quote:"Verplichte treincombi voor wedstrijd om JC-schaal"
Vrijdagmorgen vond in de amsterdam arena het vooroverleg plaats voor de wedstrijd om de 13e JC-schaal. Die wedstrijd, die op zaterdag 23 augustus aldaar wordt gespeeld, gaat tussen Feyenoord en Psv.
De vertegenwoordigers van de KNVB en de lokale driehoek van amsterdam hebben aan beide partijen verplichte combi's opgelegd. Dit tot groot ongenoegen van de vertegenwoordigers van Feyenoord en Psv.
Voor Psv geldt een buscombiregeling, voor Feyenoord een treincombi(zie je het al voor je 10.000 supporters met de trein). Psv gaat voor 1700 kaarten, omdat het animo voor deze wedstrijden de laatste jaren ver daaronder lag. We hebben nog gesuggereerd dat de autocombi van de vorige editie goed was verlopen, maar zowel de KNVB als de lokale driehoek bleven bij hun standpunt. Ze moesten rekening houden met de derde partij uit amsterdam.
Gewoon ff stadje manquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:18 schreef Happel het volgende:
Ach, ik ga toch niet.
o.a.quote:
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:18 schreef Happel het volgende:
Ach, ik ga toch niet. Zet geen voet meer in dat misbaksel.
Mij leek het wel een keer leuk om mee te maken, met 15.000 naar die snelkookpan.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:51 schreef FrankyMcG het volgende:
pfff, die jc fruitmand, da's ook echt een wedstrijd om de kat z'n kut....
Boys is die PSV-er en tevens PSG-er hier op Fok!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Met je ajax-, psv-, anderlecht- of psg-vrienden?
Wat dacht je dan vrij vervoer?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:59 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Mij leek het wel een keer leuk om mee te maken, met 15.000 naar die snelkookpan.
Maar als het zo moet, laat maar lekker zitten dan.![]()
Valt ook nog eens op dezelfde dag als Mysteryland dus dan is de keuze snel gemaakt.
Jij komt om te rellen, boef!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:10 schreef Lastpost het volgende:
Mensen die denken met vrij vervoer die duizenden plekken te mogen vullen.
Ik ben zeker van de partij en niet zozeer om de wedstrijd zelf, want die schaal boeit verder natuurlijk amper.
Ik dacht dat er genoeg animo voor was om die kaarten te verkopen aan beide kanten, maar dat blijkt niet zo als ik zo om me heen lees.quote:
Het is al jaren bekend dat dit soort wedstrijden niet in amsterdam gespeeld kennen worden. Altijd het zelfde gezeik daar, ben benieuwd hoeveel kaarten beide kanten krijgen dit jaar.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:13 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik dacht dat er genoeg animo voor was om die kaarten te verkopen aan beide kanten, maar dat blijkt niet zo als ik zo om me heen lees.
Een wedstrijd met 1700 PSV-ers en 5000 Feyenoorders is natuurlijk geen flikker aan..
Ik heb de wedstrijd dan ook al jarenlang niet meer gevolgd.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:58 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Het is al jaren bekend dat dit soort wedstrijden niet in amsterdam gespeeld kennen worden. Altijd het zelfde gezeik daar, ben benieuwd hoeveel kaarten beide kanten krijgen dit jaar.
quote:21/5/2008 - 'Feyenoord komt met derde bod voor assistent Vlemmings'
(Gepost door )
Volgens De Telegraaf heeft Feyenoord een derde bod op Leon Vlemmings in voorbereiding. Na het eerste bod van 80.000 euro voor de assistent-trainer, heeft de Rotterdamse club een tweede bod van 150.000 euro gedaan. Maar ook dat kon NAC niet vermurwen. Later deze week wordt verder gepraat, zo meldt De Telegraaf.
ze kunnen beter zoveel moeite voor spelers doenquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:24 schreef MarkNMGN het volgende:
Ze willen die kerel wel heel graag hebben.
Ik vind het wel een goede zaak eigenlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:24 schreef MarkNMGN het volgende:
Ze willen die kerel wel heel graag hebben.
Juist niet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ze kunnen beter zoveel moeite voor spelers doen
Wat je zegt is wel waar. Maar ze moeten ook gewoon dit soort onderhandel praktijken toepassen bij spelersquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:30 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Juist niet.
Met slechte spelers en een goede staf kan je kampioen worden, met redelijke tot goede spelers en een slechte staf wordt je dat van je lang zal ze leven niet.
Ze moeten zo'n wedstrijd standaard op neutraal terrein spelen, Nederland heeft 3 grote stadions en er staan altijd maar 2 clubs in de finale. Er is er dus altijd wel 1 vrijquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:58 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Het is al jaren bekend dat dit soort wedstrijden niet in amsterdam gespeeld kennen worden. Altijd het zelfde gezeik daar, ben benieuwd hoeveel kaarten beide kanten krijgen dit jaar.
Wat heeft dat ermee te maken.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ze moeten zo'n wedstrijd standaard op neutraal terrein spelen, Nederland heeft 3 grote stadions en er staan altijd maar 2 clubs in de finale. Er is er dus altijd wel 1 vrij
Dat het belachelijk is dat een wedstrijd tussen psv en feyenoord, dat die in Amsterdam gespeeld gaat wordenquote:
In Rotterdam kan het ook zonder problemen, dus waarom in Amsterdam niet?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat het belachelijk is dat een wedstrijd tussen psv en feyenoord, dat die in Amsterdam gespeeld gaat worden
Ja ik zei het helemaal verkeerd...quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:54 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
In Rotterdam kan het ook zonder problemen, dus waarom in Amsterdam niet?
En volgens jou is dit dus het enige 'neutrale' terrein wat overgebleven is, dus je spreekt jezelf een beetje tegen.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Met je ajax-, psv-, anderlecht- of psg-vrienden?
Van voetbalprimeurquote:Sherif Ekramy vertrekt deze zomer bij Feyenoord. De doelman heeft te horen gekregen dat Gertjan Verbeek voor Henk Timmer kiest als eerste keeper, waardoor de Rotterdamse club bereid is mee te werken aan een transfer.
De 24-jarige Egyptenaar staat al enkele jaren bekend als een groot talent, maar wist zich nog niet op te werken tot eerste keus bij Feyenoord. Desondanks verlangen de Rotterdammers wel een afkoopsom voor Ekramy, die nog tot medio 2010 onder contract staat.
Feyenoord gaat nu op zoek naar een nieuwe tweede doelman, aangezien zij de talenten Darley en Erwin Mulder nog niet rijp voldoende achten, weet VI.
Is verkoop van Ekramy verstandig?quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:32 schreef Happel het volgende:
Was te verwachten. Timmer blijft nog een jaartje. Verstandig? Misschien, dat moet de toekomst uitwijzen.
Dat staat in het bericht. Ekramy mag weg en Mulder en Darley worden nog niet goed genoeg bevonden om een compleet seizoen als 2e doelman te functionerenquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:02 schreef Zjakkie het volgende:
En wat te doen met Mulder, Ekramy en die Braziliaan?
Zal volgend jaar toch niet veel gaan spelen, neem aan dat Feyenoord er een spits bijhaalt.quote:MOLS GAAT IN OP CONTRACTVERLENGING
Datum: 21-05-2008 Bron: Feyenoord.nl
Michael Mols staat ook volgend seizoen bij Feyenoord onder contract. De 37-jarige aanvaller is met Feyenoord mondeling overeengekomen dat zijn contract met één jaar wordt verlengd, tot de zomer van 2009. Mols heeft de verlenging van zijn contract voor een groot deel te danken aan zijn goede prestaties tijdens het afgelopen seizoen.
Hij kwam in 22 competitiewedstrijden in actie, waarin hij twee doelpunten maakte. Ook in de KNVB bekercampagne was hij belangrijk voor Feyenoord. In zes optredens maakte hij drie doelpunten.
Mols zelf twijfelde na de bekerfinale nog over zijn toekomst. Hij was er voor zichzelf nog niet uit of hij nog een jaar door wilde voetballen. ‘Ik wilde eerst alles rustig laten bezinken’, zegt de spits. ‘Ik wilde voor mezelf een paar dingen op een rijtje zetten. Ik vroeg mezelf af of ik nog plezier had in het voetbal, of ik nog van waarde zou kunnen zijn voor de ploeg en of ik nog goed zou kunnen meekomen met de groep. Daarbij was het voor mij belangrijk of de nieuwe trainer het in mij zou zien zitten. Al die vragen heb ik inmiddels positief beantwoord. Het gevoel voor volgend seizoen is daardoor heel goed.’
Voor Mols stond het buiten kijf dat als hij door zou gaan met voetbal, dat bij Feyenoord zou zijn. ‘Want als ik bij Feyenoord niet verder was gegaan, was ik gestopt.’
quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:06 schreef MarkNMGN het volgende:
Ekramy gaat dus weg, Mulder 2e keeper, die Braziliaan 3e.
[..]
Zal volgend jaar toch niet veel gaan spelen, neem aan dat Feyenoord er een spits bijhaalt.
Wel een leuke jongen om bij de groep te houden lijkt me, en kan erg nuttig zijn.
Oeps, my badquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat staat in het bericht. Ekramy mag weg en Mulder en Darley worden nog niet goed genoeg bevonden om een compleet seizoen als 2e doelman te functioneren
Waarom? We hebben Peter Houtman.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:21 schreef RedGuy het volgende:
Mols moet toekomstig spitsentrainer worden!
Nee, maar als ik moet kiezen tussen een talentvolle Belg en een talentvolle Nederlander dan weet ik het wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |