Debiel?quote:Op maandag 19 mei 2008 08:04 schreef ruud_fr het volgende:
dat is toch die debiel? hoeft echt niet te komen
Maakt hem niks uit, hij gaat ook al naar het am*dam tournementquote:Op maandag 19 mei 2008 00:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maakt Jorien dat nou uit, er is in ieder geval 1 van zijn clubs die de volgende ronde haalt.
Dat wordt dan weer lekker naar achteren hangen?quote:
denk dat dat met Verbeek wel mee zal vallen met dat "naar achteren hangen"quote:Op maandag 19 mei 2008 10:23 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat wordt dan weer lekker naar achteren hangen?
Of moeten Gio, Landzaat en El Ahmadi over de middellijn gaan voetballen (iets dat ik ze m.u.v. El Ahmadi niet heb zien doen)?
Nee, ik zie niet in waarom.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:23 schreef EnactedChaos het volgende:
Dat wordt dan weer lekker naar achteren hangen?
Nou, omdat Gio, Landzaat en El Ahmadi dit seizoen niet echt hebben laten zien aanvallend heel sterk te zijn (al heeft dat ook met de spelopvatting te maken natuurlijk).quote:
misschien vergis ik mequote:
Van Bronckhorst kan aanvallend voetballen als er achter hem iemand staat die het vuile werk opknaptquote:Op maandag 19 mei 2008 10:40 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Nou, omdat Gio, Landzaat en El Ahmadi dit seizoen niet echt hebben laten zien aanvallend heel sterk te zijn (al heeft dat ook met de spelopvatting te maken natuurlijk).
Nou ik heb Van Bronckhorst en Landzaat anders genoeg aanvallend zien spelen de afgelopen maanden.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:40 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Nou, omdat Gio, Landzaat en El Ahmadi dit seizoen niet echt hebben laten zien aanvallend heel sterk te zijn (al heeft dat ook met de spelopvatting te maken natuurlijk).
Bruins kort achter de spitsen en de 2de spits (een nieuwe en anders Lee (quote:En wat dan overblijft zijn Bruins en de 2 spitsen maar dan bestaat de kans dat alles zich concentreert op het midden van het veld terwijl Makaay ook juist iemand is die het van aanvoer van de zijkanten moet hebben. En met deze opstelling (al ligt het ook aan de 2e spits die komt) bereik je dat niet echt optimaal.
Ja, dat lijkt me wel. Staat nu nadrukkelijk in de belangstelling van Fiorentina, Lazio en Sampdoria. En het is gewoon een beul. Kunnen we goed gebruiken.quote:
Het heeft ook vooral met de spelopvatting en vertrouwen te maken inderdaad. Daarom is dit seizoen ook niet echt een goede leidraad.quote:Op maandag 19 mei 2008 11:05 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
misschien vergis ik me
[..]
Van Bronckhorst kan aanvallend voetballen als er achter hem iemand staat die het vuile werk opknapt
Denk eerder een type Tomasson, Berg lijkt me daarom een goede optie. Is alleen te duur.quote:Op maandag 19 mei 2008 11:31 schreef TJDoornbos het volgende:
Naast Makaay moet je trouwens een kopsterke gast zetten denk ik maar dat is mijn mening!
believequote:Op maandag 19 mei 2008 10:07 schreef Luni het volgende:
[..]
Maakt hem niks uit, hij gaat ook al naar het am*dam tournement
Ja dat zou ideaal zijn, Berg kan wel aardig koppen dacht ik. Bij duo Jon Dahl en Pierre was het ideaal denk ik qua kwaliteiten die de een niet had en de ander wel en omgekeerdquote:Op maandag 19 mei 2008 11:35 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Denk eerder een type Tomasson, Berg lijkt me daarom een goede optie. Is alleen te duur.
Dollar?quote:Op maandag 19 mei 2008 12:25 schreef Luni het volgende:
Volgens één van onze bronnen is Feyenoord geïnteresseerd in de diensten van Radamel Falcao García Zárate. Ook
verschillende Argentijnse media weten dit nieuws te melden.
Falcao (22) heeft zijn jeugd doorlopen bij Millonarios en River Plate. Bij de laatst genoemde club speelt hij sinds
2005 in het eerste elftal.
Bij het eerste van River Plate (Argentinië) speelde hij tot nu toe 47 wedstrijden, waarin hij 25 maal het doel trof.
Tevens heeft de jongeling vijf interlands achter zijn naam staan. Hierin wist hij twee maal te scoren.
Een tijdje terug werd bekend dat Peter Bosz naar Zuid-Amerika gevlogen was om potentiële versterkingen aan het werk
te zien. Het is dus niet onwaarschijnlijk dat er een speler uit dit continent wordt aangetrokken.
De 1.77 meter lange aanvaller moet ongeveer 6.500.000 kosten
Ik denk het wel, al die landen daar doen transfers in dollars (heheh de sukkelsquote:
Dat is Mauro Zarate en die speelt daar op leenbasis, z'n club is All Sad (iig een of ander olieclubje) en die zou meer dan 15 miljoen moeten kosten. Euro.quote:Op maandag 19 mei 2008 12:59 schreef Happel het volgende:
Zarate? Speelt toch bij Birmingham?
Volgens welke bronnen trouwens?
Nou 6,5 miljoen $ of ¤ zit wel degelijk een behoorlijk verschil in!quote:Op maandag 19 mei 2008 13:18 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Euro of Dollar maakt natuurlijk helemaal niks uit
Mooie statsquote:Op maandag 19 mei 2008 12:25 schreef Luni het volgende:
Volgens één van onze bronnen is Feyenoord geïnteresseerd in de diensten van Radamel Falcao García Zárate. Ook
verschillende Argentijnse media weten dit nieuws te melden.
Falcao (22) heeft zijn jeugd doorlopen bij Millonarios en River Plate. Bij de laatst genoemde club speelt hij sinds
2005 in het eerste elftal.
Bij het eerste van River Plate (Argentinië) speelde hij tot nu toe 47 wedstrijden, waarin hij 25 maal het doel trof.
Tevens heeft de jongeling vijf interlands achter zijn naam staan. Hierin wist hij twee maal te scoren.
Een tijdje terug werd bekend dat Peter Bosz naar Zuid-Amerika gevlogen was om potentiële versterkingen aan het werk
te zien. Het is dus niet onwaarschijnlijk dat er een speler uit dit continent wordt aangetrokken.
De 1.77 meter lange aanvaller moet ongeveer 6.500.000 kosten
In FM is 'ie goed manquote:
Te laat. Ajax heeft zich al officieel bij FC Twente gemeld.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:20 schreef Sloggi het volgende:
Ik vond Douglas gisteren trouwens heel aardig spelen tegen Ajax. Hij had nogal wat overtredingen nodig, maar Huntelaar kwam er niet langs. Dat zou wel een goede aankoop zijn.
Lol, maar 0.5 lopen is goed bij zijn club.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
In FM is 'ie goed man.
Ik vond Douglas gisteren trouwens heel aardig spelen tegen Ajax. Hij had nogal wat overtredingen nodig, maar Huntelaar kwam er niet langs. Dat zou wel een goede aankoop zijn.
Tomasson lijkt me te duur.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Tomasson staat op de transferlijst bij Villareal
Naast Proto lijkt ook Mark de Man te vertrekken bij Anderlecht. De Belgische verdediger staat in de nadrukkelijke belangstelling van Racing Santander. Verder is er interesse vanuit de Nederlandse en Belgische competitie.
Feyenoord misschien ?
Dat hoop ik wel. Met Mark de Man win je de oorlog.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Tomasson staat op de transferlijst bij Villareal
Naast Proto lijkt ook Mark de Man te vertrekken bij Anderlecht. De Belgische verdediger staat in de nadrukkelijke belangstelling van Racing Santander. Verder is er interesse vanuit de Nederlandse en Belgische competitie.
Feyenoord misschien ?
De aanvoerder van het Deense eltal speelde dit seizoen 25 competitieduels - zestien als invaller - en scoorde slechts drie treffers. Eén daarvan was ook nog eens uit een strafschop. Villarreal nam Tomasson vorig jaar zomer over van VfB Stuttgart.quote:
Makaay speelde dit seizoen 28 competitieduels en scoorde slechts dertien treffers. Drie daarvan waren ook nog eens uit een strafschop. Feyenoord nam Makaay vorig jaar zomer over van Bayern München.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
De aanvoerder van het Deense eltal speelde dit seizoen 25 competitieduels - zestien als invaller - en scoorde slechts drie treffers. Eén daarvan was ook nog eens uit een strafschop. Villarreal nam Tomasson vorig jaar zomer over van VfB Stuttgart.
My thoughts exactly, als er een spits komt dan moet het een jonge spits zijn die je later nog kan doorverkopen voor een mooi bedrag zoals met Kuyt toen.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:40 schreef MarkNMGN het volgende:
Tomasson moet je niet halen, die jongen kan alleen maar tegenvallen en dat zou toch zonde zijn omdat iedereen zich hem nog herinnert uit zijn toptijd met de UEFA-cup.
Ten slotte is hij al 32, we hebben genoeg oudjes voorin op het moment.
Ik pleit voor spelers tot 26 want die kan je miss nog doorverkopen.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:40 schreef MarkNMGN het volgende:
Tomasson moet je niet halen, die jongen kan alleen maar tegenvallen en dat zou toch zonde zijn omdat iedereen zich hem nog herinnert uit zijn toptijd met de UEFA-cup.
Ten slotte is hij al 32, we hebben genoeg oudjes voorin op het moment.
Dat is ook de doelstelling van de technische staf van Feyenoord. Althans dat nieuwe investeringsfonds, waarin mensen konden investeren in nog aan te trekken spelers met een leeftijd tot 24 jaar met de intentie om ze langdurig vast te leggen, hebben ze niet voor niets neem ik aan.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik pleit voor spelers tot 26 want die kan je miss nog doorverkopen.
Daar pleit ik al maanden voor en dat is mijns inziens ook het enige waar Feijenoord nu naar zou moeten kijken. Ze zijn dom bezig, wanneer ze dat niet doen.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik pleit voor spelers tot 26 want die kan je miss nog doorverkopen.
Weer een jood.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
'Eljero Elia in belangstelling van Feyenoord'
Feyenoord heeft gisteren tijdens de wedstrijd Ajax - FC Twente Eljero Elia bekeken, meldt NRC Next. Elia was één van de uitblinkers tijdens dit duel om de voorronde van de Champions League. Gertjan Verbeek zat op de tribune om de 21-jarige aanvaller te bekijken. Elia heeft in Enschede nog een contract tot 2010.
Niet mijn favoriete speler.
Waar komt dit vreselijk objectieve stukje vandaan?quote:Op maandag 19 mei 2008 22:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Elia was één van de uitblinkers tijdens dit duel om de voorronde van de Champions League.
quote:"Verplichte treincombi voor wedstrijd om JC-schaal"
Vrijdagmorgen vond in de amsterdam arena het vooroverleg plaats voor de wedstrijd om de 13e JC-schaal. Die wedstrijd, die op zaterdag 23 augustus aldaar wordt gespeeld, gaat tussen Feyenoord en Psv.
De vertegenwoordigers van de KNVB en de lokale driehoek van amsterdam hebben aan beide partijen verplichte combi's opgelegd. Dit tot groot ongenoegen van de vertegenwoordigers van Feyenoord en Psv.
Voor Psv geldt een buscombiregeling, voor Feyenoord een treincombi(zie je het al voor je 10.000 supporters met de trein). Psv gaat voor 1700 kaarten, omdat het animo voor deze wedstrijden de laatste jaren ver daaronder lag. We hebben nog gesuggereerd dat de autocombi van de vorige editie goed was verlopen, maar zowel de KNVB als de lokale driehoek bleven bij hun standpunt. Ze moesten rekening houden met de derde partij uit amsterdam.
Gewoon ff stadje manquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:18 schreef Happel het volgende:
Ach, ik ga toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |