Wat is jouw visie op het huidige Feijenoord? Wat moet er veranderen, wat moet beter en welke posities dienen er versterkt te worden?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Spelers die van mij weg moeten
Slory
Lucius
Lensky
Vincken
Timmer
Buijs
Bahia
De guzman
Lee
Greenequote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Slory
Lucius
Lensky
Vincken
Timmer
Buijs
Bahia
De guzman
Lee
Jorien en visie in 1 zin?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat is jouw visie op het huidige Feijenoord? Wat moet er veranderen, wat moet beter en welke posities dienen er versterkt te worden?
Je wilt negen spelers van de hand doen, bijna een heel elftal. Hoe moet Feijenoord dat opvangen?
ach, misschien heeft die knaap (voor een x) ook wel n beetje gelijk. Guzman wil zelf weg volgens mij, de rest is nauwelijks Feyenoord waardig. Misschien lucius in een goed draaiend team, en lensky, maar dat is meer omdat ik die nog nooit heb zien spelen...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:42 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Jorien en visie in 1 zin?
9 spelers wegdoen is gekkenwerk, zeker gezien het feit dat je nu al een te smalle selectie hebt.
Timmer, Lucius, Bahia en Slory zou ik sowieso nog een seizoen houden want zoveel (basis)spelers vervangen in 1 keer is niet te doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Slory
Lucius
Lensky
Vincken
Timmer
Buijs
Bahia
De guzman
Lee
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:49 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
.... Geef dan oa Fer, Wijnaldum en Kermit maar basis plaatsen.
Fer als verdediger (wel graag een hogere startsnelheid kweken...) en wijnaldum in de spits naast makaay (oid...)quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:58 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Een basisplaats lijkt me voor Fer en Wijnaldum een zware opgave, aangezien we een druk bezet middenveld hebben.
Ze gaan hun wedstrijden wel pakken, we spelen namelijk weer eens Europees volgend seizoen
De Guzman kan je inderdaad wegdoen als er een goed bod komt. Maar met een berg jeugd alleen achter de hand groei je niet door. Deze spelers heb je juist nodig om door te groeien en dan kan je ze langzaam slijten aan andere clubs. Je bent niet van de ene op de andere dag kampioenskandidaat.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:49 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ach, misschien heeft die knaap (voor een x) ook wel n beetje gelijk. Guzman wil zelf weg volgens mij, de rest is nauwelijks Feyenoord waardig. Misschien lucius in een goed draaiend team, en lensky, maar dat is meer omdat ik die nog nooit heb zien spelen...
Liever gewoon een berg jeugd overhevelen dan, want met deze knapen erbij word je sowieso geen kampioen, en op de lange termijn leveren ze helemaal niets op. Geef dan oa Fer, Wijnaldum en Kermit maar basis plaatsen.
quote:Een bestuursdelegatie van de FSV en enkele Feyenoord supporters zijn aanwezig in de live uitzending van "Voetbal Insite" van 18 mei a.s. bij RTL 7 om 21.30 uur en doen daar een mededeling namens de leden van de FSV.
Namens de leden. Oh joh, doen ze eindelijk een keer wat in samenspraak met de achterban?quote:
!e ronde hopelijk dichtbij en makkelijk door en dan in de poulefase wat leuke tripjesquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:03 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Europa in, worden weer mooie tripjes
Er moet een nieuwe keeper komen, Een Veldhuizen of Stijnen, dan zou ik Stijnen nemen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat is jouw visie op het huidige Feijenoord? Wat moet er veranderen, wat moet beter en welke posities dienen er versterkt te worden?
Je wilt negen spelers van de hand doen, bijna een heel elftal. Hoe moet Feijenoord dat opvangen?
Die tokkie moet lekker z'n muil houden en iedereen lekker zelf laten uitmaken voor welke club die is.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:40 schreef denthemen het volgende:
://www.ml75.nl/?page=2&id=273273&nt=1211031308&p=last
Dit filmpje al bekend? Hij heeft wel een punt
Rot op met al die spelers uit Belgie manquote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Er moet een nieuwe keeper komen, Een Veldhuizen of Stijnen, dan zou ik Stijnen nemen.
Er moet een nieuwe centrale verdediger komen, Een naam heb ik nog niet in gedachten, Loovens is wel erg goed bezig bij Cardiff, zag ik aan het filmpje van hem net. zou een optie kunnen zijn. de basis van komend seizoen moet zijn , Links De Cler, Midden Vlaar en Hofland.
Er moet een nieuwe Rechtsback komen.
Middenveld lijkt mij wel gevuld, Nu El Ahmadi komt.
Dan de aanval. Hier moet echt veel vernieuwd worden.
4 vleugelaanvallers, en 3 echte spitsen moeten er bij. Dit seizoen was de aanval als die er al was, gewoon erg zwak.
Vleugelaanvallers
- Wilhelmsson ( goede speler die goed aan de zijkant kan spelen, kan zijn man voorbij )
- Boussoufa
- Lamah van Anderlecht, goede speler kan ook zelf scoren, snel alles wat je nodig hebt,.
- Naam weet ik nog niet
Mogelijke Spitsen.
- N Kufo
- Berg
- Buffel er ook bij halen,
- Joseph Akpala, topscoorder van Belgie bij Charleroi, 28 wed, 18 goals, moeten ze gewoon halen
- Jovanovic, zal duur zijn maar zeker de moeite waard
En over de spelers die weg moeten
Slory ---> Buffel
Lucius ---> een goede rechtsback, weet nog geen naam
Lensky ---> geen vervanger, overbodige speler
Vincken ---> Boussoufa
Timmer ---> Stijnen
Buijs ---> geen vervanger, overbodige speler
Bahia ---> Loovens?
De guzman -> Wilhelmsson
Lee ---> N Kufo
wat we nu hebben is beter hequote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:05 schreef j.bv het volgende:
[..]
Rot op met al die spelers uit Belgie man
Met Boussoufa en Lamah en Stijnen in de basis wel ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Met die belgen erbij hebben we zeker meteen een kampioenselftal of niet
Wat een kneusquote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:40 schreef denthemen het volgende:
Dan is het iets anders.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:22 schreef denthemen het volgende:
Ik las dat hij zo boos is geworden omdat zij riepen dat ze de stad gingen slopen of zo, je hoort hem er ook iets over mompelen
*stapt weer in zijn stoel na het lachen*quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:23 schreef jorienvdherik het volgende:
maar wat heeft dit met feyenoord te maken
kan je niet gewoon over iets wat met de club te maken heeft posten/
Precies. Bovendien lijkt onze vriend even te vergeten dat Feyenoord zonder alle supporters uit 'de provincie' en de steden en dorpen om Rotterdam heen nooit een EC1, 2 UEFA Cups en 14 landstitels had gewonnen en niet meer dan een middenmoter of misschien net een subtopper was geweest.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:20 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Wat een kneus![]()
En als je uit dordt komt? Dan ben je voor Fc Dordt? Oh vandaar dat de halve oude harde kern uit Dordrecht komt natuurlijk.
Zet hij zich ff compleet voor lul
onzinquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:40 schreef j.bv het volgende:
[..]
Precies. Bovendien lijkt onze vriend even te vergeten dat Feyenoord zonder alle supporters uit 'de provincie' en de steden en dorpen om Rotterdam heen nooit een EC1, 2 UEFA Cups en 14 landstitels had gewonnen en niet meer dan een middenmoter of misschien net een subtopper was geweest.
Feyenoord spreekt landelijk mensen aan, dat is toch juist mooi?
Neem aan dat je de wedstrijd goed wilt bekijken (God mag weten, waarom). Raad ik je aan om VV of T/R te pakken. W of Z kan wel maar dan moet je er wel voor zorgen dat je helemaal bovenaan de rij zit voor de beste zicht.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zit te denken aan de vakken W2/W4 of Z1/Z4, deze zijn in de loge en lijken me prima plekken voor het geld, anders iets als VV of T/R.
Kanker op met je Belgen joh, en je spoort echt niet, gaan we weer op de Gullit toer, zoveel mogelijk halen zit er altijd wat goeds bij . Er moet gewoon heel gericht gekocht worden, en dat is een rechtsback en een centrumspits dat zijn de belangrijkste posities waar je iemand nodig hebt, kan je mooi 4-4-2 spelen met Bruins in een vrije rol achter de 2 spitsen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Er moet een nieuwe keeper komen, Een Veldhuizen of Stijnen, dan zou ik Stijnen nemen.
Er moet een nieuwe centrale verdediger komen, Een naam heb ik nog niet in gedachten, Loovens is wel erg goed bezig bij Cardiff, zag ik aan het filmpje van hem net. zou een optie kunnen zijn. de basis van komend seizoen moet zijn , Links De Cler, Midden Vlaar en Hofland.
Middenveld lijkt mij wel gevuld, Nu El Ahmadi komt.
Dan de aanval. Hier moet echt veel vernieuwd worden.
4 vleugelaanvallers, en 3 echte spitsen moeten er bij. Dit seizoen was de aanval als die er al was, gewoon erg zwak.
Vleugelaanvallers
- Wilhelmsson ( goede speler die goed aan de zijkant kan spelen, kan zijn man voorbij )
- Boussoufa
- Lamah van Anderlecht, goede speler kan ook zelf scoren, snel alles wat je nodig hebt,.
- Naam weet ik nog niet
Mogelijke Spitsen.
- N Kufo
- Berg
- Joseph Akpala, topscoorder van Belgie bij Charleroi, 28 wed, 18 goals, moeten ze gewoon halen
En over de spelers die weg moeten
Slory ---> Buffel
Vincken ---> Boussoufa
Timmer ---> Stijnen
Bahia ---> Loovens?
De guzman -> Wilhelmsson
Lee ---> N Kufo
Dan heb je geluk, Buijs onderhandelt momenteel met een Duitse club zei die vanmiddag langs de lijn. Maar hij wist niet of ze er uit zouden komen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Slory
Lucius
Lensky
Vincken
Timmer
Buijs
Bahia
De guzman
Lee
De namen die ik noem zijn goed, en zeker beter dan de huidige spelers bij Feyenoordquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Kanker op met je Belgen joh, en je spoort echt niet, gaan we weer op de Gullit toer, zoveel mogelijk halen zit er altijd wat goeds bij . Er moet gewoon heel gericht gekocht worden, en dat is een rechtsback en een centrumspits dat zijn de belangrijkste posities waar je iemand nodig hebt, kan je mooi 4-4-2 spelen met Bruins in een vrije rol achter de 2 spitsen.
Mag toch hopen voor Diego. Er zal toch een vervanger voor de vertrekkende de Guzman moeten komen.quote:
Die loopt allang rond bij Feijenoord...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mag toch hopen voor Diego. Er zal toch een vervanger voor de vertrekkende de Guzman moeten komen.
Een vervanger voor de Guzman? Helemaal niet. Met Hofs en Bruins (en Wijnaldum) heb je genoeg creatieve middenvelders.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mag toch hopen voor Diego. Er zal toch een vervanger voor de vertrekkende de Guzman moeten komen.
Daarom snap ik de komst van El Ahmadi ook niet echt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:37 schreef blueangel_ het volgende:
Als De Guzman vertrekt kan er best een flankmiddenvelder gehaald worden. Van Bronckhorst, Landzaat en El Ahmadi zijn centrale spelers, en Bruins eigenlijk ook
Voor een 4-4-2 zijn er geen flankmiddenvelders, voor een 4-3-3 geen vleugelspitsen ... dat lijken me de grootste prioriteiten
Vleugelspitsen hebben we nodig jaquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:37 schreef blueangel_ het volgende:
Als De Guzman vertrekt kan er best een flankmiddenvelder gehaald worden. Van Bronckhorst, Landzaat en El Ahmadi zijn centrale spelers, en Bruins eigenlijk ook
Voor een 4-4-2 zijn er geen flankmiddenvelders, voor een 4-3-3 geen vleugelspitsen ... dat lijken me de grootste prioriteiten
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vleugelspitsen hebben we nodig ja
======Landzaat====Van Bronckhorst=====quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:44 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Daarom snap ik de komst van El Ahmadi ook niet echt.
En waarom zou een veel scorende spits bij Werder naar Feyenoord gaanquote:Op zondag 18 mei 2008 09:04 schreef Happel het volgende:
Ah, fuck. Ik zie niet dat Rosenberg (ex-jood) bij Werder Bremen speelt.![]()
Nou dan weet ik wel waarom Bosz die wedstrijd bezocht. Rosenberg scoorde ook, dus die heeft Bosz wel weten te overtuigen...
Omdat wij op weg zijn naar de Europese top. Daar wil iedereen deel van uitmaken.quote:Op zondag 18 mei 2008 09:07 schreef Strooper het volgende:
[..]
En waarom zou een veel scorende spits bij Werder naar Feyenoord gaan
Er moeten spitsen bij dus bel Berg of N'Kufo maar. Achterin zou ik voor Loovens en Zuiverloon gaan maar weet dat men hier Zuiverloon liever niet ziet. Verder weet ik zo 1 2 3 ook geen namen maar in de breedte moet het beter op het doel en middenveld na.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Slory
Lucius
Lensky
Buijs
Bahia
De guzman (mits genoeg euro's geboden)
Lee
Omdat Vincken (mits fit) stukken beter is dan die derde rangs zweedse belg of belgische zweed of wat het ook is!quote:
Omdat het een zwaar overschatte speler is misschien? En omdat Vincken op de rechterflank vriend en vijand gaat verbazen volgend seizoen. Daar durf ik wel een kratje bier op te zetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
yeah rightquote:Op zondag 18 mei 2008 10:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Omdat Vincken (mits fit) stukken beter is dan die derde rangs zweedse belg of belgische zweed of wat het ook is!
Wk niet gezien zeker 2 jaar terug ?quote:Op zondag 18 mei 2008 10:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Omdat Vincken (mits fit) stukken beter is dan die derde rangs zweedse belg of belgische zweed of wat het ook is!
Ik mag hopen dat dit een grap is? Diego kan op dit moment naar bijna elke club, Barca, Madrid, Man Utd. Noem maar opquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Feyenoord is een veel mooiere club dan die 3quote:Op zondag 18 mei 2008 11:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit een grap is? Diego kan op dit moment naar bijna elke club, Barca, Madrid, Man Utd. Noem maar op
inderdaadquote:Op zondag 18 mei 2008 11:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit een grap is? Diego kan op dit moment naar bijna elke club, Barca, Madrid, Man Utd. Noem maar op
$$$ Daar gaat het tegenwoordig toch om..quote:Op zondag 18 mei 2008 11:35 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Feyenoord is een veel mooiere club dan die 3
Zuiverloon i een aardige back en die had Feyenoord ook moeten behouden, want hij is denk ik wel wat beter als dat we nu hebben lopen, maar hij is niet van het niveau wat Feyenoord moet nastreven.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Achterin zou ik voor Loovens en Zuiverloon gaan maar weet dat men hier Zuiverloon liever niet ziet.
Die Wilhelmson is vast ook veeeeeel te duurquote:Op zondag 18 mei 2008 10:31 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
yeah right
niet dat die Wilhelmson hoeft te komen
Nog serieus op ingaan ookquote:Op zondag 18 mei 2008 11:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hahaha wat een figuur joh. En als je nou in een stad woont die geen profclub heeft?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:40 schreef denthemen het volgende:
preciesquote:Op zondag 18 mei 2008 15:34 schreef j.bv het volgende:
Die El Ahmadi speelt net als in de heenwedstrijd erg matig zeg. Karim mag volgend seizoen toch wat meer laten zien als hij aan speeltijd toe wil komen.
Strik eromheen, ik breng hem wel.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:03 schreef jorienvdherik het volgende:
nac wil vinken hebben
Laten we Charisteas maar kopen dan, die presteerde 4 jaar geleden in Portugal ook wel aardig.quote:Op zondag 18 mei 2008 11:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wk niet gezien zeker 2 jaar terug ?
Helemaal niets in Bredaquote:Op zondag 18 mei 2008 17:08 schreef jorienvdherik het volgende:
'NAC Breda aast op Tim Vincken'
NAC Breda hoopt zich voor komend seizoen te versterken met Tim Vincken, dat meldt BN de Stem. De watervlugge aanvaller moet de Bredase voorhoede wat meer glans geven. Of Feyenoord mee wil werken aan een definitief vertrek van het 21-jarige talent valt nog te bezien. Diens contract werd eind vorig jaar immers verlengd tot medio 2010. Onduidelijk is echter of NAC hem wil huren of kopen.
Vincken is na zijn debuut in het seizoen 2004/2005 slechts 27 keer (1 goal) in actie gekomen voor de Rotterdammers. De oorzaak hiervan is een serie aan langdurige blessures. De jongeling speelde dit seizoen zelfs niet één wedstrijd in de hoofdmacht.
Die staat toch op het punt om z'n contract te verlengen?quote:Op zondag 18 mei 2008 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
boussoufa wat speelt die goed nu zeg, en mensen dan zeiken op me
feyenoord moet hem echt halen
Gewoon een vleugelspeler aan de zijkant, maakt niet uit waar,quote:Op zondag 18 mei 2008 18:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die staat toch op het punt om z'n contract te verlengen?
En het is toch een middenvelder?
Ik volg de Belgische competitie helemaal niet dus ik weet niet hoe goed die is, maar als het aan mij ligt komt er een goede rb, een extra verdediger en een goede spits. Het liefst zie ik Berg komen, maar dat gebeurt niet.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gewoon een vleugelspeler aan de zijkant, maakt niet uit waar,
wat een acties vandaag weer.
en gewoon snel naar hem toe gaan he
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
boussoufa wat speelt die goed nu zeg, en mensen dan zeiken op me
feyenoord moet hem echt halen
Als het nou gaat om bedrijven die het logo gebruiken om geld te verdienen ok, maar sites van/voor supporters.Tis toch ongeloofelijkquote:Via een ingezonden bericht van één van de Feyenoord fansites kregen we te horen dat Feyenoord bezig is met het dreigen tot het nemen van juridische stappen tegen Feyenoord fansites die het Feyenoordlogo prominent in beeld hebben.
Feyenoord claimt dat het Feyenoordlogo een beschermd logo is en dat inbreuk op de merkrechten van Feyenoord wordt gepleegt.
Feyenoord verzoekt / sommeert de fansite ('s) het logo niet te gebruiken.
Mijns inziens doen wij geen enkel kwaad, sterker nog we promoten onze club, we zij dag en nacht met hart en ziel bezig aan onze websites en hebben geen enkele kwade bedoeling.
De fan-site Feyenoordleven heeft besloten om het logo de komende tijd te vervangen door een eigen logo "Feyenoorder in hart en nieren" want dat zijn we!!!
Feyenoord bedankt!
LN
NAK moet opflikkeren en Vincken moet bij ons blijvenquote:
Als Feyenoorder hoop ik natuurlijk dat je gelijk hebt, dus ik ga er dan ook niet om wedden.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:16 schreef Tomasso het volgende:
Jammer dat er nog niemand op m'n weddenschap is ingegaan.
eens me mail checkenquote:Op zondag 18 mei 2008 19:39 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als het nou gaat om bedrijven die het logo gebruiken om geld te verdienen ok, maar sites van/voor supporters.Tis toch ongeloofelijk
Timmer mag wat mij betreft ook wel weg, maar ik vind de investering in een nieuwe keeper zonde van het geld, wanneer je Ekramy, Mulder en Darley nog achter de hand hebt. Tevens zijn er op dit moment andere prioriteiten.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Hier kan ik het wel in vinden. Op het halen van Loovens na dan. Als hij komt, dan wel voor de basis en dat zit er nu niet in met de mensen die er nu staan. Die zijn van hetzelfde niveau of beter. Vind dat er naast een centrale verdediger en een rechtsback ook nog een linksback moet komen die dient als back-up voor de Cler. Een jeugdig iemand die ook weer kan doorgroeien naar een vast waarde.quote:Er moet een nieuwe centrale verdediger komen, Een naam heb ik nog niet in gedachten, Loovens is wel erg goed bezig bij Cardiff, zag ik aan het filmpje van hem net. zou een optie kunnen zijn. de basis van komend seizoen moet zijn , Links De Cler, Midden Vlaar en Hofland.
Lijkt mij niet. Nu hebben we Landzaat, Van Bronckhorst, El Ahmadi, Hofs, De Guzman, Bruins, Fer en Wijnaldum. De eerste drie verwacht ik als basisspeler. De Guzman zie ik wel verkocht worden. Hofs en Fer zijn back-up en Bruins ook in de basis. Wijnaldum wordt verhuurd, want bij Feijenoord komt hij niet aan genoeg speeltijd.quote:Middenveld lijkt mij wel gevuld, Nu El Ahmadi komt.
In weze wil jij dus tien nieuwe spelers kopen. Beetje overdreven vind je niet?quote:Dan de aanval. Hier moet echt veel vernieuwd worden.
Vleugelaanvallers
- Boussoufa
- Naam weet ik nog niet
Waarom N Kufo? Is 33 en niet beter dan Makaay of Mols. Totaal geen toegevoegde waarde voor het elftal. Berg is een ander verhaal. Zou goed naast Makaay kunnen spelen als de beweeglijke spits.quote:Mogelijke Spitsen.
- N Kufo
- Berg
Ik zou Slory, Timmer, Bahia en Lee behouden. Greene wegdoen. Qua aankopen zou ik het houden bij een rechtsback, centrale verdediger, linksback, verdedigende middenvelder, vleugelspeler en spits. Waarbij de prioriteit ligt op de rb, cv en spits.quote:En over de spelers die weg moeten
Slory ---> Buffel
Vincken ---> Boussoufa
Timmer ---> Stijnen
Bahia ---> Loovens?
De guzman -> Wilhelmsson
Lee ---> N Kufo
Geen probleem hoor. Kratje Hertog Jan?quote:Op zondag 18 mei 2008 20:16 schreef Tomasso het volgende:
Jammer dat er nog niemand op m'n weddenschap is ingegaan.
Feyenoord anno 2008 hè...quote:Op zondag 18 mei 2008 19:39 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als het nou gaat om bedrijven die het logo gebruiken om geld te verdienen ok, maar sites van/voor supporters.Tis toch ongeloofelijk
Merci Happel.quote:
In de aanval hebben we nuquote:Op zondag 18 mei 2008 20:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Timmer mag wat mij betreft ook wel weg, maar ik vind de investering in een nieuwe keeper zonde van het geld, wanneer je Ekramy, Mulder en Darley nog achter de hand hebt. Tevens zijn er op dit moment andere prioriteiten.
Mocht Feijenoord wel besluiten om een keeper te halen, dan zijn de twee die je noemt geen verkeerde opties.
[..]
Hier kan ik het wel in vinden. Op het halen van Loovens na dan. Als hij komt, dan wel voor de basis en dat zit er nu niet in met de mensen die er nu staan. Die zijn van hetzelfde niveau of beter. Vind dat er naast een centrale verdediger en een rechtsback ook nog een linksback moet komen die dient als back-up voor de Cler. Een jeugdig iemand die ook weer kan doorgroeien naar een vast waarde.
[..]
Lijkt mij niet. Nu hebben we Landzaat, Van Bronckhorst, El Ahmadi, Hofs, De Guzman, Bruins, Fer en Wijnaldum. De eerste drie verwacht ik als basisspeler. De Guzman zie ik wel verkocht worden. Hofs en Fer zijn back-up en Bruins ook in de basis. Wijnaldum wordt verhuurd, want bij Feijenoord komt hij niet aan genoeg speeltijd.
Alle spelers op Van Bronckhorst en Fer na zijn aanvallend ingesteld. Dat zijn er teveel. Is dus belangrijk dat er nog iemand bijkomt die meer als verdedigende middenvelder speelt.
[..]
In weze wil jij dus tien nieuwe spelers kopen. Beetje overdreven vind je niet?
Snap ook niet waarom je er drie echte spitsen bij wilt hebben? Er lopen er nu al drie en er zou er nog minstens een bij moeten komen.
Vleugelspelers net zo. Lee blijft en verwacht dat Slory en brekebeentje Vincken ook blijven. Zijn er drie. Zou je er hoogstens nog eentje kunnen binnenhalen.
Wilhelmsson is een dertiger, daar moet Feijenoord niet meer op scouten. Geen restwaarde. Beter is om naar jonge talenten te kijken die wat toevoegen aan de club en op latere leeftijd ook nog wat opbrengen.
Lamah is degene die nu bij Roda speelt? Wel een aardige speler, ja. Wie weet?
[..]
Waarom N Kufo? Is 33 en niet beter dan Makaay of Mols. Totaal geen toegevoegde waarde voor het elftal. Berg is een ander verhaal. Zou goed naast Makaay kunnen spelen als de beweeglijke spits.
Voor Buffel geldt hetzelfde als bij N Kufo. Buffel is overigens geen spits, maar middenvelder. Zijn positie is al bezet door een aantal spelers.
Over je Belgische vriendjes kan ik weinig zeggen. Statistieken van beide zien er goed uit. Akpala is jong en doet het schijnbaar goed in België. Vraag ik me alleen af waarom je hem zou moeten halen als je Berg ook al wil
[..]
Ik zou Slory, Timmer, Bahia en Lee behouden. Greene wegdoen. Qua aankopen zou ik het houden bij een rechtsback, centrale verdediger, linksback, verdedigende middenvelder, vleugelspeler en spits. Waarbij de prioriteit ligt op de rb, cv en spits.
Hoop op ''geruchten' van de snorquote:Op zondag 18 mei 2008 21:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Verbeek komt vanavond bij Voetbal Insite
Geen dank hoor.quote:
Je vergeet Kermit Erasmus. Ik verwacht wel dat hij bij het eerste komt te zitten, ook al is hij 18. Kom je dus op drie spitsen. Mols hoef je inderdaad niet zoveel van te verwachten, hij is backup.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
In de aanval hebben we nu
Roy Makaay
Andwelé Slory
Michael Mols
Chun-Soo Lee
Tim Vincken
Vind alleen Makaay en Mols echte spitsen. Rest is meer voor de zijkant, en Mols is oud, en denk dat we er komend seizoen weinig aan hebben.
Daarnaast scoort Makaay niet veel. Dan is het toch niet raar om als je 4-4-2 gaat spelen, in totaal 4 echte spitsen te hebben ? Die hun doelpunten maken. En dan niet van die zijkant spelers als Slory, Lee , Vincken.
En Greene was ik gister vergeten. Die moet ook weg ja.
Inderdaad zeg, misplaatste poging tot humor zojuist.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:43 schreef j.bv het volgende:
Wat een domme opmerking van Verbeek, als je met zo'n instelling komt mag je meteen weer opkankeren
Enlighten degene die niet naar zulks soort bagger-televisie kijken even...quote:Op zondag 18 mei 2008 21:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, misplaatste poging tot humor zojuist.
Genee vroeg aan Verbeek of hij niet beter bij een subtopper kon werken waarop Verbeek antwoordde dat hij dat toch gaat doen.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Enlighten degene die niet naar zulks soort bagger-televisie kijken even...
Het was niet zo schokkend hoor.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Enlighten degene die niet naar zulks soort bagger-televisie kijken even...
Ja die Erasmus schijnt wel erg goed te zijn he ? Hoop dat soort Bojan isquote:Op zondag 18 mei 2008 21:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen dank hoor.![]()
[..]
Je vergeet Kermit Erasmus. Ik verwacht wel dat hij bij het eerste komt te zitten, ook al is hij 18. Kom je dus op drie spitsen. Mols hoef je inderdaad niet zoveel van te verwachten, hij is backup.
Makaay zal echt wel meer gaan scoren als het loopt. Deed hij eerste helft van het seizoen, toen het nog goed ging, ook voldoende. Met een goede spits er naast kan dat niet fout gaan.
We weten alleen niet of Verbeek 4-4-2 gaat spelen. Vier nieuwe spitsen en drie vleugelspelers vind ik dus overdreven. Elke positie moet dubbel bezet zijn. Iets wat gewoon mogelijk is met de huidige selectie en enkele aanvullingen daarop.
Boe-fucking-hoe.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:54 schreef j.bv het volgende:
Het ging er over dat je maar beter bij een kleinere club kon werken als trainer aangezien Heerenveen, Twente enz. het zo goed deden de laatste tijd. Verbeek meende daarop grappig te zijn door te zeggen: ja daarom ga ik ook naar Feyenoord.
Vol met nietszeggende informatie dusquote:Op zondag 18 mei 2008 22:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Verbeek en Bosz voor spelers op het oog hebben. Voor als nog weinig namen. En uit het gesprek bij VI kom je ook niet veel verder.
hahaquote:Op zondag 18 mei 2008 21:54 schreef j.bv het volgende:
Het ging er over dat je maar beter bij een kleinere club kon werken als trainer aangezien Heerenveen, Twente enz. het zo goed deden de laatste tijd. Verbeek meende daarop grappig te zijn door te zeggen: ja daarom ga ik ook naar Feyenoord.
Ja joh, gaat nergens over, hij maakte gewoon een grapjequote:
Maar dat kan toch bijna niet anders zou je zeggen?quote:Op zondag 18 mei 2008 21:43 schreef Happel het volgende:
We weten alleen niet of Verbeek 4-4-2 gaat spelen. Vier nieuwe spitsen en drie vleugelspelers vind ik dus overdreven. Elke positie moet dubbel bezet zijn. Iets wat gewoon mogelijk is met de huidige selectie en enkele aanvullingen daarop.
Wat ben jij ongeduldig zeg.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Verbeek en Bosz voor spelers op het oog hebben. Voor als nog weinig namen. En uit het gesprek bij VI kom je ook niet veel verder.
Idd.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:40 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Maar dat kan toch bijna niet anders zou je zeggen?
Van Bronckhorst, Landzaat en El Ahmadi zet ie niet op de bank neem ik aan, daar moet dan toch echt nog een aanvallende middenvelder bij (zeg Bruins of Hofs). Dan zit je al op 4... Kan me niet indenken dat we met 3 middenvelders gaan spelen eigenlijk.
Tuurlijk kan het anders. We gooien Bruins gewoon weer op links. En Hofs beland op de bank of wordt verkocht.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:40 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Maar dat kan toch bijna niet anders zou je zeggen?
Van Bronckhorst, Landzaat en El Ahmadi zet ie niet op de bank neem ik aan, daar moet dan toch echt nog een aanvallende middenvelder bij (zeg Bruins of Hofs). Dan zit je al op 4... Kan me niet indenken dat we met 3 middenvelders gaan spelen eigenlijk.
Alleen zal Emnes veel goedkoper zijnquote:Op zondag 18 mei 2008 23:18 schreef Tomatenboer het volgende:
In Studio voetbal hadden ze het net over Jermain Lens, en dat hij 3 miljoen moet kosten.
Hij lijkt mij wel een geschikte aankoop voor Feyenoord. Die 3 miljoen moet wel op te brengen zijn (maar liever minder natuurlijk), en Feyenoord kan nog wel een goede vleugelspits gebruiken, al moet Lens zich eigenlijk nog over een langere periode bewijzen maar dat geldt ook voor Emnes bijvoorbeeld die in de belangstelling staat van Feyenoord.
Komen we dalijk in een poule met Anderlecht en PSGquote:Op maandag 19 mei 2008 00:16 schreef TC03 het volgende:
Toch wel blij dat we Europees voetbal hebben, 't was wel toch wel saai zonder.
Kunnen we snel weer in Rotterdam blijven.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Komen we dalijk in een poule met Anderlecht en PSG
Lekker dichtbij.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Komen we dalijk in een poule met Anderlecht en PSG
Die snap ik nietquote:Op maandag 19 mei 2008 00:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kunnen we snel weer in Rotterdam blijven.
HOHOHOHOHOHOHOOHOH!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 19 mei 2008 00:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maakt Jorien dat nou uit, er is in ieder geval 1 van zijn clubs die de volgende ronde haalt.
Ow zo, heb wel zin in toernooi in rotterdam van de zomer, met dat gouden jubileum kaart, zo waar nog kaarten ookquote:
Tegen 2 ervan. Ik hoop tegen Celtic en de Spurs.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ow zo, heb wel zin in toernooi in rotterdam van de zomer, met dat gouden jubileum kaart, zo waar nog kaarten ook
Spelen we nu tegen Dortmund , Celtic, Spurs, of maar 2 er van
Dat is dus nog niet bekend ?quote:Op maandag 19 mei 2008 00:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tegen 2 ervan. Ik hoop tegen Celtic en de Spurs.
Nee klopt, Feyenoord maakt dat eind deze maand bekend en dan start ook de kaartverkoop.quote:
Ah, dan zal Rijnmond ze wel hebben ?quote:Op maandag 19 mei 2008 00:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee klopt, Feyenoord maakt dat eind deze maand bekend en dan start ook de kaartverkoop.
Een paar weken geleden was in het nieuws dat de NOS alle 2 de duels van Feyenoord in het jubileumtoernooi live zal uitzenden en de andere duels in samenvatting.
En waarom dan wel?quote:Op maandag 19 mei 2008 00:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze Feyenoord-Manchester hadden ofzo
Joodse praktijken...............opkazen met die beleidsbepalers!quote:Op zondag 18 mei 2008 19:39 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik nog eens heel graag spelers als Ronaldo, Tevez, Rooney, Nani, Andersson in het echt wil zien spelen.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En waarom dan wel?
Dat soort wedstrijden gaan werkelijk nergens om en over, dan tref ik liever een grootmacht in Europees verband.
quote:Op zondag 18 mei 2008 21:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Genee vroeg aan Verbeek of hij niet beter bij een subtopper kon werken waarop Verbeek antwoordde dat hij dat toch gaat doen.
Ow.quote:Op maandag 19 mei 2008 01:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Mastorovic die van basel, ( ex twente ) is ook transfervrij
quote:Maar zal wel te laat zijn
Debiel?quote:Op maandag 19 mei 2008 08:04 schreef ruud_fr het volgende:
dat is toch die debiel? hoeft echt niet te komen
Maakt hem niks uit, hij gaat ook al naar het am*dam tournementquote:Op maandag 19 mei 2008 00:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maakt Jorien dat nou uit, er is in ieder geval 1 van zijn clubs die de volgende ronde haalt.
Dat wordt dan weer lekker naar achteren hangen?quote:
denk dat dat met Verbeek wel mee zal vallen met dat "naar achteren hangen"quote:Op maandag 19 mei 2008 10:23 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat wordt dan weer lekker naar achteren hangen?
Of moeten Gio, Landzaat en El Ahmadi over de middellijn gaan voetballen (iets dat ik ze m.u.v. El Ahmadi niet heb zien doen)?
Nee, ik zie niet in waarom.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:23 schreef EnactedChaos het volgende:
Dat wordt dan weer lekker naar achteren hangen?
Nou, omdat Gio, Landzaat en El Ahmadi dit seizoen niet echt hebben laten zien aanvallend heel sterk te zijn (al heeft dat ook met de spelopvatting te maken natuurlijk).quote:
misschien vergis ik mequote:
Van Bronckhorst kan aanvallend voetballen als er achter hem iemand staat die het vuile werk opknaptquote:Op maandag 19 mei 2008 10:40 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Nou, omdat Gio, Landzaat en El Ahmadi dit seizoen niet echt hebben laten zien aanvallend heel sterk te zijn (al heeft dat ook met de spelopvatting te maken natuurlijk).
Nou ik heb Van Bronckhorst en Landzaat anders genoeg aanvallend zien spelen de afgelopen maanden.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:40 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Nou, omdat Gio, Landzaat en El Ahmadi dit seizoen niet echt hebben laten zien aanvallend heel sterk te zijn (al heeft dat ook met de spelopvatting te maken natuurlijk).
Bruins kort achter de spitsen en de 2de spits (een nieuwe en anders Lee (quote:En wat dan overblijft zijn Bruins en de 2 spitsen maar dan bestaat de kans dat alles zich concentreert op het midden van het veld terwijl Makaay ook juist iemand is die het van aanvoer van de zijkanten moet hebben. En met deze opstelling (al ligt het ook aan de 2e spits die komt) bereik je dat niet echt optimaal.
Ja, dat lijkt me wel. Staat nu nadrukkelijk in de belangstelling van Fiorentina, Lazio en Sampdoria. En het is gewoon een beul. Kunnen we goed gebruiken.quote:
Het heeft ook vooral met de spelopvatting en vertrouwen te maken inderdaad. Daarom is dit seizoen ook niet echt een goede leidraad.quote:Op maandag 19 mei 2008 11:05 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
misschien vergis ik me
[..]
Van Bronckhorst kan aanvallend voetballen als er achter hem iemand staat die het vuile werk opknapt
Denk eerder een type Tomasson, Berg lijkt me daarom een goede optie. Is alleen te duur.quote:Op maandag 19 mei 2008 11:31 schreef TJDoornbos het volgende:
Naast Makaay moet je trouwens een kopsterke gast zetten denk ik maar dat is mijn mening!
believequote:Op maandag 19 mei 2008 10:07 schreef Luni het volgende:
[..]
Maakt hem niks uit, hij gaat ook al naar het am*dam tournement
Ja dat zou ideaal zijn, Berg kan wel aardig koppen dacht ik. Bij duo Jon Dahl en Pierre was het ideaal denk ik qua kwaliteiten die de een niet had en de ander wel en omgekeerdquote:Op maandag 19 mei 2008 11:35 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Denk eerder een type Tomasson, Berg lijkt me daarom een goede optie. Is alleen te duur.
Dollar?quote:Op maandag 19 mei 2008 12:25 schreef Luni het volgende:
Volgens één van onze bronnen is Feyenoord geïnteresseerd in de diensten van Radamel Falcao García Zárate. Ook
verschillende Argentijnse media weten dit nieuws te melden.
Falcao (22) heeft zijn jeugd doorlopen bij Millonarios en River Plate. Bij de laatst genoemde club speelt hij sinds
2005 in het eerste elftal.
Bij het eerste van River Plate (Argentinië) speelde hij tot nu toe 47 wedstrijden, waarin hij 25 maal het doel trof.
Tevens heeft de jongeling vijf interlands achter zijn naam staan. Hierin wist hij twee maal te scoren.
Een tijdje terug werd bekend dat Peter Bosz naar Zuid-Amerika gevlogen was om potentiële versterkingen aan het werk
te zien. Het is dus niet onwaarschijnlijk dat er een speler uit dit continent wordt aangetrokken.
De 1.77 meter lange aanvaller moet ongeveer 6.500.000 kosten
Ik denk het wel, al die landen daar doen transfers in dollars (heheh de sukkelsquote:
Dat is Mauro Zarate en die speelt daar op leenbasis, z'n club is All Sad (iig een of ander olieclubje) en die zou meer dan 15 miljoen moeten kosten. Euro.quote:Op maandag 19 mei 2008 12:59 schreef Happel het volgende:
Zarate? Speelt toch bij Birmingham?
Volgens welke bronnen trouwens?
Nou 6,5 miljoen $ of ¤ zit wel degelijk een behoorlijk verschil in!quote:Op maandag 19 mei 2008 13:18 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Euro of Dollar maakt natuurlijk helemaal niks uit
Mooie statsquote:Op maandag 19 mei 2008 12:25 schreef Luni het volgende:
Volgens één van onze bronnen is Feyenoord geïnteresseerd in de diensten van Radamel Falcao García Zárate. Ook
verschillende Argentijnse media weten dit nieuws te melden.
Falcao (22) heeft zijn jeugd doorlopen bij Millonarios en River Plate. Bij de laatst genoemde club speelt hij sinds
2005 in het eerste elftal.
Bij het eerste van River Plate (Argentinië) speelde hij tot nu toe 47 wedstrijden, waarin hij 25 maal het doel trof.
Tevens heeft de jongeling vijf interlands achter zijn naam staan. Hierin wist hij twee maal te scoren.
Een tijdje terug werd bekend dat Peter Bosz naar Zuid-Amerika gevlogen was om potentiële versterkingen aan het werk
te zien. Het is dus niet onwaarschijnlijk dat er een speler uit dit continent wordt aangetrokken.
De 1.77 meter lange aanvaller moet ongeveer 6.500.000 kosten
In FM is 'ie goed manquote:
Te laat. Ajax heeft zich al officieel bij FC Twente gemeld.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:20 schreef Sloggi het volgende:
Ik vond Douglas gisteren trouwens heel aardig spelen tegen Ajax. Hij had nogal wat overtredingen nodig, maar Huntelaar kwam er niet langs. Dat zou wel een goede aankoop zijn.
Lol, maar 0.5 lopen is goed bij zijn club.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
In FM is 'ie goed man.
Ik vond Douglas gisteren trouwens heel aardig spelen tegen Ajax. Hij had nogal wat overtredingen nodig, maar Huntelaar kwam er niet langs. Dat zou wel een goede aankoop zijn.
Tomasson lijkt me te duur.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Tomasson staat op de transferlijst bij Villareal
Naast Proto lijkt ook Mark de Man te vertrekken bij Anderlecht. De Belgische verdediger staat in de nadrukkelijke belangstelling van Racing Santander. Verder is er interesse vanuit de Nederlandse en Belgische competitie.
Feyenoord misschien ?
Dat hoop ik wel. Met Mark de Man win je de oorlog.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Tomasson staat op de transferlijst bij Villareal
Naast Proto lijkt ook Mark de Man te vertrekken bij Anderlecht. De Belgische verdediger staat in de nadrukkelijke belangstelling van Racing Santander. Verder is er interesse vanuit de Nederlandse en Belgische competitie.
Feyenoord misschien ?
De aanvoerder van het Deense eltal speelde dit seizoen 25 competitieduels - zestien als invaller - en scoorde slechts drie treffers. Eén daarvan was ook nog eens uit een strafschop. Villarreal nam Tomasson vorig jaar zomer over van VfB Stuttgart.quote:
Makaay speelde dit seizoen 28 competitieduels en scoorde slechts dertien treffers. Drie daarvan waren ook nog eens uit een strafschop. Feyenoord nam Makaay vorig jaar zomer over van Bayern München.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
De aanvoerder van het Deense eltal speelde dit seizoen 25 competitieduels - zestien als invaller - en scoorde slechts drie treffers. Eén daarvan was ook nog eens uit een strafschop. Villarreal nam Tomasson vorig jaar zomer over van VfB Stuttgart.
My thoughts exactly, als er een spits komt dan moet het een jonge spits zijn die je later nog kan doorverkopen voor een mooi bedrag zoals met Kuyt toen.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:40 schreef MarkNMGN het volgende:
Tomasson moet je niet halen, die jongen kan alleen maar tegenvallen en dat zou toch zonde zijn omdat iedereen zich hem nog herinnert uit zijn toptijd met de UEFA-cup.
Ten slotte is hij al 32, we hebben genoeg oudjes voorin op het moment.
Ik pleit voor spelers tot 26 want die kan je miss nog doorverkopen.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:40 schreef MarkNMGN het volgende:
Tomasson moet je niet halen, die jongen kan alleen maar tegenvallen en dat zou toch zonde zijn omdat iedereen zich hem nog herinnert uit zijn toptijd met de UEFA-cup.
Ten slotte is hij al 32, we hebben genoeg oudjes voorin op het moment.
Dat is ook de doelstelling van de technische staf van Feyenoord. Althans dat nieuwe investeringsfonds, waarin mensen konden investeren in nog aan te trekken spelers met een leeftijd tot 24 jaar met de intentie om ze langdurig vast te leggen, hebben ze niet voor niets neem ik aan.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik pleit voor spelers tot 26 want die kan je miss nog doorverkopen.
Daar pleit ik al maanden voor en dat is mijns inziens ook het enige waar Feijenoord nu naar zou moeten kijken. Ze zijn dom bezig, wanneer ze dat niet doen.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik pleit voor spelers tot 26 want die kan je miss nog doorverkopen.
Weer een jood.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
'Eljero Elia in belangstelling van Feyenoord'
Feyenoord heeft gisteren tijdens de wedstrijd Ajax - FC Twente Eljero Elia bekeken, meldt NRC Next. Elia was één van de uitblinkers tijdens dit duel om de voorronde van de Champions League. Gertjan Verbeek zat op de tribune om de 21-jarige aanvaller te bekijken. Elia heeft in Enschede nog een contract tot 2010.
Niet mijn favoriete speler.
Waar komt dit vreselijk objectieve stukje vandaan?quote:Op maandag 19 mei 2008 22:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Elia was één van de uitblinkers tijdens dit duel om de voorronde van de Champions League.
quote:"Verplichte treincombi voor wedstrijd om JC-schaal"
Vrijdagmorgen vond in de amsterdam arena het vooroverleg plaats voor de wedstrijd om de 13e JC-schaal. Die wedstrijd, die op zaterdag 23 augustus aldaar wordt gespeeld, gaat tussen Feyenoord en Psv.
De vertegenwoordigers van de KNVB en de lokale driehoek van amsterdam hebben aan beide partijen verplichte combi's opgelegd. Dit tot groot ongenoegen van de vertegenwoordigers van Feyenoord en Psv.
Voor Psv geldt een buscombiregeling, voor Feyenoord een treincombi(zie je het al voor je 10.000 supporters met de trein). Psv gaat voor 1700 kaarten, omdat het animo voor deze wedstrijden de laatste jaren ver daaronder lag. We hebben nog gesuggereerd dat de autocombi van de vorige editie goed was verlopen, maar zowel de KNVB als de lokale driehoek bleven bij hun standpunt. Ze moesten rekening houden met de derde partij uit amsterdam.
Gewoon ff stadje manquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:18 schreef Happel het volgende:
Ach, ik ga toch niet.
o.a.quote:
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:18 schreef Happel het volgende:
Ach, ik ga toch niet. Zet geen voet meer in dat misbaksel.
Mij leek het wel een keer leuk om mee te maken, met 15.000 naar die snelkookpan.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:51 schreef FrankyMcG het volgende:
pfff, die jc fruitmand, da's ook echt een wedstrijd om de kat z'n kut....
Boys is die PSV-er en tevens PSG-er hier op Fok!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Met je ajax-, psv-, anderlecht- of psg-vrienden?
Wat dacht je dan vrij vervoer?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:59 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Mij leek het wel een keer leuk om mee te maken, met 15.000 naar die snelkookpan.
Maar als het zo moet, laat maar lekker zitten dan.![]()
Valt ook nog eens op dezelfde dag als Mysteryland dus dan is de keuze snel gemaakt.
Jij komt om te rellen, boef!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:10 schreef Lastpost het volgende:
Mensen die denken met vrij vervoer die duizenden plekken te mogen vullen.
Ik ben zeker van de partij en niet zozeer om de wedstrijd zelf, want die schaal boeit verder natuurlijk amper.
Ik dacht dat er genoeg animo voor was om die kaarten te verkopen aan beide kanten, maar dat blijkt niet zo als ik zo om me heen lees.quote:
Het is al jaren bekend dat dit soort wedstrijden niet in amsterdam gespeeld kennen worden. Altijd het zelfde gezeik daar, ben benieuwd hoeveel kaarten beide kanten krijgen dit jaar.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:13 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik dacht dat er genoeg animo voor was om die kaarten te verkopen aan beide kanten, maar dat blijkt niet zo als ik zo om me heen lees.
Een wedstrijd met 1700 PSV-ers en 5000 Feyenoorders is natuurlijk geen flikker aan..
Ik heb de wedstrijd dan ook al jarenlang niet meer gevolgd.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:58 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Het is al jaren bekend dat dit soort wedstrijden niet in amsterdam gespeeld kennen worden. Altijd het zelfde gezeik daar, ben benieuwd hoeveel kaarten beide kanten krijgen dit jaar.
quote:21/5/2008 - 'Feyenoord komt met derde bod voor assistent Vlemmings'
(Gepost door )
Volgens De Telegraaf heeft Feyenoord een derde bod op Leon Vlemmings in voorbereiding. Na het eerste bod van 80.000 euro voor de assistent-trainer, heeft de Rotterdamse club een tweede bod van 150.000 euro gedaan. Maar ook dat kon NAC niet vermurwen. Later deze week wordt verder gepraat, zo meldt De Telegraaf.
ze kunnen beter zoveel moeite voor spelers doenquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:24 schreef MarkNMGN het volgende:
Ze willen die kerel wel heel graag hebben.
Ik vind het wel een goede zaak eigenlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:24 schreef MarkNMGN het volgende:
Ze willen die kerel wel heel graag hebben.
Juist niet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ze kunnen beter zoveel moeite voor spelers doen
Wat je zegt is wel waar. Maar ze moeten ook gewoon dit soort onderhandel praktijken toepassen bij spelersquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:30 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Juist niet.
Met slechte spelers en een goede staf kan je kampioen worden, met redelijke tot goede spelers en een slechte staf wordt je dat van je lang zal ze leven niet.
Ze moeten zo'n wedstrijd standaard op neutraal terrein spelen, Nederland heeft 3 grote stadions en er staan altijd maar 2 clubs in de finale. Er is er dus altijd wel 1 vrijquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:58 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Het is al jaren bekend dat dit soort wedstrijden niet in amsterdam gespeeld kennen worden. Altijd het zelfde gezeik daar, ben benieuwd hoeveel kaarten beide kanten krijgen dit jaar.
Wat heeft dat ermee te maken.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ze moeten zo'n wedstrijd standaard op neutraal terrein spelen, Nederland heeft 3 grote stadions en er staan altijd maar 2 clubs in de finale. Er is er dus altijd wel 1 vrij
Dat het belachelijk is dat een wedstrijd tussen psv en feyenoord, dat die in Amsterdam gespeeld gaat wordenquote:
In Rotterdam kan het ook zonder problemen, dus waarom in Amsterdam niet?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat het belachelijk is dat een wedstrijd tussen psv en feyenoord, dat die in Amsterdam gespeeld gaat worden
Ja ik zei het helemaal verkeerd...quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:54 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
In Rotterdam kan het ook zonder problemen, dus waarom in Amsterdam niet?
En volgens jou is dit dus het enige 'neutrale' terrein wat overgebleven is, dus je spreekt jezelf een beetje tegen.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Met je ajax-, psv-, anderlecht- of psg-vrienden?
Van voetbalprimeurquote:Sherif Ekramy vertrekt deze zomer bij Feyenoord. De doelman heeft te horen gekregen dat Gertjan Verbeek voor Henk Timmer kiest als eerste keeper, waardoor de Rotterdamse club bereid is mee te werken aan een transfer.
De 24-jarige Egyptenaar staat al enkele jaren bekend als een groot talent, maar wist zich nog niet op te werken tot eerste keus bij Feyenoord. Desondanks verlangen de Rotterdammers wel een afkoopsom voor Ekramy, die nog tot medio 2010 onder contract staat.
Feyenoord gaat nu op zoek naar een nieuwe tweede doelman, aangezien zij de talenten Darley en Erwin Mulder nog niet rijp voldoende achten, weet VI.
Is verkoop van Ekramy verstandig?quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:32 schreef Happel het volgende:
Was te verwachten. Timmer blijft nog een jaartje. Verstandig? Misschien, dat moet de toekomst uitwijzen.
Dat staat in het bericht. Ekramy mag weg en Mulder en Darley worden nog niet goed genoeg bevonden om een compleet seizoen als 2e doelman te functionerenquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:02 schreef Zjakkie het volgende:
En wat te doen met Mulder, Ekramy en die Braziliaan?
Zal volgend jaar toch niet veel gaan spelen, neem aan dat Feyenoord er een spits bijhaalt.quote:MOLS GAAT IN OP CONTRACTVERLENGING
Datum: 21-05-2008 Bron: Feyenoord.nl
Michael Mols staat ook volgend seizoen bij Feyenoord onder contract. De 37-jarige aanvaller is met Feyenoord mondeling overeengekomen dat zijn contract met één jaar wordt verlengd, tot de zomer van 2009. Mols heeft de verlenging van zijn contract voor een groot deel te danken aan zijn goede prestaties tijdens het afgelopen seizoen.
Hij kwam in 22 competitiewedstrijden in actie, waarin hij twee doelpunten maakte. Ook in de KNVB bekercampagne was hij belangrijk voor Feyenoord. In zes optredens maakte hij drie doelpunten.
Mols zelf twijfelde na de bekerfinale nog over zijn toekomst. Hij was er voor zichzelf nog niet uit of hij nog een jaar door wilde voetballen. ‘Ik wilde eerst alles rustig laten bezinken’, zegt de spits. ‘Ik wilde voor mezelf een paar dingen op een rijtje zetten. Ik vroeg mezelf af of ik nog plezier had in het voetbal, of ik nog van waarde zou kunnen zijn voor de ploeg en of ik nog goed zou kunnen meekomen met de groep. Daarbij was het voor mij belangrijk of de nieuwe trainer het in mij zou zien zitten. Al die vragen heb ik inmiddels positief beantwoord. Het gevoel voor volgend seizoen is daardoor heel goed.’
Voor Mols stond het buiten kijf dat als hij door zou gaan met voetbal, dat bij Feyenoord zou zijn. ‘Want als ik bij Feyenoord niet verder was gegaan, was ik gestopt.’
quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:06 schreef MarkNMGN het volgende:
Ekramy gaat dus weg, Mulder 2e keeper, die Braziliaan 3e.
[..]
Zal volgend jaar toch niet veel gaan spelen, neem aan dat Feyenoord er een spits bijhaalt.
Wel een leuke jongen om bij de groep te houden lijkt me, en kan erg nuttig zijn.
Oeps, my badquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat staat in het bericht. Ekramy mag weg en Mulder en Darley worden nog niet goed genoeg bevonden om een compleet seizoen als 2e doelman te functioneren
Waarom? We hebben Peter Houtman.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:21 schreef RedGuy het volgende:
Mols moet toekomstig spitsentrainer worden!
Nee, maar als ik moet kiezen tussen een talentvolle Belg en een talentvolle Nederlander dan weet ik het wel.quote:
Hij zal vertrouwen op het oordeel wat de mensen (Lodewijks) binnen Feijenoord geven over Timmer en Ekramy.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:55 schreef Zjakkie het volgende:
En toch vraag ik me af hoe Verbeek nu al weet dat ie Timmer als eerste keeper wil, hij heeft nog nooit met die jongens getraind.
Dat Timmer beter is dan een Ekramy of Mulder kan ik nog begrijpen. Maar ik vond en vind Timmer niet van het niveau dat Feyenoord moet nastreven.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij zal vertrouwen op het oordeel wat de mensen (Lodewijks) binnen Feijenoord geven over Timmer en Ekramy.
Je vergeet het belangrijkste.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:10 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat Timmer beter is dan een Ekramy of Mulder kan ik nog begrijpen. Maar ik vond en vind Timmer niet van het niveau dat Feyenoord moet nastreven.
Af en toe staat hij heerlijk te keepen hoor, dat kan ik niet ontkennen.
Maar ik vind het geen rustpunt, voetbalt niet mee, ik heb nog een betere uittrap in m'n poten en hij is erg onzeker bij dode spelsitauties.
Komt nog bij dat ik het een kneus eerste klas vindt.
Ik denk dat ze toch aardig op weg zijn, je hebt nu gewoon een uitstekende mix van jong en oud.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste.
Het zal overigens nog een tijdje duren voordat Feijenoord op het niveau zit wat ze na moeten streven. Dat behaal je ook niet in een seizoen of twee en kan je ook niet behalen door voor elke speler die het niveau niet heeft meteen een ander te halen.
Voor Feyenoord wedstrijden zijn W & Z top vakken. Voor wedstrijden van Oranje zijn ze kut.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:38 schreef Timmai het volgende:
Ik denk dat dit de beste plek om het volgende te vragen: ik heb de mogelijkheid om kaartjes te krijgen voor Nederland-Wales in de Kuip, maar ze wilden weten voor welk vak ik ze wil. Nu heb ik even de plattegrond bekeken en kan niet echt inschatten wat nu de beste plekken zijn? Vak W & Z?
maakt geen fuck uitquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:38 schreef Timmai het volgende:
Ik denk dat dit de beste plek om het volgende te vragen: ik heb de mogelijkheid om kaartjes te krijgen voor Nederland-Wales in de Kuip, maar ze wilden weten voor welk vak ik ze wil. Nu heb ik even de plattegrond bekeken en kan niet echt inschatten wat nu de beste plekken zijn? Vak W & Z?
Kan jij niet lekker je muil houden?quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Mulder gewoon eerste keeper maken verdomme. Geen geld voor Jan Doedel uitgeven!
Dan zijn alle vakken kut.quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Voor wedstrijden van Oranje zijn ze kut.
Onderbouw 'm dan ook.quote:
Heeft niet echt een kans gehadquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:42 schreef Lastpost het volgende:
Ekramy traint ook geweldig, een topatleet die onmogelijke ballen houdt maar trekt 't blijkbaar ook niet op de momenten dat de druk bij de club groot is en hij de kans krijgt, zo reeël moet ik zelfs zijn als Ekramy liefhebber.
Ik heb op een ander forum ook al geregeld onderbouwd waarom ik Timmer absoluut niet Feyenoord-waardig vind, maar het is nou eenmaal zo dat het ondanks al z'n tekortkomingen de beste keeper is die we op dit moment hebben.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Dacht dat ik hier al vaak zat verteld heb dat ik Timmer niet sterk vindt bij hoge ballen en corners en zulks. Daarbij ben ik een beetje fan van Mulder, is alleen gestoeld op een training of 6.
als ik de verhalen mag geloven heeft Verbeek trainingen waarbij de gemiddelde Fok!ker na 5 minuten gebroken zou zijnquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:56 schreef Lastpost het volgende:
Buiten dat stellen de trainingen bij Feyenoord ook behoorlijk weinig voor, die doorstaat een gemiddelde Fok'ker ook nog wel en dat zegt meer over die trainingen trouwens dan over de leden hier.![]()
Snap dan ook niet dat ze persé willen verkassen naar een grotere trainingslocatie, want hetgeen ze de laatste jaren doen op trainingsgebied kun je in een gymzaal nog wel.
7 competitiewedstrijden bij Feyenoord gespeeld, waarvan 1 als invaller wat tevens z'n debuut betekende als derde keeper zijnde (achter Lodewijks en Aerts).quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Tegen Willem II dit jaar en vorig jaar tegen Heereveen alleen gespeeld toch?
Kortom, effectievere trainingen waardoor je uiteindelijk conditioneel ook verder komt.quote:,,Maar hij jaagt ons absoluut niet over de kling,’’ zegt Heerenveen-spits Gerald Sibon. ,,Na een training heb ik nooit het idee dat ik helemaal kapot ben. Het gaat om de manier waarop je traint. Verbeek doet niet zomaar wat. Hij is erg bezig het trainen van de verschillende energiebanen in je lichaam. Als je plezier hebt, gaat het bovendien ongemerkt. Of hij een vernieuwer is? In mijn eerste periode bij Heerenveen waren we ook veel bezig met de fysieke ontwikkeling van spelers. Dat is in de drie jaar dat ik weggeweest ben verder ontwikkeld. Ik heb daar wel baat bij gehad. Ik ben de enige die dit seizoen alles heeft gespeeld.’’
Als ervaren speler heeft de bijna 34-jarige Sibon geen moeite met de hoge eisen die Verbeek stelt. ,,Hij vraagt van zijn spelers dat ze over voetbal nadenken. Dat is voor mij iets makkelijker, maar we hebben we jonge groep. Je moet je ervan bewust zijn wat je op het veld allemaal doet. Verbeek vindt dat een speler zelf met oplossingen moet komen.’’
,,Hij is heel duidelijk,’’ zegt Paul Bosvelt, die in Heerenveen twee jaar onder Verbeek werkte. ,,Ik had niet idee dat we nou zoveel harder trainden dan bij Feyenoord, maar het was wel behoorlijk gestructureerd. Er zit een idee achter de belasting per week. Heerenveen werkt het hele jaar volgens een schema. En er is meer aandacht voor krachttraining.’’
Zoveel nog? Maar alleen tegen Twente (zn debuut) 0 goals tegen en winst..........opvallend!quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:04 schreef Lastpost het volgende:
[..]
7 competitiewedstrijden bij Feyenoord gespeeld, waarvan 1 als invaller wat tevens z'n debuut betekende als derde keeper zijnde (achter Lodewijks en Aerts).
2005-2006:
02/04 Feyenoord FC Twente 4-2 (bij 2-2 ingebracht voor Aerts in de rust)
07/04 SC Heerenveen Feyenoord 1-1
12/04 PSV Feyenoord 1-1
2006-2007:
11/02 FC Twente Feyenoord 3-0
04/03 Feyenoord Roda JC 1-1
29/04 SC Heerenveen Feyenoord 5-1
2007-2008:
13/04 Willem II Feyenoord 3-1
Dan moettie vertrekkenquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:35 schreef ruud_fr het volgende:
toch nog 7, had ik ook niet gedacht
zou hem wel eens willen zien met een goede verdediging voor hem
Voor wat het waard is.quote:'Feyenoord polste Brett Emerton'
Feyenoord is druk bezig met de voorbereidingen voor het volgende seizoen.
(Bron: feyenoord.nieuwslog.nl)
Eerder werd al bekend dat Feyenoord interesse heeft in Boulahrouz, Ben Haim, Falcao, Elia en Emnes. Nu kan ook de naam van Emerton aan het rijtje worden toegevoegd.
Peter Bosz heeft namens Feyenoord geïnformeerd naar een terugkeer van Brett Emerton. De Australische profvoetballer heeft op zijn beurt laten weten op dit moment geen interesse te hebben in een overgang naar Rotterdam-Zuid. Mocht zijn situatie in Ewood Park echter veranderen zou hij graag terugkeren naar het oude nest.
Eerder wisten Peter Bosz en consorten Denny Landzaat al vanuit Engeland naar de Kuip te halen toen duidelijk werd dat zijn positie in de Premier League veranderde… Wie weet zien we Emerton dus ook binnenkort!
Zou het een geweldige aankoop vinden, het loopvermogen van een paard en te gebruiken als rechtsback.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou het overigens een vreemde aankoop hebben gevonden. Hem hebben we helemaal niet nodig.
Emerton is geen rechtsback en zal er ook niet willen spelen. Toendertijd speelde hij op rechtsachter, omdat Bosvelt voor hem stond.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zou het een geweldige aankoop vinden, het loopvermogen van een paard en te gebruiken als rechtsback.![]()
En laten we die nou net niet hebben, althans een boel net-nietjes voor die positie.
Ook op het middenveld zou deze jongen niet misstaan natuurlijk, body is toch noodzakelijk in ons elftal.
Sorry?quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Denk dat Emerton als rechtsback ook een net-nietje is hoor. Aanvallend natuurlijk sterk, maar verdedigend voegt hij weinig tot niks toe
Dat is inmiddels alweer achterhaald natuurlijk na de aankoop van El Ahmadi, het starten van de nodige investeringsmodellen en het achterwege laten van het geld van investeerders buiten deze gestarte systemen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 02:55 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Wat is er waar van dat verhaal dat ik las op FN dat er 20 miljoen te besteden is, dit zou bij het gesprek op tv zijn geweest. Gudde en Woerts waren te gast en toen die presentator het bedrag noemde lachte ze geheimzinnig schijnbaar...
Jij vindt dat ie verdedigend een meerwaarde kan zijn? Bij ons viel ie imo vooral op door z'n aanvallende acties en bij Blackburn staat ie zelfs op het middenveld volgens mij.quote:
Toendertijd was Brett zeker een meerwaarde achterin, zowel verdedigend als aanvallend.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jij vindt dat ie verdedigend een meerwaarde kan zijn? Bij ons viel ie imo vooral op door z'n aanvallende acties en bij Blackburn staat ie zelfs op het middenveld volgens mij.
Als we dit bericht mogen geloven, dan wil Feijenoord hem graag. En dus niet voor $6.5 (¤4.1) miljoen dollar, maar euro's.quote:Feyenoord jaagt op begeerde Falcao
Feyenoord hoopt in Falcao een partner te vinden voor Roy Makaay. De aanvaller van River Plate staat volgens diverse Argentijnse kranten in belangstelling van de Rotterdamse club. De Colombiaan is een trefzekere aanvaller en zou zo'n 6,5 miljoen euro moeten kosten.
Feyenoord jaagt op begeerde Falcao
De international staat sinds 2005 bij River Plate onder contract en scoorde in 47 wedstrijden reeds 25 keer.
Het 19-jarige talent wordt echter gevolg door meerdere clubs uit Europa.
Onder meer Aston Villa bood al een keer op de Zuid-Amerikaan, terwijl zijn naam ook rondzingt bij Real Madrid.
Falcao, die door technisch directeur Peter Bosz reeds is bekeken, kost ongeveer 6,5 miljoen euro.
Vond dat altijd wel een grappige speler, met z'n vreemde loopje.quote:Tininho als gastspeler mee naar Limburg
Datum: 21-05-2008 Bron: Feyenoord.nl
Oud-Feyenoorder Tininho reist al gastspeler met de selectie mee naar Limburg, voor de komende twee oefenwedstrijden tegen respectievelijk BSV Limburgia en SV Meerssen. De Braziliaan staat nog onder contract bij AEK Larnaca op Cyprus, maar heeft van zijn club toestemming om de komende wedstrijden met Feyenoord mee te spelen. Tininho hoopt zich in die duels in de kijker te spelen bij een Nederlandse club.
De afspraak tussen Tininho en Feyenoord kwam dinsdag tot stand. De Braziliaan bracht een bezoek aan Nederland en kwam daarbij ook even bij de training van Feyenoord in De Kuip kijken. Daar gaf hij te kennen dat hij volgend jaar graag weer in Nederland wil voetballen. Omdat Feyenoord de komende wedstrijden veel spelers moet missen, door blessures en internationale verplichtingen, werd Tininho als vriendendienst uitgenodigd voor het trainingskamp in Limburg. Tininho pakte die kans met twee handen aan. ‘Mijn contract bij Larnaca loopt na dit seizoen af en daarna wil ik graag weer in Nederland voetballen. Dit is een mooie gelegenheid om me weer in de kijker te spelen.’
Tininho stond tussen 1998 en 2002 onder contract bij Feyenoord. Hij kwam in die tijd tot 49 competitiewedstrijden, waarin hij eenmaal scoorde. In 1999 werd hij landskampioen met de Rotterdamse club. In Nederland speelde hij verder voor RBC Roosendaal, Nec en ADO Den Haag.
Falcao zou een goede aanwinst voor Feyenoord en voor de Eredivisie zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Als we dit bericht mogen geloven, dan wil Feijenoord hem graag. En dus niet voor $6.5 (¤4.1) miljoen dollar, maar euro's.
2003/04 Blackburn Rovers Engeland Premier League 37 2quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:04 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Toendertijd was Brett zeker een meerwaarde achterin, zowel verdedigend als aanvallend.
Hoe dat nu is weet ik niet, volg de Blackburn Rovers niet zo.
quote:Het lijkt erop dat Patrick Kluivert al een nieuwe club heeft gevonden. De spits, wiens contract bij OSC Lille niet verlengd
zal worden, wordt gevolgd door Feyenoord.
Het Franse L'Equipe meldt dat Feyenoord met de komst van Kluivert een tijdelijke oplossing ziet voor het spitsenprobleem. In het afgelopen seizoen was de club uit Rotterdam druk bezig om een spits naast Roy Makaay te vinden, maar zonder succes. Met de komst van de ex-international , zou het aantrekken van een jong talent interessant worden, zodat deze zich kan ontwikkelen in de schaduw van het ervaren trio Makaay, Kluivert en Mols. De druk op Mols kan lichter worden door de komst van Kluivert en daardoor kan hij terugkeren in zijn oude rol als pinch-hitter.
Dat bericht ga je toch niet serieus nemen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:13 schreef Happel het volgende:
Echt hè. Dat betekent gewoon direct het einde van dit bestuur.
Mijn SCC gaat echt in de fik als die PK komtquote:
Niks verbaasd mij tegenwoordig nog.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:14 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat bericht ga je toch niet serieus nemen?
Die haalt de ingang van het maasgebouw niet eens.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mijn SCC gaat echt in de fik als die PK komt
Of door de fans de maas in gegooidquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:17 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Die haalt de ingang van het maasgebouw niet eens.
Dan issie namelijk allang in een vangrail gereden.
Schoen opeten #6: Sambal bij?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mijn SCC gaat echt in de fik als die PK komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |