Maar dat is eigenlijk al tijden zo. Het verbaast mij keer op keer dat Ajax vaak maar matige spelers weet te contracteren. De scouting is nou niet je van het.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:20 schreef Chadi het volgende:
Het beste wat je nu kunt doen is gewoon een grote schoonmaak houden.
Ach, twee jaar geleden hadden wij er profijt van. Je kan zeggen dat we nu quitte staan.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Laat Kotser em daar nou maar gewoon heengaan, kan hij het daar ook even goed verpesten
playoffs om het nog even goed te verwoorden vanmiddag
Jij weet evenveel als wijquote:Op zondag 18 mei 2008 17:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Het kutte voor jullie is, dat Huntelaar nu ook bijna voor 100% weg gaat, ofniet.
Ik hoop dat Marco alleen spelers koopt die goed zijn. Je betaalt toch de hoofdprijs maakt niet uit wie je haalt.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar dat is eigenlijk al tijden zo. Het verbaast mij keer op keer dat Ajax vaak maar matige spelers weet te contracteren. De scouting is nou niet je van het.
En daarvoor moet je jongens kopen die elkaar aanvoelen en bij elkaar passen ipv een zooitje voetballers kopen die vroeger leuk konden voetballenquote:Op zondag 18 mei 2008 17:23 schreef dronkeykong het volgende:
Ik heb liever een TEAM, dat elkaar aanvoelt dus ga daar maar eens aan beginnen.
Niet die halfbakken klojo's die elkaar nog op geen 3 meter een bal kunnen aanspelen.
a blessing in disguisequote:Op zondag 18 mei 2008 17:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Het kutte voor jullie is, dat Huntelaar nu ook bijna voor 100% weg gaat, ofniet.
Laten we het hopen...quote:Op zondag 18 mei 2008 17:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik hoop dat Marco alleen spelers koopt die goed zijn. Je betaalt toch de hoofdprijs maakt niet uit wie je haalt.
Misschien moeten we dan wel spelers behouden? en niet meteen weg doen als ze een beetje goed worden.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:23 schreef dronkeykong het volgende:
Ik heb liever een TEAM, dat elkaar aanvoelt dus ga daar maar eens aan beginnen.
Niet die halfbakken klojo's die elkaar nog op geen 3 meter een bal kunnen aanspelen.
Lindgren en Davids stonden als enige te bikkelen.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:27 schreef Noshiba het volgende:
waar is het focking bikkel gevoel allemaal overbetaalde homo's zijn het
Die zal wel bij Twente blijven, die spelen CL.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:09 schreef Wooldoor het volgende:
Douglas is gewoon een beest, ik zou hem graag bij Ajax zien.
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:33 schreef Longmen het volgende:
[..]
Die zal wel bij Twente blijven, die spelen vCL.
die lingdren zeg, jezus wat een monster die kerelquote:Op zondag 18 mei 2008 17:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lindgren en Davids stonden als enige te bikkelen.
Suarez werd ik helemaal gek van, voortaan wat midner lak op die schoentjes want die bal bleef telkens hangen..
En Rommedahl is nog een tandje erger, die bewegingen, die kop, daar word ik bijna suicidaal van.
Wat een kutmentaliteit vandaag, leek helemaal nergens op. Twente verdiend door.
Gelukkig zijn de play-offs volgend jaar weg, in het 1e jaar hadden wij geen recht op de CL door onze 5e plek en nu is het Twente dat het via deze manier afdwingt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |