erg leuke fotoquote:
Zeg dat wel, giraffen moeten nu ook wel heel diep door de benen.quote:Op zondag 25 mei 2008 04:13 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
erg leuke foto![]()
wel duidelijk op te zien dat het water nodig aangevuld moet worden![]()
hoe komt het dat jou plaatjes zoveel duidelijker zijn van kleur?![]()
oh,daar snap ik niks van,dat hoor ik alquote:Op zondag 25 mei 2008 13:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat wel, giraffen moeten nu ook wel heel diep door de benen.
Ik bewerk de cap in Paint Shop Pro. Eerst snij ik de zwarte rand eraf. Dan gebruik ik het histogram om wat meer contrast te geven. Dan maak ik de cap scherper en haal ik de kleur meer naar boven.
Hehehehe... Het klinkt misschien moeilijker dan het is. Ik vind het wel leuk om te doen, kijken of ik de caps wat beter krijg dan 'direkt uit de camera'.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:47 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oh,daar snap ik niks van,dat hoor ik al
leuke shots, maar is hij van Elephant Plaines ?. Dit is de Fok-poel van Nkorho Pan. Zie openings post.Of is het Pete's pont? Graag alleen van de Fok-poel posten hier.quote:
ja het viel me op dat ik alleen plaatjes van africa.com hier zie.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:21 schreef methan het volgende:
[..]
leuke shot, maar hij is van Elephant Plaines . Dit is de Fok-poel van Nkorho Pan. Zie openings post.Of is het Pete's pont?
Methan is hier niet de moderator hoor, ook al post ze hier onafgebrokenquote:Op zondag 25 mei 2008 15:28 schreef miesy het volgende:
[..]
ja het viel me op dat ik alleen plaatjes van africa.com hier zie.
is het dan wel of niet ok dat ik deze plaatjes hier plaats?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |