wennen jullie al aan het net niet telkens
Kun je niet lang genoeg aan wennen. Groningen heeft er dit seizoen trouwens ook een paar gehad.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:47 schreef clauwheee het volgende:
Tja lullig, jullie hadden beter ook even bij FCT kunnen shoppen in de winterstop
Doe maar AC Milan.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:49 schreef _Mike_ het volgende:
Wie willen we loten voor de eerste wedstrijd in de UEFA cup?
Everton lijkt mij wel leuk
Wel makkelijk praten als subtopper die een keer piekt en champions league voorronde haaltquote:Op zondag 18 mei 2008 19:47 schreef clauwheee het volgende:
Hij had het goed slecht inderdaad. Sfeer in mijn vak was wel aardig, op sommige idioten na.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:58 schreef RayMania het volgende:
Wat een kutwedstrijd. En wat een kutsfeer.
Ik kon het niet goed zien vanaf Zuid, maar Johnny zat, toen-ie na de wedstrijd het publiek bedankte, steeds met z'n shirt in z'n ogen. Huilde hij?.
Voorlopig speel je in de eerste ronde tegen Maribor, IK Start en meer van dat soort hoogvliegers, denk ik.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Doe maar AC Milan.
En dat meen ik serieus. Liever tegen Milan eruit dan weer tegen een fucking oostblokclubje.
Mooie ippon idd.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:37 schreef _Mike_ het volgende:
Geweldig hoe Gabri Suarez naar de grond haalde om de ruzie te stoppen.
Zo'n slechte troll reactie heb ik in maanden niet gezienquote:Op zondag 18 mei 2008 19:47 schreef clauwheee het volgende:
Wij zijn het al heel lang gewend. Dat hoort bij een club als ons.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kun je niet lang genoeg aan wennen. Groningen heeft er dit seizoen trouwens ook een paar gehad.
Dat was uitzonderlijk en wordt niet van ons verwacht. Des te knapper.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:53 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Wel makkelijk praten als subtopper die een keer piekt en champions league voorronde haalt
Ik zag jou ook. Roodwit toch?quote:Op zondag 18 mei 2008 19:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij had het goed slecht inderdaad. Sfeer in mijn vak was wel aardig, op sommige idioten na.
ik zag je
Echt belachelijk, dit zijn de mongolen die er ook voor zorgen dat we geen fatsoenlijke huldigingen meer krijgen..quote:Op zondag 18 mei 2008 19:47 schreef Calvinn het volgende:
[..]
Ja volgens mij had ik die gast ook gezien.
Eerste pakte die een brandslang en ging die er mee tegen auto's aan slaan, toen kwam er dus steward aan en hij moest even de brandslang goedhangen. Hij loopt dus weer verder daarna en na een tijdje springt hij idd op een auto geloof ik (kon het niet echt zien, gebeurde stuk achter me, brandslang wel goed gezien).
Nee ik had mijn vest aan, jij je rood-witte shitquote:Op zondag 18 mei 2008 20:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zag jou ook. Roodwit toch?. Volgens mij zag ik Sandman wel in de verte het vak inkomen.
Sfeer in het vak was mwa. Vlakbij mij zaten van die vreselijk irritante kinderen, echt verbieden.
En toch is het elke keer weer pijnlijk hè, of niet? Hier dus ook.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wij zijn het al heel lang gewend. Dat hoort bij een club als ons.
zat je 426?quote:Op zondag 18 mei 2008 20:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zag jou ook. Roodwit toch?. Volgens mij zag ik Sandman wel in de verte het vak inkomen.
Sfeer in het vak was mwa. Vlakbij mij zaten van die vreselijk irritante kinderen, echt verbieden.
Ik zat in 426 rij 22 op rij 23 zaten een paar van die kinderen van 12 jaar te vertellen dat ze het toch leuker vinden om achter de PC te kijken omdat je het dan beter zietquote:
Heel eerlijk? Nee. Tuurlijk heb ik afgelopen seizoen ook wel eens de pee in gehad, maar alleen ff terugdenken aan die goeie ouwe tijd in Oosterpark en dan moeten we gewoon niet zeuren. Dat had zelfs zijn charmes. Dus na 2 seizoenen boven verwachting Europees een keertje niet voor een club als ons is niet pijnlijk, alleen jammer.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
En toch is het elke keer weer pijnlijk hè, of niet? Hier dus ook.
Serieus??? Iedereen lees deze post, dit is het antwoord waar we naar zochtten, de messias heeft gesproken!quote:Op zondag 18 mei 2008 20:02 schreef clauwheee het volgende:
Het is veel te wisselend en onrustig bij jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |