Timmer mag wat mij betreft ook wel weg, maar ik vind de investering in een nieuwe keeper zonde van het geld, wanneer je Ekramy, Mulder en Darley nog achter de hand hebt. Tevens zijn er op dit moment andere prioriteiten.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Er moet een nieuwe keeper komen, Een Veldhuizen of Stijnen, dan zou ik Stijnen nemen.
Hier kan ik het wel in vinden. Op het halen van Loovens na dan. Als hij komt, dan wel voor de basis en dat zit er nu niet in met de mensen die er nu staan. Die zijn van hetzelfde niveau of beter. Vind dat er naast een centrale verdediger en een rechtsback ook nog een linksback moet komen die dient als back-up voor de Cler. Een jeugdig iemand die ook weer kan doorgroeien naar een vast waarde.quote:Er moet een nieuwe centrale verdediger komen, Een naam heb ik nog niet in gedachten, Loovens is wel erg goed bezig bij Cardiff, zag ik aan het filmpje van hem net. zou een optie kunnen zijn. de basis van komend seizoen moet zijn , Links De Cler, Midden Vlaar en Hofland.
Er moet een nieuwe Rechtsback komen.
Lijkt mij niet. Nu hebben we Landzaat, Van Bronckhorst, El Ahmadi, Hofs, De Guzman, Bruins, Fer en Wijnaldum. De eerste drie verwacht ik als basisspeler. De Guzman zie ik wel verkocht worden. Hofs en Fer zijn back-up en Bruins ook in de basis. Wijnaldum wordt verhuurd, want bij Feijenoord komt hij niet aan genoeg speeltijd.quote:Middenveld lijkt mij wel gevuld, Nu El Ahmadi komt.
In weze wil jij dus tien nieuwe spelers kopen. Beetje overdreven vind je niet?quote:Dan de aanval. Hier moet echt veel vernieuwd worden.
4 vleugelaanvallers, en 3 echte spitsen moeten er bij. Dit seizoen was de aanval als die er al was, gewoon erg zwak.
Vleugelaanvallers
- Wilhelmsson ( goede speler die goed aan de zijkant kan spelen, kan zijn man voorbij )
- Boussoufa
- Lamah van Anderlecht, goede speler kan ook zelf scoren, snel alles wat je nodig hebt,.
- Naam weet ik nog niet
Waarom N Kufo? Is 33 en niet beter dan Makaay of Mols. Totaal geen toegevoegde waarde voor het elftal. Berg is een ander verhaal. Zou goed naast Makaay kunnen spelen als de beweeglijke spits.quote:Mogelijke Spitsen.
- N Kufo
- Berg
- Buffel er ook bij halen,
- Joseph Akpala, topscoorder van Belgie bij Charleroi, 28 wed, 18 goals, moeten ze gewoon halen
- Jovanovic, zal duur zijn maar zeker de moeite waard
Ik zou Slory, Timmer, Bahia en Lee behouden. Greene wegdoen. Qua aankopen zou ik het houden bij een rechtsback, centrale verdediger, linksback, verdedigende middenvelder, vleugelspeler en spits. Waarbij de prioriteit ligt op de rb, cv en spits.quote:En over de spelers die weg moeten
Slory ---> Buffel
Lucius ---> een goede rechtsback, weet nog geen naam
Lensky ---> geen vervanger, overbodige speler
Vincken ---> Boussoufa
Timmer ---> Stijnen
Buijs ---> geen vervanger, overbodige speler
Bahia ---> Loovens?
De guzman -> Wilhelmsson
Lee ---> N Kufo
Geen probleem hoor. Kratje Hertog Jan?quote:Op zondag 18 mei 2008 20:16 schreef Tomasso het volgende:
Jammer dat er nog niemand op m'n weddenschap is ingegaan.
Feyenoord anno 2008 hè...quote:Op zondag 18 mei 2008 19:39 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als het nou gaat om bedrijven die het logo gebruiken om geld te verdienen ok, maar sites van/voor supporters.Tis toch ongeloofelijk
Merci Happel.quote:
In de aanval hebben we nuquote:Op zondag 18 mei 2008 20:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Timmer mag wat mij betreft ook wel weg, maar ik vind de investering in een nieuwe keeper zonde van het geld, wanneer je Ekramy, Mulder en Darley nog achter de hand hebt. Tevens zijn er op dit moment andere prioriteiten.
Mocht Feijenoord wel besluiten om een keeper te halen, dan zijn de twee die je noemt geen verkeerde opties.
[..]
Hier kan ik het wel in vinden. Op het halen van Loovens na dan. Als hij komt, dan wel voor de basis en dat zit er nu niet in met de mensen die er nu staan. Die zijn van hetzelfde niveau of beter. Vind dat er naast een centrale verdediger en een rechtsback ook nog een linksback moet komen die dient als back-up voor de Cler. Een jeugdig iemand die ook weer kan doorgroeien naar een vast waarde.
[..]
Lijkt mij niet. Nu hebben we Landzaat, Van Bronckhorst, El Ahmadi, Hofs, De Guzman, Bruins, Fer en Wijnaldum. De eerste drie verwacht ik als basisspeler. De Guzman zie ik wel verkocht worden. Hofs en Fer zijn back-up en Bruins ook in de basis. Wijnaldum wordt verhuurd, want bij Feijenoord komt hij niet aan genoeg speeltijd.
Alle spelers op Van Bronckhorst en Fer na zijn aanvallend ingesteld. Dat zijn er teveel. Is dus belangrijk dat er nog iemand bijkomt die meer als verdedigende middenvelder speelt.
[..]
In weze wil jij dus tien nieuwe spelers kopen. Beetje overdreven vind je niet?
Snap ook niet waarom je er drie echte spitsen bij wilt hebben? Er lopen er nu al drie en er zou er nog minstens een bij moeten komen.
Vleugelspelers net zo. Lee blijft en verwacht dat Slory en brekebeentje Vincken ook blijven. Zijn er drie. Zou je er hoogstens nog eentje kunnen binnenhalen.
Wilhelmsson is een dertiger, daar moet Feijenoord niet meer op scouten. Geen restwaarde. Beter is om naar jonge talenten te kijken die wat toevoegen aan de club en op latere leeftijd ook nog wat opbrengen.
Lamah is degene die nu bij Roda speelt? Wel een aardige speler, ja. Wie weet?
[..]
Waarom N Kufo? Is 33 en niet beter dan Makaay of Mols. Totaal geen toegevoegde waarde voor het elftal. Berg is een ander verhaal. Zou goed naast Makaay kunnen spelen als de beweeglijke spits.
Voor Buffel geldt hetzelfde als bij N Kufo. Buffel is overigens geen spits, maar middenvelder. Zijn positie is al bezet door een aantal spelers.
Over je Belgische vriendjes kan ik weinig zeggen. Statistieken van beide zien er goed uit. Akpala is jong en doet het schijnbaar goed in België. Vraag ik me alleen af waarom je hem zou moeten halen als je Berg ook al wil
[..]
Ik zou Slory, Timmer, Bahia en Lee behouden. Greene wegdoen. Qua aankopen zou ik het houden bij een rechtsback, centrale verdediger, linksback, verdedigende middenvelder, vleugelspeler en spits. Waarbij de prioriteit ligt op de rb, cv en spits.
Hoop op ''geruchten' van de snorquote:Op zondag 18 mei 2008 21:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Verbeek komt vanavond bij Voetbal Insite
Geen dank hoor.quote:
Je vergeet Kermit Erasmus. Ik verwacht wel dat hij bij het eerste komt te zitten, ook al is hij 18. Kom je dus op drie spitsen. Mols hoef je inderdaad niet zoveel van te verwachten, hij is backup.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
In de aanval hebben we nu
Roy Makaay
Andwelé Slory
Michael Mols
Chun-Soo Lee
Tim Vincken
Vind alleen Makaay en Mols echte spitsen. Rest is meer voor de zijkant, en Mols is oud, en denk dat we er komend seizoen weinig aan hebben.
Daarnaast scoort Makaay niet veel. Dan is het toch niet raar om als je 4-4-2 gaat spelen, in totaal 4 echte spitsen te hebben ? Die hun doelpunten maken. En dan niet van die zijkant spelers als Slory, Lee , Vincken.
En Greene was ik gister vergeten. Die moet ook weg ja.
Inderdaad zeg, misplaatste poging tot humor zojuist.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:43 schreef j.bv het volgende:
Wat een domme opmerking van Verbeek, als je met zo'n instelling komt mag je meteen weer opkankeren
Enlighten degene die niet naar zulks soort bagger-televisie kijken even...quote:Op zondag 18 mei 2008 21:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, misplaatste poging tot humor zojuist.
Genee vroeg aan Verbeek of hij niet beter bij een subtopper kon werken waarop Verbeek antwoordde dat hij dat toch gaat doen.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Enlighten degene die niet naar zulks soort bagger-televisie kijken even...
Het was niet zo schokkend hoor.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Enlighten degene die niet naar zulks soort bagger-televisie kijken even...
Ja die Erasmus schijnt wel erg goed te zijn he ? Hoop dat soort Bojan isquote:Op zondag 18 mei 2008 21:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen dank hoor.![]()
[..]
Je vergeet Kermit Erasmus. Ik verwacht wel dat hij bij het eerste komt te zitten, ook al is hij 18. Kom je dus op drie spitsen. Mols hoef je inderdaad niet zoveel van te verwachten, hij is backup.
Makaay zal echt wel meer gaan scoren als het loopt. Deed hij eerste helft van het seizoen, toen het nog goed ging, ook voldoende. Met een goede spits er naast kan dat niet fout gaan.
We weten alleen niet of Verbeek 4-4-2 gaat spelen. Vier nieuwe spitsen en drie vleugelspelers vind ik dus overdreven. Elke positie moet dubbel bezet zijn. Iets wat gewoon mogelijk is met de huidige selectie en enkele aanvullingen daarop.
Boe-fucking-hoe.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:54 schreef j.bv het volgende:
Het ging er over dat je maar beter bij een kleinere club kon werken als trainer aangezien Heerenveen, Twente enz. het zo goed deden de laatste tijd. Verbeek meende daarop grappig te zijn door te zeggen: ja daarom ga ik ook naar Feyenoord.
Vol met nietszeggende informatie dusquote:Op zondag 18 mei 2008 22:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Verbeek en Bosz voor spelers op het oog hebben. Voor als nog weinig namen. En uit het gesprek bij VI kom je ook niet veel verder.
hahaquote:Op zondag 18 mei 2008 21:54 schreef j.bv het volgende:
Het ging er over dat je maar beter bij een kleinere club kon werken als trainer aangezien Heerenveen, Twente enz. het zo goed deden de laatste tijd. Verbeek meende daarop grappig te zijn door te zeggen: ja daarom ga ik ook naar Feyenoord.
Ja joh, gaat nergens over, hij maakte gewoon een grapjequote:
Maar dat kan toch bijna niet anders zou je zeggen?quote:Op zondag 18 mei 2008 21:43 schreef Happel het volgende:
We weten alleen niet of Verbeek 4-4-2 gaat spelen. Vier nieuwe spitsen en drie vleugelspelers vind ik dus overdreven. Elke positie moet dubbel bezet zijn. Iets wat gewoon mogelijk is met de huidige selectie en enkele aanvullingen daarop.
Wat ben jij ongeduldig zeg.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Verbeek en Bosz voor spelers op het oog hebben. Voor als nog weinig namen. En uit het gesprek bij VI kom je ook niet veel verder.
Idd.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:40 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Maar dat kan toch bijna niet anders zou je zeggen?
Van Bronckhorst, Landzaat en El Ahmadi zet ie niet op de bank neem ik aan, daar moet dan toch echt nog een aanvallende middenvelder bij (zeg Bruins of Hofs). Dan zit je al op 4... Kan me niet indenken dat we met 3 middenvelders gaan spelen eigenlijk.
Tuurlijk kan het anders. We gooien Bruins gewoon weer op links. En Hofs beland op de bank of wordt verkocht.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:40 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Maar dat kan toch bijna niet anders zou je zeggen?
Van Bronckhorst, Landzaat en El Ahmadi zet ie niet op de bank neem ik aan, daar moet dan toch echt nog een aanvallende middenvelder bij (zeg Bruins of Hofs). Dan zit je al op 4... Kan me niet indenken dat we met 3 middenvelders gaan spelen eigenlijk.
Alleen zal Emnes veel goedkoper zijnquote:Op zondag 18 mei 2008 23:18 schreef Tomatenboer het volgende:
In Studio voetbal hadden ze het net over Jermain Lens, en dat hij 3 miljoen moet kosten.
Hij lijkt mij wel een geschikte aankoop voor Feyenoord. Die 3 miljoen moet wel op te brengen zijn (maar liever minder natuurlijk), en Feyenoord kan nog wel een goede vleugelspits gebruiken, al moet Lens zich eigenlijk nog over een langere periode bewijzen maar dat geldt ook voor Emnes bijvoorbeeld die in de belangstelling staat van Feyenoord.
Komen we dalijk in een poule met Anderlecht en PSGquote:Op maandag 19 mei 2008 00:16 schreef TC03 het volgende:
Toch wel blij dat we Europees voetbal hebben, 't was wel toch wel saai zonder.
Kunnen we snel weer in Rotterdam blijven.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Komen we dalijk in een poule met Anderlecht en PSG
Lekker dichtbij.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Komen we dalijk in een poule met Anderlecht en PSG
Die snap ik nietquote:Op maandag 19 mei 2008 00:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kunnen we snel weer in Rotterdam blijven.
HOHOHOHOHOHOHOOHOH!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 19 mei 2008 00:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maakt Jorien dat nou uit, er is in ieder geval 1 van zijn clubs die de volgende ronde haalt.
Ow zo, heb wel zin in toernooi in rotterdam van de zomer, met dat gouden jubileum kaart, zo waar nog kaarten ookquote:
Tegen 2 ervan. Ik hoop tegen Celtic en de Spurs.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ow zo, heb wel zin in toernooi in rotterdam van de zomer, met dat gouden jubileum kaart, zo waar nog kaarten ook
Spelen we nu tegen Dortmund , Celtic, Spurs, of maar 2 er van
Dat is dus nog niet bekend ?quote:Op maandag 19 mei 2008 00:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tegen 2 ervan. Ik hoop tegen Celtic en de Spurs.
Nee klopt, Feyenoord maakt dat eind deze maand bekend en dan start ook de kaartverkoop.quote:
Ah, dan zal Rijnmond ze wel hebben ?quote:Op maandag 19 mei 2008 00:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee klopt, Feyenoord maakt dat eind deze maand bekend en dan start ook de kaartverkoop.
Een paar weken geleden was in het nieuws dat de NOS alle 2 de duels van Feyenoord in het jubileumtoernooi live zal uitzenden en de andere duels in samenvatting.
En waarom dan wel?quote:Op maandag 19 mei 2008 00:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze Feyenoord-Manchester hadden ofzo
Joodse praktijken...............opkazen met die beleidsbepalers!quote:Op zondag 18 mei 2008 19:39 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als het nou gaat om bedrijven die het logo gebruiken om geld te verdienen ok, maar sites van/voor supporters.Tis toch ongeloofelijk
Ik nog eens heel graag spelers als Ronaldo, Tevez, Rooney, Nani, Andersson in het echt wil zien spelen.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En waarom dan wel?
Dat soort wedstrijden gaan werkelijk nergens om en over, dan tref ik liever een grootmacht in Europees verband.
quote:Op zondag 18 mei 2008 21:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Genee vroeg aan Verbeek of hij niet beter bij een subtopper kon werken waarop Verbeek antwoordde dat hij dat toch gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |