quote:
Oke ...... Ik heb vals gespeeldquote:
ik vond het al raar dat ie overdag beschenen werd door lichtenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Oke ...... Ik heb vals gespeeld.
Die leeuw is al van een week of twee geleden..
Maar blijft wel een mooi plaatje zo..
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Oke ...... Ik heb vals gespeeld.
Die leeuw is al van een week of twee geleden..
Maar blijft wel een mooi plaatje zo..
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:06 schreef Schunckelstar het volgende:
[ afbeelding ]
de zwijntjes zijn er wel vaak de laatste tijd
dat nestjequote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:39 schreef methan het volgende:
Wie daar woont?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
huh,heb ik wat gemist?quote:sprinten\\\\\ 1111111111111
2 impala's die met een noodgang voorbijkwamen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:12 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat nestje![]()
laten we hopen dat ze daar gaan broeden!
[..]
huh,heb ik wat gemist?
zou zomaar kunnenquote:Op zondag 18 mei 2008 13:07 schreef methan het volgende:
[..]
Zouden dit dezelfde 4 zijn ?
[ afbeelding ]
lekker afrikaans windje en rustig, meneer het wrattenzwijntje is nog heel even in beeld geweest. Dat was alles vanmorgen, met veel camera-uitval.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:11 schreef Schunckelstar het volgende:
het waait behoorlijk trouwens zo te horen
hij doet het nou alweer nietquote:Op zondag 18 mei 2008 13:18 schreef methan het volgende:
[..]
lekker afrikaans windje en rustig, meneer het wrattenzwijntje is nog heel even in beeld geweest. Dat was alles vanmorgen, met veel camera-uitval.
quote:Op zondag 18 mei 2008 13:34 schreef methan het volgende:
[..]
nu wel weer ! Kwam vast door de vlieg Vast in webje ?
[ afbeelding ]
safarigangers in auto"squote:Op zondag 18 mei 2008 19:19 schreef Trusten het volgende:
Wat is dat licht dat je af en toe ziet? lijkt wel een zaklamp
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat er ook maar één roofdier is dat zich aan een rhinoceros zal willen vergrijpen hoorquote:Op zondag 18 mei 2008 21:05 schreef Schunckelstar het volgende:
ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken![]()
hij ligt nu das al 2 uur compleet bewegingsloos daar...of zou ie aan het slapen zijn?
kan ik me eigenlijk moeilijk voorstellen zo open en bloot voor roofdieren
[ afbeelding ]
Voorzover ik weet niet.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:12 schreef Schunckelstar het volgende:
heeft ie geen natuurlijke vijanden?
leeuwen of zo?
Leeuwen kan wel, maar niet al de neushoorn volwassen is. Eerder een jong of bejaarde.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:12 schreef Schunckelstar het volgende:
heeft ie geen natuurlijke vijanden?
leeuwen of zo?
Nee, dat waren echt zebra's hoorquote:Op zondag 18 mei 2008 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
Dat zijn geen zebra's
Lijkt veel meer op katachtigen
jakhalsquote:
wat een moeite moeten ze doen voor een slokeje waterquote:Op maandag 19 mei 2008 10:36 schreef Schunckelstar het volgende:
zo,wat een drukte![]()
giraffe vol in beeld
[ afbeelding ]
het zier er nogal slungelig uit jaquote:Op maandag 19 mei 2008 10:42 schreef methan het volgende:
[..]
wat een moeite moeten ze doen voor een slokeje water
quote:Op maandag 19 mei 2008 13:16 schreef Schunckelstar het volgende:
[ afbeelding ]
blijven mooie beesten...
ja, zag hem ook even langskomen net als deze koedoe'squote:Op maandag 19 mei 2008 13:24 schreef Schunckelstar het volgende:
ah,daar komt ie weer aangewandelt![]()
[ afbeelding ]
het blijft maar komen iddquote:Op maandag 19 mei 2008 13:30 schreef methan het volgende:
Is de hele morgen al druk .nu weer impala's
[ afbeelding ]
Hee Kaat, leuk je hier weer eens te zien. Ik ben degene die 'daarzo' africam steeds zit te promoten, de site staat ook in m'n sigquote:Op maandag 19 mei 2008 10:23 schreef Kaat38 het volgende:
Prachtig he, die zebra's en inderdaad die staarten hahaha! Nu langnekken in aantocht.
[ afbeelding ]
zal nog wel nadorst hebben van het weekendquote:Op maandag 19 mei 2008 14:55 schreef methan het volgende:
Komt voor de derde keer langs vandaag
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 mei 2008 14:57 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
zal nog wel nadorst hebben van het weekend
Wat een elegant dier, he?quote:
red-billed stork,nederlands weet ik nietquote:Op maandag 19 mei 2008 15:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een elegant dier, he?
Ik ben even de naam van die vogel kwijt die we nu zien. Iets als roodsnavel ooievaar.
Toch he? Ik heb het even opgezocht en het is in het Nederlands gewoon roodsnavel ooievaar.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:24 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
red-billed stork,nederlands weet ik niet
[ afbeelding ]
mwah,ik ben niet zo'n gouden kooi fanquote:Op maandag 19 mei 2008 16:01 schreef Disana het volgende:
Kijk eens wat leuk: Dit is Africam temidden van de De Gouden Kooi streams:
[ afbeelding ]
Dit wordt verzorgd door HiDiHo met zijn eigen streamserver.
Lol ik ben nu de gouden kooi aan het kijkenquote:Op maandag 19 mei 2008 23:42 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
mwah,ik ben niet zo'n gouden kooi fan
lijjken net hondenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:10 schreef Schunckelstar het volgende:
de zebra's zijn er weer![]()
[ afbeelding ]
vandaag niet meer,ik ga naar bed nouquote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:17 schreef Bartleunen het volgende:
ga je nog posten in je parkieten toppic?
Ga je geen poker kijken?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:18 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
vandaag niet meer,ik ga naar bed nou
goeie morgen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:24 schreef Schunckelstar het volgende:
goeiemorgen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
whehehequote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:31 schreef methan het volgende:
[..]
goeie morgen.
Die kop van dat zwijntje. Daar kan alleen een moederzwijn van houden
moesten ze eigenlijk even inzoemenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:07 schreef Schunckelstar het volgende:
[ afbeelding ]
wat een hoop vogeltjes heeft ie bij
Lelijke beesten zijn het toch he?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:31 schreef methan het volgende:
[..]
goeie morgen.
Die kop van dat zwijntje. Daar kan alleen een moederzwijn van houden
Hierin aankomen een droompje schunckelquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:10 schreef Schunckelstar het volgende:
volgens mij komen er weer nieuwe gasten
[ afbeelding ]
Alle takjes liggen ook nog precies gelijk aan de vorigequote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:28 schreef Schunckelstar het volgende:
[ afbeelding ]
daar is het nestje weer,zo te zien woont er niemand meer
echt heel druk !quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:47 schreef Disana het volgende:
Echt veel zebra's. Buiten beeld rechts staat nog een grote groep.
[ afbeelding ]
wat een druktequote:Op woensdag 21 mei 2008 10:47 schreef Disana het volgende:
Echt veel zebra's. Buiten beeld rechts staat nog een grote groep.
[ afbeelding ]
dacht dat jij die met de vogeltjes op zijn rug wel zou plaatsenquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:57 schreef Schunckelstar het volgende:
edit: zelfde plaatje
oh,dat heb ik helemaal niet gezienquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:01 schreef methan het volgende:
[..]
dacht dat jij die met de vogeltjes op zijn rug wel zou plaatsen
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:04 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oh,dat heb ik helemaal niet gezien
nee, maar ze kunnen het vanuit de lodge weer aanvullenquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:13 schreef Schunckelstar het volgende:
het waterpijl staat trouwens wel erg laag of lijkt dat maar zo?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:35 schreef Schunckelstar het volgende:
een kudde gnoe's
[ afbeelding ]
maar volgens mij ligt de cameraman/vrouw te slapen
ze waren flink aan het rondrollen iddquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:02 schreef methan het volgende:
haha ze imiteren de varkens
Jammer weer.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:57 schreef Schunckelstar het volgende:
edit: zelfde plaatje
quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ooooohhh, deze is leukNiets leuker dan modderbadende wrattenzwijntjes.
Die onderste is leukquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:38 schreef Trusten het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oeh,daar is ie weerquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:05 schreef methan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
grote vogel hoor
[ afbeelding ]
bateleur eagle.
blubber-rollersquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:17 schreef venomsnake het volgende:
Wat zijn het ook een viespeuken die zwijntjes.
weet niet of het de bedoeling is maar die met die apen is wel leukquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:09 schreef Trusten het volgende:
[ afbeelding ]
Mogen foto's van Elephant Plain hier trouwens ook?
[ afbeelding ]
Leuk die met dat aapje.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:09 schreef Trusten het volgende:
[ afbeelding ]
Mogen foto's van Elephant Plain hier trouwens ook?
[ afbeelding ]
Oke jammer want het valt wel degelijk onder Africam en zo heet het topicquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:36 schreef methan het volgende:
Elephant Plain is niet de Fok-poel
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:36 schreef methan het volgende:
[..]
Leuk die met dat aapje.
Elephant Plain is niet de Fok-poel ( zie OP )
ze overleven dan wel als klein groepje tot nu toequote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:57 schreef Schunckelstar het volgende:
zebras weer
[ afbeelding ]
volgens mij trouwens dat groepje wat ook vaak s'nachts komt, 3 grote en een kleintje
vooral die mannetjes. Imposantquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:50 schreef Schunckelstar het volgende:
wat een geweldig beest
[ afbeelding ]
die voorste kijkt ook echt zo in de camera van "wat kijk jij nou"quote:
ja,, zie het. Stofwolkenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[ afbeelding ]
die achterste kwam er met een rotvaart aangerend
[ afbeelding ]
moeilijk hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:16 schreef Schunckelstar het volgende:
en in de drinkhouding maar weer
[ afbeelding ]
Ik kijk al sinds februari ongeveer, maar regen heb ik nog nooit gezien. Onweer wel; soms werd de camera er even door verblind.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:20 schreef Schunckelstar het volgende:
regent het er trouwens ook wel eens,ik heb het nog nooit gezien![]()
is wel mooi als het onweert denk ik,met veel bliksem
jammer,denk dat als het echt stortregent het ook wel mooie plaatjes oplevertquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kijk al sinds februari ongeveer, maar regen heb ik nog nooit gezien. Onweer wel; soms werd de camera er even door verblind.
Ja, dat denk ik ook... en dan daarna de dampen die uit de grond opstijgen. Sowieso, die poel moet nu echt gauw bijgevuld worden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:16 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
jammer,denk dat als het echt stortregent het ook wel mooie plaatjes oplevert
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 08:11 schreef methan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
struisvogels. !!!!!!!!!!![]()
![]()
Nog nooit gezien hier
houdt nooit opquote:Op zaterdag 24 mei 2008 08:39 schreef Schunckelstar het volgende:
[ afbeelding ]
whehehe,al die staarten
paniekquote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:15 schreef Schunckelstar het volgende:
volgens mij word die kudde zebra's opgejaagd door iets..
ze stuiven er allemaal in vol galop vandoor
[ afbeelding ]
safari-auto ?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:23 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
de paniek was van korte duur![]()
[ afbeelding ]
erg leuke fotoquote:
Zeg dat wel, giraffen moeten nu ook wel heel diep door de benen.quote:Op zondag 25 mei 2008 04:13 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
erg leuke foto![]()
wel duidelijk op te zien dat het water nodig aangevuld moet worden![]()
hoe komt het dat jou plaatjes zoveel duidelijker zijn van kleur?![]()
oh,daar snap ik niks van,dat hoor ik alquote:Op zondag 25 mei 2008 13:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat wel, giraffen moeten nu ook wel heel diep door de benen.
Ik bewerk de cap in Paint Shop Pro. Eerst snij ik de zwarte rand eraf. Dan gebruik ik het histogram om wat meer contrast te geven. Dan maak ik de cap scherper en haal ik de kleur meer naar boven.
Hehehehe... Het klinkt misschien moeilijker dan het is. Ik vind het wel leuk om te doen, kijken of ik de caps wat beter krijg dan 'direkt uit de camera'.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:47 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oh,daar snap ik niks van,dat hoor ik al
leuke shots, maar is hij van Elephant Plaines ?. Dit is de Fok-poel van Nkorho Pan. Zie openings post.Of is het Pete's pont? Graag alleen van de Fok-poel posten hier.quote:
ja het viel me op dat ik alleen plaatjes van africa.com hier zie.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:21 schreef methan het volgende:
[..]
leuke shot, maar hij is van Elephant Plaines . Dit is de Fok-poel van Nkorho Pan. Zie openings post.Of is het Pete's pont?
Methan is hier niet de moderator hoor, ook al post ze hier onafgebrokenquote:Op zondag 25 mei 2008 15:28 schreef miesy het volgende:
[..]
ja het viel me op dat ik alleen plaatjes van africa.com hier zie.
is het dan wel of niet ok dat ik deze plaatjes hier plaats?
Hoiquote:Op zondag 25 mei 2008 15:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hallo miesy, leuk je hier te zien![]()
Het is wel wennen he, dat we nu niet meer kunnen cappen.
Ondanks dat hij klein is , is het al heel lang Het Fok-poeltje. En niet de andere cams van Africam en of andere cams, ook al is daar ook veel te zien ..quote:Op zondag 25 mei 2008 15:28 schreef miesy het volgende:
[..]
ja het viel me op dat ik alleen plaatjes van africa.com hier zie.
is het dan wel of niet ok dat ik deze plaatjes hier plaats?
als dat zou kunnen...?quote:Op zondag 25 mei 2008 15:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Methan is hier niet de moderator hoor, ook al post ze hier onafgebrokenMaar inderdaad, dit topic is alleen voor dat ene poeltje (de bovenste in mijn sig). Wat we natuurlijk wel kunnen doen is een topic maken voor Pete's Pond, waar jouw caps vandaan komen.
is goedquote:Op zondag 25 mei 2008 15:37 schreef methan het volgende:
[..]
Ondanks dat hij klein is , is het al heel lang Het Fok-poeltje. En niet de andere cams van Africam en of andere cams, ook al is daar ook veel te zien ..
Hmm okee, dan ga ik het even proberen en laat ik het je hier wel weten. Het wordt alleen niet zo'n mooie OP als hier, want ik heb nog nooit met wikipedia gewerkt.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:38 schreef miesy het volgende:
[..]
als dat zou kunnen...?
vind de kwaliteit daar zowiezo beter.![]()
en, ummm...ontopic,
[ afbeelding ]
TOPquote:Op zondag 25 mei 2008 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm okee, dan ga ik het even proberen en laat ik het je hier wel weten. Het wordt alleen niet zo'n mooie OP als hier, want ik heb nog nooit met wikipedia gewerkt.
Nou, hier is ie dan: Pete's Pond #1 Met veel wrattenzwijntjesquote:Op zondag 25 mei 2008 15:44 schreef miesy het volgende:
[..]
TOP![]()
en boeie als ie niet zo mooi als deze is, als er maar gepost kan worden![]()
![]()
![]()
Neuh, Pete's Pond boeit mij niet echt.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Als venomsnake hier meeleest of naleest, wil hij misschien zijn hand wel over zijn hart strijken en ook voor Pete's Pond een mooie wikipedia OP maken... je weet maar nooit
Sta er helemaal achter hoor, maar aangezien miesy interesse toont in Pete's Pond heb ik toch dat topic aangemaakt; we zien vanzelf wel of het loopt, en anders: jammer dan.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neuh, Pete's Pond boeit mij niet echt.
De FOK! poel is juist![]()
Inmiddels deel 25, dat is toch top!
Heb het bijna vanaf het begin gevolgd, en zo zijn er meer mensen op FOK!
Er wordt bovendien nog aardig wat gelurkt in dit topic hoor..![]()
Als hier allemaal foto's geplaatst gaan worden van verschillende cams is het hele idee FOK! poel weg.
Bovendien wordt het dan wat onoverzichtelijk denk ik.
Dit topic is in de tijd geopend voor deze cam, en het is eigenlijk ook de enige cam die ik echt volg.
Op den duur herken je zelfs dieren die al eerder geweest zijn etc..
quote:Op zondag 25 mei 2008 16:35 schreef methan het volgende:
steeds weer moot als de boom zo in het water ( ligt )
[ afbeelding ]
Sinds wanneer ben jij hier de moderator?quote:Op zondag 25 mei 2008 15:21 schreef methan het volgende:
[..]
leuke shots, maar is hij van Elephant Plaines ?. Dit is de Fok-poel van Nkorho Pan. Zie openings post.Of is het Pete's pont? Graag alleen van de Fok-poel posten hier.
Jammer dat er een lamp stuk is !!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 25 mei 2008 18:10 schreef Disana het volgende:
Er drinkt een olifant. Helaas focust de camera (nog) niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |