Deze versie zit wat meer echo echo in gemixt..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:23 schreef beequeen het volgende:
Deze???
Ik dacht dat de stem wat rauwer klonk in de versie van Huub.
Helemaalquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:21 schreef cobain94 het volgende:
[..]
http://www.7digital.com/artists/ryan-adams/wonderwall/
Ryan adams..of zoiets..
Clairequote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
M'n koffie wat doe je!
*beeldscherm schoonveegt*
Is er nu al bekend wie er uit is?
Even een mooi liedje voor allen, ik vind het de laatste tijd erg gezellig.![]()
Nope, vergadering, sorry.quote:
Dank je.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:30 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is dit de versie die Huub luisterde.
Brian kan alles, dat weet je toch?quote:
Yep, de streams zijn toch ruk.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:32 schreef pullup het volgende:
Ben meteen weer een rondje youtube surfenBlijft leuk
Deze dan? Bij gebrek aan Clairetje Wiebel?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:38 schreef Smash-it het volgende:
Freestyler... Het gaat bergaf met de muziek. Huub, zet eens wat leuks op!
Speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nope, vergadering, sorry.
En ik was gisteren een beetje moe dus heb niet meer gekeken, ik vertrouwde volledig op jullie.
Morgen! Ik denk ook dat Claire best een kans had gemaakt als Huub eruit was gegaan en zij met 30 punten begon. Huub is inderdaad beetje zielig vogeltje vanmorgen, in de private naar foto's van Claire aan het staren.quote:
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:40 schreef akveor het volgende:
Al met al met Huub minimaal 32,5 van alle stemmen trekken. En heeft ie 14 procent achterstand op Jaap.
Brian en Huubfans die zich kapot SMS-en. Daarbij opgeteld zijn het 13 keer lang de Huubfans die massaal voor Huub gingen in de PP. Als 'waardering' worden deze SMS-ers en Huubfans nu geconfronteerd met een 14% achterstand. Resultaten uit het verleden zijn geen garantie in de toekomst. Maar Huub wordt daar wel op afgerekend. Al met al vind ik deze stemming gewoon een blamage en schoffiring van de Huubfans.
Het draait dus werkelijk alleen om geld. Waardering van de Febo richting Huub is er totaal niet.
Misschien had Claire nooit dat koffertje moeten aanpakken maar gewoon met haar 30% aan stemmen de finale in moeten gaan en Huub gewoon naar huis. De Febo te kakken gezet. En ze had maximaal slechts 20 procent van de SMS-jes nodig gehad. Want met een totaal van 50% gezet en was dan de absolute winnaar. In de praktijk had ze waarschijnlijk veel minder nodig gehad. Huubfans die Huub had kunnen oproepen om voor Claire te gaan.
De streams hoef ik waarschijnlijk niet meer aan te zetten omdat er weinig leuks meer van Huub te verwachten valt. Een Jaap die Huub monddood maakt. Een stel hyena's die er als de kippen bij zijn om Huub de grond in te boren met de meest walgelijke verhalen. De Febo heeft heeft Huub het sociale contact ontnomen. En dat laatste is wat ik het meest in Huub waardeer. Al met al Huub heeft alles moeten inleveren en de rest helemaal niets. Dat JdM en kornuiten op een een persoonlijk faillissement mogen afstormen.![]()
Goedemorgen.
bereid je maar vast voor op veel streams op Amanda en Brian, o wat zijn we een leuk stel, zal de komende uitzendingen wel uitstralen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:08 schreef beequeen het volgende:
Waarom pakt die rat de spullen van slijmspoor niet even uit de auto, bang dat zijn krullen natworden?
Wat is het toch een eikel en constant in beeld. Waar is Huub verdomme?
Ook in de reguliere worden B&A toch een beetje anders neergezet de laatste week. Gister bijvoorbeeld echt slabek Amanda en dat zal ook wel in het voordeel van Huub werken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:46 schreef kahaarin het volgende:
Die walgelijke verhalen zullen B&A geen goed doen, hun plaat loopt een beetje vast, door zich zo op Huub te richten en continu over hem te zeuren zorgen ze er voor dat hij wel steeds genoemd wordt, door hem zo negatief neer te zetten zijn de fans nog meer geneigd om voor hem te stemmen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |