De camera heeft geen oogjesquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:04 schreef men_in_red het volgende:
ik wel, maar de camera ook niet, en zoomde dus niet in. Geen idee wat het nou was.
Je zag een beest lopen in de verte, hij liep het beeld uit, camera volge hem niet.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:04 schreef men_in_red het volgende:
ik wel, maar de camera ook niet, en zoomde dus niet in. Geen idee wat het nou was.
Hoezo? Waarheen dan?quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:15 schreef fiedel het volgende:
ey, t topic is verhuist..
Dat kan ik me niet voorstellen, dat jij de kikkers misttequote:Op zondag 8 oktober 2006 23:17 schreef Queen_Bee het volgende:
KJa hoor, ik miste de kikkers al
Oh, ok. Dan is ie Centraal gegaan. Wil zeggen dat het een goede reeks isquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:18 schreef fiedel het volgende:
[..]
naar ondere.. met zo'n recycle ding ervoor![]()
Volgens mij mis ik nu iets anders, ik snap m nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:18 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen, dat jij de kikkers mistte
Was ij niet slapenquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:21 schreef venomsnake het volgende:
Jammer dat er geen croc in die plomp zit.
Maar dan moet er wel een linkje komen naar het overzichts topic vind ik!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:19 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Oh, ok. Dan is ie Centraal gegaan. Wil zeggen dat het een goede reeks is![]()
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |