Ze is wat voorzichtig in haar uitspraken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:45 schreef JEEtjuuh het volgende:
top tnx varen
Ik heb de streams uitgeflikkerd want die slijmspoor zit weer dom te lullen dat ze niet alles kan zeggen .
nou,.. ik hoorde haar gisteren in de reguliere nog ff wat zinnetjes uit haar strot persen,.. maar als zij het voor elkaar krijgt om een fatsoenlijk klinkend nummer dan breekt mijn klomp!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:46 schreef Varen het volgende:
Charlotte prijst Huub ook.
Amanda gilt en moet maandag de studio in om te zingen...
nee alleen dat het doorgaat wanneer is nog onbekend Palma heeft Huub wel voor gek verklaardquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:48 schreef Copycat het volgende:
Is er eigenlijk al wat meer bekend over het al dan niet doorgaan van het sparren? En zo ja: wanneer staat dat gepland?
Dus naar Almere om je rijbewijs op te halen mag weg (Natasia), naar de tandarts om een nieuwe pruik te krijgen mag ook, maar Oldenzaal kan natuurlijk echt niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:50 schreef noekje het volgende:
Huub kan zijn rijbewijs niet ophalen want dat kan alleen in Oldenzaal.
Amanda: dan doe je dat toch lekker thuis.
Gelukkig gaat zij nu autorijden, lekker golfen en maandag de studio in.
Dat is er vast niet opgezet doro LekkerSimpelquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
vreem dit>>>>>>>>>>>>>>
vannacht stond er een heel stuk op Jaap zijn site met :
Stem op Huub, dat heeft Jaap met hem afgesproken ( even in het kort)
Nu is het weer weg!
Misschien wel dinsdag, dan ging Huub iets doen, waar Palma niet blij mee was.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
nee alleen dat het doorgaat wanneer is nog onbekend Palma heeft Huub wel voor gek verklaard
Net zei toch echt dat hij het buiten al had gehoord. Later maakte hij daar een scenario van die toevallig uitkwam.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:53 schreef Varen het volgende:
Als Claire de koffer niet had gepakt, had Amanda hem gepakt. Omdat Brian anders bang was om eruit te gaan. Brian had er vertouwen in dat Claire hem zou nemen.
Claire, want die werd door niemand als gevaar gezien.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef noekje het volgende:
Brian met z'n deals.Hij had afgesproken om Jaap op 2 te zetten en dan zou Jaap Huub geen punten geven.
Wie zou hij anders op 2 moeten zetten dan??
welnee maar laat dat wicht gelooft alleen wat ze wil geloven daar kan je niet tegen aan praten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:53 schreef trettie het volgende:
Amanda zegt dat ze haar kappersdiploma heeft gehaald in de kooi?
Waar dan daar heeft ze helemaal geen les in gehad in de kooi dus waarom roept die del dat????
Kun je tegenwoordig als je drie uur per dag je eigen haar loopt te tangen gewoon je kappersdiploma halen?????
Hebben jullie ooit gezien dat ze daar les kreeg voor kapster ?
Daar is wel sprake van geweest in het begin maar het is nooit iets geworden dan hadden wij dat moeten zien!!!
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:53 schreef Johnny_Berra het volgende:
Goeiemorgen![]()
Wie is dat meiske naast Charlotte?
top zou heel goed kunnen hoop echt dat Huub het niet doet, mijn man en dochter doen beide aan thaiboksen en zeggen dat dit vreselijk vals en onsportief is van brajen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef Varen het volgende:
[..]
Misschien wel dinsdag, dan ging Huub iets doen, waar Palma niet blij mee was.
noem dr is een paar ik weet ze namelijk neit bahalve het uitwonen van a dr anaalkanaalquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
wat een geblabla..ik kan me er niet meer op concentreren![]()
Brian en Del 'maken leuke creatieve ideeën en maken daarbij lol" aldus een lispelende Rat
Ik doe niet aan thaiboksen maar kan je ook vertellen dat het niet erg sportief is hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
top zou heel goed kunnen hoop echt dat Huub het niet doet, mijn man en dochter doen beide aan thaiboksen en zeggen dat dit vreselijk vals en onsportief is van brajen.
De scheer- en appelterror natuurlijk! De meest hilarische televisiemomenten sinds Monty Python.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:59 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
noem dr is een paar ik weet ze namelijk neit bahalve het uitwonen van a dr anaalkanaal
Baal ervan dat die loser nooit het vuur aan de schenen is gelegd door een interviewer. En bij P en W zitten ze vast niet op hem te wachten..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:58 schreef beequeen het volgende:
Dit is toch niet om aan te horen????
Brian: Ik heb heel veel werk verricht. De FEBO bedoelt hij.
In eerste instantie was het b zjn idee en plan dus hij is erg onsportief en de bokswereld en fanaten vinden het een vreselijke laffe streek van b en dan vooral zijn 2 e trap er nog bij tegen Yuri mwhaaaa hij maakt er geen vrienden mee b zou ik zegguhquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doe niet aan thaiboksen maar kan je ook vertellen dat het niet erg sportief is hoor![]()
Maar goed als Huub zo graag klapjes wil krijgen dan kan ik me voorstellen dat Brian bereid is ze hem te geven.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
wat een geblabla..ik kan me er niet meer op concentreren![]()
Brian en Del 'maken leuke creatieve ideeën en maken daarbij lol" aldus een lispelende Rat
Gelukkig niet zeg, dan zou hun geloofwaardigheid meteen weg zijn. Het seizoen zit er trouwens vanavond op voor P&W, dan nemen de gristenjongens Knevel en Van De Brink het stokje weer over.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Baal ervan dat die loser nooit het vuur aan de schenen is gelegd door een interviewer. En bij P en W zitten ze vast niet op hem te wachten..
Ik heb ze niks anders horen doen dan ruim een jaar de mantra Huub in mijn hoofd te stampen, en daar heb ik hen écht niet voor nodig.. Nou, dat was hetquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:59 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
noem dr is een paar ik weet ze namelijk neit bahalve het uitwonen van a dr anaalkanaal
Grappig hequote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:01 schreef noekje het volgende:
Oh wacht..
Brian heeft Jaap geholpen. Daardoor is Jaap zijn marktaandeel gestegen. Dat is niet Jaaps verdienste maar die van Brian.
Neen, dat is niet grappig. Ik word er gillend gek van, van dat achterlijke nietszeggende kutgeleuter van Brian.quote:
nou regen of niet ze is toch wel een verzopen kat,lelijker kan je niet meer wordenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:03 schreef Varen het volgende:
Charlotte zoekt haar plu, maar die heeft Amanda dus net meegenomen
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:04 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, dan zou hun geloofwaardigheid meteen weg zijn. Het seizoen zit er trouwens vanavond op voor P&W, dan nemen de gristenjongens Knevel en Van De Brink het stokje weer over.
dat ie maar langs open klapt de engnekquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:05 schreef Vandaag... het volgende:
[ afbeelding ]
meneer is aan het genieten van "het buitenlucht".
Leer eens Nederlands man, flutdichter, dorpsgek dat je er bent![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:05 schreef Vandaag... het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe gedicht van Brian Kubatzquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:05 schreef Vandaag... het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb Brian al opgegeven..als mensquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:07 schreef humberto.tan het volgende:
Kunnen we Brian opgeven voor het nationaal dictee?
NEE.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:07 schreef humberto.tan het volgende:
Als het wel nat wordt dan komt er een grote druppel op zijn kop. Dat water trekt er nooit in, in glijmiddel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:08 schreef beequeen het volgende:
Waarom pakt die rat de spullen van slijmspoor niet even uit de auto, bang dat zijn krullen natworden?
Wat is het toch een eikel en constant in beeld. Waar is Huub verdomme?
Ik zie hem eerder aan ''knoop in je zakdoek'' meedoen..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:07 schreef humberto.tan het volgende:
Maar ze zegt niets over het insturen van de bonnen uit de krant!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:11 schreef Smash-it het volgende:
P: Ik gun het jullie allemaal. Ik ga niet bellen en ook niet smsen.
En dan zou die nog valsspelen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:11 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Ik zie hem eerder aan ''knoop in je zakdoek'' meedoen..
Zijn allemaal winnaars toch.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:11 schreef Smash-it het volgende:
P: Ik gun het jullie allemaal. Ik ga niet bellen en ook niet smsen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:09 schreef marky het volgende:
[..]
De nieuwe gedicht van Brian Kubatz
Het buitenlucht....
Echt hè, ik ga die dorpsgek met de minuut meer haten, wist niet dat dat kon. Als je hem zo ziet lopen, handen in zijn zakken en neus in de lucht, heer en meester van dat hok. Hier mogen we een week van genieten, vreselijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:10 schreef noekje het volgende:
Als het wel nat wordt dan komt er een grote druppel op zijn kop. Dat water trekt er nooit in, in glijmiddel.
Dan ziet z'n kop eruit als een druiper.
Ze krijgen vast allemaal een troostbeker. Zo kan toch iedereen met de handen in de lucht het huis uit lopen.quote:
Is er al bekend welke krant, ik heb daar nog niks over gehoord?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:12 schreef humberto.tan het volgende:
Maar ze zegt niets over het insturen van de bonnen uit de krant!
www.rijmen.nl hè? Daar heb je internet voor nodig en dankzij zichzelf, kan dat dus niet meer.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
waarom dicht b niet meer eigenlijk??
Ik ben ook heel nieuwsgierig wie dit zingt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:16 schreef STAP01 het volgende:
Wie zingt dit??? Weet iemand dat? (ik moet zo weg)
Het wordt dus toch gewoon een no contest?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze krijgen vast allemaal een troostbeker. Zo kan toch iedereen met de handen in de lucht het huis uit lopen.
Werkt als een tiet.
Geen inspiratie meer...Wees blij...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Origineel is van Radiohead of niet?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:18 schreef Smash-it het volgende:
Wat heeft het nou voor zin om nu al de hele dag sippig te gaan doen. Het regent, oke. Maar ga lekker pianospelen, boekje lezen, schaken met Jaap, weet ik het.
Liedje gaat nu op repeat. Geen idee van wie deze versie is.
Tja ook zo mooi. Zal de te(l)legraaf wel zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is er al bekend welke krant, ik heb daar nog niks over gehoord?
Kun je streamen onder werktijd ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:19 schreef T-lex het volgende:
Kan ff me geluid niet aan doen hier...dan krijg ik ruzie met m'n baas.
http://www.7digital.com/artists/ryan-adams/wonderwall/quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:17 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik ben ook heel nieuwsgierig wie dit zingt.
Ryan Adamsquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:20 schreef noekje het volgende:
Nummer van Oasis maar wie het zingt.
*soulseek aanzetquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:21 schreef Esquire59 het volgende:
Dit is de versie van Ryan Adams...
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:07 schreef humberto.tan het volgende:
Deze versie zit wat meer echo echo in gemixt..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:23 schreef beequeen het volgende:
Deze???
Ik dacht dat de stem wat rauwer klonk in de versie van Huub.
Helemaalquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:21 schreef cobain94 het volgende:
[..]
http://www.7digital.com/artists/ryan-adams/wonderwall/
Ryan adams..of zoiets..
Clairequote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
M'n koffie wat doe je!
*beeldscherm schoonveegt*
Is er nu al bekend wie er uit is?
Even een mooi liedje voor allen, ik vind het de laatste tijd erg gezellig.![]()
Nope, vergadering, sorry.quote:
Dank je.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:30 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is dit de versie die Huub luisterde.
Brian kan alles, dat weet je toch?quote:
Yep, de streams zijn toch ruk.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:32 schreef pullup het volgende:
Ben meteen weer een rondje youtube surfenBlijft leuk
Deze dan? Bij gebrek aan Clairetje Wiebel?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:38 schreef Smash-it het volgende:
Freestyler... Het gaat bergaf met de muziek. Huub, zet eens wat leuks op!
Speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nope, vergadering, sorry.
En ik was gisteren een beetje moe dus heb niet meer gekeken, ik vertrouwde volledig op jullie.
Morgen! Ik denk ook dat Claire best een kans had gemaakt als Huub eruit was gegaan en zij met 30 punten begon. Huub is inderdaad beetje zielig vogeltje vanmorgen, in de private naar foto's van Claire aan het staren.quote:
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:40 schreef akveor het volgende:
Al met al met Huub minimaal 32,5 van alle stemmen trekken. En heeft ie 14 procent achterstand op Jaap.
Brian en Huubfans die zich kapot SMS-en. Daarbij opgeteld zijn het 13 keer lang de Huubfans die massaal voor Huub gingen in de PP. Als 'waardering' worden deze SMS-ers en Huubfans nu geconfronteerd met een 14% achterstand. Resultaten uit het verleden zijn geen garantie in de toekomst. Maar Huub wordt daar wel op afgerekend. Al met al vind ik deze stemming gewoon een blamage en schoffiring van de Huubfans.
Het draait dus werkelijk alleen om geld. Waardering van de Febo richting Huub is er totaal niet.
Misschien had Claire nooit dat koffertje moeten aanpakken maar gewoon met haar 30% aan stemmen de finale in moeten gaan en Huub gewoon naar huis. De Febo te kakken gezet. En ze had maximaal slechts 20 procent van de SMS-jes nodig gehad. Want met een totaal van 50% gezet en was dan de absolute winnaar. In de praktijk had ze waarschijnlijk veel minder nodig gehad. Huubfans die Huub had kunnen oproepen om voor Claire te gaan.
De streams hoef ik waarschijnlijk niet meer aan te zetten omdat er weinig leuks meer van Huub te verwachten valt. Een Jaap die Huub monddood maakt. Een stel hyena's die er als de kippen bij zijn om Huub de grond in te boren met de meest walgelijke verhalen. De Febo heeft heeft Huub het sociale contact ontnomen. En dat laatste is wat ik het meest in Huub waardeer. Al met al Huub heeft alles moeten inleveren en de rest helemaal niets. Dat JdM en kornuiten op een een persoonlijk faillissement mogen afstormen.![]()
Goedemorgen.
bereid je maar vast voor op veel streams op Amanda en Brian, o wat zijn we een leuk stel, zal de komende uitzendingen wel uitstralen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:08 schreef beequeen het volgende:
Waarom pakt die rat de spullen van slijmspoor niet even uit de auto, bang dat zijn krullen natworden?
Wat is het toch een eikel en constant in beeld. Waar is Huub verdomme?
Ook in de reguliere worden B&A toch een beetje anders neergezet de laatste week. Gister bijvoorbeeld echt slabek Amanda en dat zal ook wel in het voordeel van Huub werken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:46 schreef kahaarin het volgende:
Die walgelijke verhalen zullen B&A geen goed doen, hun plaat loopt een beetje vast, door zich zo op Huub te richten en continu over hem te zeuren zorgen ze er voor dat hij wel steeds genoemd wordt, door hem zo negatief neer te zetten zijn de fans nog meer geneigd om voor hem te stemmen denk ik.
Dankjewel!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:43 schreef Varen het volgende:
[..]
Speciaal voor jou.
http://www.youtube.com/results?search_query=halve+finale+dgk&search_sort=video_date_uploaded
Eigenlijk geldt dat alleen voor de streamers. We weten allemaal dat Huub gewoon negatief neergezet blijft worden. Het lijkt meer een strijd tegen de Febo dan tegen de andere wannabees.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
Nu heeft Huub wel zijn hele aandacht bij het spel de laatste week, hij kan imho nu wel op sympathiestemmen rekenen en de Huub-fans zullen misschien wel extra hun best doen omdat zijn vrouw nu weg is.
Die walgelijke verhalen zullen B&A geen goed doen, hun plaat loopt een beetje vast, door zich zo op Huub te richten en continu over hem te zeuren zorgen ze er voor dat hij wel steeds genoemd wordt, door hem zo negatief neer te zetten zijn de fans nog meer geneigd om voor hem te stemmen denk ik.
Precies, de tijd van stroop smeren lijkt voorbij, zelfs de kindjes van God moeten nu op eigen kracht lijkt wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:48 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ook in de reguliere worden B&A toch een beetje anders neergezet de laatste week. Gister bijvoorbeeld echt slabek Amanda en dat zal ook wel in het voordeel van Huub werken.
Ik ben het helemaal met je eens akveor........ en het is een grote schandequote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:40 schreef akveor het volgende:
Al met al met Huub minimaal 32,5 van alle stemmen trekken. En heeft ie 14 procent achterstand op Jaap.
Brian en Huubfans die zich kapot SMS-en. Daarbij opgeteld zijn het 13 keer lang de Huubfans die massaal voor Huub gingen in de PP. Als 'waardering' worden deze SMS-ers en Huubfans nu geconfronteerd met een 14% achterstand. Resultaten uit het verleden zijn geen garantie in de toekomst. Maar Huub wordt daar wel op afgerekend. Al met al vind ik deze stemming gewoon een blamage en schoffiring van de Huubfans.
Het draait dus werkelijk alleen om geld. Waardering van de Febo richting Huub is er totaal niet.
Misschien had Claire nooit dat koffertje moeten aanpakken maar gewoon met haar 30% aan stemmen de finale in moeten gaan en Huub gewoon naar huis. De Febo te kakken gezet. En ze had maximaal slechts 20 procent van de SMS-jes nodig gehad. Want met een totaal van 50% gezet en was dan de absolute winnaar. In de praktijk had ze waarschijnlijk veel minder nodig gehad. Huubfans die Huub had kunnen oproepen om voor Claire te gaan.
De streams hoef ik waarschijnlijk niet meer aan te zetten omdat er weinig leuks meer van Huub te verwachten valt. Een Jaap die Huub monddood maakt. Een stel hyena's die er als de kippen bij zijn om Huub de grond in te boren met de meest walgelijke verhalen. De Febo heeft heeft Huub het sociale contact ontnomen. En dat laatste is wat ik het meest in Huub waardeer. Al met al Huub heeft alles moeten inleveren en de rest helemaal niets. Dat JdM en kornuiten op een een persoonlijk faillissement mogen afstormen.![]()
Goedemorgen.
Waarschijnlijk heeft hij even hier op Gert's Poetry-topic meegelezen en durft hij nooit meer een regel op papier te zettenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik snap jou niet!?!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:53 schreef feit het volgende:
Als er andere bewoners die beter doen dan A en B, zouden ze zeker de streams op hun laten, maar er zijn geen menselijker zou ik zeggen!
Serieus?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:53 schreef feit het volgende:
Als er andere bewoners die beter doen dan A en B, zouden ze zeker de streams op hun laten, maar er zijn geen menselijker zou ik zeggen!
Wat een inzicht!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:53 schreef feit het volgende:
En dan de echte finale live. Nou, heb er zin an!!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:52 schreef blomst het volgende:
net de finale gekeken, maar hadden ze daar nu twee dagen voor nodig??
Zal wel zijn dat maasland veel over moest doen.
De volgende keer is er een notaris bij de stemming aanwezig, die grapjes zoals stemmen voor Huub en een bedankje van Brian krijgen zullen dan niet meer kunnen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Eigenlijk geldt dat alleen voor de streamers. We weten allemaal dat Huub gewoon negatief neergezet blijft worden. Het lijkt meer een strijd tegen de Febo dan tegen de andere wannabees.
Charlotte De assistente smeert Brian vol met zalf en Huub hangt op de bankquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:57 schreef RSie het volgende:
maarre,.. wat gebeurd er momenteel op de streams?
Echt he? Kun je gerust je hond nog even uitlaten, de afwas doen of desnoods nog even douchen. Kom je terug, hoor je nog steeds trommelgeroffel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:57 schreef noekje het volgende:
En dan de echte finale live. Nou, heb er zin an!!
Hoe voel je je? Kom op, mensen! Nog even en de lijnen zijn gesloten..!!
En de winaar van dgk is....
*10 minuten later*
Brian!!!
brian is zijn toekomstplannen aan slijmspoor aan t verkondigenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:57 schreef RSie het volgende:
maarre,.. wat gebeurd er momenteel op de streams?
Waar denkt hij dan in hemelsnaam aan? Hardhout meubels uit Azië? Importbruiden uit Rusland? Aardbevingen uit China? Of zijn brodda's van de Antillen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:01 schreef Lobasca het volgende:
Brian wil dingen uit het buitenland importeren die hier nog niet zijn![]()
![]()
Emigreren kneus
drugsquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar denkt hij dan in hemelsnaam aan? Hardhout meubels uit Azië? Importbruiden uit Rusland? Aardbevingen uit China? Of zijn brodda's van de Antillen?
Dat zegt ons nationale spraakgebrek er nooit bij.. Altijd vaag en nietszeggend.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar denkt hij dan in hemelsnaam aan? Hardhout meubels uit Azië? Importbruiden uit Rusland? Aardbevingen uit China? Of zijn brodda's van de Antillen?
En ik geef hem nog groot gelijk ook. Genoeg gewerkt, tijd voor een weekje vakantie.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:02 schreef akveor het volgende:
Streamverwachting van de komende week...
[ afbeelding ]
Vooral op dat laatste zit ik te wachtenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:01 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
brian is zijn toekomstplannen aan slijmspoor aan t verkondigen
-acteerlessen
-in een film spelen
-wereldreis met mannie
-blog gaan bijhouden voor de buitenwereld
.........................................
Doodsbang dat wij nu snel zijn grandioze plannen gaan uitvoeren terwijl hij nog in de kooi zit.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat zegt ons nationale spraakgebrek er nooit bij.. Altijd vaag en nietszeggend.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:06 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Doodsbang dat wij nu snel zijn grandioze plannen gaan uitvoeren terwijl hij nog in de kooi zit.
Vind ik ook!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:10 schreef Vandaag... het volgende:
Claire moet op Fok komen. Schatje..
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:05 schreef Vandaag... het volgende:
[ afbeelding ]
Plus een enorm getal...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:12 schreef HiDiHo het volgende:
Misselijk ventje
Helemaal eens... Huub moet zich afzetten tegen Jaap. Ook al lijkt het logisch dat ze zich afzetten tegen B en A. Het resultaat zal zijn dat ze samen meer punten krijgen. Huub heeft daar per saldo niets aan als ze samen evenveel stemmen erbij krijgen. Hij moet het nu van individuele akties hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:12 schreef Smash-it het volgende:
H: Wat vind je van mijn zet met Jaap? Onze samenwerking?
C: Moet ik me nog even in verdiepen.. Misschien kun je beter alles alleen doen op dit moment.
Ben jij ook zo blij dat Jaap Brian heeft. Zonder Brian was Jaap écht niet leuk geweest. Zonder Brian zou Jaap het spel niet kunnen spelen. Dankzij Brian heeft Jaap nu ook zoveel punten.quote:
Als ik Jaapfan was, zou ik nu op Brian gaan stemmen als dank voor het tot ontplooiing laten komen van Jaap.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ben jij ook zo blij dat Jaap Brian heeft. Zonder Brian was Jaap écht niet leuk geweest. Zonder Brian zou Jaap het spel niet kunnen spelen. Dankzij Brian heeft Jaap nu ook zoveel punten.
Zeg het me, jij als die hard Jaap-aanhanger, wat vind je daar nu van?
Ja! Over wie had ie het? Want hij zei 'ze' inderdaad..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:17 schreef Marrije het volgende:
Huub: en er heeft 1 iemand gedaan alsof ze altijd onbaatzuchtig was, maaaaar zoooooooo
Palma: maar daar gaan we het nu niet over hebben
Kenneth en Charlotte hebben vorige week ook al van alles verteld over de polls.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:15 schreef Marrije het volgende:
Claire heeft Huub verteld dat hij bovenaan staat in alle polls, aldus Huub.
Spelinfo doorgeven mag dus deze laatste week.
Oeh, laat me raden, die schele!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:17 schreef Marrije het volgende:
Huub: en er heeft 1 iemand gedaan alsof ze altijd onbaatzuchtig was, maaaaar zoooooooo
Palma: maar daar gaan we het nu niet over hebben
Ik gok op Lieke.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:19 schreef Smash-it het volgende:
Ja! Over wie had ie het? Want hij zei 'ze' inderdaad..
Amen!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:18 schreef humberto.tan het volgende:
Als ik Jaapfan was, zou ik nu op Brian gaan stemmen als dank voor het tot ontplooiing laten komen van Jaap.
Wat een verschil met die eigen veren in hun kont steken van de anderen en dat tactiek gezeur, ik vind H&C lief met z'n tweeen en ik denk dat Claire gelijk heeft dat hij het alleen moet doen de laatste week.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:07 schreef Smash-it het volgende:
H: Ik wou je de heeeeele morgen al bellen
C: Ik volg je al de hele tijd
H: Wat een goed stuk in de Telegraaf!!
C: Ja he?!
Wat liefquote:
Dat jij de moeiete nog neemtquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:14 schreef Leandra het volgende:
Waar ik al berekend had dat Jaap en Amanda niet gek veel SMSjes nodig hebben om de finale te halen:
..
Zo'n jongen verdient het toch om te winnen, die onbaatzuchtige hulp kan nooit genoeg betaald wordenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:18 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Als ik Jaapfan was, zou ik nu op Brian gaan stemmen als dank voor het tot ontplooiing laten komen van Jaap.
Liekequote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:19 schreef Smash-it het volgende:
[..]
geen namen genoemd, dus vul zelf maar in.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:19 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Maar die mochten dat altijd alquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Kenneth en Charlotte hebben vorige week ook al van alles verteld over de polls.
Mijn vakantiegeld, gaat in het geheel naar Brian, koopje voor mijn bijdrage aan een betere wereldquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zo'n jongen verdient het toch om te winnen, die onbaatzuchtige hulp kan nooit genoeg betaald worden
+1quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat een verschil met die eigen veren in hun kont steken van de anderen en dat tactiek gezeur, ik vind H&C lief met z'n tweeen en ik denk dat Claire gelijk heeft dat hij het alleen moet doen de laatste week.![]()
En ik stem ook voor haar aanwezigheid hier, DieeneBart, nodig haar maar uit idd.![]()
Weet je het zeker, van die betere wereld?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn vakantiegeld, gaat in het geheel naar Brian, koopje voor mijn bijdrage aan een betere wereld
Dan ging het over Gaby, die werd er voor betaaldquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:22 schreef blomst het volgende:
[..]
geen namen genoemd, dus vul zelf maar in.
Lieke natuurlijk.Palma heeft eeen enorme hekel aan haar.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:19 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Brian en Amanda zijn de enige die eerlijk en oprecht zijn, ik heb geen keusquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:24 schreef Varen het volgende:
[..]
Weet je het zeker, van die betere wereld?
Feit!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:25 schreef feit het volgende:
Het is zeker niet te voorspellen wie het gaat winnen, die met meer punten krijgt minder smsjes, die met minder punten veel smsjes, ze gaan allemaal heel dicht bij elkaar in procenten te staan en daar kan Febo heel goed mee manipuleren!
daar zullen de kindertjes van Bonaire, de alleenstaande moeders en de derde werelden je heel dankbaarvoor zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn vakantiegeld, gaat in het geheel naar Brian, koopje voor mijn bijdrage aan een betere wereld
+3! Claire!!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:26 schreef Varen het volgende:
+2, kom d'r maar in Claire.
Zou ze nu streamen?
Jaaa!! Kom je sowieso in de TV draait door, haha.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:27 schreef HiDiHo het volgende:
Zal ik astro tv bellen en vragen wie er gaat winnen ?
Krijg ik dan ook een goeie ontvangst van radio 1 & 2quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:28 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Jaaa!! Kom je sowieso in de TV draait door, haha.
Je vergeet alle zwervers in Nederlandquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:27 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
daar zullen de kindertjes van Bonaire, de alleenstaande moeders en de derde werelden je heel dankbaarvoor zijn
Mikey b.v., zit zonder werk geloof ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je vergeet alle zwervers in Nederland
Dat heeft ze net wel aan Huub verteld, ze gaat vast wel weer eens streamen/youtuben/fora kijken binnenkort, Huub heeft regelmatig gezegd "Hoe cool is FOK! !" Ik denk dat ze hier ook wel even een kijkje komt nemen, dan kunnen we haar laten zien hoe St.Brian en trouwe volgelinge echt zijn, douche-incident/Fries/kutschmoel/zijn unieke kijk op anderen/etc. etc.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:27 schreef Smash-it het volgende:
[..]
+3! Claire!!
En nee, ze ging toch naar de oma's nu?
Jij snapt mijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:27 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
daar zullen de kindertjes van Bonaire, de alleenstaande moeders en de derde werelden je heel dankbaarvoor zijn
Ja, dat vind ik ook vreemd. Alleen wat je op tv zag hebben we 'gekregen', dat ze zelfs nog moest lopen met haar koffer. Net zoals die Russen, die kregen volgens mij als enige ook geen auto. Huub zei net nog aan de telefoon over toen ze wegging, ze weet zelf wel via waar. Zal wel niet via de poort zijn vertrokken dus.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:31 schreef akveor het volgende:
Als streamer vind ik het zo verrot dat je niet eens normaal afscheid van haar hebt kunnen nemen.
+4! Claire!quote:
+1quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:34 schreef Lobasca het volgende:
Ondertussen hang ik onderuitgezakt achter de streams en steek zelf geen poot uit![]()
wat meent die gek zich wel niet hij is zo debiel als maar zijn kan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:01 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
brian is zijn toekomstplannen aan slijmspoor aan t verkondigen
-acteerlessen
-in een film spelen-wereldreis met mannie
-blog gaan bijhouden voor de buitenwereld
.........................................
dat is een zwerkerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
mooi voor de beeldvorming, een zwerver mét werk is geen zwerver
Heb je bijdehandjes gegeten ofsow?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:39 schreef Lobasca het volgende:
wat dan weer een verbastering is van zwartwerker
op het moment is alleen huub in beeldquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je bijdehandjes gegeten ofsow?![]()
Slabek is ook weer terug, de streams worden met de minuut treuriger.
Volgens mij mag je met zo'n kenteken niet de straat opquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:42 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
A is er weer.
B: er is telefoon voor jou en weg stream
Ik drink alleenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je bijdehandjes gegeten ofsow?![]()
Slabek is ook weer terug, de streams worden met de minuut treuriger.
Nena, Sylvia en Ilona.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:43 schreef Smash-it het volgende:
Dat wist ik ook niet, dat Huub namen in de tattoo had staan. Nena, Sylvia en nog een die ze niet voorlas.
Ik vind Charlotte irritant doen tegen Huub (stating the obvious).
Hij flipte vorige week nog, tegen de butler nota benequote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:38 schreef beequeen het volgende:
Slijmspoor tegen Briain: Je hebt leren omgaan met stress, weet je wel hoe waardevol dat is?
Met behulp van pammetjes lukt hem niet eens, laat staan zonder. Achterlijk wijf.
Overigens is die tattoo gezet op de dag dat Nena Brian een schop gaf en zij 's avonds de villa moest verlaten.quote:
Stimmt, de enige kleuter is ze ook niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:44 schreef Marrije het volgende:
Dat klinkt aleen stuk beter, Mannie: ik ben de enige finaliste van de kooi
Beter dan 'ik ben de enige vrouw die naar de finale gaat'
Nog een minuut of 10, dan gaat de audio van stream 3 en 4 op normaal.quote:
Het is ronduit belachelijk dat iemand die zo nar B en A trekt in de villa mag blijven wonen. Laat ook B en A met elkaar optrekken. De rest heeft toch ook niemand?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:50 schreef Varen het volgende:
Ricardo heeft een onverwachte boeking en is vanavond (en heel de dag) weg
Haha, dat vind ik dan wel weer grappig.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:50 schreef Marrije het volgende:
Brian: ben je al klaar?
Amanda: ja, was makkelijk, alles wat zwart was. . .
Amanda piepte dat ze het ook helemaal niet leuk vond.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is ronduit belachelijk dat iemand die zo nar B en A trekt in de villa mag blijven wonen. Laat ook B en A met elkaar optrekken. De rest heeft toch ook niemand?
Haha, met dat vingertje ook echt he 'Hé!'. Jaap lijkt me geen gemakkelijke voor de FEBO met zijn eeuwige afdealen enzo.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:58 schreef Varen het volgende:
Jaap heeft 1.88 mimuten met Cora gebeld. Op de Plasma staat 3.09 over, maar Jaap wil 3.12 minuten
Inderdaad, OMFG...wat was dat joh.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:58 schreef pullup het volgende:
Godsamme dat was pas een zakelijk telefoontje met Cora
ben het met alles eens, met de aantekening dat het ook voor Brianfans geldt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:40 schreef akveor het volgende:
Brian en Huubfans die zich kapot SMS-en. Daarbij opgeteld zijn het 13 keer lang de Huubfans die massaal voor Huub gingen in de PP. Als 'waardering' worden deze SMS-ers en Huubfans nu geconfronteerd met een 14% achterstand.
Het draait dus werkelijk alleen om geld.
Misschien had Claire nooit dat koffertje moeten aanpakken maar gewoon met haar 30% aan stemmen de finale in moeten gaan en Huub gewoon naar huis.
De streams hoef ik waarschijnlijk niet meer aan te zetten
Goedemorgen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:02 schreef beequeen het volgende:
Huub: Amanda loopt te verkondigen dat ik haar aangerand heb.
Slijmspoor: Amanda is een schatje.
Dat wijf spoort echt niet.
Hij kan die hoer gewoon voor de rechter dagen wegens laster en/ of smaad..maar die snol zal wel ontoerekeningsvatbaar verklaard wordenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:02 schreef Smash-it het volgende:
Huub windt zich er over op dat Amanda tegen iedereen loopt te roepen dat het een aanranding was, die ene avond. Zelfs tegen de mensen van de Veronica-gids. Gelukkig waren die journalisten oplettend (of gewoon normaal) en hebben ze dat niet van haar aangenomen.
hehe, ik las dat stukje, kijk daarna op de tijd van mijn PC en zie 13:03 staan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:01 schreef avonne het volgende:
[..]
ben het met alles eens, met de aantekening dat het ook voor Brianfans geldt.
Er werd van de bewoners verwacht dat ze TV zouden maken, vuurwerk, ruzies, spektakel.
Die inspanning wordt echter afgestraft door deze puntenstemming. Goede kanshebber, lage notering. Ik zie Jaap of Amanda hier winnen.
Hoewel ik denk dat Huub het verschrikkelijk moeilijk zou vinden als Claire zou winnen (=profiteren van zijn inspanningen) denk ik wel dat Huubfans massaal op Claire zouden hebben gestemd. Gewoon omdat het zo makkelijk was om zo Brian en amanda voor te blijven. Fans zouden aanvoelen dat het zo minder sms-jes kost.
Helaas is het hele systeem zo ingewikkeld dat je daar als bewoner pas te laat achter komt. Met een 4-3-2-1 puntenverdeling was men veel dichter bij elkaar gebleven. De 10-7-3-0 verdeling maakt de achterstand veel groter.
Tis niet eerlijk.
Jammer voor de bewoners, maar... ga niet sms-en, mensen. Boycot deze vorm van "wedstrijd". Laat de Febo weten dat het publiek niet tot het absurde te bedotten is, en laat ze stikken.
Bewaar je geld maar voor de verdere carriere van je favoriet. Koop de plaat/toegangskaartjes/boek whatever.
Echt niet neequote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:02 schreef beequeen het volgende:
Huub: Amanda loopt te verkondigen dat ik haar aangerand heb.
Slijmspoor: Amanda is een schatje.
Dat wijf spoort echt niet.
hij is gewoon verbrand!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:08 schreef beequeen het volgende:
De rug van Huub is knalrood, dat is toch niet echt de bedoeling tijdens een ontspannende massage?
Ze doet het gewoon expres, net als toen met epileren. Ze zei tegen Amanda: Ik heb hem expres pijn gedaan.
Biatch.
Wat heb je aan een mobiel als niemand je nummer heeft?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:07 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Charlotte haar mobiel gaat af. Ze snapt het niet, niemand heeft haar nummer. Het is Mandy
Het interesseert dus toch meer mensen dan dat we dachten..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:09 schreef Dementor het volgende:
Ze hadden gister dus ruim 1 miljoen kijkers, best redelijk.
Ik vond het ook opmerkelijk, ik heb niet eens gekekenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:09 schreef Dementor het volgende:
Ze hadden gister dus ruim 1 miljoen kijkers, best redelijk.
Als je op eenzame bospaadjes wordt geslagen met een boomstronk omdat je Charlotte bent, toch handig als je dan 112 kan bellen ofzo.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:09 schreef beequeen het volgende:
Wat heb je aan een mobiel als niemand je nummer heeft?
Dan kun je altijd de anwb bellen of 112.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heb je aan een mobiel als niemand je nummer heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |