wátquote:Op zondag 18 mei 2008 16:49 schreef Wooldoor het volgende:
Pff tering Ado ook gepromoveerd, kan je dag nog meer verneukt worden.
Twente zit er straks mee opgezadeldquote:Op zondag 18 mei 2008 16:52 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Blij dat we daarvan weer verlost zijn.
ik snap ook niet dat Koster niet vaker speelt met De Jong en vd Heijden.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:57 schreef Wooldoor het volgende:
Er ontbrak gewoon zoveel voetbal, Perez heeft echt niets laten zien en met Davids en Gabri daarbij heb je niet het meeste voetbal op het middenveld. Volgend seizoen heb je gewoon 2 goede spelmakers nodig.
quote:Op zondag 18 mei 2008 16:52 schreef DJ_Ryow het volgende:
ook al wint Ajax nooit meer wat. het blijft de mooiste en beste club die er ooit bestaan heeft.
Koster had het drukker om iedereen op de tribune te plaatsen.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:01 schreef toma het volgende:
[..]
ik snap ook niet dat Koster niet vaker speelt met De Jong en vd Heijden.
Hij maakt behoorlijk veel overtredingenquote:Op zondag 18 mei 2008 16:56 schreef D1 het volgende:
Kunnen we GVD effe die Douglas binnenhalen?
Wat een kutzooi... Ben er ziek van
Huntelaar in je zak hebben in dit ajax hoef je geen wereld verdediger voor te zijn. Huntlaar kan die bal nooit kwijt dan kan ik hem zelfs verdedigen.quote:
Nou nee niet echt. Wij hebben geld om goede aankopen te doenquote:Op zondag 18 mei 2008 17:09 schreef Happel het volgende:
Ben wel benieuwd wat Van Basten er volgend seizoen van weet te maken en wie er blijven en vertrekken. Misschien vinden jullie het niet leuk om te horen, maar Ajax zit in dezelfde situatie waar Feijenoord al tijden in zit.
En als we vandaag 1-0 gewonnen hadden dan was dat niet zo geweest??quote:Op zondag 18 mei 2008 17:09 schreef Happel het volgende:
Ben wel benieuwd wat Van Basten er volgend seizoen van weet te maken en wie er blijven en vertrekken. Misschien vinden jullie het niet leuk om te horen, maar Ajax zit in dezelfde situatie waar Feijenoord al tijden in zit.
Dat is dus gewoon niet waar.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:09 schreef Happel het volgende:
maar Ajax zit in dezelfde situatie waar Feijenoord al tijden in zit.
Bij Feyenoord is het wel wat erger dan bij Ajax hoor. Als je 6e wordt zijn de ambities om kampioen te worden veel onrealistischer dan wanneer je 2e wordt. We zitten al een paar jaar in een negatieve spiraal maar hopelijk komen we er met van Basten weer uit.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:09 schreef Happel het volgende:
quote:Op zondag 18 mei 2008 16:52 schreef DJ_Ryow het volgende:
ook al wint Ajax nooit meer wat. het blijft de mooiste en beste club die er ooit bestaan heeft.
Inderdaad, maar wat een held is Lindgren zeg. Hij kan wel eens de nieuwe leider van Ajax gaan worden.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:15 schreef MaxC het volgende:
Denk toch dat de vormdip van Huntelaar fataal is geworden, niet 1 goal in de play-offs![]()
Voor de rest prima 1e heflt, maar wat gebeurt er na rust? Compleet overklast door Twente, pas nadat Urzaiz erin kwam kregen we nog 3 kansen, mijn hart stond trouwens even stil bij die bal van Lindgren
ik zag al bij die pass van Suarez dat ie te kort wasquote:Op zondag 18 mei 2008 17:15 schreef MaxC het volgende:
Compleet overklast door Twente, pas nadat Urzaiz erin kwam kregen we nog 3 kansen, mijn hart stond trouwens even stil bij die bal van Lindgren
Ik kreeg gewoon bijna letterlijk een hartverzwakking, en na de kans ook helemaal gek gewordenquote:Op zondag 18 mei 2008 17:15 schreef MaxC het volgende:
Denk toch dat de vormdip van Huntelaar fataal is geworden, niet 1 goal in de play-offs![]()
Voor de rest prima 1e heflt, maar wat gebeurt er na rust? Compleet overklast door Twente, pas nadat Urzaiz erin kwam kregen we nog 3 kansen, mijn hart stond trouwens even stil bij die bal van Lindgren
Hij heeft het beter gedaan dan Urby het kon doen... lekker vel mannetje die niet bang is om bal en tegenstander de tribune in te trappenquote:Op zondag 18 mei 2008 17:16 schreef kalinho het volgende:
Slijngaard vond ik niet onaardig spelen trouwens voor een debutant.
Laat Kotser em daar nou maar gewoon heengaan, kan hij het daar ook even goed verpestenquote:Op zondag 18 mei 2008 17:18 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Had je dat niet gewoon eerder kunnen doen?
Maar dat is eigenlijk al tijden zo. Het verbaast mij keer op keer dat Ajax vaak maar matige spelers weet te contracteren. De scouting is nou niet je van het.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:20 schreef Chadi het volgende:
Het beste wat je nu kunt doen is gewoon een grote schoonmaak houden.
Ach, twee jaar geleden hadden wij er profijt van. Je kan zeggen dat we nu quitte staan.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Laat Kotser em daar nou maar gewoon heengaan, kan hij het daar ook even goed verpesten
playoffs om het nog even goed te verwoorden vanmiddag
Jij weet evenveel als wijquote:Op zondag 18 mei 2008 17:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Het kutte voor jullie is, dat Huntelaar nu ook bijna voor 100% weg gaat, ofniet.
Ik hoop dat Marco alleen spelers koopt die goed zijn. Je betaalt toch de hoofdprijs maakt niet uit wie je haalt.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar dat is eigenlijk al tijden zo. Het verbaast mij keer op keer dat Ajax vaak maar matige spelers weet te contracteren. De scouting is nou niet je van het.
En daarvoor moet je jongens kopen die elkaar aanvoelen en bij elkaar passen ipv een zooitje voetballers kopen die vroeger leuk konden voetballenquote:Op zondag 18 mei 2008 17:23 schreef dronkeykong het volgende:
Ik heb liever een TEAM, dat elkaar aanvoelt dus ga daar maar eens aan beginnen.
Niet die halfbakken klojo's die elkaar nog op geen 3 meter een bal kunnen aanspelen.
a blessing in disguisequote:Op zondag 18 mei 2008 17:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Het kutte voor jullie is, dat Huntelaar nu ook bijna voor 100% weg gaat, ofniet.
Laten we het hopen...quote:Op zondag 18 mei 2008 17:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik hoop dat Marco alleen spelers koopt die goed zijn. Je betaalt toch de hoofdprijs maakt niet uit wie je haalt.
Misschien moeten we dan wel spelers behouden? en niet meteen weg doen als ze een beetje goed worden.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:23 schreef dronkeykong het volgende:
Ik heb liever een TEAM, dat elkaar aanvoelt dus ga daar maar eens aan beginnen.
Niet die halfbakken klojo's die elkaar nog op geen 3 meter een bal kunnen aanspelen.
Lindgren en Davids stonden als enige te bikkelen.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:27 schreef Noshiba het volgende:
waar is het focking bikkel gevoel allemaal overbetaalde homo's zijn het
Die zal wel bij Twente blijven, die spelen CL.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:09 schreef Wooldoor het volgende:
Douglas is gewoon een beest, ik zou hem graag bij Ajax zien.
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:33 schreef Longmen het volgende:
[..]
Die zal wel bij Twente blijven, die spelen vCL.
die lingdren zeg, jezus wat een monster die kerelquote:Op zondag 18 mei 2008 17:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lindgren en Davids stonden als enige te bikkelen.
Suarez werd ik helemaal gek van, voortaan wat midner lak op die schoentjes want die bal bleef telkens hangen..
En Rommedahl is nog een tandje erger, die bewegingen, die kop, daar word ik bijna suicidaal van.
Wat een kutmentaliteit vandaag, leek helemaal nergens op. Twente verdiend door.
Gelukkig zijn de play-offs volgend jaar weg, in het 1e jaar hadden wij geen recht op de CL door onze 5e plek en nu is het Twente dat het via deze manier afdwingt..
Laat San Marco lekker Huntelaar in de spits doen op het EK, misschien dat hij zen vorm terugkrijgt en vertrouwen krijgt in Van Basten zodat hij blijft.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:34 schreef jmac het volgende:
[..]
Eerst nog de ajaxcieden ((incl. Marco) zien falen op het ek
Waarom hadden we vorig seizoen er geen recht op dan?quote:Op zondag 18 mei 2008 17:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ironisch genoeg was dit te verwachten.
Je wint de PO 2x terwijl je er geen recht op hebt om CL te spelen, nu heb je het wel en word je uitgeschakeld.
Ach ja, anders was je toch weer op je bek gegaan in de voorronde. Wel kut dat je nu helemaal niemand binnen kan halen.
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die gast genaamd Elia heeft de potentie om een tweede Suarez te worden.
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:41 schreef Urquhart het volgende:
Op de een of andere manier geen kwaadheid ofzo hier. Meer een soort berusting, of je het al zag aankomen
Yup.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:41 schreef Urquhart het volgende:
Op de een of andere manier geen kwaadheid ofzo hier. Meer een soort berusting, of je het al zag aankomen
Huuuh, groot gelijk heb je. My bad.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:39 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Waarom hadden we vorig seizoen er geen recht op dan?
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Huuuh, groot gelijk heb je. My bad.
1x dus. Vorig jaar had je zelfs kampioen moeten worden.
En dan alleen omdat Silava haptequote:Op zondag 18 mei 2008 17:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Heb 'm vandaag op 2 acties na niet gezien.
Die krijgen een grote pleog in de loting UEFA cup dus.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:33 schreef Longmen het volgende:
[..]
Die zal wel bij Twente blijven, die spelen CL.
En een definitief vertrek van Huntelaar.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kan mij ook niet echt boos maken nee.
Wat ik het kutste vind is dat er nu spelers zijn die zeker niet willen komen, terwijl dat wel nog kan als je misschien CL speelt.
Juist.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En een definitief vertrek van Huntelaar.
Die is nog lang niet klaar voor de top.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:53 schreef Anonymousz het volgende:
Zal Huntelaar weggaan??????
Tja weer geen CL
Al zaten er vandaag scouts voor klaas op de tribune word ie zeker de volgende 5 jaren niet gekochtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |