abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58748011
quote:
Op zondag 18 mei 2008 18:55 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor gelul, er zijn mensen die dit soort dingen erg makkelijk verwerken maar ook personen die echt een aantal jaar nodig hebben.
In de meeste gevallen weet een speler er zich wel snel over te zetten en zeker in de voetbalwereld. Maar dat hij nog niet weet te imponeren en dat dat te maken heeft met het verlies van z'n moeder lijkt me stug. Hij doet het best goed bij Jong Ajax toch? Dit heeft zijn prestaties ook niet verder aangetast.
pi_58748026

Sjonnie
  zondag 18 mei 2008 @ 19:18:28 #153
88831 Shreyas
De beste
pi_58748033
Dit seizoen was het allemaal net niet, net als vorig jaar. Het is niet alleen een kwestie van geluk, maar ook van kwaliteit. Het probleem is dat we er niet staan als het wel moet. Punten verliezen wanneer het niet kan en net niet winnen als het wel moet. Iets wat PSV net iets beter kan dan wij. Het had zomaar gekund dat Ajax vorig seizoen en dit seizoen gewoon landskampioen was geworden en gewoon twee keer in de CL zat. Maar goed dat is topsport, alle beetjes tellen.
Enige goede is dat we dus niet zoveel slechter zijn dan PSV en dat we dus best volgend seizoen gewoon landskampioen kunnen worden. Nou, daar ga ik dan maar van uit
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_58748038
Ik weet eigenlijk niet eens zo goed wat ik ervan zeggen moet. Ben vooral teleurgesteld, niet eens boos. En laat vandaag alsjeblieft de les zijn dat we met jongens uit de eigen jeugd gaan spelen en alleen mensen kopen/terughalen als ze echt een meerwaarde vormen. Niet voor niets waren het vandaag vooral de eigen jongens die goed speelden. Als je zo'n Perez weer ziet lopen zwalken op het middenveld. Daar word je niet vrolijk van.

Davids, Slijngard en Lindgren, dat zijn de mannen die hebben lopen bikkelen vandaag. Die Slijngard had men er wel in de winterstop al bij mogen halen trouwens. En De Jong viel ook nog niet eens zo slecht in. Verder was het weer prutsen.

Hopen dat VD Heijden, Martina en Blind ook maar snel mogen doorbreken.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 18 mei 2008 @ 19:20:56 #155
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58748062
Het klinkt misschien vreemd, maar ik had Urzaiz zeker wat meer wedstrijden zien spelen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zondag 18 mei 2008 @ 19:21:42 #156
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_58748073
Weet iemand trouwens iets van wat er gebeurde in die parkeergarage onder de villa arena, p4/p5?
Een paar mongolen stonden een auto kapot te trappen en op het dak te springen, misschien een twente vaantje er in?

En verder vond ik het niet best vandaag maar was ik verbaasd over Urzaiz.. eigenlijk best jammer dat hij weg gaat..
pi_58748074
In plaats van breedte aankopen zoals Delorge, Urzaiz, Rommedahl, Kennedy gewoon gaan voor de eigen jeugd ja.
  zondag 18 mei 2008 @ 19:23:47 #158
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58748096
quote:
Op zondag 18 mei 2008 19:21 schreef Loserkid het volgende:
Weet iemand trouwens iets van wat er gebeurde in die parkeergarage onder de villa arena, p4/p5?
Een paar mongolen stonden een auto kapot te trappen en op het dak te springen, misschien een twente vaantje er in?

En verder vond ik het niet best vandaag maar was ik verbaasd over Urzaiz.. eigenlijk best jammer dat hij weg gaat..
Vooral erg jammer dat er niet meer gebruik van hem gemaakt is dit jaar.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58748125
Alles gegeven, was niet genoeg.

Sfeer op Zuid was wel gezellig iig.
pi_58748166
quote:
Op zondag 18 mei 2008 18:09 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Mwah, toch genieten als je hem aan de bal ziet, kan ook iedereen voorbij zoals suarez

boys zat een paar rijen boven jasza
Wat lul je nou, boven mij stond iedereen, stond op de trap naast de ingang van 127 dus weet niet wat je hebt gesnoven ofzo.
pi_58748216
quote:
Op zondag 18 mei 2008 19:18 schreef kevin6188 het volgende:

Davids, Slijngard en Lindgren, dat zijn de mannen die hebben lopen bikkelen vandaag. Die Slijngard had men er wel in de winterstop al bij mogen halen trouwens. En De Jong viel ook nog niet eens zo slecht in. Verder was het weer prutsen.
Vergeet Gabri ook niet. Die klapte er in de 1e helft volledig op en zette hun spelers flink onder druk.
pi_58748247
Ik vraag me weer af hoeveel kilometers Gabri vandaag heeft afgelegd, hij heeft zoveel gaten dichtgelopen voor Suarez en Perez.
  zondag 18 mei 2008 @ 19:37:35 #163
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58748283
Geweldig hoe Gabri Suarez naar de grond haalde om de ruzie te stoppen.
pi_58748286
quote:
Op zondag 18 mei 2008 19:32 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Vergeet Gabri ook niet. Die klapte er in de 1e helft volledig op en zette hun spelers flink onder druk.
Je hebt helemaal gelijk. Ook Gabri speelde een puike pot. Ben blij dat hij bij ons blijft volgend seizoen. Prima speler. Je merkt pas echt wat voor werk hij allemaal verzet als hij niet meedoet. Vandaar dat ik hem net ook even vergat.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  † In Memoriam † zondag 18 mei 2008 @ 19:40:36 #165
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_58748328
quote:
Op zondag 18 mei 2008 19:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

Sjonnie
heitinga
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_58748341
quote:
Op zondag 18 mei 2008 19:37 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. Ook Gabri speelde een puike pot. Ben blij dat hij bij ons blijft volgend seizoen. Prima speler. Je merkt pas echt wat voor werk hij allemaal verzet als hij niet meedoet. Vandaar dat ik hem net ook even vergat.

Gabri is gewoon een held. Ergens dringt het tot me door dat De Zeeuw eigenlijks nergens voor nodig is. Ik vind Gabri namelijk een veel betere fungerende ''stofzuiger''.

En ik zou hem aanvoerder maken. Is vanaf volgend seizoen verreweg de meest ervaren speler
  zondag 18 mei 2008 @ 19:42:19 #167
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_58748360
Nou, we zijn nu eindelijk van Koster verlost.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_58748369
quote:
Op zondag 18 mei 2008 19:18 schreef kevin6188 het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens zo goed wat ik ervan zeggen moet. Ben vooral teleurgesteld, niet eens boos. En laat vandaag alsjeblieft de les zijn dat we met jongens uit de eigen jeugd gaan spelen en alleen mensen kopen/terughalen als ze echt een meerwaarde vormen. Niet voor niets waren het vandaag vooral de eigen jongens die goed speelden.
Laat het vooral een les zijn dat Ajax moet inzetten op voetbal. Techniek en talent dus (en dus jonge spelers). Want als je in 90 minuten maar een handvol halve kansen bij mekaar weet te voetballen, kun je niks forceren. Dat is tegen PSV al een paar jaar het probleem, dat is in Europa al een paar jaar het probleem en dat bleek nu zelfs tegen Twente het probleem.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator zondag 18 mei 2008 @ 19:42:49 #169
138438 crew  Pizzakoppo
pi_58748374
quote:
Op zondag 18 mei 2008 19:17 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

In de meeste gevallen weet een speler er zich wel snel over te zetten en zeker in de voetbalwereld. Maar dat hij nog niet weet te imponeren en dat dat te maken heeft met het verlies van z'n moeder lijkt me stug. Hij doet het best goed bij Jong Ajax toch? Dit heeft zijn prestaties ook niet verder aangetast.
Jij hebt schijnbaar nog nooit iemand verloren op jonge leeftijd, honderd procent dat dit enorm door blijft spoken in je hoofd elk moment van de dag!!! Als die jongen het zwaar heeft met het verlies van zijn moeder dan moet ie gewoon alle tijd pakken die nodig is om zo´n klap te verwerken!
  zondag 18 mei 2008 @ 19:44:11 #170
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_58748394
Lindgren gaat volgend seizoen heel belangrijk worden voor ons. Sterke pot vandaag weer.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_58748436
quote:
Op zondag 18 mei 2008 19:21 schreef Loserkid het volgende:

Ja volgens mij had ik die gast ook gezien.
Eerste pakte die een brandslang en ging die er mee tegen auto's aan slaan, toen kwam er dus steward aan en hij moest even de brandslang goedhangen. Hij loopt dus weer verder daarna en na een tijdje springt hij idd op een auto geloof ik (kon het niet echt zien, gebeurde stuk achter me, brandslang wel goed gezien).
pi_58748454
Tja lullig, jullie hadden beter ook even bij FCT kunnen shoppen in de winterstop

Wennen jullie al aan het net niet telkens
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_58748463
quote:
Op zondag 18 mei 2008 19:41 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Gabri is gewoon een held. Ergens dringt het tot me door dat De Zeeuw eigenlijks nergens voor nodig is. Ik vind Gabri namelijk een veel betere fungerende ''stofzuiger''.

En ik zou hem aanvoerder maken. Is vanaf volgend seizoen verreweg de meest ervaren speler
Is ook meer omdat de kans levensgroot is dat Davids vertrekt. Dit seizoen heeft Gabri zijn beste wedstrijden gespeeld op het moment dat er nog iemand verdedigend was ingesteld. Davids dan wel Lindgren. Anders moet hij te veel werk zelf opknappen. Ik wil niet zeggen dat De Zeeuw in dienst van Gabri moet komen te spelen, maar als ze beiden spelen levert dat ook voor allebei voordeel op.
  zondag 18 mei 2008 @ 19:49:18 #174
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58748478
Wie willen we loten voor de eerste wedstrijd in de UEFA cup?

Everton lijkt mij wel leuk
  Moderator zondag 18 mei 2008 @ 19:49:28 #175
138438 crew  Pizzakoppo
pi_58748481
quote:
Op zondag 18 mei 2008 19:47 schreef clauwheee het volgende:
Tja lullig, jullie hadden beter ook even bij FCT kunnen shoppen in de winterstop

Wennen jullie al aan het net niet telkens
Als je de reacties had gelezen kon je weten dat het gros enkel berusting voelt en nauwelijks woede, helaas lukt jouw troll dan ook niet .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')