Idd.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:40 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Maar dat kan toch bijna niet anders zou je zeggen?
Van Bronckhorst, Landzaat en El Ahmadi zet ie niet op de bank neem ik aan, daar moet dan toch echt nog een aanvallende middenvelder bij (zeg Bruins of Hofs). Dan zit je al op 4... Kan me niet indenken dat we met 3 middenvelders gaan spelen eigenlijk.
Tuurlijk kan het anders. We gooien Bruins gewoon weer op links. En Hofs beland op de bank of wordt verkocht.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:40 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Maar dat kan toch bijna niet anders zou je zeggen?
Van Bronckhorst, Landzaat en El Ahmadi zet ie niet op de bank neem ik aan, daar moet dan toch echt nog een aanvallende middenvelder bij (zeg Bruins of Hofs). Dan zit je al op 4... Kan me niet indenken dat we met 3 middenvelders gaan spelen eigenlijk.
Alleen zal Emnes veel goedkoper zijnquote:Op zondag 18 mei 2008 23:18 schreef Tomatenboer het volgende:
In Studio voetbal hadden ze het net over Jermain Lens, en dat hij 3 miljoen moet kosten.
Hij lijkt mij wel een geschikte aankoop voor Feyenoord. Die 3 miljoen moet wel op te brengen zijn (maar liever minder natuurlijk), en Feyenoord kan nog wel een goede vleugelspits gebruiken, al moet Lens zich eigenlijk nog over een langere periode bewijzen maar dat geldt ook voor Emnes bijvoorbeeld die in de belangstelling staat van Feyenoord.
Komen we dalijk in een poule met Anderlecht en PSGquote:Op maandag 19 mei 2008 00:16 schreef TC03 het volgende:
Toch wel blij dat we Europees voetbal hebben, 't was wel toch wel saai zonder.
Kunnen we snel weer in Rotterdam blijven.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Komen we dalijk in een poule met Anderlecht en PSG
Lekker dichtbij.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Komen we dalijk in een poule met Anderlecht en PSG
Die snap ik nietquote:Op maandag 19 mei 2008 00:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kunnen we snel weer in Rotterdam blijven.
HOHOHOHOHOHOHOOHOH!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 19 mei 2008 00:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maakt Jorien dat nou uit, er is in ieder geval 1 van zijn clubs die de volgende ronde haalt.
Ow zo, heb wel zin in toernooi in rotterdam van de zomer, met dat gouden jubileum kaart, zo waar nog kaarten ookquote:
Tegen 2 ervan. Ik hoop tegen Celtic en de Spurs.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ow zo, heb wel zin in toernooi in rotterdam van de zomer, met dat gouden jubileum kaart, zo waar nog kaarten ook
Spelen we nu tegen Dortmund , Celtic, Spurs, of maar 2 er van
Dat is dus nog niet bekend ?quote:Op maandag 19 mei 2008 00:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tegen 2 ervan. Ik hoop tegen Celtic en de Spurs.
Nee klopt, Feyenoord maakt dat eind deze maand bekend en dan start ook de kaartverkoop.quote:
Ah, dan zal Rijnmond ze wel hebben ?quote:Op maandag 19 mei 2008 00:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee klopt, Feyenoord maakt dat eind deze maand bekend en dan start ook de kaartverkoop.
Een paar weken geleden was in het nieuws dat de NOS alle 2 de duels van Feyenoord in het jubileumtoernooi live zal uitzenden en de andere duels in samenvatting.
En waarom dan wel?quote:Op maandag 19 mei 2008 00:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze Feyenoord-Manchester hadden ofzo
Joodse praktijken...............opkazen met die beleidsbepalers!quote:Op zondag 18 mei 2008 19:39 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als het nou gaat om bedrijven die het logo gebruiken om geld te verdienen ok, maar sites van/voor supporters.Tis toch ongeloofelijk
Ik nog eens heel graag spelers als Ronaldo, Tevez, Rooney, Nani, Andersson in het echt wil zien spelen.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En waarom dan wel?
Dat soort wedstrijden gaan werkelijk nergens om en over, dan tref ik liever een grootmacht in Europees verband.
quote:Op zondag 18 mei 2008 21:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Genee vroeg aan Verbeek of hij niet beter bij een subtopper kon werken waarop Verbeek antwoordde dat hij dat toch gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |