Ik wilde hem aanvragen maar kan niet in dat topic reageren!quote:
Vraag hier een oranje kleurtje aan! #2quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik wilde hem aanvragen maar kan niet in dat topic reageren!
Je bent weer eens top Mazaru!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Soms zou het zo fijn zijn als je wat terug zou kunnen zeggen
[ afbeelding ]
D'r is al een deel 2:quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Probeer het eens in deel 2.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
klopt ik zag ze ook lopen, volgens mij waren het idd Huub en Japiequote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:34 schreef Dementor het volgende:
Jaap loopt weer buiten.
Samen met iemand in pak ik gok Huub als ik het zie, ze gaan buiten op een bank zitten (rechts).
De bestequote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:41 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt ik zag ze ook lopen, volgens mij waren het idd Huub en Japie
grappig hé...... die users zijn te dom.....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:36 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Die staat er nog: je bent net als ik (hoop ik althans) zo subtiel dat ze het niet snappen![]()
![]()
Alsjeblieftquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het ok is, maar heb een nieuw topic geopend: Vraag hier een oranje kleurtje aan 2quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:45 schreef chufi het volgende:
mogelijk zijn dit de laatste beelden voor de streamers, als ze morgen gewoon ge synchroniseerd willen zijn
Nope, er was er ooit eentje van een paar uur (in mijn herinneringen)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:46 schreef elzhhw het volgende:
langste SL ooit was??????????
Maar wat was er toen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, er was er ooit eentje van een paar uur (in mijn herinneringen)
Geen. De miljonairs kijken een filmpje, helaas zijn de streams kapot, zodat wij niet kunnen zien hoe gemoedelijk ze naast elkaar op de bank zitten. Amanda is zojuist even naar de keuken gelopen om voor Huub een glas spa rood in te schenken. Huub klopte Brian amicaal op zijn schouder en wenste hem het beste voor de halve finale. Brian stelde voor om een stukje op zijn gitaar te spelen nu de kampvuursfeer alom aanwezig was, maar Jaap heeft hem ervan overtuigd dat het soms beter is in stilte samen te genieten.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:44 schreef Dementor het volgende:
Ik wacht het maar af ik ben benieuwd welke spin ze hieraan gaan geven.
Gelukkig geef je indirect toch antwoord op mijn vraag .... dank je ;-)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, er was er ooit eentje van een paar uur (in mijn herinneringen)
De ironie is killing me...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:48 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Geen. De miljonairs kijken een filmpje, helaas zijn de streams kapot, zodat wij niet kunnen zien hoe gemoedelijk ze naast elkaar op de bank zitten. Amanda is zojuist even naar de keuken gelopen om voor Huub een glas spa rood in te schenken. Huub klopte Brian amicaal op zijn schouder en wenste hem het beste voor de halve finale. Brian stelde voor om een stukje op zijn gitaar te spelen nu de kampvuursfeer alom aanwezig was, maar Jaap heeft hem ervan overtuigd dat het soms beter is in stilte samen te genieten.
Erg jammer dat we de beelden hiervan moeten missen, maar morgen kunnen we het allemaal nalezen op villa vandaag.
Dat weet je maar nooit tijdens een streamlock...quote:
Oeh, ik kan vast niet slapen van de spanning. Oeh-hoe TerrorJaap.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:49 schreef Dementor het volgende:
Jaap heeft dus duidelijk zijn pak aan en zijn hoed op.
Doe eens lief en leukquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh, ik kan vast niet slapen van de spanning. Oeh-hoe TerrorJaap.
Ik ga het toch proberen, hoor. Nou, wish me luck!
De wél vrijgegeven beelden zijn ook best goed, voor een technische storing...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:50 schreef Ziet het volgende:
ze lopen allemaal in pak
jaap, huub
en dat voor een technische storing...
Luckquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh, ik kan vast niet slapen van de spanning. Oeh-hoe TerrorJaap.
Ik ga het toch proberen, hoor. Nou, wish me luck!
Dat hoor je dan toch achteraf..jonguh!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit tijdens een streamlock...![]()
Volgens mij was het toen Brian Amanda in haar gezicht spuugde nadat Huub haar had liggen beffen
Die redaktie denkt dat wij van lotje getikt zijn! hahaha! Wij weten beter na anderhalf jaar!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:50 schreef Ziet het volgende:
ze lopen allemaal in pak
jaap, huub
en dat voor een technische storing...
Als we VV niet hadden...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:48 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Geen. De miljonairs kijken een filmpje, helaas zijn de streams kapot, zodat wij niet kunnen zien hoe gemoedelijk ze naast elkaar op de bank zitten. Amanda is zojuist even naar de keuken gelopen om voor Huub een glas spa rood in te schenken. Huub klopte Brian amicaal op zijn schouder en wenste hem het beste voor de halve finale. Brian stelde voor om een stukje op zijn gitaar te spelen nu de kampvuursfeer alom aanwezig was, maar Jaap heeft hem ervan overtuigd dat het soms beter is in stilte samen te genieten.
Erg jammer dat we de beelden hiervan moeten missen, maar morgen kunnen we het allemaal nalezen op villa vandaag.
Stel je voor dat wij de leukste dingen meekrijgen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:52 schreef patjuh001 het volgende:
Echt hoor sommige mensen draven echt door in complottheorieen. Ik denk nogsteeds dat ze promotie shit aan het opnemen zijn voor tussen 15 mei en 22 mei. Aangezien dat allemaal heel professioneel moet zullen er ook wat hoge mensen aanwezig zijn en daar kunnen geen streamers bij zijn natuurlijk;)
We hadden een keer een hele lange, en daarna was Jaap ineens 600 punten armer door een stemming voor 2 uur off cam.quote:
Briljant.....lig echt in een deuk...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat Amanda haar script weer eens kwijt is........Ze zat zomaar opeens rond 1940......en zie haar maar weer eens "on track" te krijgen....
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:51 schreef Desii het volgende:
*roept neemmijnietserieus & marc op het matje*
*kijkt bestraffend, met een twinkel in de ogen en zegt*
Foei
Ja! Weet je nog die stemming voor Jaap! Die 2 uur off cam!?!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
We hadden een keer een hele lange, en daarna was Jaap ineens 600 punten armer door een stemming voor 2 uur off cam.
wij doordraven ...... heuuuullll nietquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:52 schreef patjuh001 het volgende:
Echt hoor sommige mensen draven echt door in complottheorieen. Ik denk nogsteeds dat ze promotie shit aan het opnemen zijn voor tussen 15 mei en 22 mei. Aangezien dat allemaal heel professioneel moet zullen er ook wat hoge mensen aanwezig zijn en daar kunnen geen streamers bij zijn natuurlijk;)
Nee! Hij had haar ZITTEN beffen en wel tussen haar benenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit tijdens een streamlock...![]()
Volgens mij was het toen Brian Amanda in haar gezicht spuugde nadat Huub haar had liggen beffen
Lol Desiiquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:56 schreef Desii het volgende:
[..]
wij doordraven ...... heuuuullll niet![]()
Mazaru heeft net een alien gevangen in een cap.... dus wat complottheorieen..... echt waaaar hooor, voor we het weten zijn we allemaal een marsmannetjes en dat door de streams
kuthuub
Wat denk jij, zou ze een hakenkruis tussen d'r benen hebbenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:54 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Briljant.....lig echt in een deuk...
Wil je terror?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:59 schreef Desii het volgende:
men, wat zijn de streams saai..... zullen we met z'n alleen een rollenspel gaan spelen a la DGK
Noekje is toch weg.... kunnen we keten
*houd wel heul veeul van Noekje*
Dat zou heel goed kunnen, alleen is het dan niet erg netjes om de mensen die geld betalen om de streams te mogen zien wijs te maken dat er een technische storing is. Een nettere oplossing zou bijvoorbeeld zijn:quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:52 schreef patjuh001 het volgende:
Ik ben het spoor bijsterquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:57 schreef Dementor het volgende:
we gaan nu naar 2 uur SL toe?
Jups, communicatie is een vak... plus één dusquote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:01 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, alleen is het dan niet erg netjes om de mensen die geld betalen om de streams te mogen zien wijs te maken dat er een technische storing is. Een nettere oplossing zou bijvoorbeeld zijn:
"Een moment geduld a.u.b. De streams gaan even op zwart omdat we wat promotiemateriaal opnemen voor de live-uitzendingen. Binnenkort krijgen jullie als eerste toegang tot deze promo's en een aantal uitgebreide making of filmpjes hiervan."
De meeste mensen horen liever de waarheid dan dat ze moeten toezien hoe ze overduidelijk worden bedrogen. Dat wil alleen om de een of andere reden nog niet doordringen tot de gouden kooi.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:59 schreef Desii het volgende:
men, wat zijn de streams saai..... zullen we met z'n alleen een rollenspel gaan spelen a la DGK
Noekje is toch weg.... kunnen we keten
*houd wel heul veeul van Noekje*
Je slaat de spijker op zijn kop:)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:01 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, alleen is het dan niet erg netjes om de mensen die geld betalen om de streams te mogen zien wijs te maken dat er een technische storing is. Een nettere oplossing zou bijvoorbeeld zijn:
"Een moment geduld a.u.b. De streams gaan even op zwart omdat we wat promotiemateriaal opnemen voor de live-uitzendingen. Binnenkort krijgen jullie als eerste toegang tot deze promo's en een aantal uitgebreide making of filmpjes hiervan."
De meeste mensen horen liever de waarheid dan dat ze moeten toezien hoe ze overduidelijk worden bedrogen. Dat wil alleen om de een of andere reden nog niet doordringen tot de gouden kooi.
Om half elf gingen de streams al op de paarden.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:51 schreef Desii het volgende:
*roept neemmijnietserieus & marc op het matje*
*kijkt bestraffend, met een twinkel in de ogen en zegt*
Foei
Ach ja...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:01 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
tuurlijk Gert........... you're wish is my commandquote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Om half elf gingen de streams al op de paarden.
En Desii, wacht dan ff tot ik ook naar m'n nest ben, heb míjn portie geCOSkloootviool afgelopen vrijdag al wel gehad.
Ja, en allemaal in nette kleding...ze zijn gewoon aan het opnemen voor de halve finale.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:06 schreef Dementor het volgende:
Wat een bullshit zeg, ik zie dellie en Jaap gewoon buiten rondlopen.
paardebak incident?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:48 schreef patjuh001 het volgende:
1 avond en 1 nacht met het paardenbak incident geloof ik
[..]
Snap er ook geen reet van... de fora had een hele goed rol kunnen spelen als scheidsrechter.... lekker interactief en zo. Nu hebben ze ons afgedaan als kneusjes. Die blijkbaar niet serieus genomen hoeven te worden. Denk dat vele zich hier toch onderhand 'die hard DGK deskundige' mag noemen. Totaal respectloos van de Febo.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:01 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
maar de halve finale was toch live....... of heb ik dat verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:07 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, en allemaal in nette kleding...ze zijn gewoon aan het opnemen voor de halve finale.
Laat ze dat dan ook gewoon zeggen, en daarbij de verwachte tijd dat ze denken nodig te hebben.
Over tien minuten, dus ga je waterpistool maar vast vullen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:06 schreef Desii het volgende:
[..]
tuurlijk Gert........... you're wish is my command![]()
hoe laat ga je slapen????
Tuurlijk live, maar er mag niets mis gaan, dus spelen ze hem alvast een keer.....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:09 schreef Desii het volgende:
[..]
maar de halve finale was toch live....... of heb ik dat verkeerd begrepen
lang geleden..... incident dat volledig uit de hand liepquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:07 schreef patjuh001 het volgende:
Mensen ik ben slapen aangezien in morgen om 7 uur op moet....Weltrusteennn
Thanksquote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Om half elf gingen de streams al op de paarden.
Trustequote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:13 schreef kissa het volgende:
[..]
ThanksToen zat ik onschuldig te chatten
![]()
Tarusten
Wat een onzin, dan waren de bewoners al lang in een bepaalde ruimte geplaatst en bewaakt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:18 schreef agter het volgende:
"Lofelie
Er gaan geruchten rond in eemnes dat er een tal kikkerfans op het dgk terein zijn gekomen en dat de politie ook is ingeschakeld om ze daar weg te halen :S
Hoe ver moet dit nu nog gaan?
Ik wens brian en amanda straks alle geluk in de wereld en dat straks beter samen vredig op de mooie bonaire kunnen gaan wonen. Die kikkerfans zijn zo gestoort en in alles in staat dus wens ik brian en amanda alle geluk toe om die gekken niet tegen te komen. "
![]()
Bron:http://www.brianamanda.mygb.nl/
Ik niet, maar hij is wel leukquote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:17 schreef yvonne het volgende:
OY! Welke snodaard heeft dit op z'n geweten?
from (van) Brian's Poetry <contact@briankubatz.com>
Antwoorden op contact@briankubatz.com,
aan yvonne@fok.nl,
datum 12 mei 2008 16:41
subject (onderwerp) Thank you for joining our mailing list
Op vol denken ze dat ze naar een filmpje aan het kijken zijn, wat zich om de zoveel minuten herhaald...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een onzin, dan waren de bewoners al lang in een bepaalde ruimte geplaatst en bewaakt.
Huub en Jaap hebben de afgelopen 2 uur vrij rond gelopen.
Haha.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:17 schreef yvonne het volgende:
aan yvonne@fok.nl,
Pas maar op, die mailing list is waar alle huubfans op uit zijn...ik weet waar je huis woont...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:17 schreef yvonne het volgende:
aan yvonne@fok.nl,
zo zie je maar weer dat deze mensen dus direct geloven wat Amanda en Brian allemaal zeiden over Huubfans voor de SL. Beetje eng welquote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een onzin, dan waren de bewoners al lang in een bepaalde ruimte geplaatst en bewaakt.
Huub en Jaap hebben de afgelopen 2 uur vrij rond gelopen.
Het valt mij soms op, en ik weet niet of ik het goed interpreteer, dat Jaap zich al aan het wapenen tegen de febo is. Tussen de regels door hoor ik dreigementen van Jaap naar de febo toe.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:22 schreef humberto.tan het volgende:
<knip>
Maar ik ben vooral benieuwd wat Jaap gaat doen. Tot nu toe is hij steeds het braafste jongetje van de klas die alleen dingen doet waarvoor hij schriftelijk in drievoud toestemming heeft gekregen, maar hij ziet, zeker na zijn bezoek van afgelopen dagen, ook wel in dat zijn kansen om te winnen nihil zijn. Als hij donderdag eens compleet los gaat zou dat goed kunnen zijn voor zijn populariteit. Dan zal hij alleen wel met meer voor de dag moeten komen dan met zijn standaardtoneelstukjes.
Tja als de Febo van te voren gewoon aankondigd heeft iedereen er vrede mee en zat ik hier niet als een dombo te wachten om vooral nog maar zoveel mogelijk minutes mee te pikken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:23 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
zo zie je maar weer dat deze mensen dus direct geloven wat Amanda en Brian allemaal zeiden over Huubfans voor de SL. Beetje eng wel
Dellie had een rood/roze jurkje aan.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:31 schreef Shayndel het volgende:
Hebben mensen precies kunnen zien wat voor soort kleding ze nu dragen? Dat zou kunnen betekenen dat ze deze bij de (zogenaamde) 15 mei show ook dragen.
Heren in pak, witte blouse, zwart colbert (kan ook donkerblauw of zo zijn).quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:31 schreef Shayndel het volgende:
Hebben mensen precies kunnen zien wat voor soort kleding ze nu dragen? Dat zou kunnen betekenen dat ze deze bij de (zogenaamde) 15 mei show ook dragen.
Ik vond dat Nathanael verhaal ook vreemd. Maar meer in de zin van: Waarom wil Jaap Huub daarmee pakken als ie hem kan dumpen tijdens de halve finale. En waarom met B en A erbij? Ik denk dan dat Jaap opzoek is naar een manier om Huub te beschadigen op weg van de halve naar de hele finale.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:26 schreef agter het volgende:
[..]
Het valt mij soms op, en ik weet niet of ik het goed interpreteer, dat Jaap zich al aan het wapenen tegen de febo is. Tussen de regels door hoor ik dreigementen van Jaap naar de febo toe.
Bijv. dat Nathanael incident, dat Huub weer terug kwam het huis in. Jaap doet alsof hij info heeft dat Huub door de febo (of talpa, of wie dan ook) weer terug het huis in geloodst is. Tot nu toe heb ik hem geen volledige uitspraken horen doen, maar wel allerlei suggesties deze kant op.
Het kan heel goed zijn dat deze woorden meer naar de Febo gericht zijn dan naar ons streamers.
Ja allemaal leuk en aardig... maar ik heb wel een ban daarzo...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:33 schreef Lady-night het volgende:
http://www.tien.tv/web/show/id=704798
Off-line dus??? Vreemd ....niet???
truste broertjequote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarbij ik dan wel weer heel benieuwd ben of mensen de keus van Jaap, wat die ook mag zijn, kunnen en willen respecteren....
Slapen nu....
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarbij ik dan wel weer heel benieuwd ben of mensen de keus van Jaap, wat die ook mag zijn, kunnen en willen respecteren....
Slapen nu....
in villa bij nacht .... zekersquote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:40 schreef Dementor het volgende:
Ik heb weer beeld, on stream.
yep, bij elkaar wel 4 mannetjes.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:48 schreef Dementor het volgende:
Er staat opeens een cameraploeg in de tuin en Huub liep heen en terug.
Technische storing my ass.
Het staat er volgens mij niet meer op of nog wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:18 schreef agter het volgende:
"Lofelie
Er gaan geruchten rond in eemnes dat er een tal kikkerfans op het dgk terein zijn gekomen en dat de politie ook is ingeschakeld om ze daar weg te halen :S
Hoe ver moet dit nu nog gaan?
Ik wens brian en amanda straks alle geluk in de wereld en dat straks beter samen vredig op de mooie bonaire kunnen gaan wonen. Die kikkerfans zijn zo gestoort en in alles in staat dus wens ik brian en amanda alle geluk toe om die gekken niet tegen te komen. "
![]()
Bron:http://www.brianamanda.mygb.nl/
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit is dus helemaal geen storing geweest. Ze hebben gewoon FEBO-overleg gehad met Huub-Brian-Japio en de meiden (alle 3) zijn geparkeerd in de chill.
word het misschien toch nog een finale met alleen de mannen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit is dus helemaal geen storing geweest. Ze hebben gewoon FEBO-overleg gehad met Huub-Brian-Japio en de meiden (alle 3) zijn geparkeerd in de chill.
Dellie gaat ook mee.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:05 schreef miesy het volgende:
[..]
word het misschien toch nog een finale met alleen de manen.
Wie loopt er straks de poort uit?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:04 schreef Prospera het volgende:
Dit is vast de voorbereiding voor de finale.
Zouden inderdaad wel eens opnames kunnen zijn. Daarom ook ineens die skelter in beeld. Het leek ook veel op een vergissing dat we die beelden even zagen - ze werden al snel weer weggedraaid.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:04 schreef Ziet het volgende:
[..]
nee opnames
je zag duidelijk de cameraploeg in de tuin
nu is er sl
we mogen zelfs dat niet meer zien.
nu zien we de fontein (uit)
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:05 schreef Dementor het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen, films kijken.
Ciao.
jawel hoor... .ze heeft hele coole schoenen met een kleine hak (vertelde ze tegen Huub) en een witte jurk.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het begint me duidelijker te worden. De heren hebben nu opname's in smoking. Amanda vertelde haar zus dat ze vanmorgen haar prachtige jurk voor de finale mocht passen (lees : opname). Claire is -voor zover ik weet- niet weg geweest voor een jurk .......
ah, zeker de wtte jurk die ze net ook aanhad..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:20 schreef Desii het volgende:
[..]
jawel hoor... .ze heeft hele coole schoenen met een kleine hak (vertelde ze tegen Huub) en een witte jurk.
Ik ging slapen... kweetut
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:21 schreef Shayndel het volgende:
Krijgt rat een lintje??![]()
http://brianamanda.mygb.nl
niemand foto's gemaakt?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:22 schreef miesy het volgende:
[..]
ah, zeker de wtte jurk die ze net ook aanhad..
slaap lekker!
Hm laat ons afwachten wat ze doen...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:26 schreef Ziet het volgende:
[..]
![]()
wat een belediging voor alle koninklijke lintjesdragers
ook niet bij nl want dara kan ik niet heen namelijk ik had zelf net i-net problems dus heb het gemist zit je dan dik 2 uur naar een sl te kijken *zucht*quote:
vind ik ook..... hij is down (tenminste zo komt tie over)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:32 schreef miesy het volgende:
huub is terug en lijkt een beetje ontdaan.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:33 schreef Coraatje het volgende:
ja de non verbale conversatie met claire proefde ik ook wat aan ...huub eruit senario en claire blijft?
er is in iedergeval een hoop not fair van huub gezicht af te lezenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:36 schreef Shayndel het volgende:
Dgk zal veel mooier geweest zijn als alles eerlijk was verlopen.
Geen voortrekkerij geen uitverkorende winnaar, duidelijke en strekte regels...ect...ect...
Nu is het veel stiekem gedoe en de vals/nepheid ervan druipt ervan af.
JDM, Flens en de rest hebben van DGK een faalende rotzooi progamma gemaakt.
Fok is de enige forum waar ik dagelijks zit.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:34 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ook niet bij nl want dara kan ik niet heen namelijk ik had zelf net i-net problems dus heb het gemist zit je dan dik 2 uur naar een sl te kijken *zucht*
kutte voor hun is..ALS ze al iets weten ,moeten ze dus 2 dagen net doen alsof en ALS je weet dat jij het niet gaat winnen is dat verdomd zwaarquote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:36 schreef Coraatje het volgende:
[..]
er is in iedergeval een hoop not fair van huub gezicht af te lezen
claire is het zonnetje in huis,amanda in diep rust ,verder was net toen claire moest plassen er ene behoorlijke lachbui tussen claire ricardo en volgens mij ook brianquote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:38 schreef Musje456 het volgende:
Jammer dat Huub zo down is... maar zijn er enkele van de anderen in beeld? Hoe zijn die?
quote:
amanda net leek ook niet te juigen, dus dit zegt volgens mij nog allemaal niets.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:38 schreef Musje456 het volgende:
Jammer dat Huub zo down is... maar zijn er enkele van de anderen in beeld? Hoe zijn die?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:39 schreef Coraatje het volgende:
[..]
claire is het zonnetje in huis,amanda in diep rust ,verder was net toen claire moest plassen er ene behoorlijke lachbui tussen claire ricardo en volgens mij ook brian
brian probeerd met amanda te wiebelen dus dara ook als vanouds
ik denk juist dat ze te horen hebben gekregen dat Claire eruit gaatquote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:46 schreef Ziet het volgende:
misschien hebben ze te horen gekregen dat claire er niet uit gaat maar 1 van de groteren...?
Misschien al bepaalt dat zij in moet gaan op het uitkoopbedrag.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:51 schreef Ziet het volgende:
maar waarom zou huub daar dan zo mee zitten?
die zei dat toch elke keer al?
en waarom zou claire dan zo vrolijk zijn?
en ben je er nou nog??
Het plot gaat worden :quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:52 schreef Desii het volgende:
Nu hebben Claire en Huub wel onenigheid....... ik hoor hem iets zeggen... van ik zie het als werk
Claire: een beetje inlevingsvermogen zou wel mogen
same old story dus.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:52 schreef Desii het volgende:
Nu hebben Claire en Huub wel onenigheid....... ik hoor hem iets zeggen... van ik zie het als werk
Claire: een beetje inlevingsvermogen zou wel mogen
Brian een scene in de jacuzzi misschien?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog een enigszins verborgen aanwijjzing :
- Huub liep rond in smoking
- Brian liep rond als een verzopen rat in z'n badjas
Wat moeten we daar bij bedenken
Ik krijg een inzinking, ga ookquote:Op dinsdag 13 mei 2008 03:01 schreef Ziet het volgende:nah het zal allemaal wel
ik ga maar eens naar bed
(lig ik nog eerder dan desii, die een half uur geleden al ging)
truste allemaal!
die heeft dan misschien weer met zelfmoord gedreigd?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog een enigszins verborgen aanwijjzing :
- Huub liep rond in smoking
- Brian liep rond als een verzopen rat in z'n badjas
Wat moeten we daar bij bedenken
trust!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 03:01 schreef Ziet het volgende:nah het zal allemaal wel
ik ga maar eens naar bed
(lig ik nog eerder dan desii, die een half uur geleden al ging)
truste allemaal!
idd.... maar het ligt nu weer in elkaars armenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 03:04 schreef feit het volgende:
onenigheid in bed!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:40 schreef Musje456 het volgende:
[..]zoal altijd. Ik hoop dat ze Huub dan wat kan opbeuren! Van de rest dus geen beelden begrijp ik
Dan zal het wel meevallen, denk ik (dit gaat toch om Huub en Clair?)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 03:08 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.... maar het ligt nu weer in elkaars armen
ja.... als ik het een beetje begrijp heeft Huub iets gezegd/gedaan... wat Claire der eigen aantrokquote:Op dinsdag 13 mei 2008 03:10 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Dan zal het wel meevallen, denk ik (dit gaat toch om Huub en Clair?)
Ik ga in een deuk hahahquote:Op dinsdag 13 mei 2008 03:10 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Je hebt antwoord terug op de b&a site, maar je zult nu wel slapen.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 03:15 schreef Shayndel het volgende:
Heeft Claire al eens die pruik van dellie's hoofd afgetrokken.
Heb een tijdje niet opgelet.
Duidelijk dus dat je al een tijdje niet hebt opgelet .......quote:Op dinsdag 13 mei 2008 03:15 schreef Shayndel het volgende:
Heeft Claire al eens die pruik van dellie's hoofd afgetrokken.
Heb een tijdje niet opgelet.
Weet waarschijdelijk hoe het af gaat lopen,allemaal in het voordeel van die tering RATquote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:32 schreef miesy het volgende:
huub is terug en lijkt een beetje ontdaan.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 04:28 schreef Shayndel het volgende:
Ik vraag me eigelijk al een hele tijd af. Is brian eigelijk wel para agressie brother of speelt hij dit alleen tegen amanda om haar bang en haar te onderdrukken. brian hoeft maar maar paar woorden te zeggen bv. hou je sjmoel, moet ik gaan slaan, wil je dat ik door draai en in het filmpje "dit gaat zeker fout"'.
Ik bedoel zijn het niet meer bedreigingen dan dat hij werkelijk iets doet.
filmpje:
Ok ik weet dat hij amanda wel eens echt afgetuigt, maar zal er ook niet veel bij bij zitten om haar te onderdrukken zoals: " Ga dit doen of ik sla je verrot" en bange amanda geeft gelijk toe en het is brian weer gelukt. Ik denk dat de veel sla dreigingen er eerder zijn om haar een kant op te duwen.
Ik vind hem veels te rustig... Het is net of ze al meer weten, dan ze laten zien.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:54 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Weet waarschijdelijk hoe het af gaat lopen,allemaal in het voordeel van die tering RAT(kut febo
)
RTL gaat van DGK een mega spektakel maken; voor dit programma is echt veel gelobbyed in het buitenland. Het einde wordt een wereldprimeur en natuurlijk moeten alle acteurs goed voorbereid worden om het ook een werelduitzending te doen maken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:07 schreef FSR het volgende:
[..]
Ik vind hem veels te rustig... Het is net of ze al meer weten, dan ze laten zien.
Ach, RTL vergeet gemakshalve even dat Inet veel meer mensen weten, dat dat ze op tv laten zien...
maw, RTL zet zichzelf lekker te kijk bij de Nederlanders....Lekker famiiliegevoel geeft RTL mij...
Die Tanner was ff een opfrissing van het urenlange dode beeldquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:34 schreef beequeen het volgende:
Mogguh,
Wat een vreemd gedoe allemaal vannacht. Ik las het SV het van VOL en kwam deze caps tegen.
Tijdens de SL:
Tanner in zijn uppie midden op het grasveld.![]()
[ afbeelding ]
Na de SL.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:47 schreef DrsH het volgende:
Knip
Nieuwsgierig en vol vermaak zal ik de komende dagen hier meelezen en schrik vooral niet als ook ik soms commentaar op de streams zal geven.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:56 schreef DrsH het volgende:
Allen een stralend goede morgen toegewenst!!!!!!
Opnames voor de halve finalequote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:01 schreef T-lex het volgende:
Wat er gisteren tijdens de SL plaats heeft gevonden mag Joost JdM weten.
inderdaad en omdat het een nette film was, liepen ze allemaal in een net pak rond. Behalve Brian, maar die had vast net even gedoucht.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:01 schreef T-lex het volgende:
Goeie morgen mensen!
Wat een commotie om de technische storing streamlock van gisteren. In VV kunnen we gewoon lezen dat de miljonairs een filmpje hebben gekeken...want ze hadden nog genoeg tv tijd opgespaard.![]()
![]()
Goedemorgen en WB en weer een prachtige analyse en zoooooooooo waar!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:56 schreef DrsH het volgende:
Allen een stralend goede morgen toegewenst!!!!!!
Loopt VV een beetje voor op het script?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:16 schreef Visual het volgende:
08:58 - De laatste keer
Vooralsnog liggen alle vijf Miljonairs te slapen, maar voor één van hen zal het de laatste dag zijn in De Gouden Kooi. De laatste keer slapen in een kingsize bed, de laatste keer door Palma wakker gemaakt worden en voor de allerlaatste keer met vijf Miljonairs in de Villa! Wie o wie zal vandaag afscheid moeten nemen van De Gouden Kooi?
?
Roekie moet ff 2 pagina's terugquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Loopt VV een beetje voor op het script?
Vandaag????quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:16 schreef Visual het volgende:
08:58 - De laatste keer
Vooralsnog liggen alle vijf Miljonairs te slapen, maar voor één van hen zal het de laatste dag zijn in De Gouden Kooi. De laatste keer slapen in een kingsize bed, de laatste keer door Palma wakker gemaakt worden en voor de allerlaatste keer met vijf Miljonairs in de Villa! Wie o wie zal vandaag afscheid moeten nemen van De Gouden Kooi?
?
Is dat zo, dat is me nooit opgevallen. Kun je een voorbeeld noemen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:19 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht dat donderdag de halve finale was, maar VV heb ik al vaker zien zinspelen op vandaag?
Morrugge!
Poekieroekie krijgt nu op haar flikker. Wedden dat er vanmiddag/vanavond weer een SL is en dat de halve finales alvast gespeeld worden?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:19 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht dat donderdag de halve finale was, maar VV heb ik al vaker zien zinspelen op vandaag?
Morrugge!
In wat?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:33 schreef Visual het volgende:
Vooralsnog liggen alle vijf Miljonairs te slapen, maar voor één van hen zal het binnenkort de laatste dag zijn in De Gouden Kooi. De laatste keer slapen in een kingsize bed, de laatste keer door Palma wakker gemaakt worden en voor de allerlaatste keer met vijf Miljonairs in de Villa! Wie o wie zal over een paar dagen afscheid moeten nemen van De Gouden Kooi?
veranderd
Is nu helemaal weg. Moggequote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:36 schreef T-lex het volgende:
[..]
"binnenkort" stond er niet in de bovenste regel.
PoekieRoekie heeft de slaap uit haar ogen gewreven denk ik. Het is toch droevig hè?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:36 schreef T-lex het volgende:
Tja lezen is ook een vak he, ik had dat niet gezienquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:36 schreef T-lex het volgende:
[..]
Van 12 mei:quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:28 schreef beequeen het volgende:
Is dat zo, dat is me nooit opgevallen. Kun je een voorbeeld noemen?
On Topic: José is laat vandaag of komt zij ook niet meer in het script voor? Vaag gedoe allemaal.
Misschien is het concept tijd te moeilijk voor VV?quote:08:57 - Grootste vijand van Amanda en Jaap
Gisteravond liet Jaap aan Amanda weten te zijn bedreigd door Huub. De kleine Miljonair heeft de Briellenaar vertelt dat als Jaap Huub naait, dat hij buiten de Kooi er alles aan gaat doen om de grote Miljonair er uit te krijgen. Jaap baalt enorm… Gelukkig is Amanda er om hem te adviseren. Het tweetal maakt zich ondertussen ook nog eens zorgen om Huub zijn fanatieke fans tijdens de halve finale. Ze komen tot de conclusie dat de Oldenzaler de grootste bedreiging vormt voor zowel Jaap als Amanda. Wat gaan ze hieraan doen, één dag voor de halve finale?
Ah, thanks. Tsja, DGK en het concept tijd gaan idd niet samen, dat hebben we al zo vaak gezien. Amateurs.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:40 schreef Copycat het volgende:
Van 12 mei:
Misschien is het concept tijd te moeilijk voor VV?
dat merken we wel aan het chagrijn van diegene. Maar ik vermoed dat er nog niemand uit is.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:46 schreef blomst het volgende:
misschien is de halve finale al gespeeld, en moet de verliezer nu nog tot 15 mei in de villa blijven zitten.
Precies het was een test en ze hebben nu gezien dat Brian en Amanda niet ver komen met die vragen, dus het concept van de halve finale moet nog ff veranderd worden.!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:56 schreef schatje het volgende:
Misschien hebben ze wel vragen moeten beantwoorden. Bij een goed woord een hoog cijfer en fout een laag cijfer. De optelsom van deze vragen zijn de punten die verdeeld mogen worden.
Of de vragen worden individueel aangepast. En dus moet Amanda 1+1 bij elkaar optellen (calculator toegestaan), moet Brian drie woorden opschrijven die rijmen op Kooi en moet Huub de relativiteitstheorie woordelijk benoemen en toepassen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:01 schreef petraa het volgende:
Precies het was een test en ze hebben nu gezien dat Brian en Amanda niet ver komen met die vragen, dus het concept van de halve finale moet nog ff veranderd worden.!
mooi laat maar liggen danquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:08 schreef Prospera het volgende:
Nee, ze wil niet wakker worden
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:04 schreef Copycat het volgende:
Of de vragen worden individueel aangepast. En dus moet Amanda 1+1 bij elkaar optellen (calculator toegestaan), moet Brian drie woorden opschrijven die rijmen op Kooi en moet Huub de relativiteitstheorie woordelijk benoemen en toepassen.
tsk.... dat redt Amanda nooit. Een calculator gebruikenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of de vragen worden individueel aangepast. En dus moet Amanda 1+1 bij elkaar optellen (calculator toegestaan), moet Brian drie woorden opschrijven die rijmen op Kooi en moet Huub de relativiteitstheorie woordelijk benoemen en toepassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |