Volgend jaar van Adrie af, laat hem maar lekker naar Twente gaan.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sarpong was weinig indrukwekkend helaas.
Sowieso gek dat De Jong er niet vanaf het begin instond. Maar ik heb al vaker niets begrepen van a3.
Die berusting heb ik de laatste jaren veel te vaak gevoeld.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:41 schreef Urquhart het volgende:
Op de een of andere manier geen kwaadheid ofzo hier. Meer een soort berusting, of je het al zag aankomen
Dit is de perfecte afsluiting van kut jaren. Volgend jaar gaan we het gewoon doen met Marco.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:41 schreef Urquhart het volgende:
Op de een of andere manier geen kwaadheid ofzo hier. Meer een soort berusting, of je het al zag aankomen
Wat is dat nou weer voor gelul, er zijn mensen die dit soort dingen erg makkelijk verwerken maar ook personen die echt een aantal jaar nodig hebben.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Sarpong
Dat is nou een speler die al jaren als een talent wordt bestempeld maar waarvan ik het idee dat het er geen enkele moment uit wil komen. Hij heeft het natuurlijk ook het nodige te verwerken gehad met het verlies van z'n moeder maar dat kan niet op de langere termijn nog effect hebben op z'n prestaties.
Sterker nog, er zijn spelers als Douglas die liever bij Twente zullen willen blijven, mocht Ajax er interesse in tonen.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kan mij ook niet echt boos maken nee.
Wat ik het kutste vind is dat er nu spelers zijn die zeker niet willen komen, terwijl dat wel nog kan als je misschien CL speelt.
Onbegrijpelijk inderdaad.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sarpong was weinig indrukwekkend helaas.
Sowieso gek dat De Jong er niet vanaf het begin instond. Maar ik heb al vaker niets begrepen van a3.
Op basis waarvan kom je daarbij?quote:Op zondag 18 mei 2008 18:56 schreef twi het volgende:
[..]
Sterker nog, er zijn spelers als Douglas die liever bij Twente zullen willen blijven, mocht Ajax er interesse in tonen.
Lindgren solliciteerde vandaag. Wat speelde die een fantastische wedstrijd.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:00 schreef _Mike_ het volgende:
Koster is niet te snappen en dat hoeft vanaf nu ook gelukkig niet meer.
We hebben een nieuwe publiekslieveling nodig nu Sjon weg gaat
Omdat Twente CL zou kunnen spelen, en dat weegt belangrijk af. Waarom zou Douglas naar Ajax komen, terwijl hij op een veel hoger niveau zou kunnen gaan spelen?quote:Op zondag 18 mei 2008 19:01 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Op basis waarvan kom je daarbij?
Engelaar wilde ook graag naar Ajax komen ondanks dat het niet goed ging met Ajax.
Lindgren speelde inderdaad erg goed, als Slijngard een steekje liet vallen stond hij er. Ik hoop dat MisterJ.Lo de wedstrijd heeft gezien want van hem mocht Lindgren wel terug naar Groningenquote:Op zondag 18 mei 2008 19:01 schreef twi het volgende:
[..]
Lindgren solliciteerde vandaag. Wat speelde die een fantastische wedstrijd.
Geluk bij een ongeluk voor mij is dat de TV-aansluiting het al 3 dagen niet doet en pas morgen wordt gerepareerd. Ik hoef dus verder niets te zien vanavond.
Tsja, Ajax strijdt mee. Maar dat gebeurt de laatste 2 jaar met hangen en wurgen, na halverwege in het seizoen al 15 punten achter te staan. In Europa speelt Ajax al jaren niks klaar en wordt het Europees door laagvliegers uitgeschakeld.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:06 schreef Wooldoor het volgende:
Hij zou inderdaad champions league kunnen spelen maar de kans voor UEFA cup is groter en een stuk reeler. Ik denk niet dat als twente eventueel de champions league haalt potten kan gaan breken. Ajax strijdt jaarlijks mee om het kampioenschap en speelt Uefa cup
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |