Nee, dat waren echt zebra's hoorquote:Op zondag 18 mei 2008 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
Dat zijn geen zebra's
Lijkt veel meer op katachtigen
jakhalsquote:
wat een moeite moeten ze doen voor een slokeje waterquote:Op maandag 19 mei 2008 10:36 schreef Schunckelstar het volgende:
zo,wat een drukte![]()
giraffe vol in beeld
[ afbeelding ]
het zier er nogal slungelig uit jaquote:Op maandag 19 mei 2008 10:42 schreef methan het volgende:
[..]
wat een moeite moeten ze doen voor een slokeje water
quote:Op maandag 19 mei 2008 13:16 schreef Schunckelstar het volgende:
[ afbeelding ]
blijven mooie beesten...
ja, zag hem ook even langskomen net als deze koedoe'squote:Op maandag 19 mei 2008 13:24 schreef Schunckelstar het volgende:
ah,daar komt ie weer aangewandelt![]()
[ afbeelding ]
het blijft maar komen iddquote:Op maandag 19 mei 2008 13:30 schreef methan het volgende:
Is de hele morgen al druk .nu weer impala's
[ afbeelding ]
Hee Kaat, leuk je hier weer eens te zien. Ik ben degene die 'daarzo' africam steeds zit te promoten, de site staat ook in m'n sigquote:Op maandag 19 mei 2008 10:23 schreef Kaat38 het volgende:
Prachtig he, die zebra's en inderdaad die staarten hahaha! Nu langnekken in aantocht.
[ afbeelding ]
zal nog wel nadorst hebben van het weekendquote:Op maandag 19 mei 2008 14:55 schreef methan het volgende:
Komt voor de derde keer langs vandaag
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 mei 2008 14:57 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
zal nog wel nadorst hebben van het weekend
Wat een elegant dier, he?quote:
red-billed stork,nederlands weet ik nietquote:Op maandag 19 mei 2008 15:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een elegant dier, he?
Ik ben even de naam van die vogel kwijt die we nu zien. Iets als roodsnavel ooievaar.
Toch he? Ik heb het even opgezocht en het is in het Nederlands gewoon roodsnavel ooievaar.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:24 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
red-billed stork,nederlands weet ik niet
[ afbeelding ]
mwah,ik ben niet zo'n gouden kooi fanquote:Op maandag 19 mei 2008 16:01 schreef Disana het volgende:
Kijk eens wat leuk: Dit is Africam temidden van de De Gouden Kooi streams:
[ afbeelding ]
Dit wordt verzorgd door HiDiHo met zijn eigen streamserver.
Lol ik ben nu de gouden kooi aan het kijkenquote:Op maandag 19 mei 2008 23:42 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
mwah,ik ben niet zo'n gouden kooi fan
lijjken net hondenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:10 schreef Schunckelstar het volgende:
de zebra's zijn er weer![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |