quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:39 schreef men_in_red het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.AFRICAMJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Informatie
De Africam is een live webcamstream gericht op Nkorho Pan. Nkorho Pan is een drinkplaats in het Sabi Sands Private Game Reserve in Zuid-Afrika. 24 uur per dag kun je beelden bekijken van de dieren die er komen voor water. Tot nu toe zijn er o.a. al bavianen, buffels, zebra\'s en herten gesignaleerd.
Dit is het park Sabi Sands (kaart); en op het onderste rode vlakje moet je klikken. Daar staat Nkorho aangegeven.
Enkele foto's:
Bavianenjong:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Baviaantje bij mama:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gnoes:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zebra:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bambiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Koedoes:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Luipaard:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een das/stinkdier?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En een buffelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Je kunt deze plek ook terugvinden op Google Earth: 31°40\'5.33\"E, 24°43\'38.99\"S. Daar is een plas te zien, maar die lijkt te groot om Nkorho Pan te zijn.
Enkele Links
Website (Stream links in het menu (NKorho Stream))
Webcam
Hoogtepunten van de afgelopen dagen. (Webcam Shots)
Ik wil een screenshot maken maar het lukt nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hardwareversnelling naar beneden zetten.
Start / Configuratiescherm / Beeldscherm / Instellingen / Geavanceerd / Tabblad: Probleem oplossen
Dan even op het 3de streepje zettenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.toepassen en veel plezierJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vorige topic's:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deze OP: Klik
quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik geloofde jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Inkoppertjequote:Op zondag 8 oktober 2006 23:30 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik hoor stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die zebra's praten gewoonquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:30 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik hoor stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yvonnequote:Op zondag 8 oktober 2006 23:29 schreef yvonne het volgende:
Stormloop opeensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop