wátquote:Op zondag 18 mei 2008 16:49 schreef Wooldoor het volgende:
Pff tering Ado ook gepromoveerd, kan je dag nog meer verneukt worden.
Twente zit er straks mee opgezadeldquote:Op zondag 18 mei 2008 16:52 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Blij dat we daarvan weer verlost zijn.
ik snap ook niet dat Koster niet vaker speelt met De Jong en vd Heijden.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:57 schreef Wooldoor het volgende:
Er ontbrak gewoon zoveel voetbal, Perez heeft echt niets laten zien en met Davids en Gabri daarbij heb je niet het meeste voetbal op het middenveld. Volgend seizoen heb je gewoon 2 goede spelmakers nodig.
quote:Op zondag 18 mei 2008 16:52 schreef DJ_Ryow het volgende:
ook al wint Ajax nooit meer wat. het blijft de mooiste en beste club die er ooit bestaan heeft.
Koster had het drukker om iedereen op de tribune te plaatsen.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:01 schreef toma het volgende:
[..]
ik snap ook niet dat Koster niet vaker speelt met De Jong en vd Heijden.
Hij maakt behoorlijk veel overtredingenquote:Op zondag 18 mei 2008 16:56 schreef D1 het volgende:
Kunnen we GVD effe die Douglas binnenhalen?
Wat een kutzooi... Ben er ziek van
Huntelaar in je zak hebben in dit ajax hoef je geen wereld verdediger voor te zijn. Huntlaar kan die bal nooit kwijt dan kan ik hem zelfs verdedigen.quote:
Nou nee niet echt. Wij hebben geld om goede aankopen te doenquote:Op zondag 18 mei 2008 17:09 schreef Happel het volgende:
Ben wel benieuwd wat Van Basten er volgend seizoen van weet te maken en wie er blijven en vertrekken. Misschien vinden jullie het niet leuk om te horen, maar Ajax zit in dezelfde situatie waar Feijenoord al tijden in zit.
En als we vandaag 1-0 gewonnen hadden dan was dat niet zo geweest??quote:Op zondag 18 mei 2008 17:09 schreef Happel het volgende:
Ben wel benieuwd wat Van Basten er volgend seizoen van weet te maken en wie er blijven en vertrekken. Misschien vinden jullie het niet leuk om te horen, maar Ajax zit in dezelfde situatie waar Feijenoord al tijden in zit.
Dat is dus gewoon niet waar.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:09 schreef Happel het volgende:
maar Ajax zit in dezelfde situatie waar Feijenoord al tijden in zit.
Bij Feyenoord is het wel wat erger dan bij Ajax hoor. Als je 6e wordt zijn de ambities om kampioen te worden veel onrealistischer dan wanneer je 2e wordt. We zitten al een paar jaar in een negatieve spiraal maar hopelijk komen we er met van Basten weer uit.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:09 schreef Happel het volgende:
quote:Op zondag 18 mei 2008 16:52 schreef DJ_Ryow het volgende:
ook al wint Ajax nooit meer wat. het blijft de mooiste en beste club die er ooit bestaan heeft.
Inderdaad, maar wat een held is Lindgren zeg. Hij kan wel eens de nieuwe leider van Ajax gaan worden.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:15 schreef MaxC het volgende:
Denk toch dat de vormdip van Huntelaar fataal is geworden, niet 1 goal in de play-offs![]()
Voor de rest prima 1e heflt, maar wat gebeurt er na rust? Compleet overklast door Twente, pas nadat Urzaiz erin kwam kregen we nog 3 kansen, mijn hart stond trouwens even stil bij die bal van Lindgren
ik zag al bij die pass van Suarez dat ie te kort wasquote:Op zondag 18 mei 2008 17:15 schreef MaxC het volgende:
Compleet overklast door Twente, pas nadat Urzaiz erin kwam kregen we nog 3 kansen, mijn hart stond trouwens even stil bij die bal van Lindgren
Ik kreeg gewoon bijna letterlijk een hartverzwakking, en na de kans ook helemaal gek gewordenquote:Op zondag 18 mei 2008 17:15 schreef MaxC het volgende:
Denk toch dat de vormdip van Huntelaar fataal is geworden, niet 1 goal in de play-offs![]()
Voor de rest prima 1e heflt, maar wat gebeurt er na rust? Compleet overklast door Twente, pas nadat Urzaiz erin kwam kregen we nog 3 kansen, mijn hart stond trouwens even stil bij die bal van Lindgren
Hij heeft het beter gedaan dan Urby het kon doen... lekker vel mannetje die niet bang is om bal en tegenstander de tribune in te trappenquote:Op zondag 18 mei 2008 17:16 schreef kalinho het volgende:
Slijngaard vond ik niet onaardig spelen trouwens voor een debutant.
Laat Kotser em daar nou maar gewoon heengaan, kan hij het daar ook even goed verpestenquote:Op zondag 18 mei 2008 17:18 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Had je dat niet gewoon eerder kunnen doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |