Wat een onzin, dan waren de bewoners al lang in een bepaalde ruimte geplaatst en bewaakt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:18 schreef agter het volgende:
"Lofelie
Er gaan geruchten rond in eemnes dat er een tal kikkerfans op het dgk terein zijn gekomen en dat de politie ook is ingeschakeld om ze daar weg te halen :S
Hoe ver moet dit nu nog gaan?
Ik wens brian en amanda straks alle geluk in de wereld en dat straks beter samen vredig op de mooie bonaire kunnen gaan wonen. Die kikkerfans zijn zo gestoort en in alles in staat dus wens ik brian en amanda alle geluk toe om die gekken niet tegen te komen. "
![]()
Bron:http://www.brianamanda.mygb.nl/
Ik niet, maar hij is wel leukquote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:17 schreef yvonne het volgende:
OY! Welke snodaard heeft dit op z'n geweten?
from (van) Brian's Poetry <contact@briankubatz.com>
Antwoorden op contact@briankubatz.com,
aan yvonne@fok.nl,
datum 12 mei 2008 16:41
subject (onderwerp) Thank you for joining our mailing list
Op vol denken ze dat ze naar een filmpje aan het kijken zijn, wat zich om de zoveel minuten herhaald...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een onzin, dan waren de bewoners al lang in een bepaalde ruimte geplaatst en bewaakt.
Huub en Jaap hebben de afgelopen 2 uur vrij rond gelopen.
Haha.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:17 schreef yvonne het volgende:
aan yvonne@fok.nl,
Pas maar op, die mailing list is waar alle huubfans op uit zijn...ik weet waar je huis woont...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:17 schreef yvonne het volgende:
aan yvonne@fok.nl,
zo zie je maar weer dat deze mensen dus direct geloven wat Amanda en Brian allemaal zeiden over Huubfans voor de SL. Beetje eng welquote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een onzin, dan waren de bewoners al lang in een bepaalde ruimte geplaatst en bewaakt.
Huub en Jaap hebben de afgelopen 2 uur vrij rond gelopen.
Het valt mij soms op, en ik weet niet of ik het goed interpreteer, dat Jaap zich al aan het wapenen tegen de febo is. Tussen de regels door hoor ik dreigementen van Jaap naar de febo toe.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:22 schreef humberto.tan het volgende:
<knip>
Maar ik ben vooral benieuwd wat Jaap gaat doen. Tot nu toe is hij steeds het braafste jongetje van de klas die alleen dingen doet waarvoor hij schriftelijk in drievoud toestemming heeft gekregen, maar hij ziet, zeker na zijn bezoek van afgelopen dagen, ook wel in dat zijn kansen om te winnen nihil zijn. Als hij donderdag eens compleet los gaat zou dat goed kunnen zijn voor zijn populariteit. Dan zal hij alleen wel met meer voor de dag moeten komen dan met zijn standaardtoneelstukjes.
Tja als de Febo van te voren gewoon aankondigd heeft iedereen er vrede mee en zat ik hier niet als een dombo te wachten om vooral nog maar zoveel mogelijk minutes mee te pikken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:23 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
zo zie je maar weer dat deze mensen dus direct geloven wat Amanda en Brian allemaal zeiden over Huubfans voor de SL. Beetje eng wel
Dellie had een rood/roze jurkje aan.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:31 schreef Shayndel het volgende:
Hebben mensen precies kunnen zien wat voor soort kleding ze nu dragen? Dat zou kunnen betekenen dat ze deze bij de (zogenaamde) 15 mei show ook dragen.
Heren in pak, witte blouse, zwart colbert (kan ook donkerblauw of zo zijn).quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:31 schreef Shayndel het volgende:
Hebben mensen precies kunnen zien wat voor soort kleding ze nu dragen? Dat zou kunnen betekenen dat ze deze bij de (zogenaamde) 15 mei show ook dragen.
Ik vond dat Nathanael verhaal ook vreemd. Maar meer in de zin van: Waarom wil Jaap Huub daarmee pakken als ie hem kan dumpen tijdens de halve finale. En waarom met B en A erbij? Ik denk dan dat Jaap opzoek is naar een manier om Huub te beschadigen op weg van de halve naar de hele finale.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:26 schreef agter het volgende:
[..]
Het valt mij soms op, en ik weet niet of ik het goed interpreteer, dat Jaap zich al aan het wapenen tegen de febo is. Tussen de regels door hoor ik dreigementen van Jaap naar de febo toe.
Bijv. dat Nathanael incident, dat Huub weer terug kwam het huis in. Jaap doet alsof hij info heeft dat Huub door de febo (of talpa, of wie dan ook) weer terug het huis in geloodst is. Tot nu toe heb ik hem geen volledige uitspraken horen doen, maar wel allerlei suggesties deze kant op.
Het kan heel goed zijn dat deze woorden meer naar de Febo gericht zijn dan naar ons streamers.
Ja allemaal leuk en aardig... maar ik heb wel een ban daarzo...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:33 schreef Lady-night het volgende:
http://www.tien.tv/web/show/id=704798
Off-line dus??? Vreemd ....niet???
truste broertjequote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarbij ik dan wel weer heel benieuwd ben of mensen de keus van Jaap, wat die ook mag zijn, kunnen en willen respecteren....
Slapen nu....
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarbij ik dan wel weer heel benieuwd ben of mensen de keus van Jaap, wat die ook mag zijn, kunnen en willen respecteren....
Slapen nu....
in villa bij nacht .... zekersquote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:40 schreef Dementor het volgende:
Ik heb weer beeld, on stream.
yep, bij elkaar wel 4 mannetjes.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:48 schreef Dementor het volgende:
Er staat opeens een cameraploeg in de tuin en Huub liep heen en terug.
Technische storing my ass.
Het staat er volgens mij niet meer op of nog wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:18 schreef agter het volgende:
"Lofelie
Er gaan geruchten rond in eemnes dat er een tal kikkerfans op het dgk terein zijn gekomen en dat de politie ook is ingeschakeld om ze daar weg te halen :S
Hoe ver moet dit nu nog gaan?
Ik wens brian en amanda straks alle geluk in de wereld en dat straks beter samen vredig op de mooie bonaire kunnen gaan wonen. Die kikkerfans zijn zo gestoort en in alles in staat dus wens ik brian en amanda alle geluk toe om die gekken niet tegen te komen. "
![]()
Bron:http://www.brianamanda.mygb.nl/
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit is dus helemaal geen storing geweest. Ze hebben gewoon FEBO-overleg gehad met Huub-Brian-Japio en de meiden (alle 3) zijn geparkeerd in de chill.
word het misschien toch nog een finale met alleen de mannen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit is dus helemaal geen storing geweest. Ze hebben gewoon FEBO-overleg gehad met Huub-Brian-Japio en de meiden (alle 3) zijn geparkeerd in de chill.
Dellie gaat ook mee.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:05 schreef miesy het volgende:
[..]
word het misschien toch nog een finale met alleen de manen.
Wie loopt er straks de poort uit?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:04 schreef Prospera het volgende:
Dit is vast de voorbereiding voor de finale.
Zouden inderdaad wel eens opnames kunnen zijn. Daarom ook ineens die skelter in beeld. Het leek ook veel op een vergissing dat we die beelden even zagen - ze werden al snel weer weggedraaid.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:04 schreef Ziet het volgende:
[..]
nee opnames
je zag duidelijk de cameraploeg in de tuin
nu is er sl
we mogen zelfs dat niet meer zien.
nu zien we de fontein (uit)
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:05 schreef Dementor het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen, films kijken.
Ciao.
jawel hoor... .ze heeft hele coole schoenen met een kleine hak (vertelde ze tegen Huub) en een witte jurk.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het begint me duidelijker te worden. De heren hebben nu opname's in smoking. Amanda vertelde haar zus dat ze vanmorgen haar prachtige jurk voor de finale mocht passen (lees : opname). Claire is -voor zover ik weet- niet weg geweest voor een jurk .......
ah, zeker de wtte jurk die ze net ook aanhad..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:20 schreef Desii het volgende:
[..]
jawel hoor... .ze heeft hele coole schoenen met een kleine hak (vertelde ze tegen Huub) en een witte jurk.
Ik ging slapen... kweetut
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:21 schreef Shayndel het volgende:
Krijgt rat een lintje??![]()
http://brianamanda.mygb.nl
niemand foto's gemaakt?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:22 schreef miesy het volgende:
[..]
ah, zeker de wtte jurk die ze net ook aanhad..
slaap lekker!
Hm laat ons afwachten wat ze doen...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:26 schreef Ziet het volgende:
[..]
![]()
wat een belediging voor alle koninklijke lintjesdragers
ook niet bij nl want dara kan ik niet heen namelijk ik had zelf net i-net problems dus heb het gemist zit je dan dik 2 uur naar een sl te kijken *zucht*quote:
vind ik ook..... hij is down (tenminste zo komt tie over)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:32 schreef miesy het volgende:
huub is terug en lijkt een beetje ontdaan.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:33 schreef Coraatje het volgende:
ja de non verbale conversatie met claire proefde ik ook wat aan ...huub eruit senario en claire blijft?
er is in iedergeval een hoop not fair van huub gezicht af te lezenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:36 schreef Shayndel het volgende:
Dgk zal veel mooier geweest zijn als alles eerlijk was verlopen.
Geen voortrekkerij geen uitverkorende winnaar, duidelijke en strekte regels...ect...ect...
Nu is het veel stiekem gedoe en de vals/nepheid ervan druipt ervan af.
JDM, Flens en de rest hebben van DGK een faalende rotzooi progamma gemaakt.
Fok is de enige forum waar ik dagelijks zit.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:34 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ook niet bij nl want dara kan ik niet heen namelijk ik had zelf net i-net problems dus heb het gemist zit je dan dik 2 uur naar een sl te kijken *zucht*
kutte voor hun is..ALS ze al iets weten ,moeten ze dus 2 dagen net doen alsof en ALS je weet dat jij het niet gaat winnen is dat verdomd zwaarquote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:36 schreef Coraatje het volgende:
[..]
er is in iedergeval een hoop not fair van huub gezicht af te lezen
claire is het zonnetje in huis,amanda in diep rust ,verder was net toen claire moest plassen er ene behoorlijke lachbui tussen claire ricardo en volgens mij ook brianquote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:38 schreef Musje456 het volgende:
Jammer dat Huub zo down is... maar zijn er enkele van de anderen in beeld? Hoe zijn die?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |