om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie AFRICAMom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie InformatieDe Africam is een live webcamstream gericht op Nkorho Pan. Nkorho Pan is een drinkplaats in het Sabi Sands Private Game Reserve in Zuid-Afrika. 24 uur per dag kun je beelden bekijken van de dieren die er komen voor water. Tot nu toe zijn er o.a. al bavianen, buffels, zebra\'s en herten gesignaleerd.
Dit is het park Sabi Sands (
kaart); en op het onderste rode vlakje moet je klikken. Daar staat Nkorho aangegeven.
Enkele foto's:Bavianenjong:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieBaviaantje bij mama:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieGnoes:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieZebra:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieBambi
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieKoedoes:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieLuipaard:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieEen das/stinkdier?:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieOlifanten!:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieEn een buffel
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieJe kunt deze plek ook terugvinden op Google Earth: 31°40'5.33"E, 24°43'38.99"S. Daar is een plas te zien, maar die lijkt te groot om Nkorho Pan te zijn.
Enkele LinksWebsite (Stream links in het menu (NKorho Stream))De CamHoogtepunten van de afgelopen dagen. (Webcam Shots) http://www.wavelit.com/wavelitPlayer.asp?ch=Wildlife&sh=africam&sID=144661464Deze laatst genoemde url is te gebruiken voor een "stand-alone-speler", zoals bijvoorbeeld Windows Media Player (even knippen en plakken dus om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie )Ik wil een screenshot maken, maar het lukt niet om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieDat kan op bijvoorbeeld de volgende manier:
Download
hier het programma "Fraps". Installeer het programma. Met (de standaard instelling) F10 kunnen er nu screenshots gemaakt worden. De locatie van deze screens dienen te worden ingesteld in het tabblad "screenshots" in het item "Folder to save screenshots in". Met bijvoorbeeld
Tinypic of
xs.to kun je de shots hosten.
Vorige topic's:Live webcam op een drinkplaats in AfrikaLive webcam op een drinkplaats in Africa #2Live webcam op een drinkplaats in Africa #3Live webcam op een drinkplaats in Africa #4Africam #5Africam #6Africam #7Deze OP: Klik
(dit is een nieuwe OP op wiki.fok.nl, welke iedereen kan bewerken)[ Bericht 1% gewijzigd door Frumzel op 09-10-2006 18:55:30 ]
Ehm... ok