Hoiquote:Op zondag 25 mei 2008 15:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hallo miesy, leuk je hier te zien![]()
Het is wel wennen he, dat we nu niet meer kunnen cappen.
Ondanks dat hij klein is , is het al heel lang Het Fok-poeltje. En niet de andere cams van Africam en of andere cams, ook al is daar ook veel te zien ..quote:Op zondag 25 mei 2008 15:28 schreef miesy het volgende:
[..]
ja het viel me op dat ik alleen plaatjes van africa.com hier zie.
is het dan wel of niet ok dat ik deze plaatjes hier plaats?
als dat zou kunnen...?quote:Op zondag 25 mei 2008 15:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Methan is hier niet de moderator hoor, ook al post ze hier onafgebrokenMaar inderdaad, dit topic is alleen voor dat ene poeltje (de bovenste in mijn sig). Wat we natuurlijk wel kunnen doen is een topic maken voor Pete's Pond, waar jouw caps vandaan komen.
is goedquote:Op zondag 25 mei 2008 15:37 schreef methan het volgende:
[..]
Ondanks dat hij klein is , is het al heel lang Het Fok-poeltje. En niet de andere cams van Africam en of andere cams, ook al is daar ook veel te zien ..
Hmm okee, dan ga ik het even proberen en laat ik het je hier wel weten. Het wordt alleen niet zo'n mooie OP als hier, want ik heb nog nooit met wikipedia gewerkt.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:38 schreef miesy het volgende:
[..]
als dat zou kunnen...?
vind de kwaliteit daar zowiezo beter.![]()
en, ummm...ontopic,
[ afbeelding ]
TOPquote:Op zondag 25 mei 2008 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm okee, dan ga ik het even proberen en laat ik het je hier wel weten. Het wordt alleen niet zo'n mooie OP als hier, want ik heb nog nooit met wikipedia gewerkt.
Nou, hier is ie dan: Pete's Pond #1 Met veel wrattenzwijntjesquote:Op zondag 25 mei 2008 15:44 schreef miesy het volgende:
[..]
TOP![]()
en boeie als ie niet zo mooi als deze is, als er maar gepost kan worden![]()
![]()
![]()
Neuh, Pete's Pond boeit mij niet echt.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Als venomsnake hier meeleest of naleest, wil hij misschien zijn hand wel over zijn hart strijken en ook voor Pete's Pond een mooie wikipedia OP maken... je weet maar nooit
Sta er helemaal achter hoor, maar aangezien miesy interesse toont in Pete's Pond heb ik toch dat topic aangemaakt; we zien vanzelf wel of het loopt, en anders: jammer dan.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neuh, Pete's Pond boeit mij niet echt.
De FOK! poel is juist![]()
Inmiddels deel 25, dat is toch top!
Heb het bijna vanaf het begin gevolgd, en zo zijn er meer mensen op FOK!
Er wordt bovendien nog aardig wat gelurkt in dit topic hoor..![]()
Als hier allemaal foto's geplaatst gaan worden van verschillende cams is het hele idee FOK! poel weg.
Bovendien wordt het dan wat onoverzichtelijk denk ik.
Dit topic is in de tijd geopend voor deze cam, en het is eigenlijk ook de enige cam die ik echt volg.
Op den duur herken je zelfs dieren die al eerder geweest zijn etc..
quote:Op zondag 25 mei 2008 16:35 schreef methan het volgende:
steeds weer moot als de boom zo in het water ( ligt )
[ afbeelding ]
Sinds wanneer ben jij hier de moderator?quote:Op zondag 25 mei 2008 15:21 schreef methan het volgende:
[..]
leuke shots, maar is hij van Elephant Plaines ?. Dit is de Fok-poel van Nkorho Pan. Zie openings post.Of is het Pete's pont? Graag alleen van de Fok-poel posten hier.
Jammer dat er een lamp stuk is !!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 25 mei 2008 18:10 schreef Disana het volgende:
Er drinkt een olifant. Helaas focust de camera (nog) niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |