Hij heeft nog niet het venijnige in zich om de echte top te verassen. Ik dnek dat Van Basten en Bergkamp hem een hoop kunnen leren op dat gebied. Je hoeft niet altijd beter te zijn dan de verdediging als je maar net slimmer loopt en handelt.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:57 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Al zaten er vandaag scouts voor klaas op de tribune word ie zeker de volgende 5 jaren niet gekocht
Sulejmani komt ook als Heerenveen het geld krijgt.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:00 schreef Wooldoor het volgende:
Aan de andere kant welke spelers waar Ajax in geinteresserd zou zijn zouden wel naar Ajax komen als we voorronde hadden gehaald. Sulejmani is nog jong ik denk niet dat hij al met zijn hoofd bij de champions league zit, de Zeeuw zou het wel willen maar zal denk ik al blij zijn met UEFA cup en strijden om de landstitel.
Ik vind hem niet meer zo goed als 2 jaar terug ..quote:Op zondag 18 mei 2008 18:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Nog mensen mijn kijktip over boussoufa opgevolgd
matig.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Nog mensen mijn kijktip over boussoufa opgevolgd
Mwah, toch genieten als je hem aan de bal ziet, kan ook iedereen voorbij zoals suarezquote:Op zondag 18 mei 2008 18:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind hem niet meer zo goed als 2 jaar terug ..
jaszaa stondquote:Op zondag 18 mei 2008 18:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mwah, toch genieten als je hem aan de bal ziet, kan ook iedereen voorbij zoals suarez
boys zat een paar rijen boven jasza![]()
Was uberhaupt geen overtreding van Suarez, maar toen hij wegliep wilde Braafheid de bal pakken en hij raakte daarbij de hak van Suarez.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:10 schreef RayMania het volgende:
Wat gebeurde er nou precies bij Suárez en Braafheid? Die overtreding waar Suárez flipte en Gabri hem op de grond smeet?
Braafheid ging op zijn kuit staan/ trappen.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:10 schreef RayMania het volgende:
Wat gebeurde er nou precies bij Suárez en Braafheid? Die overtreding waar Suárez flipte en Gabri hem op de grond smeet?
Inderdaad erg leuke voetballer, en ook een grasmaaierquote:Op zondag 18 mei 2008 18:27 schreef RayMania het volgende:
Slijngaard mag wat mij betreft nu al de voorkeur krijgen boven Urby, als Urby blijft. Wel af en toe lastig om Slijngaard niet te verwarren met Davids.
Hij liep gewoon voor hem. en stopte toen. tja geel. meer niet.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:26 schreef Wooldoor het volgende:
Maar ik snap het niet waarom El-Ahmadi geel kreeg en niet direct rood, vanuit mijn optiek was het een zware overtreding waarbij hij zijn elleboog gebruikte.
Slijngaard heeft inderdaad potentie, erg snelle jongen die af en toe goed voor de bal komt.
Nee zeker niet, anders zou hij ook geen geel hebben gekregen. De verslaggever zei ook nog van El-Ahmadi mag niet klagen met geel. Buiten dat vond ik Vink niet slecht fluiten.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij liep gewoon voor hem. en stopte toen. tja geel. meer niet.
speelde verder echt slecht
Niet hij blokte hem om de 1-2 te voorkomen..quote:Op zondag 18 mei 2008 18:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij liep gewoon voor hem. en stopte toen. tja geel. meer niet.
speelde verder echt slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |