En ik geef hem nog groot gelijk ook. Genoeg gewerkt, tijd voor een weekje vakantie.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:02 schreef akveor het volgende:
Streamverwachting van de komende week...
[ afbeelding ]
Vooral op dat laatste zit ik te wachtenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:01 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
brian is zijn toekomstplannen aan slijmspoor aan t verkondigen
-acteerlessen
-in een film spelen
-wereldreis met mannie
-blog gaan bijhouden voor de buitenwereld
.........................................
Doodsbang dat wij nu snel zijn grandioze plannen gaan uitvoeren terwijl hij nog in de kooi zit.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat zegt ons nationale spraakgebrek er nooit bij.. Altijd vaag en nietszeggend.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:06 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Doodsbang dat wij nu snel zijn grandioze plannen gaan uitvoeren terwijl hij nog in de kooi zit.
Vind ik ook!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:10 schreef Vandaag... het volgende:
Claire moet op Fok komen. Schatje..
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:05 schreef Vandaag... het volgende:
[ afbeelding ]
meneer is aan het genieten van "het buitenlucht".
Leer eens Nederlands man, flutdichter, dorpsgek dat je er bent![]()
Plus een enorm getal...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:12 schreef HiDiHo het volgende:
Misselijk ventje
Helemaal eens... Huub moet zich afzetten tegen Jaap. Ook al lijkt het logisch dat ze zich afzetten tegen B en A. Het resultaat zal zijn dat ze samen meer punten krijgen. Huub heeft daar per saldo niets aan als ze samen evenveel stemmen erbij krijgen. Hij moet het nu van individuele akties hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:12 schreef Smash-it het volgende:
H: Wat vind je van mijn zet met Jaap? Onze samenwerking?
C: Moet ik me nog even in verdiepen.. Misschien kun je beter alles alleen doen op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |