Wat is jouw visie op het huidige Feijenoord? Wat moet er veranderen, wat moet beter en welke posities dienen er versterkt te worden?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Spelers die van mij weg moeten
Slory
Lucius
Lensky
Vincken
Timmer
Buijs
Bahia
De guzman
Lee
Greenequote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Slory
Lucius
Lensky
Vincken
Timmer
Buijs
Bahia
De guzman
Lee
Jorien en visie in 1 zin?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat is jouw visie op het huidige Feijenoord? Wat moet er veranderen, wat moet beter en welke posities dienen er versterkt te worden?
Je wilt negen spelers van de hand doen, bijna een heel elftal. Hoe moet Feijenoord dat opvangen?
ach, misschien heeft die knaap (voor een x) ook wel n beetje gelijk. Guzman wil zelf weg volgens mij, de rest is nauwelijks Feyenoord waardig. Misschien lucius in een goed draaiend team, en lensky, maar dat is meer omdat ik die nog nooit heb zien spelen...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:42 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Jorien en visie in 1 zin?
9 spelers wegdoen is gekkenwerk, zeker gezien het feit dat je nu al een te smalle selectie hebt.
Timmer, Lucius, Bahia en Slory zou ik sowieso nog een seizoen houden want zoveel (basis)spelers vervangen in 1 keer is niet te doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Slory
Lucius
Lensky
Vincken
Timmer
Buijs
Bahia
De guzman
Lee
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:49 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
.... Geef dan oa Fer, Wijnaldum en Kermit maar basis plaatsen.
Fer als verdediger (wel graag een hogere startsnelheid kweken...) en wijnaldum in de spits naast makaay (oid...)quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:58 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Een basisplaats lijkt me voor Fer en Wijnaldum een zware opgave, aangezien we een druk bezet middenveld hebben.
Ze gaan hun wedstrijden wel pakken, we spelen namelijk weer eens Europees volgend seizoen
De Guzman kan je inderdaad wegdoen als er een goed bod komt. Maar met een berg jeugd alleen achter de hand groei je niet door. Deze spelers heb je juist nodig om door te groeien en dan kan je ze langzaam slijten aan andere clubs. Je bent niet van de ene op de andere dag kampioenskandidaat.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:49 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ach, misschien heeft die knaap (voor een x) ook wel n beetje gelijk. Guzman wil zelf weg volgens mij, de rest is nauwelijks Feyenoord waardig. Misschien lucius in een goed draaiend team, en lensky, maar dat is meer omdat ik die nog nooit heb zien spelen...
Liever gewoon een berg jeugd overhevelen dan, want met deze knapen erbij word je sowieso geen kampioen, en op de lange termijn leveren ze helemaal niets op. Geef dan oa Fer, Wijnaldum en Kermit maar basis plaatsen.
quote:Een bestuursdelegatie van de FSV en enkele Feyenoord supporters zijn aanwezig in de live uitzending van "Voetbal Insite" van 18 mei a.s. bij RTL 7 om 21.30 uur en doen daar een mededeling namens de leden van de FSV.
Namens de leden. Oh joh, doen ze eindelijk een keer wat in samenspraak met de achterban?quote:
!e ronde hopelijk dichtbij en makkelijk door en dan in de poulefase wat leuke tripjesquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:03 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Europa in, worden weer mooie tripjes
Er moet een nieuwe keeper komen, Een Veldhuizen of Stijnen, dan zou ik Stijnen nemen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat is jouw visie op het huidige Feijenoord? Wat moet er veranderen, wat moet beter en welke posities dienen er versterkt te worden?
Je wilt negen spelers van de hand doen, bijna een heel elftal. Hoe moet Feijenoord dat opvangen?
Die tokkie moet lekker z'n muil houden en iedereen lekker zelf laten uitmaken voor welke club die is.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:40 schreef denthemen het volgende:
://www.ml75.nl/?page=2&id=273273&nt=1211031308&p=last
Dit filmpje al bekend? Hij heeft wel een punt
Rot op met al die spelers uit Belgie manquote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Er moet een nieuwe keeper komen, Een Veldhuizen of Stijnen, dan zou ik Stijnen nemen.
Er moet een nieuwe centrale verdediger komen, Een naam heb ik nog niet in gedachten, Loovens is wel erg goed bezig bij Cardiff, zag ik aan het filmpje van hem net. zou een optie kunnen zijn. de basis van komend seizoen moet zijn , Links De Cler, Midden Vlaar en Hofland.
Er moet een nieuwe Rechtsback komen.
Middenveld lijkt mij wel gevuld, Nu El Ahmadi komt.
Dan de aanval. Hier moet echt veel vernieuwd worden.
4 vleugelaanvallers, en 3 echte spitsen moeten er bij. Dit seizoen was de aanval als die er al was, gewoon erg zwak.
Vleugelaanvallers
- Wilhelmsson ( goede speler die goed aan de zijkant kan spelen, kan zijn man voorbij )
- Boussoufa
- Lamah van Anderlecht, goede speler kan ook zelf scoren, snel alles wat je nodig hebt,.
- Naam weet ik nog niet
Mogelijke Spitsen.
- N Kufo
- Berg
- Buffel er ook bij halen,
- Joseph Akpala, topscoorder van Belgie bij Charleroi, 28 wed, 18 goals, moeten ze gewoon halen
- Jovanovic, zal duur zijn maar zeker de moeite waard
En over de spelers die weg moeten
Slory ---> Buffel
Lucius ---> een goede rechtsback, weet nog geen naam
Lensky ---> geen vervanger, overbodige speler
Vincken ---> Boussoufa
Timmer ---> Stijnen
Buijs ---> geen vervanger, overbodige speler
Bahia ---> Loovens?
De guzman -> Wilhelmsson
Lee ---> N Kufo
wat we nu hebben is beter hequote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:05 schreef j.bv het volgende:
[..]
Rot op met al die spelers uit Belgie man
Met Boussoufa en Lamah en Stijnen in de basis wel ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Met die belgen erbij hebben we zeker meteen een kampioenselftal of niet
Wat een kneusquote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:40 schreef denthemen het volgende:
://www.ml75.nl/?page=2&id=273273&nt=1211031308&p=last
Dit filmpje al bekend? Hij heeft wel een punt
Dan is het iets anders.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:22 schreef denthemen het volgende:
Ik las dat hij zo boos is geworden omdat zij riepen dat ze de stad gingen slopen of zo, je hoort hem er ook iets over mompelen
*stapt weer in zijn stoel na het lachen*quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:23 schreef jorienvdherik het volgende:
maar wat heeft dit met feyenoord te maken
kan je niet gewoon over iets wat met de club te maken heeft posten/
Precies. Bovendien lijkt onze vriend even te vergeten dat Feyenoord zonder alle supporters uit 'de provincie' en de steden en dorpen om Rotterdam heen nooit een EC1, 2 UEFA Cups en 14 landstitels had gewonnen en niet meer dan een middenmoter of misschien net een subtopper was geweest.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:20 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Wat een kneus![]()
En als je uit dordt komt? Dan ben je voor Fc Dordt? Oh vandaar dat de halve oude harde kern uit Dordrecht komt natuurlijk.
Zet hij zich ff compleet voor lul
onzinquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:40 schreef j.bv het volgende:
[..]
Precies. Bovendien lijkt onze vriend even te vergeten dat Feyenoord zonder alle supporters uit 'de provincie' en de steden en dorpen om Rotterdam heen nooit een EC1, 2 UEFA Cups en 14 landstitels had gewonnen en niet meer dan een middenmoter of misschien net een subtopper was geweest.
Feyenoord spreekt landelijk mensen aan, dat is toch juist mooi?
Neem aan dat je de wedstrijd goed wilt bekijken (God mag weten, waarom). Raad ik je aan om VV of T/R te pakken. W of Z kan wel maar dan moet je er wel voor zorgen dat je helemaal bovenaan de rij zit voor de beste zicht.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zit te denken aan de vakken W2/W4 of Z1/Z4, deze zijn in de loge en lijken me prima plekken voor het geld, anders iets als VV of T/R.
Kanker op met je Belgen joh, en je spoort echt niet, gaan we weer op de Gullit toer, zoveel mogelijk halen zit er altijd wat goeds bij . Er moet gewoon heel gericht gekocht worden, en dat is een rechtsback en een centrumspits dat zijn de belangrijkste posities waar je iemand nodig hebt, kan je mooi 4-4-2 spelen met Bruins in een vrije rol achter de 2 spitsen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Er moet een nieuwe keeper komen, Een Veldhuizen of Stijnen, dan zou ik Stijnen nemen.
Er moet een nieuwe centrale verdediger komen, Een naam heb ik nog niet in gedachten, Loovens is wel erg goed bezig bij Cardiff, zag ik aan het filmpje van hem net. zou een optie kunnen zijn. de basis van komend seizoen moet zijn , Links De Cler, Midden Vlaar en Hofland.
Er moet een nieuwe Rechtsback komen.
Middenveld lijkt mij wel gevuld, Nu El Ahmadi komt.
Dan de aanval. Hier moet echt veel vernieuwd worden.
4 vleugelaanvallers, en 3 echte spitsen moeten er bij. Dit seizoen was de aanval als die er al was, gewoon erg zwak.
Vleugelaanvallers
- Wilhelmsson ( goede speler die goed aan de zijkant kan spelen, kan zijn man voorbij )
- Boussoufa
- Lamah van Anderlecht, goede speler kan ook zelf scoren, snel alles wat je nodig hebt,.
- Naam weet ik nog niet
Mogelijke Spitsen.
- N Kufo
- Berg
- Buffel er ook bij halen,
- Joseph Akpala, topscoorder van Belgie bij Charleroi, 28 wed, 18 goals, moeten ze gewoon halen
- Jovanovic, zal duur zijn maar zeker de moeite waard
En over de spelers die weg moeten
Slory ---> Buffel
Lucius ---> een goede rechtsback, weet nog geen naam
Lensky ---> geen vervanger, overbodige speler
Vincken ---> Boussoufa
Timmer ---> Stijnen
Buijs ---> geen vervanger, overbodige speler
Bahia ---> Loovens?
De guzman -> Wilhelmsson
Lee ---> N Kufo
Dan heb je geluk, Buijs onderhandelt momenteel met een Duitse club zei die vanmiddag langs de lijn. Maar hij wist niet of ze er uit zouden komen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Slory
Lucius
Lensky
Vincken
Timmer
Buijs
Bahia
De guzman
Lee
De namen die ik noem zijn goed, en zeker beter dan de huidige spelers bij Feyenoordquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Kanker op met je Belgen joh, en je spoort echt niet, gaan we weer op de Gullit toer, zoveel mogelijk halen zit er altijd wat goeds bij . Er moet gewoon heel gericht gekocht worden, en dat is een rechtsback en een centrumspits dat zijn de belangrijkste posities waar je iemand nodig hebt, kan je mooi 4-4-2 spelen met Bruins in een vrije rol achter de 2 spitsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |