lekker afrikaans windje en rustig, meneer het wrattenzwijntje is nog heel even in beeld geweest. Dat was alles vanmorgen, met veel camera-uitval.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:11 schreef Schunckelstar het volgende:
het waait behoorlijk trouwens zo te horen
hij doet het nou alweer nietquote:Op zondag 18 mei 2008 13:18 schreef methan het volgende:
[..]
lekker afrikaans windje en rustig, meneer het wrattenzwijntje is nog heel even in beeld geweest. Dat was alles vanmorgen, met veel camera-uitval.
quote:Op zondag 18 mei 2008 13:34 schreef methan het volgende:
[..]
nu wel weer ! Kwam vast door de vlieg Vast in webje ?
[ afbeelding ]
safarigangers in auto"squote:Op zondag 18 mei 2008 19:19 schreef Trusten het volgende:
Wat is dat licht dat je af en toe ziet? lijkt wel een zaklamp
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat er ook maar één roofdier is dat zich aan een rhinoceros zal willen vergrijpen hoorquote:Op zondag 18 mei 2008 21:05 schreef Schunckelstar het volgende:
ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken![]()
hij ligt nu das al 2 uur compleet bewegingsloos daar...of zou ie aan het slapen zijn?
kan ik me eigenlijk moeilijk voorstellen zo open en bloot voor roofdieren
[ afbeelding ]
Voorzover ik weet niet.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:12 schreef Schunckelstar het volgende:
heeft ie geen natuurlijke vijanden?
leeuwen of zo?
Leeuwen kan wel, maar niet al de neushoorn volwassen is. Eerder een jong of bejaarde.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:12 schreef Schunckelstar het volgende:
heeft ie geen natuurlijke vijanden?
leeuwen of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |